فریت بار به سیدنی
نوشته شده توسط : مهدی

فریت بار به سیدنی 

فریت بار به سیدنی , ارسال بار هوایی به سیدنی , حمل بار هوایی به سیدنی , فریت بار مسافری با بهترین کیفیت , خدمات بار هوایی تهران , فرودگاه امام خمینی (ره) : نخست باید به این نکته اشاره کنیم که شهرسیدنی مرکز ایالت ویلز جنوبی نو ( نیو ساوت ویلز ) می باشد . شهر سیدنی استرالیا بزرگترین شهر این کشور نیز محسوب می شود .

 

این شهر ید طولانی در تاریخ کهن این کشور دارد . سیدنی یکی از کهن ترین و با قدمت ترین شهرهای استرالیا می باشد . شهر سیدنی برای استرالیا یک نماد می باشد . در طول هر سال افراد و مسافران زیادی ایرانی که به استرالیا سفر می کنند , نخست این شهر را برای اسکان شده انتخاب می کنند . شهر سیدنی استرالیا قدمتی در حدود ۲۱۸ ساله دارد . به همین علت است که جهانگردان زیادی در بدو ورود به خاک استرالیا نخست به این شهر سفر می کنند . پل بندر گاه سیدنی یکی از شاهکارهای معماری و یکی از زیبایی های این شهر محسوب می شود . که این پول بویژه در شب ها نمای مخصوص و جذابی برای خود پیدا می کند .

شهر سیدنی به دلیل شرایطی که از نظر گردشگری و توریستی دارد . مسافران و گردشگران زیادی را در طول هر سال در خود جای می دهد . مسافران و افرادی ریادی هم از کشورمون همه ساله برای گشت و گذار و تفریح به این شهر ریبا و تفریحی و تاریخی عازم می باشند . با این حال در سفرهای شهروندان ایرانی همیشه یک دغدغه وجود دارد . بیشتر افرادی که شهر سیدنب را برای سفرهای بلند مدت خود انتخاب می کنند , از شیوه و چگونگی ارسال بار به این شهر اطلاعات دقیقی ندارند . گاها پیش امده که این افراد باور نمی کنند که می توانند وسایل ضروریشان را نیز به شهر سیدنی با خود ببرند . در زیر به تشریح نحوه و چگونگی ارسال بار به شهر سیدنی و همچنین خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه در این رابطه ارائه می دهد , می پردازیم .

 

توضیحاتی که در رابطه با شرایط فریت بار استرالیا و دیگر شهرهای مختلف این کشور باید بدانید .

مسافرینی که از ایران قصد عزیمت به بزرگترین شهرهای استرالیا را داند می توان به شهرهای سیدنی – ملبورن – آدلاید – بریزبن – پرت – کانبرا اشاره کرد . اما در مساله ی ارسال بار هوایی به این شهر که هر کدام از این شهرها با قیمت های مختلفی صورت می گیرد . بالطبع هزینه ی ارسال بار به شهرهای استرالیا به دلیل داشتن فاصله های زیاد از هم یکی نمی باشند . با این حال استسنائی هم وجود دارد هزینه ی ارسال بار به ملبورن و استرالیا حدودا در یک حد است .

حساسیت های گمرکی شهر سیدنی به محموله های آلوده

در این قسمت باید عرض کنیم که در شهرهای استرالیا حساسیت خاصی به کالاهای آلوده و زهر الود وجود دارد . این کالاها به هیچ وجه نباید الودگی هایی نظیر حشرات موزی – میکروب داشته باشند . اگر با چرم ع محموله ای را بسته بندی کرده باشید . این محموله صد در صد سم زدایی خواهد شد .

بغا این حال برای طی کردن این کارها در گمرک شهر سیدنی مکانی وجود دارد به عنوان قرنطیه . هر کالایی تشخیص داده شود که احتمال آلوده بودن وجود دارد در این مکان قرنطینه خواهد شد .

باید به این نکته هم اشاره کنیم که گمرک کشور استرالیا به جعبه هایی که مخصوص ارسال بار می باشند هیچ ایرادی به آنها نمی گیرد . مثلا کارتن های موز و دیگر کارتن ها که بر آنها بسته بندی صورت می گیرد به آنها ایراد دارد .

این نکته را هم باید اشاره کرد که لوازمی که به رغم آنها دست دوم باشد نظیر , ظروف های شکستنی و لوازم دکوری و غیره برای گمرک استرالیا هیچ هزینه ای ندارند این گونه وسایل معاف از هرگونه مالیات می باشند . هزینه ی جزئی ارسال آنها هندلینگ فرودگاهی می باشد .

بیشتر بدانید : فریت بار به استرالیا

خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی به سیدنی

بیشتر افرادی که قصد ارسال بار به شهر سیدنی را دارند , در این مورد دچار نگرانی و تردیدهایی می شوند که امکان دارد در طول و مدت مسیر ارسالی به بار انها خسارت و صدمه های احتمالی وارد گردد . در این مورد باید گفت که جای هیچ گونه تردید و نگرانی وجود ندارد . خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه دررابطه با بسته بندی ارائه می دهد و استفاده قرار دادن از مرغوب ترین نوع کارتن های فریت بار و بسته بندی برای لوازم شخصی و اسباب و اثاثیه ی منزل و غیره و همچنین با استفاده کردن از افراد متخصص و باتجربه و خبره در زمینه ی بسته بندی تا به امروز بهترین نوع خدمات برای کسانی که قصد حمل بار هوایی به شهر سیدنی را داشته اند ارائه نموده و این عزیزان را که در این رابطه تردید و نگرانی هایی داشته اند آسوده خاطر ساخته است .

سایر خدمات شرکت فریت بار  و حمل بار هوایی

  • بسته بندی تمامی اسباب و اثاثیه ی منزل اعم از ظروف های شکستنی و کتاب و لوازم دکوری و غیره … در محل و به صورت کاملا استاندارد و اصولی
  • بارگیری بار جهت حمل هوایی به سیدنی
  • انجام دادن تشریفات و امورات گمرکی با و بدون حضور خود مسافر ع برای ارسال بار به سیدنی :
  • اکثر مسافران در مورد انجام دادن امورات مربوط بخ کارهای گمرکی , ضروری می دانند که کارشناس فریت بار را شخصا همراهی کنند . با این وجود مسافرانی هم وجود دارند که این قبیل کارها را ضروری ندانسته و تمامی کارهای مربوط به تشریفات و امورات گمرکی را بر عهده ی فریت بار قرار می دهند . تمامی کارها مطابق با خواست مشتری صورت می گیرد . هدف تمامی کارکنان , کارشناسان و مدیریت شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه کسب رضایت مشتریان می باشد .
  • پالت بندی در صورت لزوم “

به منظور جلوگیری از هرگونه خسارت های احتمالی وارده به بار ارسالی , پس از اتمام امورات گمرکی , بر حسب نیاز و در صورت لزوم و تایید کارشناسان فریت بار , محموله ی ارسالی پالت بندی می شود . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه مسئولیت این قبیل از کارها را بر عهده دارد .

و در آخر اخذ بارنامه به منظور ارسال بار به سیدنی / استرالیا / ایالت ویلز جنوبی نو

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت های هواپیمایی نظیر , شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز – لوفتهانزا – امارات – و شرکت های هواپیمایی دیگر را در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ی پایین به منظور ارسال بار به سیدنی بر عهده دارد .

***توجه

توجه داشته باشید که ارسال بار به سیدنی مطابق با قوانین فریت بار به کشور استرالیا انجام می شود . لازم به توضیح است که قوانین مربوط به فریت بار در همه ی فرودگاه های کشور استرالیا به طور یکسان اعمال می شوند .

فرودگاه بین المللی سیدنی

فرودگاه بین المللی شهر سیدنی به یکی از قدیمی ترین و کهنسال ترین فرودگاه های دنیا شهرت دارد . این فرودگاه مدت زمان زیادی است که شروع یه فعالیت کرده است . در سال ۱۹۱۹ این فرودگاه اولین پرواز خود را پرواز ازمایشی که دور این فرودگاه صورت گرفت فعالیت این فرودگاه رسما انجام شد . طبق آمار به ثبت رسیده در ۲۰۰۷ ع در این فرودگاه بیش از ۴۷۰ هزار تن بار جابجا شده است که یک امار چشمگیر می باشد . همچنین براساس امار که در سال ۲۰۱۰ انتشار یافت چیزی در حدود ۳۶ میلیون مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند . که از این حیث فرودگاه بین المللی سیدنی جزء شلوغ ترین و پر تردد ترین فرودگاه های دنیا می باشد .

 

فریت بار به لس آنجلس   , ارسال بار هوایی به تورنتو

فریت بار به آدلاید , فریت بار به بریزبن , فریت بار به هیوستون , فریت بار به شیکاگو  , فریت بار به سیاتل

فریت بار با هواپیمایی امارات , فریت بار به سوئد  , فریت بار به ملبورن , فریت بار به سانفرانسیسکو  , فریت بار به بوستون





:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: