چگونه یک عروسی رویایی اما کم هزینه داشته باشیم
نوشته شده توسط : مهدی

چگونه یک عروسی رویایی اما کم هزینه داشته باشیم

چگونه یک عروسی رویایی اما کم هزینه داشته باشیم : همان طور که می دانیم از گذشته تا الان برگزاری مراسم عروسی ، جزو آن گروه از مراسم هایی است که هر فرد در طول عمر خود ، تنها یک بار آن را تجربه می‌کند؛ و بنابراین همه ی زوج‌های جوان که قصد برگزاری مراسم را دارند دوست دارند تا بهترین جشن عروسی ممکن را تجربه کنند؛ اما از ان جایی که می دانید برگزاری یک مراسم رویایی و پرزرق و برق برای زوج‌هایی که در آستانه تشکیل زندگی خود هستند بسیارپرهزینه و گران است ما اینجا برای شما راه کار های بسیار ساده ای را برای برگزاری یک عروسی بسیار عالی و خوب که شما می توانید با کمترین هزینه برگزار کنید را ارائه می دهیم.

تشریفات عروسی

تم عروسی تعیین نکنید

در برگزاری مراسم های عروسی همه زوج ها دوست دارند که در مراسم خود و برای زیبا شدن مجلس عروسیشان از انواع تم های شاد و جذاب استفاده کنند اما همان گونه که می دانید این کار ها باعث هزینه های زیاد می شود و در صورت کل هر مراسمی که دارای تم باشد بدون شک برایتان پر هزینه خواهد شد، شما هر تمی را که بخواهید استفاده کنید چه تم پائیزی یا بهاری باشد یا تم آلیس در سرزمین عجایب! و یا هر تم دیگری که باشد این تم شامل غذا، چیدمان میزها، دکوراسیون و لباس عروس و داماد خواهد بود و مطمئنا تمامی این مسائل برایتان پرهزینه خواهد بود پس شما اگر بودجه کافی برای این کار ندارید پیشنهاد ما برای شما این است که سراغ این نوع کارها برای مراسم خودتان نروید.

بیشتر بخوانید : برگزار کننده مراسم عروسی , برگزار کننده مجالس

شما می توانید کارهای جزئی و خیلی شیک اجرا کنید برای مثال می توانید رنگ دسته گل تان را با رنگ کراوات و دستمال داماد ست کنید یا گل های سالن را با دسته گل خودتان ست کنید. حتما لزومی ندارد که خودتان را با هزینه های زیاد به چالش بکشید

مطالعه کنید :   تاریخچه خدمات عروسی

کم هزینه ترین تم عروسی

مشخص است که برگزاری یک جشن عروسی مطابق میل و چیززی که در رویاهایمان داریم کم هزینه نیست و نیاز به برنامه ریزی و کنار گذاشتن پول کافی دارد. با این حال ما برایتانروش های را بیان می کنیم که امکان این که مراسم خود را ساده تر و معقول تر برگزار کنید برای شما وجود دارد. در بحث تم عروسی و تم های ساده و کم هزینه باید توجه داشته باشید که شما می توانید با روش های ساده تر مثل استفاده کردن از رنگ های روشن مثل کرمی یا سفید و رنگ های یک دست همراه گلدان های پر از گل زیبا که می تواند به سالن شما زیبایی دو چندانی ببخشد کاملا مشخص است که ممکن است چیدمان میزها برایتان هزینه بر باشد برای همین شما باید برای تزئین میزها از ساده ترین و کم هزینه ترین لوازم استفاده کنید. داشتن خلاقیت و سلیقه و ابتکار رمز موفقیت شما در زیباتر کردن سالن مراسم تان است.

یک عروسی رویایی اما کم هزینه

بیشتر بدانید : تشریفات عروسی

شما در مرحله گل آرایی سالن با گل ارایی میز ها حتی با گل های مصنوعی هم می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید. بهتر است برای کم کردن هزینه ها خودتان را وارد جزئیات نکنید چون هر چقدر جزیی تر و حساس تر باشید هزینه هایتان بیشتر خواهد شد. به جز گل ارایی هم شما می‌توانید برای متفاوت‌کردن عروسی، از شمع‌های سفیدرنگ با پایه‌های شیشه‌ای استفاده کنید که البته هزینه‌ی کمتری نیز خواهد داشت. مطمئن باشید که در صورتی که خودتان سخت نگیرید و اگر راحت به قضیه نگاه کنید و به همسرتان سخت نگیرید، بی شک هم خودتان و هم مهمانان تان از جشن تان لذت بیشتری خواهید برد.

مطالعه کنید :   تکنیک هایی برای آرامش عروس و داماد در عروسی

بهترین ایده برای کیک عروس

کیک عروسی، در تشریفات و خدمات عروسی کیک عروسی یکی از پر هزینه ترین مخارج عروسی است. شما نباید بخاطر یک کیک چند طبقه فقط برای اینکه مهمانانتان از نداشتن کیک جشن عقد یا ازدواج شما خرده بگیرند دچار هزینه گزاف شوید. پیشنهاد ما برای شما این است که شما به جای تهیه یک کیک چند طبقه با هزینه گزاف و نگرانی بابت تقسیم عادلانه بین مهمانان، می توانید یک مینی کیک با تزئینات هنرمندانه تهیه کنید و روی میز عروس و داماد قرار دهید. یا اینکه خودتان کیک ساده بگیرید و روی کیک را به بهترین شکل ممکن با گل های دست گلتان ست تزئین کنید. مهمان های شما برایشان مهم نیست که حتما کیکی که میخورند دارای چند نوع مغز و چیپس شکلات باشند. برای آن ها زیباترین لحظه تماشای ذوق شما هنگام بریدن کیکتان است.

یک برنامه ریز داشته باشید ( خدمات عروسی )

در تدارکات برای عروسی همیشه اتفاقاتی هست که باعث فراموش کردن برخی از کارهای ما می شود بیشتر عروس و داماد ها خودشان به تنهایی برای مراسمشان برنامه ریزی می کنند اما در میان شلوغ‌ کاری های که برای مراسم به وجود می آید و همه‌ی افراد را درگیر خودش می کند. مطمئنا سپردن تمام‌کارها به برنامه‌ریز می‌تواند از بار مسئولیت شما کم کند و به‌ این‌ ترتیب این اطمینان به شما داده می شود که هیچ کار شما از قلم نمی‌افتد و جای برای نگرانی نیست چون با وجود برنامه ریز همه‌چیز درست به‌ موقع و با بهترین هزینه انجام می‌شود.

تشریفات مجالس

نکته‌ای که شما نباید فراموش کنید این است که این شغل هم درست مثل هر کار دیگری یک هزینه‌ی مشخص دارد و این هزینه ها را شما بر حسب کارهایی که او انجام می تعیین می‌کنید. مثلاً اگر شما قرار باشد بخواهید از صفر تا صد انجام همه‌ی جزئیات را به عهده‌ی او باشد بدون شک برای این کار باید پول بیشتری بپردازید. ممکن است که از اطرافیان شما کسانی باشند که در این امور به شما کمک کنند. ولی اگر کسی در این میان نبود که به صورت تمام وقت برای اجرای مراسم شما خصوصا در روزهای آخر وقت داشته باشد، شما در اولین فرصت برای خودتان حتما یک برنامه ریز با دستمزد منصفانه پیدا کنید.

تالارهای عروسی شهر تهران : تالار عروسی تهران

شاید اولین سوال برایتان میزان دستمزد باشد اما تجربه نشان داده از آن جایی که زوج ها در روز های منتهی به عروسی درگیر سامان دادن به ملزومات زندگی مشترک هستند، فرصت بسیاری از کارها را از دست می دهند و مجبور به استخدام یک نفر با هزینه بالا در روز مراسم خواهند بود. پس چه بهتر مدتی قبل از روز ازدواج به این موضوع فکر کنید؛ و بنا به هزینه ای که دارید خودتان به برنامه هایتان فکر کنید و برنامه ریزی کنید.

مطالعه کنید :   بهترین فصل برگزاری مراسم عروسی

درکدام بخش از هزینه های مراسم نباید صرفه جویی کرد

برای ثبت بهترین شب تان باید هزینه های اضافی را کنار بگذارید و تمام هزینه ها را برای ثبت بهترین خاطرات خود کنار بگذارید. اینجا شما بدون شک هزینه فیلم و عکس برداری حتی اگر مجبور بودید بودجه سایر بخش ها را کم کنید، شما حتما برای ثبت بهترین خاطراتتان در این مرحله یک عکاس حرفه ای در زمینه مراسم استخدام کنید. شما در طول زندگی تنها یک بار به طور جدی می توانید چنین لحظاتی را تجربه کنید، پس برای ثبت این لحظات کوتاهی نکنید.

پس تنها جایی که در این مراسم نباید صرفه جویی کنید همین زمینه است.

اطلاعات کافی در : آتلیه عکاسی عروس

برچسب ها: , , , ,





:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: