نوشته شده توسط : مهدی

نکاتی که در انتخاب لباس داماد باید توجه کرد

نکاتی که در انتخاب لباس داماد باید توجه کرد : همان طور که می دانید پوشیدن لباس خوب و متناسب با تناسب اندام باعث آراسته دیدن شما در مهمانی ها می شود و همان قدر که خانم ها برای انتخاب نوع لباس هایشان همیشه وسواس به خرج می دهند. انتخاب لباس مناسب در بین همه افراد، چه مرد و چه زن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از این رو همه افراد سعی می کنند لباسی متناسب با فرهنگ و آداب در مهمانی ها و مجالس بر تن داشته باشند؛ و این حساسیت در انتخاب لباس تنها مخصوص خانم ها نمی باشد؛ بلکه آقایان نیز همیشه به دنبال لباس هایی زیبا و برازنده خود هستند.

انتخاب لباس داماد

اوج و شدت این حساسیت در انتخاب لباس ، در دوران خرید و انتخاب کت و شلوار دامادی بیشتر از بیشتر می شود. لباس مناسب و مرسوم برای آقایان در روز عروسی کت و شلوار است معمولا این کت شلوار که مخصوص داماد است باید در مهمانی بین سایر مهمان ها از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار باشد چون کت شلوار دامادی است و این کت و شلوار با مدل های خاصی طراحی می شوند.

با پیدایش مدل های جدید امروزه معمولا در انتخاب لباس داماد همچون لباس عروس هم باید یک سری نکات و ریزه کاری ها را توجه کرد.

داماد ها هم مثل عروس خانم ها می خواهند که در این شب زیبا مثل شریک زندگی شان در مراسم عروسی عالی به نظر برسند؟ اینجا ما برای شما و داشتن انتخاب عالی پنج قانون را توصیه می کنیم که شما با رعایت این ۵ نکته به عنوان یک داماد تمام عیار در مجلستان بدرخشید و تمام چشم ها به شما خیره خواهد بود. پس توصیه ما به شما این است که اگر در انتخاب لباس مناسب دچار سردرگمی شدید راهکار های زیر را دنبال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر : مزون لباس عروس

لباس شما باید مناسب محیط عروسی باشد

در انتخاب کت و شلوار برای داماد دقیقا به همان اندازه که انتخاب لباس عروس اهمیت ویژه ای دارد لباس داماد هم باید با دقت و سلیقه انتخاب شود؛ و از آن جایی که کت و شلوار دامادی تنها لباس مهم در بین خرید آقای داماد است اما باید در انتخاب نوع آن دقت کافی را داشت. توجه داشته باشید که لباسی را که شما می پوشید حتما باید با محیطی که در آن جا قرار خواهید گرفت کاملا هماهنگ و مناسب باشد.

شما اگر تصمیم گرفته اید که مراسم تان را در یک محیط خارجی و محیط باز بیرون برگزار کنید برای این نوع مکان شما رنگ کت شلوارتان را با عوامل بیرونی هماهنگ کنید اگر مراسمتان در باغ است شما برای جیب کتتان یک گل طبیعی سرخ بگذارید یا عروس خانم تاج گلی از گل های با ترکیب رنگ باغ را در سرش داشته باشد و می توانید لباس معمول تری بپوشیدو بجای رنگ های تیره از کت و شلواری را رنگ روشن تن کنید.

ولی اگر مراسم جشن شما در یک هتل یا تالار پذیرایی برگزار خواهد شد شما حتما باید از لباسی با رنگ های تیره و رسمی در مراسم حاضر شوید و از آن جایی که کت شلوار شما باید خیلی مرتب باشد حتما قبل از مراسم کت و شلوارتان را برای رفع تمام چروک و چین خوردن به اتوشویی بدهید تا در مراسم کت شلوارتان را با اتوی مناسب استفاده کنید.

لباس شما با همسرتان همخوانی داشته باشد

همان طور که می دانید انتخاب لباس دامادی برای داماد از کت‌وشلوار گرفته تا کفش و کمربند برخلاف آنچه تصور می کنیم کار راحت و چندان ساده ای هم نیست، خرید داماد و انتخاب کت شلوار او ریزه‌کاری‌ های خاص خودش را دارد. معمولا انتخاب رنگ کت‌ شلوار داماد یک انتخاب کاملا شخصی و سلیقه ای است؛ اما ما اینجا نکاتی را برای شما بازگو می کنیم که شما با رعایت این نکات کنار عروس تان در مجلس بدرخشید اولین قانون در میان انبوه قوانین خوش پوشی این است که بهتر است شما در انتخاب رنگ کت و شلوار تان از انتخاب رنگ‌های غیر رسمی کاملا خودداری کنید؛ و از آن جایی که معمولا رسمی ترین رنگ و لاکچری ترین رنگ برای کت‌وشلوار دامادی رنگ مشکی رنگی با وقار که هیچ زمانی هم از مد نمی‌افتد.

پس شما اگر رنگ مشکی را برای کت‌وشلوار دامادی‌تان انتخاب کرده باشید بدون شک که بهترین رنگ برای پیراهن شما رنگ سفید خواهد بود چون این شیوه ی ست کردن لباس به صورتی است که پیراهن داماد بایستی سفید باشد تا با لباس عروس هماهنگی داشته باشد و این ترکیب رسمی‌ترین ترکیب رنگی است که شما می‌توانید برای لباس‌دامادی‌تان در نظر بگیرید، به خصوص هنگامی که آن را با کراوات یا پاپیونی با همین رنگ ست کرده باشید. رنگ مناسب پوست چهره شما نکته دیگری است که نباید فراموش کرد. پس ست کردن و نزدیکی رنگ های لباس عروس و داماد به هم از جمله مهم ترین عوامل موثر بر برگزاری مراسمات و جشن های عروسی می باشد که هم از نظر عروس و داماد و هم از نظر میهمانان دارای اهمیت می باشد.

نوع پوشش پذیری بدنتان را در نظر بگیرید

همان طور که گفتیم کت‌و‌شلواری که به عنوان کت‌وشلوار دامادی‌تان انتخاب می‌کنید، کاملا شخصی و سلیقه ای است اما باید در انتخاب آن دقت کنید. لباس شما می‌تواند هر مدلی که دوست دارید باشد؛ دو دکمه، چهار دکمه، یقه کشیده و بلند یا… همه این موارد در گرو تناسب و استایل شماست بنابراین اگر شما فرد قد بلندی هستید و اندامی متناسب دارید به احتمال زیاد در انتخاب لباس مناسب هیکل خودتان دچار مشکل جدی نخواهید بود؛ اما اگر جز افراد کوتاه‌ قد هستید شما باید در انتخاب کت‌ و شلوار بیشتر دقت کنید تا شلوار در ناحیه ساق پا دچار افتادگی نباشد؛ و اینکه لباسی که می خواهید تن کنید روی بدن شما چه مدلی بهتر جواب می‌دهد.

اینجا منظور ما از بهتر جواب‌دادن یعنی لباسی که می پوشید قد شما را کشیده‌تر و سایزتان را جمع وجورتر کند. اندازه کت‌ و شلوار شما نباید ذره‌ای بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سایز واقعی‌تان باشد چون مهم‌ترین مسئله انتخاب سایز و هم‌چنین از متناسب بودن سرشانه‌ها اطمینان داشته باشید. از آن جایی که به طور کلی عروس و داماد قلب تپنده ی یک مراسم و یا جشن عروسی هستند و نوع لباس پوشیدن و برخورد صمیمی آنان با مهمان ها در طول مراسم بسیار مورد اهمیت واقع شده است؛ و نباید این نکته اصلی را فراموش کنید که جشن عروسی شما اولین جایی است که به عنوان زوج رسمی در ان شرکت می کنید پس برای همین شما باید حداکثر هم خوانی را در لباس هایتان رعایت کنید.

لباس ساقدوش ها را بر اساس میل خودتان انتخاب کنید

داشتن ساقدوش و انتخاب نوع تیپ و لباس آن ها کاملا بر عهده عروس و داماد است و وجود ساقدوش های داماد در تالار و باغ عروسی از نظر ظاهری به جشن، جلوه خاص و زیبایی را می بخشد و معمولا از ملزومات خدمات عروسی به شمار می رود صمیمی ترین دوست های داماد می توانند به عنوان ساقدوش باشند که معمولا پسرهای مجرد ساقدوش داماد می شوند. ساقدوش ها معمولا هم قد داماد بوده و مثل داماد شیک و خوش لباس باید باشند.

شما حتی وقت کافی برای ست کردن لباس های ساقدوش ها نداشته اید پس به یاد داشته باشید که ست لباس ساقدوش داماد از مسائلی است که کمتر به آن پرداخته می شود ولی دارای اهمیت خاص خودش است. برای مثال اگر داماد از کراوات استفاده می کند ساقدوش ها هم باید از کراوات استفاده کنند و اگر پاپیون می زند، ساقدوش ها هم باید پاپیون بزنند. در عروسی معمولا رنگ کروات یا پاپیون ساقدوش های داماد با رنگ پیراهن داماد هماهنگ انتخاب می شود که این هماهنگی ها زیبایی خاصی را به وجود می آورند.

گاهی هم ممکن است که تعداد ساقدوش های داماد بیشتر از چهار نفر باشند اینجا می توان خلاقیت به خرج داد و از ست های غیر رسمی و مدرن یا خاص برای طراحی لباس آن ها بهره گرفت که باز هم باعث جذابیت می شود و طرفداران بی شماری دارد.

متفاوت باشید

خب این کاملا مشخص است که برای رفتن به یک عروسی تمام مهمان ها بهترین تیپ را انتخاب می کنند پس شک نکنید که همه کسانی که به مراسم شما دعوت هستند هم سعی می کنندکه به نوعی بهترین لباس های خود را بپوشند، پس بدون شک این برای شما کار را سخت تر خواهد کرد. شما به عنوان داماد در مراسم کنار همسرتان باید از تمام مهمان ها زیباتر و و خوش تیپ تر باشید و باید تمام تلاشتان را بکنید از سایرین متفاوت به نظر برسید.

اگرشما میخواهید که خوش‌لباسی خودتان را به حد عالی تری برسانید و از هر نظر یک داماد خوش‌تیپ در کنار ملکه خودتان باشید، نباید به یک پیراهن معمولی فکر کنید. پیراهن انتخابی شما باید مخصوص باشد و قابل استفاده برای یک جفت دکمه سردست زیبا که حتما آن را با سنجاق کراوات‌تان ست کرده‌اید. انتخاب کت و شلوار متناسب با اندام خودتان، کفش مناسب، کراوات یا پاپیون مناسب، دستمال جیبی و خیلی موارد دیگر… تا شما از سایر مهمان ها بهتر خود نمایی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

نکاتی در انتخاب لباس عروس صورتی یا نامزدی با رنگ صورتی

نکاتی در انتخاب لباس عروس صورتی یا نامزدی با رنگ صورتی : مسلما شما با شنیدن اسم لباس عروس ، لباسی سفید و بلند در ذهن تان مجسم میشود. معمولا همه عروس خانم ها لباس عروس خود را بین طیف سفید تا شیری و کرم انتخاب می کنند و بیشتر عروس خانم ها لباس های پفی رنگی را مناسب مراسم نامزدی یا حنابندان می دانند؛ اما بسیاری از عروس خانم ها هم هستند که این عروس های خوش ذوق دوست ندارند که مانند بقیه عروس ها درجشن شان حاضر شوند آن ها همیشه به دنبال طرح ها و ایده های نو می گردند تا در شب جشن شان یک سورپرایز بزرگ برای تمام مهمان ها باشند.

لباس عروسی صورتی

همان طور که گفتیم لباس هاس رنگی مخصوص جشن های فانتزی و جشن سالگرد ازدواج است؛ اما با گذشت زمان و تغییر سبک، لباس عروس رنگی نیز بین عروس خانم ها معمول شده است. ایده ی لباس عروس رنگی، مانند صورتی ، طلایی و یا نقره ای، برای تغییری مدرن در یک مراسم سنتی، بی نظیر است. لباس هایی با پارچه های براق و جزئیات ظریف، مدل های جدید و مدرن می باشند که در عین حال شکل سنتی هم دارند اما استفاده از آن در جشن های کلاسیک که اغلب تم جشن سفید و کرم است نیز مانعی ندارد چون این جشن مختص خود شما است و خودتان هر طور که دوست دارید می توانید در مراسم تان حاضر شوید است.

بهترین مزون های لباس عروسی در  : مزون لباس عروس در تهران

از آن جایی که در بین تمام رنگ های زیبا، صورتی رنگ مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها می باشد و اگر شما هم جز ان دسته از افرادی هستید که دوست دارید در جشن عروسی‌تان از این رنگ استفاده شود نکاتی را که ما در این مقاله برایتان پیشنهاد می کنیم را با دقت مطالعه کنید.

 

انتخاب لباس عروس با رنگ صورتی و پوشیدن آن برای مراسم عروسی در واقع انتخابی خاص و منحصر به فرد است. عموما بیشتر دختر خانم ها لباس نامزی را رنگی انتخاب می کنند اما هستند عروس خانم هاییی که می خواهند متفاوت تر از دیگران باشند و در این میان از میان تمام رنگ ها لباس عروسی صورتی را برای خود انتخاب می نمایند. پیشنهاد ویژه ما برای شما این است که برای زیبایی بیشتر لباس عروسی تان بهتر است که از تلفیق رنگ صورتی و سفید برای آن استفاده کنید.

برای اینکه متفاوت تر از بقیه عروس ها باشید باید آرایش شما هم با همه آن ها متفاوت باشد؛ و از ان جایی آرایش عروس ظاهراً عمری هزار ساله دارد، اما همان طور که همیشه دیده ایم تنها زمانی ظاهر عروس باشکوه خواهد شد که لباس سفید رنگ را برتن می‌کند. با این حال اگر تصمیم خودتان را گرفته باشید برای متفاوت بودن می‌توان استایل ها و آرایش صورتی را انتخاب کنید.

که این ترکیب رنگ و نوع آرایش بسیار هم می‌تواند زیبا باشد کنار رنگ لباس و ارایش صورتی شما باید یک تم صورتی را هم اجرا کنید تا مراسم تان بسیار گرم و جذاب باشد.

معمولا عروس خانم ‌های کم سن و سال همیشه به دنبال لباسی شیک و متفاوت که متناسب با سن شان باشد هستند. لباس های پف دار با شکوفه های ریز و رنگی بسیار زیبا و شیک می شود وقتی که عروس خانم ها این لباس های رنگی را می بینند مطمئنا عاشق این مدل لباس رنگی خواهند شد. چون که رنگ‌ های ملایم و شکوفه‌ های ریز موجود در این لباس آن را به متفاوت‌ ترین لباس عروسی ممکن تبدیل کرده است.

 

حالا که لباس پف دار صورتی را برای مراسم تان انتخاب می کنید بهتر است که دسته گل عروسی که با این لباس باید در دست داشته باشید تلفیقی از گل های سفید رنگ گل‌های رز ریز و درشت صورتی باشد. چون که وجود گل‌ها و شکوفه های رنگی موجود در این لباس با دسته گلی که در دست خواهید داشت جلوه ای زیبا به شما می دهد. شما با این ترکیب لباس به عنوان پرنسس در میان مهمانان شناخته می‌شوید.

ما سه پیشنهاد ویژه برای استفاده از تم صورتی در آرایش و لباستان به شما ارائه می دهیم:

اولین پیشنهاد ما : استفاده از گل های رز صورتی به همراه گل ها و شکوفه های سفید در سالن است. سالن شما وقتی به گل‌ های رز و و نوار های زرق و برق دار مزین شود زیبایی خاصی را برای مهمان ها رقم می زند.

پیشنهاد دوم ما : به شما در نحوه آرایش تان است همان طور که گفتیم رنگ صورتی یکی از رنگ‌ های بسیار ظریف و زیبای دخترانه است و از آن جایی که این رنگ کاربرد زیادی در طراحی لباس نیز دارد؛ و در بسیاری از مواقع خانم‌ها تمایل دارند که از این رنگ از لباس برای نامزدی خود استفاده نمایند و با این رنگ لباس زیبایی و ظرافت دخترانه خود را بیشتر از همیشه نشان دهند. اصلی ترین چیزی که بیشتر از هر بخشی اهمیت دارد این است که در کنار لباس و استایل مناسب استفاده از یک آرایش جذاب که با رنگ لباس نیز هماهنگ باشد بدون شک آرایش شما وقتی کامل و زیبا می شود که خط چشم صورتی رنگ به همراه مقداری براق کننده این آرایش چهره با رژ لب صورتی و گل‌های رز به عنوان تاج گل سرتان زیباترین ترکیب ممکن را برای شما رقم خواهد زد.

برای اینکه لباس عروس تان را در زمان مناسب بگیرید حتما یک یا دو روز زودتر باید تهیه کنید برای اینکه لباس تان پف داشته باشد لباس تان را دو سه روز قبل از عروسی حتما یک بخار بدهید تا چروک هایش باز شود.

پیشنهاد سوم ما : استفاده از گل های صورتی کم رنگ و پر رنگ در تم شما یا در لباس شما به همراه استفاده از این رنگ سایه ملایم بر صورت تان بسیار جالب توجه و زیبا خواهد بود.

شما با مطالعه این مقاله و با دنبال کردن راه حل‌های نوشته شده در مطالب بالا می‌توانید با کمال ارامش و بدون هیچ نگرانی مطمئن باشید که انتخاب تم صورتی برای لباستان برای مراسم جشن تان بسیار رویایی می شود و شما با این تم زیبا مورد توجه و ستایش مهمانان قرار می گیرید.



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

کانتورینگ و استروبینگ

کانتورینگ و استروبینگ : از آن جایی که این شعار از قدیم الایام باب بوده است و ما بیشتر جاها این جمله را شنیده ایم که زیبایی در سادگی است. پس داشتن صورتی زیبا با آرایش ملایم برای خانم ها یک حسن خوب محسوب می شود، چون همان طور که گفتیم زیبایی در سادگی است. امروزه آرایش غلیظ و زننده دیگر در میان خانم ها محبوبیت ندارد و سبک بیشتر آرایش ها لایت هستند. شما پس اگر خواهان یاد گرفتن آرایشی لایت و ویژه هستید ما در این مقاله برای شما یکی از تکنیک های آرایش را که روش کانتورینگ است که این روش آرایش به تعادل میکاپ صورت شما کمک می کند و شادابی و زیبایی خاصی به آن می بخشد را به شما معرفی می کنیم.

کانتورینگ و استروبینگ

کانتورینگ و استروبینگ معمولا دو تکنیکی است که این تکنیک ها برای اصلاح نقص ها، پر رنگ کردن نقاط قوت صورت و عالی جلوه دادن آرایش صورت به شما کمک می کند و از انجایی بیشتر خانم ها برای انجام ارایش ها پول زیادی را صرف رفتن به ارایشگاه ها می کنند شما با اموزش این روش نیاز به هزینه و صرف وقت زیادی نیستید و با خیال راحت می توانید حتی در منزل خودتان صورتتان را میکاپ کنید؛ و با استفاده از این روش شما یک آرایش سبک و ملایم داشته باشید، توجه داشته باشید که این نوع آرایش را شما نباید به عنوان آرایش روزانه خود استفاده کنید چون ممکن است به پوست شما آسیب برساند.

بهترین آرایشگاه عروس در تهران : سالن آرایش عروس

کانتورینگ

استفاده از کانتورینگ در نحوه ارایش بدین معنا است که کانتورینگ یکی از مراحل آرایش می باشد که این کانتور نواقص اجزاء صــورت را به خوبی می پوشاند؛ و شما خیلی راحت با ااستفاده از این تکنیک آرایشی می توانید که چهره خود تان را به فرم ایده آل برسانید. در کانتورینگ صورت از اصولی ترین نوع گریم با کانتورینگ، داشتن کرم پودر مایع مناسب در اولویت است.

مطالعه کنید :   استفاده از مداد یا خط چشم سفید برای آرایش

کانتورینگ

شما در گام اول باید در انتخاب کرم پودرتان دقت داشته باشید و از آن جایی که کرم پودر مایع بسیار راحت تر و روان تر روی پوست پخش می شود این نوع کرم پودر سبک را که خیلی بهتر از نوع دیگر آن است انتخاب کنید. کرم پودری را که برای خودتان انتخاب می کنید باید از لحاظ رنگ و نزدیک بودن به رنگ پوست تان باشد و حتما دقت داشته باشید که در مصرف کرم پودر ها زیاده روی نکنید تا حالت طبیعی پوستتان از دست نرود و پوستتان حالت مصنوعی نداشته باشد.

ابزارهای لازم برای کانتورینگ :

  • پالت کانتورینگ
  • براش های مخصوص کانتورینگ
  • براش کانتورینگ
  • براش هایلایت
  • براش ترکیب

پالت کانتورینگ :

امروزه بیشتر شرکت ها و کمپانی های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی پالت های کانتورینگ رو به صورت مجزا ارائه می کنند. معمولا این پالت های کانتورینگ از دو یا چند رنگ هستند و حتما در بین رنگ ها باید یک رنگ خیلی روشن و یا یک رنگ خیلی تیره وجود داشته باشد. رنگ پوست شما در انتخاب رنگ پالت شما تاثیر دارد پس فراموش نکنید که این مورد به تیره یا روشن بودن پوستتان بستگی دارد. معمولا در پالت کانتورینگ رنگ روشن صورت را بزرگتر و برجسته تر می کند و برعکس آن رنگ تیره صورت شما را کوچکتر و نامشخص تر نشان می دهد.

براش های مخصوص کانتورینگ :

شما برای اینکه نتیجه خوبی از روش کانتورینگ بگیرید پس باید همه رنگ ها به خوبی با هم ترکیب شوند برای این ترکیب شما نیاز به براش های مخصوص هستید که ما آن ها را برایتان معرفی خواهیم کرد.

مطالعه کنید :   آرایش چشم با داشتن لنز

براش کانتورینگ :

این براش که مخصوص زدن کرم پودر های مایع روی پوست است و از آن جایی که سر سفت و محکمی دارد می تواند هر نوع کرمی را روی سطح پوست صورت به طور یکنواخت پخش کند.

براش هایلایت :

برای استفاده از هایلایتر و کرم مناسب است کاربرد این براش برای دقیق تر کردن مواد آرایشی روی پوست است چون شکل گرد بودن سر این براش و صاف بودن آن باعث شده است تا شما با این براش راحت تر بتوانید محصولات آرایشی را دقیق تر بر روی پوست تات پخش کنید.

براش ترکیب :

کاربرد این براش در مرحله پایان کار انجام می گیرد وشما باید از این براش برای ترکیب کردن رنگ های تیره و روشن استفاده کنید با این براش می توان خط های که روی پوست تان به طور واضح و مشخص مانده اند را از بین برد و آرایش صورت را خیلی طبیعی تر کرد.

مشخص کردن مرز نقاط تیره و روشن کانتورینگ

شما در ادامه کار گریم با براش مخصوص ابتدا دو رنگ تیره و روشن که در قسمت های مشخص صورت زده اید را با براش خوب مخلوط کنید و حتما توجه داشته باشید که این ترکیب کردن باید به شکلی باشد که سایه و برجستگی های آن منطقه صورت مشخص باشد درمرحله آخر برای اینکه آرایش خود تان را بوسیله کانتورنیگ تمام کنید کل صورت را با پودر بپوشانید و آرایش صورت را تکمیل کنید. احیانا اگر لازم دیدید در قسمتی از نواحی تیره کانتورینگ را تیره تر کنید می توانید برای این کار از پودر برنزه استفاده کنید.

مطالعه کنید :   کاربرد کانسیلر

استروبینگ (برق انداختن صورت)

استروبینگ

همراه با روش کانتورینگ روش آرایشی استروبینگ هم امروزه به یکی از جدیدترین تکنیک های آرایش صورت تبدیل شده است. شما در این تکنیک با استفاده از روش هایلایت کردن بجای زدن سایه تیره از رنگ روشن استفاده می کنید پس برعکس کانتورینگ نیازی به ترکیب سایه های تیره و روشن در این روش نیست و صرفا این هایلایت برای درخشان تر شدن صورت انجام می شود.

بیشتر بخوانید : آرایشگاه عروس تهران

این روش نیاز به دقت بیشتری دارد پس با دقت و ظرافت انجام دهید پس هنگامی که برق انداختن صورت شما با رعایت کردن تموم جزئیاتی که به شما توصیه کردیم به پایان رسید شما با یک کرم پودر تیره تر می توانید آرایش تان را تکمیل تر کنید. از پنکک یا رژ گونه برای تیره کردن می توانید استفاده کنید پس برای این کار مقداری از پودر را رو روی براش مخصوص بزنید وبرای آن قسمت هایی که دوست دارید تا کمی فرو رفته تر دیده بشود بهتر است که رنگ نزنید تا ترکیب آرایش تا برهم نخورد.



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

مدیریت مراسم عروسی به یاد ماندنی

مدیریت مراسم عروسی , چگونه یک مراسم عروسی به یاد ماندنی را مدیریت کنیم؟ : روش مدیریت و برپایی جشن عروسی برای عروس و داماد اهمیت زیاد وخاصی دارد ونحوه ی مدیریت عروسی خاطره انگیز انها را در یک برنامه ریزی صحیح ودرست کمک ویاری خواهد کرد.

مدیریت مراسم عروسی

چگونگی مدیریت وتوجه داشتن به هزینه های عروسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به طوری که اگر در یک قسمت ان کم دقتی ویا بی دقت کنیم باعث خواهد شد که دیگر برنامه های عروسی نیز به بی نظمی دچار شوند. و جشن عروسی شما رابه یک مجلس بی نظم ونظام و شلوغ و درهم برهم تبدیل خواهد کرد. مخارج عروسی شما می تواند با توجه به مواردی مانند محل زندگی وشهر ویا استانی که در ان زندگی میکنید وهمین طور تعداد مهمانانی که دعوت کرده اید وکیفیت خدماتی که به میهمانان خواهید داد تغییر زیادی بکند.معمولا برخی از عروس ودامادها پس از اتمام عروسی احساس پشیمانی می کنند و با خودمی گویند کاش این قدر در تدارکات عروسی افراط نمی کردیم وهزینه ی زیادی را هدر نمی دادیم.وان هزینه ها را پشت وانه ای برای آینده ی خود می کردیم.

اکنون لحظه ی موعود و شب عروسی تان فرا رسیده وشما باید در این شب که بهترین شب زندگی تان و شیرین ترین شب ان است سعی کنید که از ته دل شاد باشید وشادی کنید وخاطرات شیرینی هم برای خود و هم سایرین خلق کنید واز ان تا جایی که برایتان امکان دارد لذت ببرید.ولی برای ان که از این شب به یاد ماندنی لذت ببرید شما عروس وداماد عزیز باید تلاش کنید تا از چند ماه قبل از عروسی برای ان مرحله به مرحله برنامه ریزی کنید وهمه ی کارها را برای دقیقه ی نود نگه ندارید.

دادن مشاوره مدیریت و اداره ی مراسم در باغ تالار عروسی

زوج های جوان وهمین طور خانواده ها باید توجه داشته باشند که کادر هایی با تجربه وحرفه ای در باغ تالار های عروسی حضور دارند .که قبل ودر حین برگزاری مراسم همراه ودر خدمت شما هستند وبر همه چیز نظارت می کنند وکنترل همه چیز را در دست دارند تا چیزی در مراسم کم وکسر نباشد.ودر عین حال امنیت مراسم ونظم ان را نیز برقرار می کنند وبنابراین لازم نیست که شما نگران هیچ چیز باشید وشما می توانید با خاطری اسود وراحت به مراسم خود برسید وهمه چیز را به انها واگذار کنید.تا بهترین وبه یاد ماندنی ترین روز زندگی تان را داشته باشید.واز ان لذت ببرید.وخانواده ها نیز احساس آرامش کنند.

انتخاب بهترین باغ تالار عروسی در تهران : باغ عروسی

چگونگی طراحی و مدیریت عروسی

باید دقت شود که طراحی یک عروسی خوب وشایسته باید با شخصیت زوج های جوان عزیز هماهنگی وهم خوانی داشته باشد واهمیت این مسئله بیشتر از خود عروسی است.هنگام مراجعه ی عروس وداماد ها به مراکز تشریفات عروسی باید این مراکز از لحاظ روان شناسی انها را بررسی کنند و شخصیت انها را تجزیه وتحلیل کرده وبا شناخت داشتن از ویزگی های شخصیتی انها مدیران ان مراکر سعی کنند که با انها یک ارتباط دوستانه برقرار کنند. و با توجه به شخصیت وسلیقه ی انها برای عروسی برنامه ریزی کنند.وظیفه ی مراکز و موسسات تشریفات عروسی این است که یک شب زیبا ویک مراسم با شکوه وبه یاد ماندنی را برای عروس وداماد های عزیز ومیهمانان انها رقم زده وبرگزار کنند.

انتاخاب بهترین موسسه تشریفات و خدمات : خدمات مجالس

وظیفه ی موسسات عروسی این است تا تمام سعی وتلاش خود را بکنند تا پیش از برگزاری مراسم وفرا رسیدن شب عروسی خانواده های دو طرف احساس راحتی وآرامش بکنند .ایجاد حس ارامش وراحتی در عروس وداماد وخانواده های انها پیش از عروسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که قبل از برگزاری مراسم عروسی هم خانواده ها وهم خود زوج ها دارای استرس زیادی هستند وهمش نگران این مسئله هستند که احتمال دارد در عروسی مشکل ویا مشکلاتی پیش بیایدوهمه چیز درست وطبق برنامه پیش نرود.

 

برای ایجاد اطمینان در خانواده ها وخود عروس وداماد باید این موسسات برنامه های دقیق وبا تمام جزئیات کار را در اختیار انها قرار دهند تا بتوانند در انها اطمینان ایجاد کرده وبه انها آرامش ببخشند.وانها مطمئن شوند که این موسسات همه ی جوانب امر را در نظر گرفته است واحتمال بروز مشکل نیست.در چنین مجالسی خود عروس وداماد وخانواده های انها نیز مانند دیگر میهمانان وبا خیالی اسوده وراحت حضور می یابند وهیچ نگرانی ندارند.

برنامه ریزی برای برگزاری مراسم عروسی سرشار از ریزه کاری های فراوان است که باید هر کدام این کارها درست وسر موقع انجام شوند تا یک نتیجه ی قابل قبول بدهد.این امکان وجود دارد که یک کم کاری ویا یک مسئله ی پیش بینی نشده همه ی برنامه ریزی ها را خراب کندواین مسئله می تواند مواردی مانند خرابی ماشین داماد ویا قطع ناگهانی برق وگیر کردن در یک ترافیک سنگین باشد.مثلا این امکان وجود دارد که ماشین آقا داماد را دزد درست چند دقیقه قبل از عروسی بزند واقا داماد نیز کوتاه نیاید وقصد کند که دزد را پیدا کند در چنین موقعیتی باید برگزار کننده ی مراسم درایت به خرج داده وبرنامه هایی مانند عقد را که حضور داماد در ان ضروری وحتما مورد نیاز است را به آخر مجلس موکول کند تا دیگر قسمت های عروسی ودیگر برنامه ها نیز بهم نخورد و عروسی با ارامش پیش رود تا داما دعزیز نیز حضور یابد.

از انجایی که عروس و داماد برای هر دقیقه حضور خود ومیهمانانشان در تالار هزینه پرداخت می کنند پس هر دقیقه برای انها ارزشمند است .این امکان وجود دارد که در هر مراسمی یک سری اتفاقات پیش بینی نشده روی دهد.در این مواقع باید موسسات تشریفات بتوانند به طرز خوب وشایسته این اتفاقات را مدیریت کنند برای این که بتوان یک مشکل را حل کرد نباید منتظر باشیم تا مشکل به وجود بیاید بلکه باید از اول مشکل را پیش بینی کنیم وبرای ان راه حلی نیز در نظر بگیریم.موسسات تشریفات نیز باید این چنین عمل کنند .

برای مثال چنان چه مراسم عروسی در تابستان ودر یک فصل گرم سال انجام می شود پس باید سالن عروسی را خنک نگه داشت ولی موسسه باید این پیش بینی را بکند که این امکان وجود دارد که در حین برگزاری مراسم کولر خراب شده ونتواند مجلس را خنک کند.واز قبل به فکر راه حل باشد ویکی دوتا کولر اضافی خریداری کند تا در صورت لزوم جایگزین کند.وهمین طور بهتر است برای برگزاری بدون عیب ونقص مراسم دریک روز بیشتر از یک مراسم برگزار نشود



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

آرایش صورت مخصوص مهمانی ها

آرایش صورت مخصوص مهمانی ها : داشتن صورت زیبا و باوقار یکی از مهم ترین خواسته های همه افراد است؛ و همان طور که می دانید بیشتر خانم ها و در واقع همه خانم ها نسبت به چهره خود شان حساس هستند و این حساسیت باعث شده تا آن ها همیشه تمایل داشته باشند تا برای شرکت در مهمانی ها و مجالس مختلف تغییرات مثبتی را در چهره و موهای خودشان ایجاد کنند.

آرایش صورت مخصوص مهمانی

شما هم اگر به یک مهمانی دعوت شدید و دوست ندارید که یک آرایش جلف و زننده داشته باشید و صورت شما حالت طبیعی داشته باشد؛ و آرایش شما کاملا طبیعی جلوه کند ما برای شما و داشتن یک ارایش منظم و خوب یک چیز را توصیه می کنیم و آن هم دانستن راز شناخت آرایش هر یک از بخش های صورت است شما با شناخت نوع آرایش می توانید به راحتی تمام مشکلات صورت تان را محو کنید؛ و از آن جایی که آرایش چهره بر روی جوانی و شادابی چهره شما بسیار تاثیرگذار است اگر در میکاپ خودتان از مواد آرایشی با کیفیت و عالی استفاده کنید به طور حتم می توانید با چهره ای ایده آل در امهمانی شرکت کنید.

تکنیک آرایش ملایم

همیشه هم خوب نیست که طوری آرایش کنید که صورت شما علاوه بر زیبایی بلکه زشت تر هم به نظر برسد معمولا آراستگی ظاهری بیشتر در روزهایی که برای مهمانی و دید و بازدید ها است اهمیت پیدا می کند اما همان طور که گفتیم آرایش زیاد و سنگین، چیزی از زیبایی نیست و این نوع ارایش فقط بیانگر این است که شما از اصول زیبایی و آرایشی هیچ شناختی ندارید پس شما ابتدا باید اصول یک آرایش ملایم روزانه را بیاموزید تا بتوانید یک آرایش زیبا و متناسب را برای خودتان انجام دهید؛ و مهم نکته اول از همه باید در انتخاب لوازم آرایش مورد استفاده خودتان دقت کنید.

کرم پودر

بیشتر کرم پودر ها بعد از استفاده روی پوست خوب نشان نمی دهند در انتخاب کرم پودر مناسب خودتان سعی کنید از کرم پودرهای که دارای مرطوب کننده هستند و خیلی راحت تر روی پوست صورت می خوابند استفاده کنید. کرم پودر مایع خیلی سبک تر از انواع دیگر پودر ها است و معمولا این نوع پودر خیلی بهتر جذب پوست می شود استفاده از ضد آفتاب هم خیلی مناسب است. سعی نکنید که برای از بین بردن چین و چروک صورتتان از کرم پودر بیشتری استفاده کنید. چون نه تنها پوشش نمی دهد بلکه باعث می شود چروک پوستتان برجسته تر و چهره را پیرتر نشان می دهد.

 

کانسیلر

در تعریف کانسیلر باید گفت که کانسیلرها در واقع همان کرم‌ پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که برای پوشاندن تیرگی پوست تان شما می‌توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید البته بیشتر افرادی که از کانسیلر استفاده می کنند می‌گویند که بهتر است کانسیلر بعد از کرم‌پودر زدن استفاده شود. شما برای رفع سیاهی که در دور چشم ممکن است باشد نباید هیچ وقت از کانسیلر پوشش دهنده لک پوست استفاده کنید؛ و از آن جایی که این کانسیلر ها برای رفع لک بسیار غلیظ هستند پس شما نمی توانید برای پوست نازک زیر چشم تان از آن کانسیلر استفاده کنید. برای برطرف کردن خستگی چشم هایتان بهتر است که ابتدا با برس کانسیلر زیر چشم ها رو نقطه گذاری کنید وسپس نقطه ها رو با انگشت خودتان آرام پخش کنید در این صورت خستگی چشم ها برطرف می شود.

 

ریمل ضد آب

استفاده از ریمل به عنوان یکی از ابزار زیبایی چشم همیشه مورد توجه بوده است و در بین ریمل ها معمولا بیشتر خانم ها از ریمل ضد آب استفاده می کنند ان هم بیشتر به این علت که اینن نوع ریمل در برخورد با آب کمتر زیرچشم می ریزد و مشکل سیاهی زیر چشم ندارد به همین دلیل مورد توجه است ولی استفاده زیاد از این ریمل به خاطر فرمول قوی که در خودش دارد مژه ها را خشک و اغلب با بالا رفتن سن مژه فرد نازک می شود. برای اینکه مژه هایتان را حجیم تر نشان دهید و برای زیباتر شدن چشم هایتان بهتر است که روی محل رویش مژه را مداد قهوه ای یا سیاه بکشید و سپس از یک ریمل سبک و نه ضدآب به مژه هایتان حالت بدهید.

بیشتر بدانید : انتخاب ریمل مناسب

شما در هنگام فرچه زدن مژه هایتان برای سهولت کار می توانید از دو نوع فرچه استفاده کنید. یک فرچه کوچک و یک فرچه بزرگ برای مژه های بالایی. توجه داشته باشید که فرچه ریمل را برای اینکه مواد زیادی به خودش نگیرد قبل از استفاده به لبه ریمل بکشید با این کار مواد زیادی روی مژه نمی ماند و در نتیجه مژه هایتان به هم نمی چسبد. تکنیک دیگر در ریمل زدن این که ریمل را ابتدا به نوک مژه ها بزنید تا آنها را دانه دانه کند و در نهایت از انتهای مژه به سمت بالا بکشید.

 

آرایشگاه عروس

سایه

سایه ها برای زیبا کردن چشم ها کاربرد دارند فقط باید نحوه سایه زدن را بلد بود. برای آرایش چشم با سایه شما باید یک رنگ کمی تیره تر از رنگ پوست خودتان را انتخاب کنید. در انتخاب نوع سایه بین سایه مات و براق استفاده از سایه های براق مخصوصا در سنین بالا موجب نمایان شدن چروک های ریز پلک می شود سایه های مات بیشتر از سایر سایه ها امروزه استفاده می شود چون سایه های مات زیبایی چهره فرد را بیشتر می کند. شما هم اگر دنبال یک رنگ برای سایه خودتان هستید می توانید رنگ های مثل خاکستری، هلویی، بنفش و…برای چشم هایتان استفاده کنید. برای کسانی که مشکل افتادگی پلک دارند برای رفع یه خط چشم باریک و به سمت گوشه بیرونی چشم ها بکشند. در سایه زدن باید رنگ سایه را به تدریج از تیره به روشن بزنید تا طیف رنگی ملایمی داشته باشد و سایه تان خط و لبه نداشته باشد.

رژ لب

رژ لب در واقع تکمیل کننده ارایش صورت است شما هر چقدر هم میکاپ داشته باشید اگر رژ لب نداشته باشید خیلی بی روح دیده می شوید رژ لب انواع رنگ و شکل های متنوعی دارد که تک تک آن ها از محبوبیت خاصی بین خانم ها برخور دار است. اگر شما در سن میانسالی به سر می برید و برای یک مهمانی دنبال یک رژ مناسب سنتان هستید پیشنهاد ما این است که بهتر است شما از رژلب با رنگ روشنی استفاده کنید از آن جایی که حجم لب با بالارفتن سن کمتر می شود رنگ روشن لبتان را حجیم تر نشان می دهد و استفاده از رژلب های با رنگ تیره را فاصله بگیرید چون رنگ تیره بر عکس روشن در هر کجا که استفاده می شوند کوچک کنند ان قسمت هست و باعث می شود تا سفیدی دندان هایتان هم کمتر دیده شود.

ابرو

شما اگر در سنی به سر می برید که رشد ابرو هایتان کم شده و ابروهای کم پشتی دارید و مخصوصا اگر در سن میانسالی به سر می برید. بهتر است که زیاد به ابرو هایتان دست نزنید چون زیاد اصلاح کردن ابرو باعث توقف رشد ابرو و کم پشت شدن آن می شود. برای پر کردن نواحی خالی ابرویتان می توانید با کمک یک مداد و یا یک سایه ابرو از قسمتی از ابرو که خالی است را پر کنید. در گام اول مداد ابرو را برداشته و با ضربه های کوچک و نرم محیط خالی را پر کنید. درگام بعدی شما می توانید با استفاده از یک برس ابرو، یک لایه پودر سایه روی مداد بمالید و برای نرم کردن ابرو و ترکیب آنها با هم از شانه ابرو استفاده کنید. در انتخاب رنگ برای ابرو معمولا رنگ هایی را انتخاب کنید که با تیره ترین قسمت از موهایتان هماهنگ است تا بتوانید اثر آن را در ابرو هایتان مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

مراقبت های بعد از کراتینه کردن مو

مراقبت های بعد از کراتینه کردن مو : امروزه بیشتر کسانی که موهای فرفری و موج دار دارند برای ایجاد تنوع دوست دارند که حالت موهایشان را تغییر دهند و موهای صاف و لختی را داشته باشند یکی از روش های که برای این کار لازم است کراتینه کردن مو است. کراتینه کردن یکی از روشهای رایج صاف کردن مو و بر طرف کردن وزی و زبری موها است که با استفاده از مواد شیمیایی انجام می شود.

مراقبت های بعد از کراتینه کردن مو

در واقع این روش به عنوان نوعی متد طبیعی برای صاف کردن مو بکار می برند و شما می توانید با مراجعه به سالن های زیبایی زیر نظر تکنسین مو، موهای خودتان را صاف و درخشان کنید. معمولا بعد از انجام این متد روی موهایتان باید در مراقبت و نگهداری آن دقت کنید و باید موهایتان را صاف نگهدارید تا مواد کراتین روی آن بنشیند. در اینجا ما مهم ترین موارد حفاظت از موهای کراتین شده را برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به شما بازگو می کنیم.

بیشتر بخوانید : آرایشگاه و سالن زیبایی عروس

زمان خواب

معمولا مدت زمان ماندگاری و دوام کراتین ، بین ۳ تا ۵ ماه می باشد؛ و مراقبت خوب از مو بر ماندگاری بهتر و بیشتر آن موثر است. شما برای اینکه موهایتان را به بهترین شکل مراقبت کنید، هنگام خوابیدن باید از بالش‌های که رویه ساتنی و ابریشمی دارند استفاده کنید؛ زیرا که پارچه ساتن و ابریشم، رطوبت موی شما را حفظ و میزان اصطکاک بین موی شما و بالشتان را در زمان خواب کاهش می‌دهد که این امر از شکنندگی مو جلوگیری می کند در این صورت موهایتان برای مدت طولانی حالت صاف و براق خودش را حفظ خواهد کرد. اگر از خواب بیدار شدید و مشاهده کردید که کمی موهایتان خم شده با استفاده از اتو فورا موهایتان را صاف کنید.

 

برطرف کردن پیچ خوردگی ها

کراتینه کردن درست است که روشی برای زیبا شدن موهای وز و زبر است اما مراقبت از آن سختی هایی را هم دارد البته چند روز اول باید خیلی مراقب بود آب و رطوبت برای موها در روز های اول کراتینه اصلا خوب نیست و به توصیه بیشتر تکنسین های زیبایی تا مدت ۳ روز بعد از انجام کراتینه، به هیچ وجه نباید موی سر خود را خیس کنید یا نم دار کنید و اگر اتفاقی موهای شما خیس شدند سریعا با سشوار خشک کنید ؛ و یا بعد از خواب موهایتان خمیده و یا پیچ خورده بود باید با یک اتو یا سشوار خیلی زود مو را صاف کنید.

پس از بعد از دستکاری زیاد موها تا چند روز بعد از کراتینه حتما بپرهیزید چون این کار باعث می شود تا پیچ خوردگی زیادی بین موهایتان ایجاد شود؛ و حتی در چند روز اول نباید اصلا از سنجاق سر یا کش مو برای نگه داشتن موهایتان استفاده کنید چون به طور حتم باعث آسیب به موهایتان می شوید.

انتخاب شامپو

تا اینجا راجب بیشتر راه های مراقبت از موی کراتین شده اطلاعاتی را به دست آوردید انتخاب شامپوی مناسب هم یکی از همین کار ها است. پس از انجام کراتینه، شما باید در انتخاب شامپویتان بسیار دقیق باشید معمولا به شما گفته شده است که چه شامو هایی برای مو های شما مضر است. بله شامپوهای حاوی سولفات سدیم، زیرا این شامپو ها کراتین موهای شما را ازبین می‌برند؛ بنابراین شما از شامپوهایی استفاده کنید که بدون سولفات باشند.

همچنین توصیه شده است که آب حاوی کلر مثل اب های استخر ها واب شور هم کراتینه موهایتان را از بین می برند پس از رفتن به استخر و دریا تا مدتی خودداری کنید. ولی اگر از روی اجبار و مجبور باشید که شنا کنید. ابتدا موهای خودتان را با آب بشویید یا از یک نرم کننده‌ی بدون نیاز به آبکشی استفاده کنید؛ و موهایتان را ماساژ دهید چون هر دوی این کارها جلوی نفوذ کلر و آب شور را به بدنه‌ی موی شما می‌گیرد. بعد از تمام شدن شنا خیلی سریع دوباره موهایتان را آبکشی نمایید. بسیاری از متخصصان برای ماندگاری بیشتر کراتین به افرادی که مو هایشان را کراتینه کرده اند توصیه می کنند که جهت ماندگاری تاثیرات کراتین مو از شست و شوی روزانه آن اجتناب کنند.

بخوانید : آرایشگاه عروس

نکته کلیدی مهم :

  • همانطور که گفته شد شکل و حالت موها بعد از انجام کراتینه براق می شوند ولی این درخشان بودن مو فقط برای هفته های اول کراتینه است و دوام زیادی ندارد.
  • عوارض جانبی ناشی از کراتینه کردن مو غالبا شدید است.
  • بعد از ۵ روز که موها را شستشو دادید بهتر است براشینگ کنید و یا موهای خود را اتو کنید.
  • اگر از دسته افرادی هستید که به مواد حساسیت دارید و دچار خارش و سوزش پوست سر می شوید بهتر است در باره انتخاب این روش کمی تامل کنید و هوشمندانه فکر کنید.
  • ممکن است که بعد از کراتینه کردن دچار ریزش مو شوید.
  • گفته می شود به غیر از ریزش مو، نازک شدن مو هم طی چند هفته پس از کراتینه مو در بعضی از افراد دیده شده است.


:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

هفت ویژگی که در اتاق پرو عروس لازم است

هفت ویژگی که در اتاق پرو عروس لازم است : همان طور که می دانیم پیدا کردن یک سالن خوب نقش موثری را در برگزاری مجلس عروسی باشکوه و تمام عیار شما ایفا می کند؛ و حتما می تواند خاطره خوب و خوشی را در ذهن شما و مهمانانتان ثبت کند. انتخاب یک سالن برای عروسی کار راحتی نیست و نیاز به تحقیق و بررسی بین تالار های برگزاری مراسم دارد. پس بنابراین گاهی پیدا کردن سالن خدمات عروسی خوب برای شما به یک دغدغه جدی تبدیل می شود. برای همین باید تمام موارد را لحاظ کنید بنابراین مکانی که شما باید آن جا باشید قطعا جای مهمی برای شما و مراسم تان به ‌حساب خواهد آمد.

مزون لباس عروس

اتاق پرو سالن مراسم شما جایی است که شما کیف‌ ها و لوازم هایتان را آن جا قرار می‌دهید پس بایدشما احساس راحتی کنید. ما در این مقاله چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های این فضا یا اتاق های پرو را برایتان شرح می دهیم پس یکی از ملزومات تالار ها داشتن یک اتاق پرو مناسب و بزرگ می باشد.

بهترین مزون های لباس عروس در تهران : مزون لباس عروس

اسنک ها

از آن جایی که در روز مراسم شما استرس دارید و وقت و زمان کافی برای خوردن غذا ندارید پیشنهاد ما سرو اسنک است. اسنک‌ها برای چنین روزی فوق‌العاده هستند. شاید این برایتان کمی سنگین باشد شما می‌توانید سراغ گزینه‌های سبک مانند سبزی‌ها، ذرت بوداده یا پروتئین‌های سبک‌تر بروید انواع قارچ‌های خاکی می‌توانند از بهترین گزینه‌ها باشند تا در مراسم دچار معده درد نشوید و گرسنگی سراغتان نیاید. برای اینکه در مراسم نگران معده درد تان نباشید در مصرف نوشیدنی ها هم دقت کنید و مطمئن شوید نوشیدنی‌های مناسبی نیز در دسترس باشند و در طول مراسم معده درد شمارا اذیت نکند.

 

نوشیدن آب فراوان

تشنگی و تشنه بودن شما در طول مراسم شما را بی حال تر و کسل تر نشان میدهد و نوشیدن آب کافی شما را سرحال تر می کند و بدنتان را هیدراته نگه می دارد. پس نوشیدن آب خنک برایتان خیلی بهتر از سایر نوشیدنی های دیگر است.

شارژر تلفن همراه

همیشه از بدترین اتفاق های مهمان ها برای ثبت لحظات شاد مراسم شما نبود شارژ کافی تلفن هایشان است پس این اتفاق بسیار لذت بخشی برای آن ها می شود تا در اتاق پرو تعداد شارژر همراه قرار داشته باشد یا تعدادی شارژر در اختیارشان به امانت قرار دهید تا پوشش لحظه‌ به لحظه مراسم را از دست ندهند.

جعبه کمک های اولیه

شما به عنوان میزبان باید برای آسایش مهمان هایتان تمام سعی خودتان را بکنید و مکانی را که انتخاب می کنید هم باید ازهر لحاظ میزبان خوبی برای مهمان های شما باشد ممکن است که در طول برگزاری مراسم هر اتفاقی برای یکی از مهمان ها رخ دهد پس وقوع هر اتفاقی غیرقابل پس بینی است. پس برای رفع این مشکلات چه ‌بهتر که از مدیریت سالن بخواهید با کیت اضطراری یا همان جعبه کمک های اولیه در برابر این حوادث ایمن باشید. تا خیالتان از هر بابت راحت باشد و مراسم در نهایت ارامش برگزار شود.

چوب لباسی

خب این کاملا مشخص است که مهمانان در ابتدای ورود به سالن اصلی تالار قصد تعویض لباس خواهند داشت و لازم است که اتاق پروی وجود داشته باشد تا مهمانان شما با خیالی آسوده آماده حضور در جشن شوند شاید در اتاق پرو به اندازه کافی جا برای گذاشتن لباس ها و وسایل مهمان ها و لوازم اضافی آن ها نباشد و هم‌چنین اگر در طول مراسم به تغییر لباس تان فکرمی کنید بازهم چوب‌ لباسی‌ها به کارتان خواهد آمد. سعی کنید با هماهنگی تدارکات تالار و مدیریت تعداد زیادی رگال (چوب‌ لباسی) تهیه کنید و در اتاق پرو قرار دهید این‌گونه لباس‌های افراد چروکیده و کثیف نخواهد شد و می‌توانید خیال خودتان و مهمان ها را از بابت چروک نشدن لباس هایشان راحت کنید.

 

مکان استراحت

در انتخاب سالن برای مراسم در رعایت نکات برای انتخاب یک مکان خوب باید همه موارد را لحاظ کنید شما حتما مطمئن باشید که در مکانی که برای اتاق پرو شما در نظر گرفته‌ شده است، یک فضای استراحت نیز قرار داشت باشد. شاید نیاز باشد تا در طول مراسم گاهی چند ثانیه استراحت بسیار کوتاهی داشته باشید و انرژی به مراسم برگردید حتما این کار می‌تواند به آرامش و لذت بردن شما از مراسم کمک کند.

صندلی های اضافه

همراهان شما که برای حاضر کردن شما با شما به اتاق پرو می آیند باید صندلی ها برای نشستن داشته باشند حتماً مطمئن باشید که در آن روز چند صندلی اضافه برای همراهان شما در اتاق پرو عروس قرار گرفته باشد بهتر است از قبل تعداد افراد حاضر و همراه تان را به تدارکات اطلاع دهید تا در آماده کردن اتاق پرو شما دچار مشکل کم یا زیادی تعداد صندلی نشوند.



:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

آموزش کاشت ناخن گریم

آموزش کاشت ناخن گریم : داشتن ناخن های زیبا حق طبیعی هر خانمی است و امروزه کاشت ناخن و مانیکور و انجام پدیکور و تمام کارهای مربوط به ناخن روز به روز گسترش پیدا کرده است و خانم های زیادی به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ پس یکی از روش های مختلفی که خانم ها برای زیبا تر شدن ناخن هایشان انتخاب می کنند استفاده از روش کاشت ناخن است.

برخی از خانم ها صرفا برای داشتن ناخن های زیبا و دوست داشتن این زیبایی و بعضی دیگر به دلیل مشکلاتی که ناخن‌هایشان به ان دچار شده است و برای رفع وپوشاندن ناخن‌هایی که دیگر به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند. معمولا انجام این نوع کاشت ناخن برای افرادی که به دلایلی مثل استرس و اضطراب عادت به جویدن ناخن های خود دارند و اصلا قصد ترک این عادت بد را ندارند یکی از مزایای کاشت ناخن می باشد.

بهترین آرایشگاه های تهران : آرایشگاه عروس

کاشت انواع متنوع و گوناگونی دارد که ما در این مقاله برای آشنایی شما با یکی از این نوع کاشت ها، کاشت گریم را برایتان به طور کامل شرح می دهیم :

امروزه یکی از مدرن ترین شیوه های آموزش کاشت ناخن کاشت گریم است. معمولا از این نوع کاشت برای همه نوع ناخن استفاده می شود اما خیلی بهتر است که این نوع برای ناخن های کوتاه و پهن انجام شود. در روش کاشت گریم ناخن های که آسیب می بینند به خوبی قابل ترمیم هستند؛ که این آسیب دیدگی معمولا شامل مشکلات ساختاری از قبیل کوتاهی پایه و بدرنگی و که باعث می شود تا ناخن ظاهر زیبای خودش را از دست بدهد.

مطالعه کنید :   10 ویژگی انتخاب آرایشگاه عروس خوب

این نوع کاشت، یعنی همان کاشت گریم به منظور صدف سازی ناخن و برای افرادی که صفحه ناخن کوچکی دارند کاربرد بیشتری دارد برای صدف سازی از پودر تیپ بی رنگ شیشه ای استفاده می شود که این پودر در کاشت گریم و کاشت ناخن استفاده می شود. پس برای این کاشت علاوه بر تیپ بی رنگ شیشه ای معمولا از فرمر کاغذی / پودر کاور یا همان هلویی/ پودرهای رنگی یا سفید / پودر کریستالی استفاده می شود.

ناخن کار در این روش برای زیباتر نشان دادن ناخن روی ناخن را کاور می کشد تا در پایان کار یک ناخن مرتب و زیبا داشته باشید. روش کاشت گریم نسبت به کاشت های دیگر کمی پرهزینه تر است چون که در این روش به خاطر داشتن مهارت بالای ناخن کار در طرح زدن با قلم و سرعت و مهارت استفاده از قلم های گرد (تنها قلم مناسب برای کاشت آکریلیک) از محبوبیت زیادی بین خانم ها برخوردار است.

نسبت به کاشت های دیگر این نوع کاشت برای ترمیم باید کاملا با سهان تراشیده شود و سپس از اول با یک طرح متفاوت دوباره روی ناخن انجام شود معمولا هزینه ترمیم هم چندان تفاوتی با کاشت ندارد و همان طور که گفتیم این روش هزینه بالایی دارد؛ اما از آن جایی که این گریم زیبایی خاصی به ناخن فرد می دهد بسیاری از افراد مشتاق این روش هستند.

کاشت ناخن به روش گریم :

با ایجاد خش روی ناخن صدف ناخن طبیعی را آماده پذیرش مواد کاشت میکنم. مرحله بعد اینکه به ناخن ها ضد قارچ می زنند و بعد از استفاده از ضدقارچ، با استفاده از پرایمر صدف ناخن را اماده چسباندن مواد روی صدف ناخن می کنند. بعد از اینکه ناخن ها اماده شدند و با استفاده از پودر هلویی صدف ناخن نسبت به اندازه واقعی کمی درشت می کنند؛ و ناخن کار برای اینکه نوک ناخن را فرم دهد با کمک فرم دهنده و یا پودر های رنگی نوک ناخن را به فرم دلخواه در می آورند. معمولا ناخن کار های حرفه ای که در انجام مانیکور تبحر خاصی دارند می توانند برای فرم دادن به نوک ناخن از فرم دهنده استفاده نکنند.

مطالعه کنید :   فرق شامپو با کاندیشنر

پس نتیجه ای که از کاشت ناخن می توان گرفت این است که کاشت ناخن زیبایی دست و ناخن هایتان را دوچندان می کند، مخصوصا برای خانم های که ناخن های کوتاه، بدفرم و بدشکل دارند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که آیا این نوع کاشت به ناخن شما آسیب وارد می کنددر پاسخ باید گفت که در صورتی که کاشت با روش بهداشتی انجام شود آسیب و ضرری به ناخن نمی رساند و به هیچ وجه هیچ اختلالی در رشد ناخن شما ایجاد نمی کند به همین دلیل برای زیبایی ناخن هایتان روش خوبی است وشما هیچ ضرری نمی کنید.

جدی ترین توصیه ما برای شما در صورت انجام کاشت ناخن این است که شما برای انجام کاشت مناسب و عالی حتما باید یک سالن و ناخن کار خوب را انتخاب کنید. تا خیالتان از کاشت تان راحت شود و گرفتار مسائل و مشکلات بروز بیماری و درمان طولانی مدت و پرهزینه آن نشوید. پس دقت در انتخاب سالن را فراموش نکنید.



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

عکاسی پرتره و نکات مهم آن

عکاسی پرتره و نکات مهم آن : می توان عکاسی پرتره را اینگونه شرح داد که این گونه از عکاسی به معنی عکاسی از یک فرد ویا گروه کوچکی از انسان ها به شمار میرود که در ان چیزی که از اهمیت زیادی برخوردار است چهره وبیان حالات ان است.

عکاسی پرتره

در این نوع عکاسی هدف این است که با نشان دادن شباهت ها وحالت ها وشخصیت و موضوع یک داستان خاصی را بیان کنند.در تصویر معمولا تمرکز بر روی چهره ی فرد است.در برخی موارد هم ممکن است قسمت های دیگر بدن فرد به عنوان پس زمینه در کادر تصویر قرار گیرد. ممکن است شما یک سری از پرتره هایی را ببینید که هدفی غیر حرفه ای دارند وفقط برای کارهای شخصی ویا برای جمع اوری خاطرات تهیه می شوند.ولی در این میان یک سری از این عکس ها نیز برای هدف تبلیغاتی تهیه می شوند که بر روی پوستر ها وبیلبورد ها وجلد های سی دی وجلد های کتاب و…به کار می روند.

بیشتر بخوانید : آتلیه عکاسی عروس

به غیر از موارد هدف شما از این نکاتی که مادر مورد عکاسی پرتره در اختیار شما قرار می دهیم لذت خواهید برد در صورتی که عکاسی پرتره یکی از هنر های مورد علاقه ی شما است بنابراین حتما سعی کنید که این مقاله را مطالعه کنید ودر صورتی هم که تازه در این راه دارید قدم بر میدارید امید واریم که این نکات برای شما مفید واقع شود.تا در عکاسی پرتره موفق شوید.

رعایت نکات مهم در عکاسی پرتره

نکته ی اول : سعی کنید که هدفتان را حتما مشخص کنید.

پیش از انکه شروع به گرفتن عکس کنید باید هدف ان را مشخص کنید.اینکه شما با چه روشی عکس می گیرید وظاهر ان عکس بر چگونگی استفاده از ان عکس تاثیرگزار است.با این روش شما می توانید با این نکته پی ببرید که ایا شما به یک نمای بزرگ از صورت نیاز دارید ویا یک زاویا از ان می تواند برای شما کافی باشد.وهمین طور می توانید مشخص کنید کا این عکس باید به ثورت عمودی تهیه شود ویا افقی؟به عنوان مثال زمانی که ما برای تبریک تولد یک کودک یا برای تبلیغ ازصورت او عکس می گیریم حتما باید ان عکس را به صورت افقی بگیریم.

نکته ی دوم: موضوع عکاسی خود را انتخاب کنید.

آتلیه عکاسی عروس

سعی کنید با توجه به نوع عکسی که مد نظر دارید موضوع ویا مدل تان را نیز تعیین کنید. واین مدل می تواند هر فردی باشد وبستگی به شما دارد که ایا او را برای این کار مناسب میدانید ویا نه؟در صورتی که برای یک پروژه ی بازرگانی می خواهید عکس تهیه کنید بهتر است که فردی را برای این کار برگزینید که دارای یک ظاهر دوستانه وصمیمی باشد.ولازم نیست که مدلی که انتخاب می کنید زیاد زیبا وجذاب باشد.وتنها این نکته اهمیت دارد که مدل شما در دیده بیننده چگونه باشد وبتواند پیامی را که هدف شماست را به طرز صحیحی به بیننده خود انتقال دهد. چنان چه شما می خواهید که یک عکسیرا بگیرید که بامزه باشد ویا برای استفاده ی شخصی شما باشد شما مختار هستید که هر موصوعی را که دوست دارید برای این کار انتخاب کنید.

مطالعه کنید :   نکات مهم در خوش عکس شدن عروس و داماد

نکته ی سوم : موقعیت را درست انتخاب کنید.

همیشه تلاش کنید برای این کار از انتخاب پس زمینه های شلوغ پرهیز کنید زیرا موضوع شما را از لحاظ بصری به داخل محیط خواهد کشاند.سعی کنید ان دسته از محیط ها را انتخاب کنید که تاکید وتمرکز بیشتری را به موضوع شما خواهد دادوهمین طور می شود پرده های پس زمینه را نیز به کار برد.

نکته ی چهارم:برنامه ریزی ژست ها

پیش از این که کار خود را شروع کنید سعی کنید که کعدادی ژست در ذهن خود اماده کنید.این کار شما موجب خواهد شد که عکس های شما بیشتر انرژتیک شوند.ودیگر لازم نخواهد بود که در حین انجام کار بیش از اندازه در مورد ژست ها تفکر وفکر کنید.وهمین طور مدل شما نیز خسته نمی شود و در وقت شما نیز صرفه جویی می شود.پس سعی کنید در ابتدای کار خود یک وقتی را برای برنامه ریزی در مورد ژست ها اختصاص دهید وهمین طور ان ژست ها نز بتید خلاقانه وخوب باشند.وهنگامی که برای گرفتن عکس به محل عکاسی می اید اطمینان حاصل کنید که همه ی کارها وبرنامه ریزی ها را به درستی انجام داده اید.ودر اوردن صحیح احساسات مدل ها بستگی زیادی به کار شما دارد.

نکته ی پنجم:گرفتن عکس از حالت های متفائت احساسی

سعی کنید از حالت های مختلف ومتفاوت چهره ی مدل عکس بگیرید وتنها بر روی لبخند اوتمرکز نکنید ومدل شما ممکن است که حالت های متفاوتی را در این بین به خود بگیرید .در برخی از این ها ممکن است دندان های مدل دیده شود ودر برخی دیده نشود ویا ممکن است در یک حالت چهره ی او جدی ودر حالت دیگر به طور مرموز باشد.ویا ممکن است در بعضی از حالت ها تصویر پرتره حالتی غمگین وناراحت داشته باشد.پس شما تلاش کنید که حالت های متفاوت تصویر پرتره را تجربه کنید در اخر کار به این نتیجه خواهید رسید که این کار شکا تجربه ی بسیار خوبی بود.

مطالعه کنید :   به چه روشی هایی می توان خوش عکس بود؟

نکته ی ششم : اسباب و وسایل مختلف را به کار ببرید.

در صورتی که شما از اسباب و وسایل مختلف را به کار ببرید مدل شما احساس راحتی بیشتری خواهد کرد .استفاده از این وسایل موجب می شود که تصویر شما حالت درام بگیرد.واینها می توانند وسایلی باشند که در تعریف عکس شما کمک کننده باشند.ویا می توانند به تصویر شما حالتی جالب ویا مرموز را بدهند.تجربه ثابت کرده است که تصاویری که در انها از اسباب و وسایل استفاده شده است تاثیر بیشتری بر بینننده ی خود داشته اند.

نکته ی هفتم:تهیه ی یک تصویر صادقانه

معمولا یک تصویر هنگامی که صادقانه باشد این مزیت را دارا است که می تواند داستان های بیشتری را بیان کند. یک عکاس باید بتواند در هنگامی که از مدل خود می خواهد ژست مد نظر را در مقابل دوربین به خود بگیرد ظاهر صادقانه ی تصویر خود را نیز حفظ کند.برای این کار کافی است که شما از مدل خود درخواست کنید که هنگام گرفتن عکس به سمت دیگری نگاه بکند.به عنوان مثال به چیز هایی مانند یک گل ویا چیز دیگر در ان اطراف نگاه کند.با این روش شما می توانید ظاهر تصویر را طوری نشان دهید که بدون روش هنری تهیه شده است.ودر این حالت تصویر شما ظاهری جالبتر را به خود خواهد گرفت.

نکته ی هشتم:از لنز های مختلف استفاده کنید.

هنگامی که عکاسی پرتره تهیه می کنید لنز های مختلف را به کار ببرید.این کار شما موجب خواهد شد که نتایج متنوعی را از کار خود بگیرید.وتصویر شما ظاهری متفاوت خواهد داشت.ولی این تفاوت ها زمانی به وجود خواهند امد که شما مثلا از لنز ۵۰mmیا ۲۴mm استفاده کرده باشید.اگر از هر کدام از این لنز ها که استفاده کنید نتیجه ی مد نظر را به شما خواهند داد.

نکته ی نهم:کادر بند ی های متفائت را به کار ببرید.

راه وروش های مختلفی برای برای استفاده از کادر بندی در تصویر موجود است.تنها با قراد دادن ژست مدل در یک قاب در یا خم شدن بر روی یک میز فریم یا کادر مناسب به وجود می اید.سعی کنید که راه های خلاقانه پیدا کنید که تصویر شما را هرچه جذابتر کنندوشما بتوانید نگاه بیننده ها را به سوی موضوع خود معطوف کنید.سعی کنید که از خلاقیت خود استفاده کرده و از محیط اطراف خود به عنوان یک فریم استفاده کنید و یک عکس بسیار فوق العاده تهیه کنید.

نکته ی دهم:از نور پردازی های مختلف استفاده کنید.

این امکان برای شما فراهم است که با استفاده از نور پردازی های متفاوت به تصویر پرتره ی خود یک احساس خاص ونادر را بدهید.شما می توانید با نور پردازی کم تصویر را تیره کرده ویا با یک نور پردازی بیش از اندازه تصویر را روشن تر کنید.هنگامی که شما از نور پردازی استفاده می کنید باید تصویر چهره یک حالت واضحی داشته باشد.و هنکامی که شما در یک فضای باز مشغول عکاسی هستید نباید چهره ی مدل درست و مستقیم در برابر خورشید قرار بگیرد.وسعی کنید که بر روی چهره نور پردازی کنید تا چهره به درستی و واضح نشان داده شود.

معرفی بهتری آتلیه های عکاسی : آتلیه عکاسی

همین طور شما می توانید در فضای باز در ساعت های طلایی روز عکاسی کنید تا بتوانید یک درخشش خاصی در پوست مدل ایجاد کنید.هنگامی که می خواهید در یک محیط بسته عکاسی کنید می توانید این کار را در کنار یک پنجره انجام دهید مزیتی که ای کار شما دارد در این حالت یک نور ملایم وغیر مستقیمی بر موضوع شما خواهد تابید ودر ضمن شما می توانید از وسایل نور پردازی نیز استفاده کنید.

مطالعه کنید :   اهمیت فیلم و عکس عروسی

نکته ی یازدهم عکاسی پرتره : پر کردن فریم

قطعا یک تصویر پرتره می تواند ظاهر متفاوتی از عکس هایی که در شبکه های اجتماعی دیده می شوند داشته باشد.وشما می توانید این کار را با پر کردن فریم عکس ونشان دادن جزئیات بیشتر عملی سازید.می توان بر روی چهره بزرگ نمایی کرد ویا می توان به طرزی خلاقانه بر روی دست ها ویا موها ویا چشم ها و…بزرگ نمایی کنید.این کار شما موجب خواهد شد که شما بتوانید یک عکس متمایز وبی نظیر را تهیه کنید.

نکته ی دوازدهم : سعی کنید که از زاویه های مختلف استفاده کنید.

در عکاسی پرتره علاوه بر اینکه شما از نور پردازی و کادر بندی مختلفی استفاده می کنید می توانید از زاویه های گوناگونی نیز استفاده کنید.این کار موجب ایجاد جذابیت بیشتر در کار شما خواهد شدو همین طور می شود افکت های مختلفی در عکس به وجود اورد وتاکید بیشتری بر روی برخی از قسمت های سوژه داشت.سعی کنید زاویه هایی را که به نظرتان خوب ومناسب می اید تجربه کنید.وبه طور یقین می توانید از انجام ان لذت ببرید وعکس های قشنگی تهیه کنید.هنگامی که این عکس ها را به طور خالصانه تهیه می کنید می توانید از یک لنز واید (wide-angle)برای عکاسی از محیط اطراف شی ء استفاده کنید تا داستان کار را بهتر بیان کرده باشید.



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

برای خوش عکس شدن در روز عروسی چه راز هایی وجود دارد؟

برای خوش عکس شدن در روز عروسی چه راز هایی وجود دارد؟ : همیشه همه ی افراد با دین عکس های مدل ها ویا سلبریتی ها این سوال برایشان پیش می اید که چه چیزی ورازی وجود دارد که موجب می شود این افراد تا این حد خوش عکس باشند. ما سعی می کنیم در این مطلب به شما بگوییم که چه گونه عکس بگیرید تا در روز عروسی خود بسیار فوق العاده به نظر ایید.

خوش عکس شدن در روز عروسی

معمولا یکی از بزرگترین دغدغه های عروس خانم ها در روز عروسی خود شیوه ی ایستادن ولبخند زدن و ژست گرفتن در روبه روی دوربین می باشد.چه ان عکس های حرفه ای که در اتلیه گرفته می شود وچه عکس هایی که میهمانان با گوشی ها و موبایل های خود به عنوان یادگاری با عروس خانم می گیرند.مشخص است که همه عروس خانم ها بدون استثنا می خواهند در شب عروسی خود مانند یک پرنسس باشند و مثل یک ستاره در چشن عروسی خود که بهترین شب زندگی انها است بدرخشند.وقشنگ تر وزیباتر از همه ی عمر خود در عکس های عروسی خود ثبت وضبط شوند و یادگاری بسیار با ارزشی برای اینده ی خود به جا بگذارند.

مطالعه کنید : بهترین آتلیه عکاسی عروس

ما به شما اطمینان می دهیم که در اینجا نکته های طلایی ومهم ژست گرفتن در مقابل دوربین را به شما یاداور شویم تا با استفاده و با به کار گیری انها بتوانید زیباتر و قشنگتر و خوش تیپ تر و خوش اندام تر از همیشه در مقابل دوربین ظاهر شوید , دیده شوید.

مطالعه کنید :   عکاسی کودک , آتلیه عکاسی کودک

نکته ی اول : پیش از اینکه روز موعود فرا رسد سعی کنید که ژست های سلبریتی ها را در خانه ودر مقابل اینه تمرین کنید.زیرا انها به خوبی می دانند که چگونه در مقابل دوربین ژست بگیرند که لااقل ده کیلو کمتر از وزن واقعی خود به نظر ایند.سعی کنید که حرکات انها را تقلید کنید تا یواش یواش بدن خود را برای گرفتن ژست های مختلف اماده کنید.

تعداد تمرین ژست گرفتن در عکاسی عروس

  1. سعی کنید در روبه روی اینه ایستاده وکمر خود را ۴۵ درجه به سمت چپ ویا راست بچرخانیدوهمزمان با ان باسن خود را نیز به همراه انحنای کمر بچرخانید.
  2. تلاش کنید وزن خود را روی پای عقب بیندازید.
  3. پای دیگر باید به سمت جلو باشد.
  4. سعی کنید زانوی خود را مقداری به پایین بیاورید تا بدنتان زیاد سفت نشده ومصنوعی به نظر نرسد.
  5. می توانید یک دست را به کمر بگیرید ووشکم را منقبض وجمع کنید.

نکته ی دوم : معمولا بیشتر لباس های عروس استین ندارند وبدون استین هستند وهنگام پوشیدن این گونه لباس ها معمولا وبه طور ناخود آگاه همهی عروس خانم ها دوست دارند که دست های خود را نزدیک بدن خود نگه دارند ویا به نحوی انها را در پشت خود پنهان کنند واین امر موجب می شود که بازوهای انها بزرگتر به نظر اید وهمچنین شانه هایشان پهن تر دیده شود بنابراین برای پیش گیری از این موارد عروس خانم هاباید سعی کنند موقعی که لباس بدون استین به تن دارند بازوها وارنج ها خود را مقداری از بدن خود فاصله بدهند.واز هم دیگر نیز دور نگه دارند.تا خوش تیپ تر دیده شوند.

مطالعه کنید :   آشنایی با تکنیک پنینگ در عکاسی

نکته ی سوم : تلاش کنید که عضلات چهره ی خود را رها کرده وریلکس نگه داریددر صورتی که حس می کنید به خاطر لبخند زدن های پی در پی عضلات صورت شما سفت وماسیده شده است تلاش کنید به عضلات صورت خود مقداری استراحت بدهیدوبرای چند ثانیه هم شده انها را رها کرده ومنبسط کنید.وهمین طور چشمان خود را بسته وواجازه دهید تا عضلات لب ها وگونه هایتان به حالت اولیه ی خود برگردد.وشما می توانید از عکاسان درخواست کنید که هنگامی که سرتان به طرف پایین است وچشمانتان را بسته اید از شما عکس بگیرند یقینا عکس زیبایی از کار در خواهد امد.

آتلیه عکاسی عروس

نکته ی چهارم : بیشتر با چشمانتان لبخند بزنید.بعضی وقت ها می توانید خنده ی روی لبانتان را کمتر کرده ویک ژست جدی به خود بگیرید وبه همراه تلالو ونشاط توی چشم هایتان لبخند بزنید.به اصطلاح سعی کنید تا چشمانتان بخندند.

نکته ی پنجم : باید از افتادن غبغب خود در عکس جلوگیری کنید .در بیشتر موارد برجسته افتادن غبغب در عکس های هر فردی حتی افراد لاغر نیز موجب ناراحتی انها می شود .برای پیش گیری از این امر می توان در هنگام گرفتن عکس باید گردن خود را ایستاده نگه داشته وهم زمان با ان سرتان را به سمتی چرخش دهید وغبغب را بالا بکشید.ویا یک روش دیگر نیز برای پنهان کردن غبغب وجود دارد وان هم این است که سعی کل سطح زبان تان را به سقف دهانتان بچسبانید.به این روش نیز غبغب برجسته دیده نخواهد شد.

نکته ی ششم : هنگامی که می خواهید بایستید سعی کنید که راست ومحکم بایستید.هیچ وقت قوز نکنید.شانه ها را به سمت عقب بکشید وسینه را باز نگه داریدوهمین طور عضلات شکم را منقبض کرده وان را جمع کنید.

مطالعه کنید :   عکاس خوب و حرفه ای

نکته ی هفتم : سعی کنید که معجزه ی لبخند را فراموش نکنید وبهتر است که این را بدانید که لبخند ها وخنده های مصنوعی زیبا ودرخشان نیستندوبه بیننده ی خود حس مصنوعی بودن را انتقال می دهند.سعی کنید خندین را حس کرده وبعد لبخند بزنیدوتلاش کنید شاد باشید وبخندید وبدانید که این لبخند واقعی خودتان است که عکس های شما را زیباتر وجذابتر خواهد کرد.ودر برخی از موارد به دلیل استرس ونگرانی عروس خانم ویا اقا داماد نمی توانند ان طور که باید از ته دل بخندند ویا لبخند بزنند وبه مشکل برمی خورند در اینجا باید انها از یک ترفند کوچک استفاده کنند که این کار را برای انها بسیار اسان خواهد کرد وان ترفند این است.

انتخاب بهترین آتلیه عکاسی و فیلمبرداری عروس در : آتلیه عکاسی

در اینجا عروس خانم واقا داماد می توانند یک خاطره ی شیرینی را که در گذشته داشتن به یاد اورند تا این لبخند به اسانی بر لبان انها بنشیند.وبتوانند یک عکس زیبا از خود به جا بگذارند.



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()