نوشته شده توسط : مهدی

فیلم عروسی جذاب و دیدنی , برای هرچه جذاب و دیدنی تر کردن فیلم عروسی خود چه کارهایی را می توانیم انجام دهیم؟ : برای هر چه دیدنی کردن و افزایش جذابیت فیلم عروسی در دومرحله باید کار شود مرحله نخست همان مرحله فیلم برداری است ومواردی مانند نور پردازی وتزئینات داخلی سالن وآرایش ولباس عروس و داماد وموسیقی وودیگر جلوه های ویزه را شامل می شود.ومرحله ی دوم که مربوط به بعد از فیلم برداری است ومواردی مانند ویرایش ومیکس بر روی فیلم را شامل می شود.

فیلم عروسی جذاب و دیدنی

چگونگی فیلم برداری در سالن عروسی:

در هنگام فیلم برداری در سالن عروسی باید به چند نکته ی مهم توجه کرد که ما چند مورد را در زیر برای شما عزیزان ذکر می کنیم:

طریقه ی نور پردازی درباغ تالار عروسی برای گرفتن وضبط فیلم :

همان طوری که همه ی ما این را می دانیم برای فیلم برداری طریقه ی نور پردازی از اهمیت زیادی برخوردار است چنان چه اگر فیلم بردار عروسی ما زیاد تجربه نداشته باشد وزیاد حرفه ای نباشد این امکان وجود دارد که دوربین فیلم برداری را در مقا بل نور قرار دهد به طوری که سوزه ویا افراد مد نظر در پشت نور قرار داشته باشندوفیلم شفافیت لازم را نداشته باشد.پس در این جا تجربه ومهارت فیلم بردار از اهمیت زیادی برخوردار است تا ما یک فیلم عروسی قشنگ داشته باشیم. برای هر چه بهتر و زیباتر شدن فیلم های عروسی می توان از نور های رنگی خفیف در هنگام فیلم برداری استفاده کرد.

 

بهترین آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری تهران : آتلیه عکاسی عروس

چگونگی تزئینات داخلی سالن عروسی:

برای داشتن یک فیلم عروسی قشنگ وزیبا وجذاب باید مکانی که عروسی در ان برگزار میشود بسیار زیبا ومنحصر به فرد باشد .ومواردی مانند گل آرایی –شمع ارایی-تزینات داخلی-رنگ امیزی سالن-چیدمان میز ها واینه کاری و… می توانند زیبایی ان مکان را چند برابر کنند واگر در چنین مکانی فیلم برداری انجام شود بطبع دیدنی وجذاب خواهد بود.

مطالعه کنید :   فیلمبرداری با دوربین دیجیتال عکاسی

گشت و گزار عروس و داماد

از ان جایی که سالن عروسی به دلیل خیل کثیر میهمانان کمی شلوغ وخسته کننده است واین امکان وجود دارد که این شلوغی موجب خرابی فیلم برداری شود ودر ان خدشه وارد کندوبنابراین بهترین کار این است که عروس وداماد به یک فضای دنج وبی سر وصدا رفته ودر انجا وبا خیالی اسوده وبدون هر گونه مزاحمی فیلم عروسی خود را بگیرند.و بدون هیچ گونه معذوریتی زست های مختلف وفیلم های گوناگون بگیرند ووبرای این کار میتوانید از ایده هایی مانند سوار شدن به کالسکه ویا قدم زدن باهم در پارک ومشغول صحبت کردن باهم بودن و… استفاده کنید وبر جذابیت فیلم عروسی خود بیافزایید.وصحنه های بسیار زیبایی خلق کنند که قشنگی فیلم عروسی شان را افزایش دهد.

در باغ تالار عروسی چگونه موسیقی مناسب را انتخاب کنیم؟

انتخاب موسیقی مناسب تاثیر زیادی بر روی فیلم عروسی دارد ولی موسیقی را باید متناسب با مکان وفضایی که در ان فیلم گرفته میشود و همین طور موضوع انتخاب کرد وبرای هر بخش از عروسی باید موسیقی متناسب با ان بخش انتخاب شود مثلا برای ورود عروس و داماد به سالن باید یک موسیقی آرام وقشنگ وبا یک مضمون زیبا به اجرا در بیاید ولی برای رقص میهمانان بهتر است از اهنگ های شاد و مفرح استفاده شود. و همین طور برای قسمت رقص عروس ویا برای قدم زدن عروس وداماد ویا برای رقص مادران عروس ودامادودیگر بخش ها عروس وداماد بایداز قبل موسیقی های جداگانه پیدا کرده وان را ذخیره کنند واز اجرا کننده بخواهند که هر کدام را در جای مناسب ان پخش کند تا هم عروسی قشنگی داشته باشند وهم فیلم عروسی انها بسیار دیدنی شود.

معرفی بهترین تالارهای عروسی در تهران : قیمت تالار عروسی

چگونگی ویرایش و میکس فیلم عروسی

پس از پایان فیلم برداری باید ان را اصلاح وویرایش کرد ویک چیز هایی به ان اضافه یا از ان کم کرد ومسئولیت این کار همیشه به عهده ی افراد با مهارت وحرفه ای می باشد که ان را با استفاده از نرم افزارهای خاص ان کار انجام می دهند.وبیشتر فیلم بردار ها با این گونه نرم افزارها کار کرده وآشنایی دارند .در هنگام ویرایش ومیکس فیلم باید یک سری نکات را رعایت کرد که ما چند مورد را یاد اور می شویم.

مطالعه کنید :   به چه روشی هایی می توان خوش عکس بود؟

نکته ی اول : انتخاب یک موسیقی مناسب و صداگذاری

این امکان وجود دارد که دربعضی از قسمت های فیلم عروسی موسیقی به خوبی ضبط نشود ویا احساس شود که نیاز است ان موسیقی را عوض کنند و ان موسیقی مناسب ان قسمت از فیلم نیست.در این موارد کسی که کار میکس فیلم را انجام می دهد یک موسیقی دیگر مناسب را بر روی فیلم ضبط میکند.نکته ی دیگر در این مورد گذاشتن صدا بر روی فیلم است که جذابیت خاصی را به فیلم میدهد وفیلم را بسیار قشنگ می کند. ولی این صدا گذاری حتما باید با صدای عروس وداماد انجام شود وصدای ان دونفر باشد.تا طبیعی تر شود.

نکته ی دوم : افکت گذاری های گوناگون

مواقعی که سکانس های فیلم تغییر میکند ویک سکانس تازه شروع میشود باید برای حفظ زیبایی وافزایش جذابیت فیلم عروسی باید بر روی فیلم افکت های مختلف ایجاد کرد به عنوان مثال فیلم بردار می تواند لحظه ورود عروس و داماد به سالن را این گونه افکت گذاری کند که انگار ابتدا یک نور در سالن طنین انداز می شود وسپس عروس وداماد از زیر ان نور پدیدار می شوند.از دیگر افکت ها وراه های جذاب کردن فیلم سیاه وسفید کردن بخش هایی از فیلم عروسی است.

نکته ی سوم : افزایش شفافیت فیلم

این امکان وجود دارد که برخی از قسمت های فیلم بعد از اتمام فیلم برداری از شفافیت لازم برخور دار نباشد ومقداری تاریک وغیر شفاف فیلم برداری شده باشد در این موارد فرد میکس کننده می تواند از یک سری نرم افزارهای خاص این کار بهره جسته وشفافیت فیلم را در حد لزوم بالا ببرد.وهمین طور این امکان وجود دارد که در هنگام فیلم برداری ودر یک قسمت هایی از ان دست دست فیلم بردار لرزیده باشد ودر فیلم لرزه افتاده باشد در این جا نیز می شود با یک نرم افزارهایی این ایراد را برطرف کرد ویک فیلم عروسی جذاب ودیدنی را به عروس وداماد عزیز تحویل داد.

مطالعه کنید :   نحوه ژست گرفتن در عکاسی حرفه ای

سخن پایانی

تجربه ثابت کرده که علاوه بر موارد ذکر شده در بالا یک مورد دیگر که به نظر ما مهمترین مورد نیز میباشد در کیفیت وجذابیت فیلم عروسی بسیار اهمیت دارد وان مهارت وتجربه وکار بلدی فیلم بردار است تا با مدیریت درست وبا یک فیلم برداری عالی برای ما یک فیلم زیبا درست کند.که همیشه از تماشای ان لذت ببریم.



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

نکات داشتن لب های برجسته : معمولا لب های برجسته و خوش رنگ از بارزترین اجزای صورت می باشد امروزه راه های مختلفی برای این کار وجود دارد و جراحی ها و تزریق های بسیاری انجام می شود اما به جز این روش ها که معمولا پر هزینه و همراه با دردسرهایی است می توان با روش های درمانی خانگی لب هایی برجسته و قلوه ای داشت.

نکات داشتن لب های برجسته

برترین آرایشگاه های عروس در تهران : سالن زیبایی عروس تهران

مراحلی که برای انجام این درمان ها موثر است:

لایه برداری پوست لب :

لایه بردار لب باعث نرمی لب می شود و این کار معمولا هر سه روز یک بار و با تهیه اسکراب لب صورت می گیرد؛ که مواد تهیه کننده این اسکراب شامل عسل و شکر و وازلین است که با این اسکراب لایه برداری از لب انجام می شود و در نهایت با از بین رفتن سلول های مرده لب باعث نرمی و صاف شدن لب های شما می شود. داشتن لب های صاف و نرم و خوش رنگ، همان طور که متوجه شدید نیاز به لایه برداری دارد و این امر بسیار مهم می باشد. یک لایه بردار قوی و طبیعی ترکیب روغن زیتون و شکر به مقدار مساوی با هم و مخلوط ان ها باهم سپس به آرامی و به حالت ضربه ای این ترکیب را روی لب بگذارید.

سپس به کمک یک مسواک، خیلی آرام لب هایتان را لایه برداری نمایید. برای داشتن لب های برجسته روش دیگر اینکه بهتر است قبل از اینکه رژ لب تان را بزنید با یک مسواک مرطوب یا لیف خیس لب هایتان را آرام برس کنید و خیلی مراقب باشید که به شدت این کار را انجام ندهید زیرا پوست لب بسیار حساس است و ممکن است که لب شما زخمی شود مسواک خیس برس کردن روی لب باعث تحریک لب تان می شود و لب هایتان نسبت به قبل کمی متورم و برجسته می شود.

مطالعه کنید :   زیبایی ناخن با پدیکور و مانیکور

نرم کننده لب :

بیشتر افراد نسبت به فصول سال حساسیت هایی دارند و شایع ترین آن هم پوست پوسته شدن لب و خشک شدن آن است برای مراقبت از پوست لب تان حتما قبل از اینکه فراموش کنید و بخوابید قبل از خواب و صبح بعد از بیدار شدن اولین کاری که انجام می دهید برای نرم شدن لب هایتان باید از یک نرم کننده مناسب استفاده کنید.

معجزه چای کیسه ای :

بیشتر افراد برای نرم شدن لب هایشان از چای کیسه ای استفاده می کنند و بسیار هم احساس رضایت دارند پس شما هم برای اینکه لب هایتان نرم شود، یک چای کیسه ای را بعد از استفاده کردن هنگامی که کمی خنک شد به مدت چند دقیقه حدودا ۳ دقیقه روی لب تان قرار دهید این کار در نرم کردن لب هایتان معجزه خواهد کرد.

استفاده از سایه سفید :

این روش هم روش مناسبی است تا شما لب های خودتان را برجسته تر نمایان کنید پس برای این کار و برجسته کردن لب ها و برای بزرگ و یا حجیم تر بنظر رسیدن شان بهتر است که به قسمت بالاتر از کمان لبتان مقدار کمی از سایه ی سفید بزنید و سپس خط لب تان را کمی بالاتر از روی خط طبیعی لب تان بزنید شاید در انتخاب خط لب مناسب تان دچار تردید شوید ولی در انتخاب رنگ خط لب باید رنگی یکسان با رنگ لبتان و یا کمی پررنگ تر از لب تان را استفاده کنید هنگام زدن خط لب حتما حواستان باشد که بیش از حد، خط از خط طبیعی لبتان بالا نرود، زیرا در این صورت لبتان فرم و شکل خوبی پیدا نخواهد کرد.

مطالعه کنید :   همه چیز درباره اکستنشن مو , هزینه و قیمت اکستنش مو

رژ لب قرمز:

رنگ قرمز جلوه و نمای خاصی به صورت شما می دهد معمولا بیشتر خانم ها از این رنگ رژ محبوب استفاده می کنند شما هم برای افزایش جذابیت و جلب توجه بیشتر لب هایتان در مهمانی ها، قبل از زدن رژ لب از برق لب استفاده کنید و سپس از یک رژ حجم دهنده قرمز رنگ استفاده کنید و بهتر است که بصورت منظم رژتان را تجدید کنید. پس استفاده از رژ قرمز برای داشتن لب های که جلب توجه کنند و جذاب باشند خیلی مناسب است.

نوشیدن آب :

آب یکی از بهترین مواد طبیعی و نقش بسیار تاثیر گذاری بر روی سلامت و زیبایی فرد دارد. آب حتی برای حجیم شدن لب ها هم مفید است و توصیه می کنند که اگر برای حجیم شدن لب هایتان دنبال یک نوشیدین خاص هستید بهترین و سالم ترین آن این است که آب بنوشید، آب بتعث تازگی و زراوت پوست تان می شود و اگر شما از ان دسته افرادی هستید که جنس پوست تان خشک است و عمدتا لب های ترک خرده دارید این علامت کم آبی بدنتان است، بدنتان می گوید که شما احتیاج به نوشیدن آب بیشتری دارید شما باید آب بیشتری را روزانه مصرف کنید تا با این کار به پوستتان آب کافی برسد. هیدراته کردن پوست باعث نرم تر شدن پوست و در نهایت لب های شما هم نرم و برجسته تر می شود. پس نوشیدن آب را فراموش نکنید.

معرفی بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی عروس در تهران : آرایشگاه عروس

رژ لب ارزان :

استفاده از لوازم آرایشی ارزان و بی کیفیت جدی ترین اسیب را به پوست و سلامت می زند پس محصولاتی را تهیه کنید که از کیفیت خوبی برخوردار باشند. درباره رژ لب های ارزان باید گفت که استفاده این رژ ها می توانند لب های شما را خشک کنند و با داشتن سرب خطراتی را برای شما به وجود می آورند از رژلب های با کیفیت که کمی گران تر هستند تهیه کنید و با خیال راحت استفاده کنید. برق لب هم یکی از مواردی است که برای لب مفید است اگر برق لب در خانه نداشتید می توان با خیال راحت گفت که وازلین همان کار را برایتان خواهد کرد. بعلاوه نقش مرطوب کننده ای عالی وازلین را نمی توان دست کم گرفت. پس بهتر است که وازلین را جایگزین انواع برق لب ها کنید.

مطالعه کنید :   ترفند کاهش زمان در آرایش کردن

نکات مهم و کلیدی :

  • استفاده مرتب و منظم از نرم کننده لب برای جلوگیری از ترک و خشکی پوست لب
  • خیس نکردن لب ها با زبان چون باعث خشکی و ترک خوردن لب ها می شود
  • هنگام ترک خوردن لب ها نخندید تا دچار شکاف لب نشوید بهتر است همیشه از نرم کننده لب استفاده کنید.
  • برای نرم و خوش رنگ کردن لب هایتان می توانید از کره طبیعی نیز استفاده نمایید و لب هایتان را در روز چند مرتبه ماساژ دهید.
  • مصرف محصولات لبنی، میوه ها و آب میوه ها را به مقدار کافی مصرف کنید تا دچار کمبود هیچ ویتامینی در بدنتان نباشید و پوست زیبا و سالمی را داشته باشید.


:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

انتخاب دسته گل عروس : همیشه دیده شده و خود ما نیز تجربه کرده ایم وه در مواقعی که یک فرد از ما دلگیر و ناراحت است بهترین راه عذرخواهی هدیه دادن یک دسته گل زیبا است تا کدورت برطرف شود.ولی دسته گل عروسی مقداری متفاوت است.چون در اینجا دیگر مسئله ی دلخوری مطرح نیست وهمه چی خوب و خوش است پس ما در اینجا باید موارد دیگری را رعایت کنیم.ما در این مقاله تلاش میکنیم تا شما را با طرز انتخاب دسته گل عروسیتان آشنا کنیم.شما عزیزان میتوانید این موارد را با برگزار کننده ی عروسیتان مطرح کنید تا یاریگر شما باشد.و یک دسته گل شیک وزیبا برای خود انتخاب کنید.

انتخاب دسته گل عروس

تجربه نشان داده که گل هایی همچون نیلوفر و رز میتوانند بهترین گلها برای دسته گل عروس باشندولی شمابه غیر از این گل ها میتوانید از گلهای دیگری نیز برای دسته گل عروسی خود استفاده کنید.

در رابطه با تزیین دسته گل عروس بیشتر  بدانید : انواع دسته گل عروس

گل رز قرمز نماد عشق ومحبت

در مواردی که پای عشق و محبت در میان باشد بهترین گل ورنگی که به ذهن انسان میرسد گل رز قرمز است.ولی این عبارت به این معنی نیست که گل های دیگر مناسب نیستند نه بلکه اگر گل فروش ویا کسی که این دسته گل را درست میکند بتواند گل رز قرمز را به طرز جالبی در میان گل های دیگر قرار بدهد که باهم هم خوانی داشته باشند.این گل بیشتر خود نمایی کرده و خیلی زیبا دیده خواهد شد.

به عنوان نمونه اگر گل رز در میان گل هایی با رنگ زرد قرار بگیرد این زردی درخشندگی بسیار قشنگی به دسته گل میبخشد وموجب میشود که گل رز بیشتر خود نمایی کرده وخیلی زیباتر دیده شودو یا میتوانیم از رنگ نارنجی همراه رز قرمز استفاده کنیم زیرا رنگ نارنجی نشانه ی میل وعلاقه ی ما است شاید بیشتر انسان ها از این نماد ها بی خبر باشند و اطلاعاتی در این مورد نداشته باشند ولی ما با دادن اطلاعاتی در این مورد به شما شاید بتوانییم به شما کمک کنیم تا بتوانید دسته کل بهتری انتخاب کنید.

 

در همه ی نقاط جهان گل ها نیز برای خود زبان خاصی دارن و با بیننده ی خود حرف میزنند .ویک نشانه هستنند به عنوان مثال گل اربیوتس نشانه ی عشق تک همسری است.ویا گل های پامچال نشانه ی عشق های جوان است.همان طور که گفتیم در همه ی نقاط دنیا این نماد ها وجود دارند بطبع در کشور تا نیز از این نمادها استفاده میشود و هر مناسبتی گل خاص خود را دارد .به طور نمونه گل های گلایول را بیشتر در مراسم های سوگواری استفاده میکنیم ویا گل مریم را بیشتر به عنوان یاد بود به کار میبریم و گل رز نیز نماد عشق و احساس است بنابر این بهتر است برای گل ها یک زبان بین المللی انتخاب کنیم.

دسته گل عروس

برخی از عروس خانم های ما برای خاص بودن دسته گل عروسیشان سعی میکنند از گل های دیگر در ان استفاده کنند ولی این عزیزان باید این نکته را به خاطر داشته باشند که از رنگ های روشن و شاداب در ان استفاده کنند چون اگر گل قشنگی را هم نتوانند انتخاب کنند این رنگ ها دسته گل انها را زیبا نشان خواهد داد.ممکن است این سوال برای شما مطرح باشد که آیا گل تیره نیز وجود دارد آری گل هایی مانند گل میمون با کلاله سیاه هستند که رنگشان تیره است و این گل ها به هیچ عنوان توصیه نمیشوند.

دسته گل عروسی به چه فرمی درست شود:

تعیین اندازه و شکل دسته گل عروس از اهمییت زیادی برخوردار است.بنابراین ما باید در این مورد از تجربه ی افرادی که در این مورد زیاد مهارت دارن استفاده کنیم.و اجازه ندهیم که یک انتخاب نادرست در شکل و اندازه ی دسته گل عروسی و بزرگی و کوچکی بیش از اندازه ی ان عکس های ما را نا جور نشان بدهد بهترین راه در این مورد این است که از کسانی که این دسته گل را طراحی وتزیین میکنند درخواست کنیم که نمونه عکس هایی در این مورد به ما نشان دهند تا ما به راحتی وبا تمرکز بیشتری بتوانیم انچه مد نظر داریم را انتخاب کنیم واز افرادی که در این زمینه تجربه دارند درخواست کنیم که ببینند آیا انتخاب ما درست است.وسپس نسبت به سفارش ان اقدام کنیم.تا از انتخاب خود لذت ببریم.



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

نکات کلیدی در انتخاب تالار عروسی مناسب : از دوران مجردی وقتی یکی از نزدیکانمان راجب انتخاب تالار مراسمش حرفی می‌زد با خودمان همه ما فکرمی کردیم که انتخاب تالار پذیرایی اصلاً کار سخت و پیچیده‌ای نیست. ولی حالا که موقع ازدواج خودمان رسید و خودمان وارد گود شدیم تازه فهمیدیم که انقدر هم کار راحتی نیست بلکه واقعا دشوار است و نیاز به صرف زمان زیادی دارد.

نکات کلیدی در انتخاب تالار عروسی

ممکن است عروس و داماد هر کدام سلیقه متفاوتی داشته باشند و در انتخاب های خودشان تفاهم ندشته باشند و مورد بعدی و مهم ترین مورد قیمت تالار ها و بودجه ای که برای رزرو تالار کنار گذاشته اند باشد. همان طور که گفتیم از مهمترین و اصلی ترین بخش های برنامه ریزی برای یک جشن عروسی مناسب، انتخاب محل برگزاری مراسم است که آن محل مورد نظر می تواند باغ عروسی یا تالار باشد.

بهترین تالارهای عروسی تهران را در اینجا بیابید : باغ تالار عروسی

شما باید طبق برنامه ریزی که برای جشن داشته اید حداقل ۵ ماه قبل از تاریخ برگزاری جشن عروسی خود باید نسبت به انتخاب نوع تالار عروسی اقدام کنید. دقت کنید که برای انتخاب تالار یا باغ عروسی، حتما باید نکات ریز و درشتی را در نظر بگیرید و معیارهای مختلفی را درذهن داشته باشید. شما صاحب هر شغلی که باشید و از هر صنفی که باشید برای انتخاب تالار عروسی مورد نظر نیاز به راهنمایی و مشورت دارید باید از هر نظر با همسرتان به مشترکاتی برسید و گام های بعدی برای انتخاب تالار و بازدید از تالار ها را شروع کنید.

از گذشته تا به حال برگزاری مراسم عروسی یکی از شادترین و بهترین مراسم های جذاب در دنیا به حساب می اید. درست است که برگزاری این مراسم ها لذت بسیاری دارد اما باید به سختی کار هم فکر کرد.

صدرصد برگزاری یک مراسم باشکوه و بزرگ کار ساده ای به نظر نمی رسد. در ابتدا انتخاب یک سالن درخور میهمانان و شیک، انتخاب مکانی مناسب برای گل آرایی جایگاه ویژه و راهرو ورودی عروس و داماد و دیزاین سفره عقد، انتخاب یک تیم قوی فیلم برداری و نورپردازی سالن و همه و همه لازمه برگزاری یک جشن رویایی است؛ که باید راجبشان با همسرتان به نقطه نظرات مشترکی برسید.

مطالعه کنید :   ورود عروس و داماد و ایده های جالب برای آن

توافق با تالار

بعد از عقد شاید اولین تصمیم مشترکی که بین شما و همسرتان گرفته می شود تعیین مکان برگزاری مراس عروسیتان است و توجه داشته باشید که شما هر چقدر به نظر همسرتان توجه کنید و تفاهم داشته باشید شناختتان به همسرتان نیز بیشتر و بیشتر میشود. در اولین گام رسیدن به یک نقطه نظر مشترک تصور کنید که برای مثال میخواهید با همسرتان یک پروژه ی کاری را استارت خواهید زد هدف خودتان را از اجرای این پروژه کنار همسرتان بیابید.

شما برای اینکه از خدمات تالاری که در نظر دارید برای مراسم خود قرار داد ببندید، معمولا متداول است که بعد از انتخاب تالار یا باغ محل عروسی، همیشه باید قبل از عقد قرارداد کیفیت غذا و پذیرایی توسط مشتری تست می شود. شما هم به اتفاق همسرتان معمولا به عنوان مشتری یک شب به صورت سرزده به تالار یا باغ بروید و بعد از ملاقات با مدیر تالار تقاضای تست غذا را داشته باشید و در این حین می توانید شاهد برخورد پرسنل تالار با سایر مشتریان باشید می توانید نسبت به تغییر رنگ رو میزی ها هم نظر دهید این بازدید از نزدیک، به شماو همسرتان کمک خواهد کرد که تصمیم نهایی خود را راحت تر بگیرید؛ و بهتر است در این باره هم با همسرتان به نقطه نظرات مشترک برسید و اگر نیاز بود برنامه ای را تغییر دهید بهتر است با هم هماهنگ باشید شما برای شناخت همسرتان زمان زیادی دارید ولی می توانید با مشورت کردن و دخالت دادن همسرتان در امور کاری خودتان بیشتر با اخلاق و رو حیات او اشنا شوید.

مطالعه کنید :   نکاتی در مورد انتخاب تالار عروسی

مدت تعهد تالار یا باغ تالار عروسی

تعهد داشتن در زندگی بعد از ازدواج و تاهل، بله متاهل بودن یعنی متعهد شدن؛ یعنی تعهد نسبت به پذیرفتن تمام مسئولیت‌ها و وفا دار بودن به عهد و پیمانی که در ابتدای راه زندگی با همسر خود می‌بندید. همانطور که می دانید در زندگی مشترک تعهداتی هست که هرچه نسبت به آن ها پایبند تر باشیم زندگی مان ثبات و دوام بیشتری خواهد داشت.

داشتن تعهد چه در امور زندگی و چه در امور کاری یک امر مهم است مثلا وقتی با مدیر یک باغ تالار یا باغ عروسی برای مراسم توافق می کنیم مدیریت تعهد می دهد که تمام برنامه های شما طبق روال و با بزنامه ریزی به نحو احسن انجام شود و مدیریت و پرنسل هیچ کوتاهی و کم کاری در پیوستن این امر نخواهند کرد تعهد داشتن در هر کاری لازمه کار زمان انجام ان کار است. نوع تعهدات هر کس نسبت به نوع رابطه یا نوع کارش باهم متفاوت است، بسیاری از افرادی که دارای منافع مشترک با شما هستند، میزان تعهد خود را بر اساس مدت زمان رابطه شان در نظر می گیرند. نوع قرارداد شما وقتی از کسی میخواهید شیشه های محل کار شما را نصب کند، طبیعتا نسبت به زمانی که قصد دارین طراح دکوراسیونی را استخدام کنید متفاوت خواهد بود. پس تعهد داشتن در تمام کارها رمز موفقیت است.

تالار عروسی که انتخاب می کنید به شما این تعهد را می دهد که شما باخیال راحت می توانید امور را به آن ها بسپارید و نگران چیزی نباشید تعهد یعنی امضای انجام تمام وطایفی که باید انجام دهند.

صداقت

شما برای اینکه از انتخاب خود مطمئن شوید می توانید پی ببرید به اینکه چقدر در آن موضوع صداقت بکار برده شده است. طبق گفته بزرگان دینی اگر بنای تمام فعالیت ها و اقدامات انسان بر پایه صداقت و راستی چیده شود و از هرگونه ناراستی دور باشد، زمینه های خوشبختی برای او فراهم می شود. برای هر کاری و قبل از هر اقدامی شما باید راجب آن کار تحقیقات لازم را انجام دهید تا حقیقت امور برایتان روشن شود.

مطالعه کنید :   ویژگی های باغ عروسی

معمولا در گفت گو با مدیر تالار اون به همه موارد اشاره می کند اما برای شما سوالاتی پیش میزاید که می خواهید مطمئن شوید که آیا آن تالار میزبان خوبی برای مهمانی شما خواهد بود. بهتر است برای اطمیناان بیشتر از کسانی که قبلا از این تالار به عنوان تالار روز مراسم ازدواجشان استفاده کرده اند و چقدر از امکانات و خدمات تالار و پرسنل انجا رضایت دارند بی شک این مورد کمک بزرگی در انتخاب و اطمینان شما به تالار می کند.

انتخاب شما و همسرتان درباره تالار احتمالا اولین کار مشترک شما خواهد بود. ممکن است همسرتان از را تنها برای تایید بخواهید اما هرچه جلوتر می روید او بیشتر از قبل شما را خواهد شناخت. تصور کنید به همراه شریک زندگی تان پروژه ای را آغاز می کنید، باید بررسی کنید موضوع پروژه چیست، قرار است به چه چیزی برسید و لازمه های آن چیست.

قدم اول در یک ملاقات با صاحبان خدمات پذیرایی این است که از نوع محصولات آنان آگاه شوید. این مهم جز با مشاهده برنامه های آنان و بررسی رستوران های زیرمجموعه شان مقدور نخواهد بود. شما می توانید این خدمات را در سطح گسترده تر آنالیز کنید. این موضوع را خیلی آشکار بیان کنید تا زمانی که به طور کامل از کیفیت و اهداف پروژه مطلع نشوید قراردادی را ثبت نخواهید کرد. همان طور که صاحبان تالار های پذیرایی تمایل دارند از کار و تعهدات بلند مدت شما آگاه شوند، طبیعی است شما نیز در این شراکت از تعهدات طرف مقابل آگاه شوید.



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

در صورت کم بودن میهمانان در تالار عروسی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ : در برخی موارد به دلیل صرفه جویی در هزینه ویا دلایل دیگر مانند قهرهای خانوادگی ویا دیگر دلایل ممکن است لیست میهمان های عروسی ما کم باشد.واین کمبود میهمان مقداری ممکن است برای شما نگران کننده واسترس اور باشد.ما در این جا نکته هایی را برای شما باز گو میکنیم تا در صورتی که با کمبود میهمان در عروسی خود روبه رو شدید از این نکات استفاده کنید.

کم بودن میهمانان در تالار عروسی

بهترین تالار و باغ تالار عروسی را در اینجا پیدا کنید : تالار عروسی تهران

استفاده ی بیشتر از گل ارایی

گل ارایی معمولا به همه ی انسان ها حس بسیار خوبی میدهد بنابراین سعی کنید از گل ها بهره ی کافی را ببرید وبیشتر گل ارایی انجام بدهید و سعی کنید بر روی میز ها گل های طبیعی قرار دهید وحتی درب ورودی وپله ها وراهرو ها را نیز گل ارایی کنید.این کار هم تالار شما را شلوغتر نشان خواهد داد وهم شکوه وعظمت جشن شما را بالا خواهد برد.

میز های تالار خود را به طرز ویژه تزیین کنید

در صورت کم بودن میهمان گل ارایی به تنهایی نمیتواند کافی باشد پس باید به چگونگی پذیرایی وسرو غذا ومخلفات ان نیز دقت کرد.

گروه موسیقی

معمولا در یک مراسم عروسی مهمترین بخش ان گروه موزیک ان است.ولی چنان چه تعداد میهمانان شما کم است نیازی نیست که شما از یک گروه موسیقی مشهور که هزینه ی زیادی را از شما دریافت خواهد کرد دعوت کنید که در مراسم شما اجرا داشته باشند. و اگر یک دی جی بیاورید برای شاد کردن مراسم شما کافی خواهد بود.ویک گروه موسیقی خوب هم که هزینه ی زیادی را در یافت نکند میتواند برای انجا کافی باشد و شما با این کار میتوانید هزینه های خود را بسیار کاهش دهید وان را صرف ایده های دیگر خود کنید.

مطالعه کنید :   انتخاب یک تالار مناسب برای عروسی

افزایش روشنایی سالن عروسی

اگر از چراغ های رنگارنگ متعددی استفاده کنید میتوانید یک محیط زیبا وبسیار تاثیر گزار را به وجود بیاوریدوهزینه ی زیادی نیز برای شما در بر نداشته باشد ودر عوض بسیار جذاب و زیبا باشد.ومیتوانید این هزینه ها را نگه داشته وصرف تدارکات واجب عروسی خود کنید.



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

تاثیرات نور پردازی در تالار عروسی : از مهمترین تدارکات عروسی که اهمیت خاصی هم دارد ومعمولا نادیده گرفته میشود استفاده از یک نور پردازی حرفه ایی میباشد.تاثیرات این کار در فضای سالن واحساساتی که در عروس ودامادومیهمانان به وجود میاید بسیار زیاد وزیبا میباشد.ودر عین حال که به عروسی شما حال وهوای خوبی میبخشد هزینه ی زیادی را نیز برای شما در بر نخواهد داشت.وشما میتوانید ان را با یک هزینه ی کم به برنامه های خود بیفزایید.

تاثیرات نور پردازی در تالار عروسی

استفاده کردن از نور پردازی در تالار عروسی علاوه بر ان که فضای محل برگزاری مراسم را بسیار زیبا و قشنگ میکند میتواند در زیبایی وقشنگی محل هایی از تالار که به منظور خاصی تزیین شده اند مانند سن رقص ویا محل نشستن عروس ودامادو…بسیار تاثیر گزار باشد وزیبایی ان ها را دو چندان کند.

نور پردازی خوب وحرفه ای برای فیلم برداران وعکاسان در سالن عروسی از اهمییت خاصی برخوردار است چرا که انان میتوانند با استفاده از یک نور پردازی خوب صحنه های بسیار قشنگی را برای گرفتن عکس های زیبا ورویای به وجود بیاورند تا بعدا تبدیل به خاطره ای شیرین برای عروس وداماد محترم بشود.

سعی کنید در مراسم عروسی خود از رنگ های مختلف استفاده کنید.از نکات بسیار مهمی که در زیبایی تالار عروسی بسیار مهم است به کار بردن یک نور پردازی عالی میباشد.اهمیت نور پردازیی خیلی بیشتر از یک روش کاری ویک برنامه در تشریفات عروسی میتواند باشدوهست.همان طوری که یک موزیک قشنگ ودل نشین نیروی بسیار زیادی را به میهمانان وعروس داماد میدهد ونشاط ان ها را بالا میبرد.و حس زیبایی را در ان ها به وجود می اورد .وجود نور پردازی خوب نیز نیروی انها را چند برابر خواهد کرد.وجود نور پردازی خوب وعالی ووتزیینات ودکوراسیون سالن باهم رابطه ی مستقیم دارند ونبود یکی بدون دیگری بی فایده خواهد بود.زیرا نورپردازی دکور وتزیینات وگل وگیاه سالن عروسی را زنده کرده وموجب به چشم امدن ان ها میشود واین ها باهم ایجاد یک فضای بسیار زیبا وحس خوش میکنند.

معرفی بهترین تالارهای عروسی در تهران : باغ تالار عروسی

در مجالس عروسی برنامه ی نور پردازی را به سه قسمت مختلف میتوان تقسیم بندی کرد.

۱-استفاده از نورپردازی در مراسم اصلی جشن

در این قسمت سالن برگزاری مراسم وراهروها و…سعی میشود به دلیل اهمیتی که دارند به طرز ویزه ای نور پردازی شوند.

مطالعه کنید :   وظایف ساقدوش در مراسم عروسی

۲-قسمت شام ونوشیدنی ها

در این بخش همیشه طرحی مناسب با جشن برنامه ریزی میشود.در این قسمت نورپردازی باید بتواند طرح دکوراسیون ان جا را به نمایش بگزارد.یک نور پردازی خوب میتواند کار طراح دکور سالن را بسیار زیبا جلوه دهد.

۳-محل رقص

یک نور پردازی عالی باید بتواند حال وهوای خوب وحس قشنگی را در محل رقص وبه کسانی که در حال رقص هستند بدهد تا میهمانان شما از ان جشن لذت برده ویک خاطره ی شیرین برای شما وانها فراهم شود وخستگی زحمت هایی را که برای عروسی کشیده اید از تن تان بیرون رود.

زیاد نگران نورپردازی ورقص نور واین که ایا میهمانان را سرگرم خواهد کرد یا نه نباشید.این کار میتواند به شکل های مختلف انجام شود .مثلا نورپردازی میتواند به شکل های گوناگون هندسی ومرتب در کف سالن ویا بر روی دیوارها ویا بر روی سقف سالن تابانده شود.ودر طول جشن به حالت های مختلفی در اید.تا حس وحال خوب را به سالن عروسی شما ببخشد.

زوج های جوان عزیز باید این نکته را به خاطر داشته باشند که در تشریفات عروسی خود به هیچ عنوان خدمات نور پردازی را فراموش نکنند وهنگامی که برای اجاره ی تالار خود مراجعه میکنند حتما از وجود یک برنامه ی نور پردازی خوب برای تغییر حال وهوای عروسی وسالن مطمئن شوند. چنان چه میدانیم نور پردازی یک ارمان فنی به حساب میاید اما میتواند تا حدودی عنصری از طراحی نیز به حساب اید.بنابرایین فراهم کردن ابزار الات نورپردازی به تنهایی نمیتواند به معنی نور پردازی باشد.

به زبانی ساده تنظیم کردن چراغ ها ولامپ ها به تنهایی نمیتواند نور پردازی به حساب اید بلکه ما برای این کار نیاز به یک طراح ماهر داریم تا درلخظات لازم بتواند این نور پردازی را تنظیم کرده وتغییر بدهد ودر ضمن یک طراح ماهر باید بتواند ابزار الات خود را از دید همگان مخفی نگه دارد.



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

ویژگی های تالار عروسی مجلل : چگونگی وخصوصیات تالار عروسی از اهمیت زیادی بر خوردار است وعروس دامادهای عزیز ما باید در انتخاب ان دقت فراوانی به خرج دهند تا مراسم در خوری رادر انجا برگزار کنند.ما در این مقاله تلاش میکنیم تا این ویزگی هارا به شما یاداور شویم تا تالار عروسی خود را بتوانید بهتر انتخاب کنید.و انچه را که مد نظرتان است را بتوانید اجرا کنید.

ویژگی های تالار عروسی مجلل

ویژگی ها  تالار عروسی شیک و مجلل

در زیر برخی از ویژگی های یک تالار عروسی با شکوه را  بیان می کنیم :

۱-استفاده از پارچه برای تزیین کردن سقف تالار

استفاده کردن از پارچه برای تزیین سقف تالار عروسی زیبایی ان مکان را افزایش میدهد.در اغلب موارد برای این کار از پارچه های به رنگ سفید استفاده میشود. ولی شما عروس وداماد های عزیز میتوانید از پارچه های به رنگ های روشن مانند رنگ لیمویی نیز استفاده کنید تا مراسم شما شیک و زیبا دیده شود .و همین طور میتوانید برای افزایش دادن زیبایی تالار رنگ ان پارچه را که برای تزیین سقف به کار میبرید بارنگ صندلی ها یا رو میزی ها ست کنید.

۲-از صندلی های راحت وشیک استفاده کنید

در صورت امکان وبزرگ بودن فضای تالار میتوانیم از صندلی های بزرگ و راحت وبسیار زیبا وشیک برای عروس و داماد که دارای کوسن های قشنگ نیز باشند استفاده کنیم.رنگ و طرح کوسن ها نیز از اهمیت خاصی برخوردار است وبهتر است که از پارچه های ی به رنگ روشن وگران قیمت تهیه شوند تا مجلس ما را مجللتر نشان دهند.

۳-گذاشتن یک تابلو برای کارت عروسی

میتوانیم از یک تابلو در ورودی تالار برای قرار دادن کارت عروسی استفاده کنیم زیرا این کار موجب خواهد شد که مدعووین به راحتی بتوانند تالار را پیدا کنند وبه موقع حضور بیابند.قبلا برای این کار از یک میز در جلوی در تالار استفاده میشد.و میهمانان را راهنمایی میکرد.ولی این روش دیگر تکراری شده واز مد افتاده است.

مطالعه کنید :   وظایف ساقدوش در مراسم عروسی

۴-از گل های اویزان بر روی سقف تالار استفاده کنیم.

ما میتوانیم بر خلاف معمول که برای زیباتر شدن سالن گل ها را روی میز ها قرار میدهند برای این که یک فضای رمانتیک ورویایی درست کنیم گل ها را به طرز بسیار قشنگی از سقف تالار بر روی میز ها اویزان کنیم.تا تالار عروسی ما خاص و قشنگ دیده شود.

۵-قرار دادن لامپ های رنگارنگ بر روی میز های میهمانان

قرار دادن لامپ هایی بر روی میزهای پذیرایی میهمانان هم به بهبود نور پردازی سالن عروسی کمک کرده وهم موجب خواهد شد که ظروف پذیرایی موجود در روی میز بسیار زیباتر دیده شوند همچنین ما برای این کار میتوانیم لامپ ها البته نوع ریز تر لامپ ها را در اطراف گل ها ی موجود بر روی میز به طرز جالبی قرار بدهیم.و برای تنوع بیشتر می توانیم از رنگ های مختلف این لامپها استفاده کنیم.تا فضایی بسیار جالب به وجود اوریم.

۶-برای پذیرایی از ظروف شیک وزیبا استفاده کنید

سعی کنید بیشتر از ظروف براق وزیبا بر روی میز های پذیرایی استفاده کنید زیرا براقیت ودرخشندگی قاشق وچنگال ها بر روی میز ها بر جذابیت و زیبایی سالن ما خواهد افزود وهمچنین میتوانیم به جای استفاده کردن از لیوان های یک دست وسفید از لیوان های رنگا رنگ استفاده کنیم.وبهتر است که جنس لیوان ها نیز کاغذی باشد تا میهمانان با خیالی اسوده از ان ها استفاده کنند.

۷-استفاده کردن از شمع وگل بر روی میز ها برای رویایی کردن فضای سالن

ما میتوانیم برای این که بر روی میزهای میهمانان فضای کافی برای وسایل پذیرایی مانند بشقاب ولیوان و…داشته باشیم به جای دسته گل های بزرگ ا ز گل های در سایز های کوچکتر به همراه شمع هایی به فرم بلند و زیبا استفاده کنیم واین کار نیز هم مجلس ما را متفاوتر خواهد کرد وهم هنگام ورود عروس داماد عزیز ما به سالن عروسی چون چراغ های سالن خاموش میشوند این شمع ها یک فضای بسیار رومانتیکی را به وجود خواهند اورد.وتوجه همه ی میهمانان را به خود جلب خواهد کرد.و هرگز مراسم عروسی شما را فراموش نخواهند کردو ان را به خاطر خواهند سپرد.وبه دیگر عروس و داماد هایی هم که قصد برگزاری عروسی دارند توصیه خواهند کرد.که از این متد استفاده کنند.

مطالعه کنید :   ویژگی های باغ تالار لوکس

تالار عروسی مجلل

۸-ایجاد مکان های مناسبی در سالن وباغ تالار برای گرفتن عکس عروس و داماد وهم چنین میهمانان

اگر ما بتوانیم فضاهای مناسبی را در داخل سالن ویا در موحوطه باغ برای گرفتن عکس های تکی ویا دسته جمعی به وجود بیاوریم و طراحی کنیم به طوری که هر کدام از این مکان ها گویای یک چیز ویک صحنه ی خاصی باشند.هم برای میهمانان وعروس داماد خاطره ساز خواهند شد وهم موجبات سر گرمی میهمانان محترم را فراهم خواهد کرد.

۹-میزهای میهمانان را شماره گزاری کنیم وان را بر روی کارت عروسی درج کنیم.

برای این که یک مراسم عروسی بسیار مرتب ومنظم وهمچنین خاصی داشته باشیم میتوانیم میز های میهمانان را شماره گزاری کنیم وهر کدام از شماره ها را طوری بر روی میز ها قرار بدهیم که میهمانان بتوانند ان را به راحتی ببینند وپیدا کنند و هر کدام از میهمانان در میزخاص خود مرتب ومنظم مستقر شوند.و این نکته را نیز فراموش نکنیم که باید این شمار ه ها را بر روی کارت های عروسی نیز درج کنیم.

۱۰-در نظر گرفتن مکانی خاص در ساختمان تالار برای بچه ها

مدیران وصاحبان محترم ما می توانند برای رونق بیشتر تالار خود و جلب رضایت بیشتر عروس و دامادهای عزیز یک مکان خاص به همراه وسایل سرگرم کننده برای کودکان میهمان هایی در نظر بگیرند که والدین ان ها مجبورند ان کودکان را به همراه خود به میهمانی بیاورند.چون این کار علاوه بر ان که رضایت میهمانان را جلب خواهد کرد موجب خواهد شد که مراسم عروسی ما از نظم بسیار خوبی برخوردار باشد.وبسیار مرتب برگزار شود.

مطالعه کنید :   تکنیک انتخاب تالار عروسی

۱۱-استفاده از مواد پذیرایی متناسب با فصل عروسی

ما باید در انتخاب مواد خوراکی پذیرایی خود و همچنین نوشیدنی های ان دقت کافی را داشته باشیم وانها را متناسب فصل عروسی خود انتخاب کنیم.به عنوان مثال اگر مراسم عروسی ما در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان است بیشتر سعی کنیم که از نوشیدنی های گرم استفاده کنیم واگر در فصل های گرم است بیشتر سعی کنیم از نوشیدنی های خنک استفاده کنیم , و در انتخاب غذا ودسر نیز همین طور.



:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

انتخاب باغ تالار عروسی شخصی برای مراسم عروسی

انتخاب باغ تالار عروسی شخصی برای مراسم عروسی , ۶ نکته برای برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار شخصی :  همانطور که می دانیم همه ما در هر مسئله ای به اطلاعات و تجربه ی بالایی نیاز است جشن عروسی ، جز مراسم هایی هست که تقریبا همه مردم برای یکبار هم که شده، آن را در زندگی خود، تجربه می کنند. با این تجربه، هر وقت اسم عروسی و جشن می آید نسبت به تجربیاتی که به دست آوردیم با خودمان می گوییم که انجام مراسم عروسی کار بسیار ساده ای است.

انتخاب باغ تالار شخصی

انجام مراسم عروسی برای همه زوج های جوان از اهمیت زیادی برخوردار است، به نحوی که استرس برگزاری این مراسم، خانواده ها را فرا می گیرد؛ و سعی می کنند در برگزاری مراسم عروسی سنگ تمام بگذارند. با تمام این شناخت ها و تجربیاتی که به دست آورده باشیم هم یک مراسم خوب نیاز به برنامه ریزی دقیق و وزمان بندی خاص است تا یک مراسم آبرومند و در شأن هر دو خانواده باشد…

بهترینباغ تالارهای عروسی تهران : باغ عروسی

در گذشته، هنگامی که خانواده ای در آستانه ی برگزاری مراسم عروسی قرار می گرفت، آنقدر افراد با تجربه در کنار زوج جوان حضور داشتند که استرس کمتری برای آنها به وجود می آمد؛ اما امروز بعضی مسائل وجود دارد که بعضی خانواده ها بخاطر چشم در چشمی که این روزها در بین خانواده ها خیلی زیاد شده است و رواج پیدا کرده است مراسم های عروسی پر از استرس و فشار روحی برای هر خانواده است چنین خانواده هایی فکر می کنند که هر چه مراسمشان بریز و بپاش زیاد داشته باشد خوشبختی اشان تامین می شود ولی این ها برای خوشبختی کافی نیس.

برگزاری جشن در باغ تالار های شخصی کمی متفاوت می شود و نیاز به هزینه برای دیزاین باغ و چیدمان داخلی باغ و …

اما ممکن است گاهی در حین اجرای مراسم اتفاقات غیرمنتظره رخ ‌دهد که در حالت عادی شاید برای آن آماده نباشیم و آن اتفاق جشن را خراب نکند و باعث استرس بین میهمانان و میزبان نشود. برای مثال می‌توان تهویه نامطبوع، از کار افتادن سیستم‌های صوتی یا روشنایی و … را نام برد.

اجاره باغ شخصی با تجهیزات

همانطور که می دانید اولین و مهمترین موضوعی که در تایین مکان عروسی حتما باید مورد توجه قرار دهید، این موضوع است که چقدر پول دارید و چه تالاری با چه هزینه ای می خواهید که مراسمتان را برگزار کنید. اگر شما به فکر این هستید که مراسمتان را در یک باغ برگزار کنید باید تمام امکانات و شرایط باغی که مراسم انجام خواهد شد را در نظر بگیرید و درباره تجهیزات آنجا تحقیق و بررسی کنید.

خب این کاملا مشخص است که باغ های شخصی که مراسم در آن انجام میشود نسبت به باغ تالار های که در مراکز شهر وجود دارد از امکانات و تجهیزات کمتری برخوردار است باید راجب تمام تجهیزات و امکانات باغ تالار مورد نظر با دقت و اطمینان تمام مسائل را بررسی کرد باغی که میخواهیم مراسممان را انجا برگزار کنیم باید دارای فضا و سالن مناسب برای مراسم شما باشد.

انتخاب باغ تالار عروسی شخصی

نکته اصلی در انتخاب تالار اینجاست که اگر مهمانان شما زیاد باشند، شما حتما باید تالار بزرگی را انتخاب کنید و اگر تعداد مهمانان شما کم هستند، بهتر است که تالار کوچکتر را انتخاب کنید. چون که اگر تعداد مهمانان شما زیاد باشد و تالار کوچک باشد مشخص است که در این صورت همگی مهمان ها در فضای تنگ در کنار یکدیگر، اذیت می شوند؛ و اگر برعکس تعداد افراد کم باشد و تالار بزرگ باشد، در این صورت همه فضای تالار پر نمی شود و جلوه ی زشتی به مجلس شما می دهد.

مطالعه کنید :   ورود عروس و داماد و ایده های جالب برای آن

انجام مراسم در باغ شخصی مسئولیت بیشتری را برای برگزار کننده به همراه دارد چون کلیه تجهیزات عروسی مثل میز و صندلی و دیگر ملزومات عروسی را باید خود میزبان تهیه کند و نیاز به فعالیت بیشتر و صرف وقت و هزینه است.

باید توجه کنید که اگر باغ تالار شما در مرکز شهر قرار دارد، برای اینکه سر وقت و بدون معطلی در تالار حاضر شوید شما باید تمامی نیازهای خود را در یک محدوده در نظر بگیرید. مثل آرایشگاه یا آتلیه یا … را نیز نزدیک آن بگیرید. همان گونه که می بینیم باغ‌های عروسی معمولاً در خارج شهر هستند و سالن‌ها در داخل شهر هستند گاهی وقت ها طی کردن مسافت طولانی برای رسیدن به محل عروسی برای مهمانان دشوار و پیچیده است.

باغ های خارج شهر از حیث اینکه ترافیک ندارند بهتر هستند ولی بعضی وقت ها پیدا کردن مکان برای مهمانان گاهی با سردرگمی همراه است که با دادن آدرس دقیق همراه با کروکی به آنها این مشکل رفع می‌شود. عمده مشکل تالارهای داخل شهر نیز ترافیک خیابان‌ها است که در انتخاب تالار باید به این نکات دقت کرد. در صورت امکان رعایت و توجه به این نکته هم خوب است که بدانید همیشه انتخاب باغ عروسی برای فصل‌های بهار و تابستان لذت بخش‌تر خواهد بود فضای سر سبز و پوشیده از گل در این فصول زیبایی دو چندانی به مراسم می بخشد. نباید نگران گرم بودن هوا در این فصل ها هم باشید چون همانطور که می دانید امروزه، تمامی تالارها با داشتن سیستم گرمایش و سرمایش مناسب شرایط میزبانی در هر چهار فصل را دارند.

سرویس بهداشتی باغ تالار عروسی

در انتخاب باغ تالار، چک کردن سرویس های بهداشتی را فراموش نکنید.

می دانید که استفاده مهمانان از سرویس بهداشتی در صورت لزوم ضروری است؛ اما در صورتی که سرویس بهداشتی های تالار تمیز نباشد، نمی توان دیگر این سالن عروسی را در ردیف بهترین ها سالن ها قرار داد. توجه به این نکته که اگر عروسی شما در فصل های سرد برگزار می شود حتما باید برخی مسئله ها را بررسی کنید باید ببینید که تمامی سرویس های بهداشتی خیلی مناسب باشند و به اندازه کافی سرویس بهداشتی وجود داشته باشد. علاوه بر این که محل قرار داشتن سرویس های بهداشتی و مسافت آنها تا محل جشن هم خیلی مهم است. امکانات دیگری مثل اتاق بازی برای بچه ها، رختکن های زنانه و … نیز از نکاتی هستند که حتما باید در انتخاب مکان برای برگزاری جشن عروسی به آنها توجه کنید.

اصلا فکر نکنید که پیگیری سرویس بهداشتی و بازدید آن هنگام رزرو باغ تالار یک قضیه پیش پا افتاده می باشد و حتما از مسئول تالار بخواهید که سرویس های بهداشتی را به شما نشان دهند و شما هم ببینید. حتما مطمئن شوید که تمامی سرویس های بهداشتی تهویه مناسب داشته باشد. اگر مراسم شما در فصل سرد است و برای زمستان رزرو می کنید، مطمئن شوید که سرویس ها همگی آب گرم داشته باشند؛ و در تمامی سرویس ها مایع دستشویی و دستمال های خشک کن هم وجود داشته باشد.

روشنایی و برق اضطراری در باغ تالار عروسی

یک تالار خوب باید همیشه برای هر شرایط پیش بینی نشده ای آمادگی لازم را داشته باشد. احیانا اگر در حین مراسم برق منطقه قطع شود تالار سیستم روشنایی و برق اضطراری برای تامین نور تالار را دارد؟

مطالعه کنید :   در صورت کم بودن میهمانان در تالار عروسی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در صورتی که مراسم عروسی در باغ است و با توجه به بزرگ بودن فضا و باز بودن فضای باغ دارا بودن نور کافی برای روشن کردن کل فضای باغ خیلی مهم است برای اینکه نور باغ را تست کنید و از میزان روشنایی باغ مطمئن شوید شما باید حتماً هنگام شب از باغ تالاری که میخواهید مراسم را آنجا برگزار کنید دیدن کنید و در صورتی که آن محوطه از نور مناسبی برخوردار نبود تجهیزات لازم را فراهم آورید.

باغ تالار عروسی تهران

تمام نکات را در نظر داشته باشید بعضی وقت ها ممکن است به دلیل فشار زیاد به برق یا دلایل دیگر برق در شب مراسم شما ضعیف یا یک دفعه قطع شود که در صورت وقوع این اتفاق ممکن است که بهترین شب زندگی شما یعنی شب ازدواج شما و کل مراسمی که مدت‌ها برای آن برنامه ریزی کرده اید و کلی برایش زحمت کشیده‌اید با مشکل روبرو شود، بهتر است با پیش بینی تمام موارد یک ژنراتور برق اضطراری تهیه کنید و آماده داشته باشد امروزه دیزل ژنراتور های مخصوص روشنایی تالار با ولتاژ قوی وجود دارد و اجاره داده میشود و شما با خیال راحت با اجاره کردن این دیزل ژنراتور ها از استرس قطع برق و کمبود روشنایی تالار راحت شوید.

تالار هایی هستند که از این سیستم برقی دارند و شما توجه داشته باشید این ژنراتور باید توانایی داشته باشد روشنایی و سیستم‌های صوتی و هم چنین بعضی از لوازم آشپزی را روشن نگه دارد تا یک مراسم باشکوه و بدون استرس داشته باشید.

وضعیت هوا و وجود فضای سرپوشیده در باغ عروسی

همان طور که می بینیم بسیاری از افراد هستند که خیلی دوست دارند تا مراسم شان را در فضای باز و داخل محیط زیبای باغ برگزار کنند اما شرایطی هست که این علاقه را محدود می کند مثل شرایط آب و هوایی بد که اجازه این کار را از ما سلب می‌کند و ما مجبور می کند تا سراغ گزینه‌های دیگر برویم. هرچند بعضیاز مدیران باغ ها برای رفع این مشکل تدارک سالن سرپوشیده را برای برگزاری مراسم در هر چهار فصل را دیده‌اند اما به خاطر داشته باشید استفاده از این امکان برای شما هزینه های بیشتری را هم موجب می شود.

باید به این نکته توجه کنید که اولین و مهمترین نکته ای که قبل از رزرو باغ شما باید در نظر داشته باشید و به آن توجه کنید، توجه به این قضیه و آن وضعیت آب و هوایی است. بسیاری از باغ های که مراسم در آن اجرا میشود سرپوشیده نیست، وجود بارش های جوی حتما باعث بهم ریختن جشن عروسی شما می شود و این امر تمام برنامه ریزی های چند وقته ما را که برای مراسم داشتیم به هم می زند.

همچنین باید به درجه حرارت هوا نیز توجه کرد و درجه هوا نباید آزار دهنده باشد. در صورتی که در یک منطقه گرم زندگی می کنید و مراسم را در باغ شخصی تان برگزار می کنید که فاقد سالن سرپوشیده است برای شما بهتر است که از چادر استفاده کرده و در زیر آن از سیستم های سرمایشی و گرمایشی استفاده کنید. چون در واقع با وجود این شرایط هم می توانید حتی با وجود بارش، هوای سرد یا گرم، مراسم عروسی خود را به بهترین شکل ممکن در محوطه باغی که دوست دارید برگزار کنید.

خطرات پنهان

در مجهز کردن باغ برای برگزاری مراسم عروسی باید مکانی که آماده سازی می کنید از هر گونه خطر احتمالی امن باشد باید جاهایی که نیازمند تعمیر است را حتما تعمیر کنید که دچار سانحه یا حادثه احتمالی نشود هم چنین از بیمه‌های آتش سوزی و حوادث غیر مترقبه سؤال کنید و اگر لازم بود، خودتان اقدام لازم را انجام دهید

مطالعه کنید :   تاثیرات نور پردازی در تالار عروسی

موقعیت مکانی باغ تالار عروسی

حتما باید محلی که مراسم در آن برگزار شود سر راست باشد طوری که مهمان ها به راحتی تالار را پیدا کنند. مطمئن باشید که با انتخاب مکان های پرت و دور افتاده، پرترافیک و شلوغ، با دسترسی های سخت و صعب العبور باعث ایجاد استرس و سردرگمی برای مهمان ها خواهد شد؛ مخصوصا خانواده هایی که بچه ی خردسال و یا افراد سالمند دارند بیشتر در این موارد اذیت میشوند.

باغ تالار

مطمئن شوید مهمانان برای پیدا کردن آدرس دچار مشکل نمی‌شوند و از محل پارکینگ ماشین‌ها تا مکان مراسم نیاز به پیاده روی بیش از حد نخواهند داشت. حتما به این مورد هم توجه کنید که اگر زمین گلی یا غیر مسطح ورودی باغ باشد، شما با استفاده از پوشش‌های مناسب و ایده های خاص آنجا را آماده عبور کنید. تا مهمان ها بدون مشکل رفت و آمد کنند. اگر باغ شما در شهری دورتر از محل زندگی خودتان هست و انجا را به عنوان محل برگزاری مراسم انتخاب کردید توجه داشته باشید که مراسم خود را شب تعطیلی بگیرید تا مهمانان شما که از شهرهای دیگر میخواهند در مراسم شرکت کنند، برای حضورشان در مراسم مشکلی نداشته باشند. پس روز تعطیل را انتخاب کنید تا جایی که امکان دارد، تاریخ مراسم خود را آخر هفته در نظر بگیرید.

پذیرایی و  سرو غذا تالار عروسی

شما با انتخاب یک تالار خوب بنا بر تحقیق و پرسش هایی که از برنامه غذایی تالار مورد نظر به دست آورده اید پس نباید در انتخاب ایده آل ترین و مناسب ترین شام تالار عروسی شک داشته باشید تنوع غذایی و دسرها، کیفیت و کیمیت و نوع سرو غذا و دسر شاخصترین آیتم در بین تمامی موارد و خدمات ارائه شده در برگزاری مراسم عروسی خواهد بود که شما بنا بر بودجه ای که برای شام مهمان ها کنار گذاشته اید از بین این آیتم ها منوی انتخابی خودتان را انتخاب کنید و از آنجایی که این قسمت از اهمیت بیشتری برخوردار است، نخست لازم میدانم نکاتی را درباره روشهای سرو غذا و دسر و چگونگی نظارت بر آن را بیان نمایم.

امیدوارم با دقت لازم مطالب زیر را مطالعه فرمایید. شما ابتدا باید تعداد مهمانان‌ های آن روز مراسمتان را قبل از سفارش غذا، میز و صندلی و… تعیین کنید. فراموش نکنید، همیشه تعدادی سفارش اضافه هم داشته باشید. ممکن است تعداد مهمان ها کم یا زیاد شود پس همیشه روی تعداد ثابت مهمان ها حساب نکنید؛ و همیشه این احتمال را باید بدهید که تعدادی از مهمان های دعوت شده به دلایل مختلفی نتوانند در مراسم عروسی شما شرکت کنند.

زود و به موقع حاضر بودن غذا برای مهمان ها مهم است و بی کیفیت بودن غذاها و سرد شدن آن خیلی مهم است که غذا ها تازه باشند شما اول باید از مدیریت باغ سوال کنید و حتما بررسی کنید هنگام سرو شام غذای شما از چه طریق به باغ ارسال می شود. تا اگر رستورانی که غذای خود را به آن سفارش داده اید تا تالار شما فاصله زیادی دارد در نظر داشته باشید که غذای مهمانان شما تا هنگام آماده شدن و پذیرایی سرد نشود و کیفیت خود را از دست ندهد.

پس دقت در این مورد هم از موارد ضروری برای انتخاب باغ تالار عروسی است.



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

رعایت برخی نکات در عروسی توسط عروس خانم

رعایت برخی نکات در عروسی توسط عروس خانم , چه نکاتی را در مراسم عروسی باید رعایت کنیم؟ : اگر از هر فردی که ازدواج کرده وبرای خود جشن عروسی گرفته بپرسید به شما خواهد گفت که این روز برای او مانند برق و باد بود و در چشم به هم زدنی گذشت.و یک ان سرم را بالا اوردم ودیدم که در حال بریدن کیک عروسی خود هستم و سرم چنان شلوغ بود که اصلا به زمان توجه نداشتم ومتوجه گذشت زمان نشدم ولی لحظات بسیار شاد ومفرحی داشتم که تا اخر عمر محال است انها را فراموش کنم. و حس بسیار زیبایی داشتم که تا به ان لحظه اصلا ان را تجربه نکرده بودم .و دیگر هم شاید نتوانم ان را تجربه کنم.

تشریفات عروسی

معمولا پر استرس ترین بخش از عروسی چند دقیقه قبل از شروع مراسم است :

معمولا عروس ودامادها حدود ده یا پانزده دقیقه قبل از ان که مراسم عروسی آغاز شود. دچار استرس واضطراب بیشتری می شوند و این اضطراب واسترس نیز عادی است.چون شما در ان مراسم ودر مقابل دیدگان همه ی کسانی که به انها اهمیت می دهید وبه انها عشق می ورزید ودوستشان دارید باید برای زندگی اینده ی خود وبرای همیشه تصمیم بگیرید واز ان لحظه به بعد مسئولیت های بزرگی مانند همسر ویا شوهر بودن را قبول کنید وبه ان برای همیشه پایبند باشید.واز طرف دیگر زوج های جوان عزیز نگران چگونگی برگزاری مراسم جشن وزیبا وقشنگ شدن ان هستند.وبیشتر نگران این مسئله هستند که ایا همه ی برنامه های انها به درستی انجام خواهد شد یا نه؟

همه چیز در رابطه با برگزاری مراسم عروسی : راهنمای کامل عروسی

جذاب ترین بخش از عروسی یعنی بله گفتن عروس

بطبع جذابترین وشیرین ترین قسمت از عروسی تان که هرگز ان را فراموش نخواهید کرد بله گفتن عروس خانم است چون در این بخش از عروسی همه ی دوستان وفامیل وخانواده عمیقا احساساتی شده وکار هایی را خواهند کرد که این لحظات برای شما بسیار شیرین ولذت بخش شود وشما هرگز ان لحظه را فراموش نکنید.و بهترین خاطره ی زندگیتان را خواهند ساخت که همیشه از به یاد اوردن ان مسرور شوید.

معمولا در مراسم عروسی برخی از عروس خانم ها وقتی چشم شان به پدر ومادر و خانواده ی خود می افتد وبه این مسئله فکر می کنند که دارن انها را ترک می کنند به خصوص اگر قرار است در یک جای دور از انها ودر شهر دیگری زندگی کنند احساساتی شده ونمی توانند جلوی گریه ی خود را بگیرند وگریه میکنند. واین کاری اجتناب نا پذیر است . شما عروس خانم محترم نیز ممکن است به چنین حالتی در قسمت های آخر عروسی دچار شوید و وگریه کنید.

مطالعه کنید :   6 اتفاق هزینه ساز در مراسم عروسی

بنابراین بهتر است با پیش بینی این مسئله از قبل برای ان اماده شده واز آرایشگر خود بخواهید برای شما لوازم ارایشی ضد اب استفاده کند وهمین طور خودتان نیز دستمال کاغذی ورز لب وریمل و…به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید به انها دست رسی داشته وارایش خود را باز سازی کنید وقسمت های از بین رفته را دوباره بکشید ودرست کنید.

معرفی بهترین آرایشگاه های تهران : آرایشگاه عروس تهران

درد گرفتن عضلات صورت در اثر لبخند زدن زیاد

عروس خانم خوشگل باید در روز عروسی ودر تمام طول مراسم سعی کند که لبخند به لب داشته باشد.چون این روز بهترین روز زندگی او و نامزداش هست وباید خوشحالی خود را با لبخندشان ابراز کرده ونشان دهند.وهم در زست عکس هایی که در اتلیه می گیرند این نکته را رعایت کنند وهم در جلوی میهمانان ودوستان وخانواده خوددر مراسم .زیرا این روز بهترین وشیرین ترین روز زندگی شما عزیزان است وهیچ دلیلی برای قیافه گرفتن واخم کردن وجود ندارد.

یک نکته که عروس خانم باید در این جا توجه کند این است که در ان قسمت از مراسم که عوس خانم می خواهد برقصد حتما از اقا داماد بخواهد که با لبخند وعشق رقص او را تماشا کند .چون در این صورت هم عروس وداماد جلوه ی قشنگتری خواهند داشت وهم میهمانان از عشق و علاقه ی بین انها لذت خواهند برد.چون در برخی از عروسی ها دیده می شود که هنگام رقص عروس آقا داماد سر خود را پایین انداخته واصلا به عروس خود نگاه نمی کند واین رقص اصلا به دل میهمانان وخود عروس نمی نشیند.ولبخند زیاد در ان روز احتمالا باعث خواهد شد که عضلات صورت شما درد بگیرد ولی شما باید در مقابل این درد بایستید وهمچنان به لبخند زدن خود ادامه دهید.تا مراسم شاد ومفرحی داشته باشید.

مطالعه کنید :   انواع دسته گل عروس

رعایت برخی نکات در عروسی توسط عروس خانم

شگفت زده شدن از محبت و حمایت دوستان , خانواده و فامیل در مراسم

از انجایی که در مراسم عروسی شما همه ی دوستان وخانواده و آشنایان به خاطر شما در ان مجلس حضور یافته اند پس بطبع توجه همه ی انها به سوی شما است وبه شما وهمسرتان دقت زیادی می کنند.با این وجود امکان دارد که شما به دلیل مشغول بودن با میهمانان وپاسخ گویی به ابراز احساسات انها نتوانید بیشتر کار های خود مانند شام خوردن را انجام بدهیدوحتی بیشتر انها از شما توقع خواهند داشت که با انها عکس یادگاری بگیرید.واین وتقریبا تمام وقت شما را خواهد گرفت.ولی شما از محبت انها خوشحال شده وشگفت زده خواهید شد.

مطالعه کنید : بهترین تشریفات عروسی

در روز عروسی احساس نیاز با تنهایی خواهید داشت.

معمولا در این روز هیج وقت شما تنها نخواهید بود ویکی از دوستان ویا فامیل پیش شما خواهد بود وتا به شما محبت کرده وابراز احساسات کند واین اجازه را به شما نخواهد داد تا تنها شوید پس سعی کنید از قبل این مسئله را پیش بینی کرده وبا ان کنار بیایید وتمام طول مراسم را با دوستان واقوام ومیهمانان بگزرانید.

مقداری خستگی در مراسم عروسی برای زوج های جوان

از انجایی که اکثر افراد به دلیل استرس شب قبل از مراسم نمی توانند خوب بخوابند ودر روز مراسم نیز به دلیل فعالیت های زیاد مانند رفتن با آرایشگاه و مراجعه به اتلیه وگرفتن فیگور های مختلف وبعد از ان رقص در مراسم انها را مقداری خسته می کند.در چنین موقعیتی کانسیلر زیر چشم میتواند به این افراد کمک کند.

برخی از کار ها ممکن است مطابق برنامه ریزی شما پیش نرود.

در بیشتر عروسی ها همه چیز همان طوری که برنامه ریزی شده پیش نمی رود وممکن است خللی در برخی از قسمت های ان پیش اید وعروسی شما نیز ممکن است از این قاعده مستثنا نباشد وقسمت هایی از ان با برنامه ی ریخته شده توسط شما پیش نرود ومشکلی در ان پیش اید. در این زمان شما باید سعی کنید ارام باشید و خون سردی خود را حفظ کنیدومشکل پیش امده را هر چند ریز یا درشت باشد به اطرافیان وخانواده ی خود بسپارید تا در صورت امکان به ان مسئله رسیدگی کرده وان را برطرف کنند.ودر صورت برطرف نشدن سعی کنید که از ان مسئله بگزرید وبه بقیه ی مراسم برسید وخون سرد باشید.چون این مسئله ممکن است برای هر عروسی به وجود اید.

مطالعه کنید :   مدیریت مراسم عروسی به یاد ماندنی

اتفاقات لحظات برنامه ریزی نشده بهترین لحظات عروسی شما خواهد بود

ما به شما اطمینان میدهیم که بهترین وشیرین ترین قسمت از عروسی شما ان قسمت است که شما اصلا از قبل برای ان هیچ گونه برنامه ای نریخته اید ویک دفعه در عروسی اتفاق می افتد.این اتفاق می تواند چند دقیقه تنهایی با همسرتان ویک گفتگوی شیرین با او ویا به آغوش کشیده شدن شما توسط پدر و یا مادرتان ویا دیدن دوستان قدیمی که مدت ها است انها را ندیده اید ویا هر چیز دیگری باشد.که شما را سورپرایز و شاد کند.

داشتن احساسات متفاوت بعد از عروسی

در صورتی هم که شما ازمدت ها قبل هم باهمسرتان اشنا ویا دوست بوده باشید صد در صد مطمئن باشید وقتی که همه چیز را رسمی و قانونی خواهید کرد وبعد از خواندن خطبه ی عقد در بین شما وازدواج شما دو نفر باهم.تغییر زیادی در زندگی واحساس شما روی خواهد داد واحساس شما به هم عمیق تر خواهد شد وبسیار حس قشنگی به هم دیگر خواهید داشت واز گذشته بسیار نزدیکتر بهم خواهید بود ودر مقابل هم احساس مسئولیت خواهید کرد.

معرفی تالار عروسی در : تالار عروسی تهران

مطالبی که در بالا ذکر شد احتمالا برای شما و عروس های دیگر نیز روی خواهد داد شاید شما متوجه به وجود امدن انها نباشید ولی این موارد و اتفاقات پیش می ایند وموجب می شوند که مراسم عروسی شما بسیار جذاب وشیرین شود.شما باید در این روز که بهترین روز زندگی شما است هیج گونه نگرانی را به خود راه ندهید وسعی کنید که در تمام طول ان روز شاد باشید وشادی کنید و از عروسی خود لذت ببرید وبرای خود و دیگران خاطرات شیرین وبه یاد ماندنی بسازید.
ارزومندیم که مطالب گفته شده در بالا برای شما عزیزان مفید واقع شود وشما بتوانید از انها در عروسی خود استفاده ی مفید بکنید.



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

به چه روشی هایی می توان خوش عکس بود؟

روش خوش عکس بودن , به چه روشی هایی می توان خوش عکس بود؟ : بدون استثنا همه ی انسان ها از کوچک گرفته تا بزرگ دوست دارند در عکس بسیار زیبا و خوب دیده شوند.ولی بیشتر انها بعد از گرفته شدن عکس وتهیه ان متاسفانه زیاد از عکس خود راضی نیستند . شما باید به عنوان یک عکاس گاهی اوقات هم از افرادی عکس بگیرید که زیاد دارای چهره ی خوبی وقشنگی نیستند ولی وقتی عکس انها را تماشا می کنیم قشنگ به نظر می آیند.

روش خوش عکس بودن

ما باید در این بین دقت کنیم که چه کلکی در کار است که بعضی با وجود چهره ی خوب در عکس زیبا دیده نمی شوند و برعکس تعدادی از افراد هم با اینکه چهره ی زیاد جالبی ندارند ولی در عکس های خود فوق العاده به نظر می ایند.ما در این مقاله تلاش خواهیم کرد که یک سری نکاتی را برای شما باز گو کنیم که شما عزیزان بتوانید با استفاده از انها عکس های زیبایی را از چهره های مختلف وافراد مختلف تهیه کنید که بسیار فوق العاده باشند.

بهترین آتلیه عکاسی در تهران : آتلیه عکاسی عروس

روش خوش عکس بودن :

همان طوری که قبلا هم اشاره کردیم در بعضی از موارد برخی از افراد که در حالت عادی دارای چهره ی بسیار زیبایی هستند در عکس خود زیاد جالب وزیبا به نظر نمی رسند وبرعکس تعدادی از افراد هم داری عکس های بسیار قشنگی هستند با اینکه در حالت عادی چهره انها زیاد جالب نیست.معمولا در عکس ها یک سری خدشه هایی را که ممکن است در صورت یک فرد وجود داشته باشد به طرق مختلف از بین می برند ولی افرادی که خوش عکس هستند زیاد برای این کار تلاش از خود نشان نمی دهند وتنها یک سری مسائل را به طور مشترک وجود دارد را رعایت می کنند.درست است که ممکن است این عمل به صورت ناخوداگاه باشد ولی خوش عکس شدن چیزی است که می توان با تمرین کردن ان را به خوبی یاد گرفت.واز ان به بعد از دیدن عکس های خود لذت برد.

مطالعه کنید :   عکاسی محصولات و کالا , عکاسی تبلیغاتی

تلاش کنید راحت وریلکس باشید

یکی از دلایلی که ممکن است موجب شود تعدادی از افراد در عکس خیلی خوب به نظر نرسند می تواند عصبانی بودن انها باشد.وبرای حل این مشکل هم باید این افراد به این مسئله که عکس انها چگونه از اب در خواهد امد فکر نکنند.و او باید یک نفس عمیق بکشد و سپس ان را بیرون دهد.سعی کنید هیچ موقع نفس خود را در سینه حبس نکنید.معمولا عکاسان حرفه ای بذله گو هستند اگر شما هم به یکی از انها دقت کنید می توانید به این نکته پی ببریدوزیرا انها با این کار می خواهند مقداری از فشار روحی که روی انها است را کاهش دهند.

تمام سعی خود را بکنید که ریلکس وراحت باشید زیرا این حالت موجب می شود که عضلات صورت شما شل شوند وصورت شما در حالت عادی قرار گیرد وشما می توانید بدون انکه تلاش زیادی بکنید یک لبخند زیبا بزنید واین لبخند نیز یک درخشش وشفافیت خاصی را به صورت شما خواهد بخشید.

روش خوش عکس بودن

هرگز سعی نکنید که خود را مجبور به لبخند زدن بکنید وبه زور نخندید در صورتی که از لبخند زدن احساس خوبی ندارید پس سعی نکنید که لب خند بزنید وتنها تلاش کنید که ریلکس وراحت باشید ودر یک حالت طبیعی قرار بگیرید.چنان چه یک حالت مصنوعی به چهره ی خود بدهید ان حالت مصنوعی در عکس شما نیز ظاهر خواهد شد.در صورتی که نمی توانید یک حالت طبیعی به چهره ی خود بدهید می توانید از یک کلک کوچک برای این کار استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : بهترین عکاس , عکاسی , فیلمبرداری

شما می توانید در هنگامی که مشغول عکس انداختن هستید به فردی بامزه وخوش اخلاق فکر کنید و یا می توانید به یک خاطره ی شیرین که قبلا در زندگی خود داشتید واز یاد اوری ان همیشه لذت می برید بیاندیشید.به طور ناخوداگاه چهره ی شما از احساسات شما تاثیر خواهد پذیرفت. وچنان چه عکسی را که در این حالت گرفته اید تماشا کنید متوجه خواهید شد که یک لبخند بسیار زیبا و ملیحی را بدون هیچ گونه تلاشی به خوبی توانسته اید بزنید.اگر از همه ی اینها بگزریم بهترین ارایشی که یک فرد می تواند در هنگام عکس انداختن انجام دهد لبخند زدن می باشد.

مطالعه کنید :   روش های پیشرفت در عکاسی و کسب مهارت بیشتر

نکته ی بعدی این است که سعی کنید سر خود را کمی به سمت بالا متمایل کنید .

شما می توانید در این هنگام سر خود را مقداری به سمت بالا متمایل کنید .به صورتی که دوربین مقداری بالاتر ازسطح چشمان شما قرار گیرداین کار دارای دو مزیت برای شما است .مزیت اول این است که یک احساس مثبتی از چهره ی شما نمایان می کند .معمولا نگاه به سمت پایین تصویر خوبی را از ما ارئه نمی دهد.مزیت دوم اینکه موجب خواهد شد که سایه روی چانه ی شما نیفتد.واگر شما یک فرد لاغری باشید این کار برای شما بسیار مفید خواهد بود.چسباندن زبان به بالای دهان یک کلک دیگری است که شما می توانید در هنگام گرفتن عکس بزنید.

عادت کردن به نور :

اگر می خواهید یک عکس زیبا و خوبی از چهره ی یک فرد تهیه کنید در این صورت باید نور کافی به چهره ی او بدهید وبرای این کار هم باید از رفلکتورها ویا منعکس کننده هایی که ایجاد درخشندگی نمی کنند بتوانید استفاده کنید.ولی هنگامی که نور زیادی به صورت فرد می تابد در اولین مرحله چشم فرد را ازار می دهد و اولین واکنشی که هر فردی در مقابل ان انجام می دهد معمولا ان فرد اخم می کند.زیرا هنوز چشم های اوبه این نور شدید عادت نکرده است.

ولی در صورتی که شما می خواهید چشمان شما به این نور زیاد عادت کنند بایست مدتی در این محیط قرار بگیرید وپس از انکه چشمانتان به ان نور عادت کرد شروع به گرفتن عکس بکنید.یک نکته ی دیگر نیز برای جلوگیری از اخم کردن سوژه باید عکاس انجام دهد این است که عکاس باید منبع نور هایی را که از بغل وروبه رو به چهره فرد می تابند بیش از اندازه به صورت او نزدیک نکند تا او معذب شود.

مطالعه کنید :   عکاسی کودک , آتلیه عکاسی کودک

مطالبی را که در بالا به انها اشاره کردیم هم می تواند برای شما عکاسان عزیز مفید وپر فایده باشد تا بتوانید با استفاده از ان مطالب عکس های بسیار زیبا وقشنگی را از سوژه های خود تهیه کنید وهم می تواند برای عموم مفید باشد که بتوانند در هنگام عکس گرفتن خوش عکس ظاهر شوند.



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()