انتخاب دسته گل عروس
نوشته شده توسط : مهدی

دسته گل عروس , مدل دسته گل عروس , تزیین دسته گل برای عروس

انتخاب دسته گل عروس , مدل دسته گل عروس , تزیین دسته گل برای عروس : دسته گل عروس یکی از ملزومات مهم برای عروس خانم در شب عروسی می باشد که انتخاب ان برای عروس خانم ها بسیار مهم است وانها در انتخاب ان حساسیت زیادی را به خرج می دهند. زیرا انها دوست دارند که زیباترین وبهترین وخاص ترین دسته گل عروس را داشته باشند. و آن دسته از عروس خانم ها که دارای سلیقه ی زیادی در این زمینه هستند اهمیت خاصی به مدل دسته گل خود می دهند.

مدل دسته گل عروس

بنابراین شما عزیزان هم که قصد برگزاری مراسم عروسی وتهیه دسته گل عروس را دارید باید به یک سری نکات مهمی در این زمینه توجه داشته باشید وانها را رعایت کنید.چنان چه شما از ان دسته از عروس خانم ها هستید که در انتخاب دسته گل عروسی خود بسیار حساس هستید وتا به حال از هیچ کدام از دسته گل های را که در دستان عروس خانم ها بوده اند را پسند نکرده اید.شما باید به یک گل فروشی مراجعه کنید وبا کمک و راهنمایی گل فروش سعی کنید که برای خود یک دسته گل زیبا وقشنگ مطابق سلیقه ی خود طراحی و تهیه کنید.

بهترین گل فروشی های تهران : گل فروشی

مدیریت طراحی و دیزاین دسته گل عروس با تشریفات عروسی

برگزاری مراسم عروسی در زندگی هر فردی یک بار اتفاق می افتد و برگزاری باش کوه آن همیشه آرزوی هر زوجی می باشد. لذا همیشه مشکلاتی در این راستا پیش می آید که خود عروس و داماد در انتخاب برخی از مسائل عاجز می مانند . پیشنهاد عروس سیتی مشاوره گرفتن از موسسات تشریفات عروسی و خدمات مجالس است در زیر به برخی از نکات مهم از زبان مدیریان حرفه ای تشریفات و خدمات مجالس در انتخاب دسته گل مناسب ارائه می کنیم :

وقتی گل های دسته گل تان را انتخاب می کنید به این نکته توجه کنید که گل هایی را برای ان برگزینید که مقداری با دوام باشند تا مجبور نشوید که انها را زود دور بریزید وبعد از یکی دو هفته انها را خشک کرده وبه عنوان یادگاری نگه دارید.در انتخاب و سفارش گل ها برای دسته گل عروس تان سعی کنید دقت زیادی را به خرج دهید زیرا شما برای این کار هزینه ی زیادی را صرف می کنید وقتی که شما این گل ها را خشک کردید می توانید بعدا از انها استفاده های مفیدی را بکنید .

مثلا می توانید برای تزیین یک میز شام دو نفره ورومانتیک از انها به کار ببرید ویا می توانید ان ها را بر روی کارت پستال های مختلف چسبانده وبعدا هر وقت که نیاز شد ان را به افرادی که دوست شان دارید هدیه بدهید.چنان چه قصد دارید بعدا دسته گل عروسی خود را خشک کرده واز ان در زمینه های مختلف استفاده کنید ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در دسته گل عروس خود گل هایی مانند داوودی-زنبق-ارکیده رز-سوسن به کار ببرید.زیرا جلوه ی این دسته از گل ها بعد از خشک شدن بهتر از گل های دیگر است.روشی که با ان می توانید گل های دسته گل تان را خشک کنید به این طریق است که در یک جای خشک وبدون جریان هوا دسته گل عروس خود را به حالت بر عکس اویزان کنید واجازه دهید که چند روزی به همین حالت بماند و خشک شود.

بهترین موسسه تشریفاتی در تهران : تشریفات مجالس

در صورتی که شما دوست دارید برای مراسم عروسی خود یک دسته گل بزرگ سفارش دهید به این نکته توجه کنید که شما در طول مراسم وساعت های زیادی باید این دسته گل را در دست خود نگه دارید ودر صورت داشتن حجم و وزن زیاد حتما شما را خسته کرده وموجب کلافه شدن شما خواهد شد.بنابر این وقتی می خواهید دسته گل انتخاب کنید حتما سعی کنید که ان را با توجه به قد وقواره خود سفارش دهید مثلا اگر قد وقامت شما کوتاه است ومقداری ریز نقش هستید شما حتما باید یک دسته گل کوچک برای این کار انتخاب کنید واز انتخاب دسته گل های بزرگتر اجتناب کنید زیرا هیچ وقت بزرگی دسته گل دلیل بر زیبایی ان نمی تواند باشد ومی شود یک دسته گل کوچک را به بهترین حالت وزیباترین شکل ممکن طراحی ودرست کرد وزیبایی یک دسته گل به گل های به کار رفته در ان وبه طراحی ان بستگی دارد.نه به اندازه وبزرگی ان.

 

دسته گل عروس

در هنگام سفارش دسته گل عروسی تان در صورتی که اطلاعات زیادی در مورد ترکیب رنگ ها وتناسب وتضاد گل ها در کنار هم ندارید می توانید از گل فروش محترم کمک گرفته واز او بخواهید که شما را در این مورد راهنمایی بکند تا دسته گلی در خور را انتخاب کنید.معمولا عروس خانم ها دسته گل خود را به صورت تک رنگ سفارش می دهند .در صورتی که اگر از دورنگ متضاد ویا یک ترکیب متناسب از رنگ های مختلف استفاده می کردند جلوه وشکوه بهتری به ان می داد ودسته گل انها جذابیت وزیبایی زیادی را دارا می شد.اگر شما تنها از یک رنگ در ان به کار ببرید دسته گل شما بی روح وبی احساس وپزمرده دیده خواهد شد بنابراین در هنگام سفارش ان تلاش کنید که چندین گل زیبا وقشنگ در ان به کار ببرید زیرا هر گلی زیبایی خود را دارا می باشد وهر کدام از انها یک قشنگی خاصی به دسته گل می دهند.

به این نکته توجه داشته باشید که در گل ارایی ویا سفارش دسته گل عروس خود از گل های معطروگل هایی که عطر وبوی بسیار تندی دارند استفاده نکنید زیرا اگر بخواهید از این گونه گل ها در انها به کار ببرید ممکن است عطر انها موجب حساسیت ویا سر درد شما ویا میهمانان شده وشما را به عطسه یندازد.زیرا تعداد زیادی از افراد به عطر بعضی از گل ها حساسیت والرزی دارند. وشما مجبور می شوید در طول مراسم سر درد بکشید.پس تلاش کنید از ان دسته گل ها در دسته گل به کار ببرید که زیاد معطر نیستند ودر عین حال زیبایی خاصی را دارا می باشند.

 

نکته مهم دیگر در انتخاب بهترین دسته گل عروس

نکته ی دیگری که عروس خانم ها باید در هنگام سفارش گل های دسته گل خود به ان توجه خاصی داشته باشند این است که در هر کشور ودر هر آداب ورسومی گل ها برای خود یک زبان خاصی را دارا می باشند وهر کدام از انها نماد یک مطلب خاص می باشد.ودارای پیام خاصی برای ان کسی است که ان گل به او هدیه داده می شود مثلا گل رز قرمز در فرهنگ ما ایرانیان نماد عشق ومحبت وعلاقه می باشد.و وقتی یک عاشق می خواهد عشق وعلاقه ی خود را به معشوقش نشان دهد به او یک شاخه ویا دسته گل رز قرمز هدیه می دهد. و گل های دیگر مانند لاله ویا سوسن ویا ارکیده ویاسمن ویا گل های دیگر نیز هر کدام دارای مفهوم خاصی می باشند.

در صورتی که شما می خواهید هزینه ی زیادی برای دسته گل وهم این طور برای گل ارایی ماشین ویا تالار عروسی صرف نکنید وقصد صرفه جویی در این زمینه ها را دارید شما می توانید از گل هایی که در ان فصل ودر منطقه ی زندگی شما وجود دارند برای این کار استفاده کنید زیرا انها بطبع دارای قیمت پایینی خواهند بود .وهمین طور گل های فصلی دارای دوام زیادی هستند و از انجایی که این دسته گل باید چندین ساعت در دستان شما تر وشاداب بماند بهتر است این گونه گل ها در دسته گل استفاده کنید تا هم دیرتر پزمرده شوند و هم از اول دارای شادابی وطراوت زیادی باشند.

 

به راحتی هم گل فروش بتواند سر وقت انها را پیدا کرده وبرای شما حاضر واماده کند. همین طور اگر شما بخواهید از گل های فصلی استفاده کنید این امکان برای شما وجود دارد که گل فروش یک گلی را برای شما معرفی کند که بسیار زیبا وجذاب باشد وشما تا به ان روز اصلا هیچ آشنایی با ان نداشتید وبه این طریق بتوانید از ان در دسته گل خود استفاده کنید, و از زیبایی ان لذت ببرید.

شما می توانید گل مورد علاقه ی خود را هم در بین گل هایی که برای دسته گل خود سفارش می دهید جای دهید ودر حالتی هم که گل مورد علاقه ی شما در محل زندگی شما وجود ندارد وباید ان را ازیک منطقه ویا حتی از یک کشور دیگر تهیه کنند بهتر است در این صورت چند روز زودتر ان را سفارش دهید تا سر وقت حاضر شود ودر ان تاخیر ایجاد نشود.

نکات مهم در انتخاب دسته گل عروس

هماهنگی دسته گل با لباس عروس خانم :

عروس خانم در هنگام سفارش دسته گل باید به لباس عروس خود دقت کند و ببیند که تزئینات لباس او در کجای ان قرار دارد واگر تزئینات لباسش در پایین تنه ودر دامنش قرار دارد سعی کند که از دسته گل های اویزان که قسمت پایین لباسش را پوشش خواهد داد است استفاده نکند زیرا این ها زیبایی لباسش را محو خواهند کرد وبهتر است از دسته گل معمولی استفاده کند ویا اگر تزئینات لباس اودر قسمت بالا قرار دارد بهتر است برای جلوه گر شدن ان دسته گل های کوچکتر به کار ببرد.

دسته گل عروس

بیشتر بدانید : مزون لباس عروس

هماهنگی آن با نوع مراسم :

اگر مراسم شما دارای یک حالت سنتی وقدیمی است بهتر است برای دسته گل نیز از گل هایی استفاده کنید که زیاد به روز وجدید نباشندواگر هم تم عروسی شما امروزی است بهتر است از گل های شیک امروزی در دسته گل شما استفاده شود.

هماهنگی دسته گل با نوع گل ارایی تالار :

بهتر است گل هایی که در دسته گل استفاده می شود مقداری متفاوت از گل های مورد استفاده در گل ارایی باشند.تا بیشتر جلوه کرده وجذاب باشند.





:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: