انتخاب خودروهای شیک و لوکس برای مراسم عروسی
نوشته شده توسط : مهدی

انتخاب خودروهای شیک و لوکس برای مراسم عروسی

انتخاب ماشین عروس , انتخاب خودروهای شیک و لوکس برای مراسم عروسی در باغ تالار عروسی : از موارد مهمی که باید در تدارکات عروسی به ان توجه زیادی کرد وان را مطابق سلیقه عروس وداماد وسبک وسیاق مراسم انتخاب واماده کنیم ماشین عروس است.ویک مسئله مهم دیگر هم که باید در انتخاب ماشین عروس به ان توجه کرد سقف بودجه ی عروس وداماد می باشد .

زیرا برای داشتن یک ماشین شیک و لوکس و مدل بالا برای این کار بودجه ای که در توان انها است حرف اول را می زند.بطبع هر عروس و دامادی دوست دارند که بهترین وشیکترین ماشین عروس در روز عروسی در اختیار انها باشد.گل آرایی وتزئین ماشین عروس وداماد نیز معمولا تاثیر گرفته از سلیقه وعلاقه ی عروس وداماد است.وآداب ورسوم خانواده ها نیز در این کار دخیل است.

انتخاب ماشین عروس

استفاده از ماشین های شیک و لوکس برای مراسم های عروسی از کجا شروع شد؟

اگر نگاهی گزرا به تاریخ بکنیم مشاهده خواهیم کرد که در طی سال های گذشته افراد مختلفی در روز عروسی خود برای جابه جایی عروس ها از ماشین های مختلفی استفاده کرده اند که تعدادی از این ماشین ها شیک ومدل بالا وتعدادی نیز معمولی بودند واین که انها چه مدل ماشینی را انتخاب می کردند بیشتر بر می گردد به فرهنگ وآداب ورسومی که در بین ان خانواده ها رواج داشت والان نیز در برخی خانواده ها وجود دارد.اما در میان این افراد بودند کسانی هم که علاقه ی بسیار زیاد وخاصی به خودروهای لوکس ومدل بالاوگران قیمت داشتند.وترجیح میدادند که از این خودروها در عروسی خود برای حمل ونقل عروس وداماد استفاده شود.

بیشتر بخوانید : اجاره ماشین عروس

این افراد بیشتر از خانواده های سلطنتی ویا از طبقات بالای جامعه بودند دوست داشتند که با انتخاب این گونه ماشین ها ی مجلل و جدید برای عروسی خود شکوه وعظمت طبقه ی اجتماعی خود را به همگان نشان دهند وان را به نمایش بگزارند.وان را به رخ همگان بکشند.وبه همین خاطرافراد این طبقات اجتماعی انواع مختلف خودروهای شیک وتشریفاتی را در مراسم عروسی خود مورد استفاده قرار می دادند.وکم کم این دیدگاه انها در میان همه ی طبقات جامعه نیز رواج پیدا کردو انها نیز علاقه مند شدند که در مراسم عروسی خود از وسایل گران قیمت ولوکس مانند ماشین های مدل بالا استفاده کنند.

مطالعه کنید :   اجاره ماشین بنز برای عروسی

اجاره ماشین عروس

دیگر استفاده از ماشین های لوکس در مراسم های عروسی وبه عنوان ماشین عروس ویا کاروان ماشین های عروس به طبقه ی خاصی در جامعه تعلق نداشت.واگر کسی توان مالی ان را داشت می توانست با اجاره ی ان به این ارزوی خود جامه ی عمل بپوشاند و از عروسی خود لذت فراوانی راببرد.ودیگر در اینده حسرت نخورد که چرا از ان ماشین های لاکچری در عروسیم استفاده نکردم چون دیگر ان روز برای هیچ کس تکرار نخواهد شد پس باید در مراسم عروسی سعی شود در حد توان به رویاهای خود توجه کنیم وانها را محقق سازیم.

خودروهای لوکس ۲۰۱۸و اخرین مدل خودروها برای مراسم عروسی که در مراسم عروسی افراد مشهور مختلف استفاده شده است.

مدل های مختلفی از ماشین های مدل بالا ولاکچری در مراسم های عروسی مورد استفاده قرار می گیرد که اکثرا هم این موارد در عروسی های بازیگران ویا افراد مشهور ویا خانواده های ثروتمند پادشاهی در دنیا به چشم می خورد.در تعدادی از این عروسی ها هم مشاهده شده است که عروس وداماد به یک ماشین عروس گران قیمت هم راضی نشده واز ماشین های گران قیمت یک کاروان پشت سر خود به راه انداخته اند تا مراسم عروسی انها هر چه باشکوه تر و مجلل تر به نظر اید وهمگان از دیدن ان حیرت کنند.

بیشتر بخوانید : تالار عروسی و اجاره خودروی عروس

مراسم افراد مشهور جهان که از لوکسترین ماشین ها برای عروسی استفاده کرده اند

می خواهیم در ادامه ی مطلب نیز نگاهی کوتاه نیز به مراسم عروسی هایی که توسط افراد مشهور دنیا گرفته اند بکنیم.کسان معروفی مانند پرنس ویلیامز شاهزاده ی انگلستان -کیم کارداشین –بیانسه-کیت ماس و…که ماشین هایی مانند رولزرویس-مرسدس بنز-استون مارتین ووخودروهای دیگر لوکس را در مراسم های عروسی گران قیمتی که برای خود برگزار کرده اند مورد استفاده قرار دادند.

مطالعه کنید :   اجاره ماشین بنز برای عروسی

مثلا ماشین رولز رویس فانتوم سفید در عروسی کیم گارداشین که ستاره ی مد وفشن در دنیای هالیوود است به عنوان ماشین عروس مورد استفاده قرار گرفت قابل ذکر است که اویکی از گرانترین مراسم های عروسی را در ده های اخیر برگزار کرده است وهزینه ی بسیار زیادی برای مراسم عروسی او صرف شده است.وهمین طورافرادی مانند کیت مدلتون وپرنس ویلیامزنیز در مراسم عروسی خود هزینه ی بسیار زیادی کرده اند وگرانترین مراسم عروسی تاریخ را برای خود برگزار کرده اندوانها به جای یک ماشین چندین خودرو کلاسیک لاکچری مانند فانتون استون مارتین و رولزرویس کلاسیک را در عروسی خود مورد استفاده قرار داده اند.

مرسدس بنز ماشین لوکس و تشریفاتی نیز توسط بیانسه خواننده ی مشهور در مراسم عروسی گران قیمتی که با جی زد داشت به عنوان ماشین عروس مورد استفاده قرار گرفت.

کیت ماس نیز در مراسم عروسی خود برای جا به جایی ساقدوش های خود از شش خودروی رولزرویس گران قیمت استفاده کرد. در کشور ما ایران نیز برخی ماشین های گران قیمت لوکس به عنوان ماشین عروس مورد استفاده قرار می گیرند ولی تعداد معدودی از افراد می توانند از انها استفاده کنند چون هزینه ی اجاره ی ان ماشین های لوکس عروسی و لاکچری بسیار بالاست وهر کسی از عهده ی هزینه های ان بر نمی اید. به هر حال این ماشین های لوکس در جاهای معدودی به اجاره داده می شوند.

برچسب ها: , , , ,





:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: