نوشته شده توسط : مهدی

ارسال بار به استکهلم , فریت بار به استکهلم , ارسال اسباب و اثاثیه و لوازم منزل به استکهلم , هزینه ی ارسال بار به استکهلم , حمل بار هوایی به استکهلم , فرستادن بار به استکهلم : شهر استکهلم با داشتن مساحت ۱۸۸ کیلومتر مربع و برخوردار بودن از ۲۰۱۲۳۱ نفر جمعیت , بزرگ ترین شهر کشور سوئد می باشد . استکهلم همچنین پایتخت کشور سوئد شناخته می شود . محدوده ی شهری استکهلم که یک بخش آن در اوپلاند قرار گرفته و بخش دیگر این محدوده در سودرمان قرار دارد , جمعیتی در حدود ۲۰۲۵۷۵۱ نفر دارد . این شهر دارای زیبایی های خاصی می باشد .

 

که یکی از زیبایی های این شهر این است که بر روی چهارده جزیره ی واقع شده است . که بوسیله پل با هم در ارتباط هستند . در محدوده ی اسستکهلم , این شهر زیبای کشور سوئد ۲۴ هزار جزیزه وجود دارد . به همین جهت و با داشتن این ویژگی ها و برخوردار بودن از آب راه های بسیار و زیبا ازاستکهلم به نام ونیز شمال یاد می کنند .

مسافرت و فریت بار به استکهلم , ارسال بار به استکهلم

شهر استکهلم را مهمترین شهر کشور سوئد می داند . به قدری این شهر زیبا مهم می باشد که مقر دولت و پارلمان کشور سوئد و همچنین کاخ های سلطتنی پادشاه سوئد را در این شهر بنا نهاده اند . شهر استکهلم از نظر مهاجر پذیری به یکی از شهر های مهاجرپذیر اروپا تبدیل شده است . ایرانیان زیادی که اقامت کشور سوئد را دارند بیشتر در این شهر ساکن می باشند . به همین جهت است یکی از موارد بسیلر مهم برای نسافرانی که قصد اقامت در استکهلم را دارند , چگونگی فریت بار به این شهر زیبا می باشد . نحوه و چگونگی ارسال بار به استکهلم که توسط سرکت حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه را در زیر برای شما شهروندان ایرانی شرح می دهیم .

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به استکهلم / سوئد

بسته بندی بار / ارسال بار به استکهلم

بیشتر مسافرانی که قصد مسافرت و فریت بار به استکهلم را دارند نگران این موضوع هستند که ممکن است به بار ارسالی آنها توسط شرکت فریت بار و حمل بار هوایی آسیب و یا صدمه وارد گردد . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی با تضمین بار ارسالی شما با ارائه ی خدمات اصولی و استاندارد درباره ی بسته بندی و همچنین استفاده قرار دادن از مرغوب ترین نوع کارتن ها برای فریت بار و بسته بندی لوازم شخصی , اسباب و اثاثیه ی منزل و غیره و کمک گرفتن از افراد متخصص و باتجربه و مجرب در زمینه ی بسته بندی تا به امروز برای شهروندان ایرانی بهترین نوع خدمات را که قصد مسافرت بلند مدت و یا اقامت دائم به استکهلم داشته اند راارئه داده و آنها را از بابت نگرانی های کاذب آسوده خاطر کرده است . به منظور کسب اطلاعات دقیق تر درباره ی بساه بندی می توانید بر روی آن کلیک کنید .

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به استکهلم

  • بسته بندی تمامی لوازم منزل اعم از ( ظروف های شکستنی , کتابخانه , البسه ) در محل و با رعایت اصول استاندارد
  • بارگیری به منظور حمل بار هوایی
  • انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور خود مسافر : برخی از مسافران دراینئ مورد ضروری می دانند که کارشناس فریت بار را در انجام امورات گمرکی شحصا همراهی کنند . با این حال مسافرانی هم هستند که تمامی امورات مربوطه به تشریفات گمرکی را برعهده سرکت فریت بار قرار می دهند . تمامی کارها مطابق با خواست مشتری صورت می گیرد و هدف از ارائه ی خدمات شرکت فریت بار پادمیرا راه رضایت مشتری است .
  • پالت بندی محموله ارسالی در صورت لزوم : به منظور جلوگیری از آسیب و صدمه دیده گی های احتمالی , بعد از اینکه تمامی امورات مربوطه به تشریفات گمرکی پایان یافت , محموله ی ارسالی را برحسب لزوم پالت بندی می کنند . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه مسئولیت این مورد از کارها را برعهده می گیرد .
  • در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به استکهلم : شرکت پامیرا راه در مدت زمان بسیار کوتاه و با حداکثر هزینه ی بسیار پایین مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت های هواپیمایی همچون شرکت هواپیمایی امارات , کیش ایرلاینز , لوفتهانزا و غیره …… را به منظور فریت بار به استکهلم بر عهده می گیرد .

***توجه

ارسال بارهوایی به استکهلم مطابق با قوانین فریت بار به سوئد صورت می گیرد . لازم به توضیح است که این قوانین در تمامی فرودگاه های سوئد به طور یکسان اعمال می شود .

فرودگاه بین المللی استکهلم / فریت بار به استکهلم

فرودگاه آرلاندا استکهلم که در سوئد و در نزدیکی شهر ماششتا قرار دارد یک فرودگاه همگانی و بین المللی می باشد . این فرودگاه که در فاصله ی ۳۷ کیلومتری شهر استکهلم و در شمال این شهر قرار دارد در فاصله ی ۴۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر اوپسالا واقع گردیده است . در واقع می توان گفت که فرودگاه آرلاندا استکهلم استان اوپلاندا قرار دارد . بنا به آمار به دست آمده این فرودگاه در سال ۲۰۱۴ با میزبانی بیش از ۵/۲۲ میلیون مسافر بیشترین رشد را در بین فرودگاه های اروپا داشته است که از این حیث بزرگترین فرودگاه سوئد و سومین فرودگاه اسکاندیناوی شناخته شده است .

کد سازمان یاتا برای فرودگاه آرلاندا استکهلم ARN و برای سازمان ایکائو ESSA می باشد

 

 

ارسال بار هوایی به سوئد  ، فریت بار به پرت , فریت بار به نیویورکفریت بار به میامی

فریت بار به اسپو , فریت بار به ژوهانسبورگ , فریت بار به ولینگتون , فریت بار به آتلانتا  , فریت بار به استکهلم , ارسال بار هوایی به استکهلم




:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: