روش کاشت مو
نوشته شده توسط : مهدی

روش کاشت مو

روش کاشت مو , انواع روشهای کاشت مو , تکنیک کاشت مو , بهترین روش کاشت مو , تفاوت هزینه کاشت مو در روش و تکنیک متفاوت , بهترین تکنیک کاشت و ترمیم مو  : خوشبختانه روش کاشت مو جز یکی از مواردی بوده است که توانسته پیشرفت های زیادی داشته باشد و به جایی رسیده که حتی موارد حاشیه و جانبی آن هم مورد بررسی و تحقیق قرار گفته اند. عده ی زیادی هستند که در مورد روش کاشت مو سوال می کنند و دوست دارند پیش از اینکه کاشت مو را انجام میدهند در مورد آن تحقیقاتی را انجام بدهند.در ادامه این پست سعی کرده ایم روش های کاشت مو را با مزیت هایشان برای شما عزیزان تشریح کنیم. با ما همراه باشید…

روش کاشت مو


روش کاشت مو

کاشت مو هم مانند عر عمل زیبایی دیگری دارای روش های است که از همان ابتدای کار با آزمون و خطاهای بسیاری تکامل و رشد پیدا کرده است. روش FUT به عنوان اولین روش کاشت مو بود که در این روش از قسمت گوش راست تا گوش چپ یک نوار را برش می زنند و بعد از روی آن نوار گرفت های را برداشت می نمایند و بعد از اینکه برداشت انجام شود در قسمت های که مو ندارد و طاس است ، کاشت صورت می گرفت. این روش معایب زیادی دارد که می توان به برش ، بخیه ، درد و …اشاره نمود.

روش دیگری برای کاشت مو وجود دارد که با عنوان FIT مطرح است. این روش نیازی به جراحی ندارد و در آن از پشت سر بدون اینکه جراحی انجام شود موها برداشته می شوند و در قسمت جلوی سر کاشت صورت می گیرد. البته این روش هم معایبی مانند درد، خونریزی،تراکم کم کاشت ، خط رویش عروسکی و … را به همراه داشته است وگاهی حتی این روش ها برای کاشت مو مناسب نیست.

روش SUT به عنوان آخرین روشی است که برای کاشت مو وجود دارد. در این روش هر زمانی که بخواهید می توانید کاشت مو را انجام بدهید و نیازی نیست حتما بهترین فصل برداشت یا بهترین فصل کاشت برای کاشت مو مراجعه کنید و بهترین نتیجه را از آن دریافت نمایید.

در روش SUT بدین صورت است که در یک جلسه می توان تا ۱۴۰۰۰تار مو واقعی را بدون اینکه جراحی ، درد یا خونریزی داشته باشد، کاشت .

همچنین این روش مزیت های مانند نداشتن دوران نقاهت، بدون عوارض جانبی ، بدون خونریزی ، بدون جراحی و … را به همراه دارد. در چنین روشی از دستگاه اتوماتیک برای برداشت گرفت ها استفاده می شود که سبب می شود به گرفت های همسایه هیچ آسیبی وارد نشود و گرفت های زیادتری برداشته شود





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: