باربری نارمک
نوشته شده توسط : مهدی

باربری نارمک

باربری نارمک , نرخ باربری و اتوبار در نارمک ,هزینه بسته بندی و اسباب کشی منازل و ادارات در نارمک با آسمان بار تهران بزرگ با ما تماس بگیرید ؛ نازلترین قیمت : نارمک یکی از مناطق پایتخت می باشد که مردم بسیاری در آنجا ساکن می باشند در این منطقه اجاره نشین و مردمانی وجود دارند که تنوع طلب می باشند و دوست دارند که منازل خود را زود به زود عوض کنند . اما در اینجا نکته ای وجود دارد در تعویض خانه اسباب کشی یک امر بسیار دشواری می باشد که دارای مراحل بسیاری است که باید همه این مراحل را بصورت دقیق انجام داد وگرنه در اسباب کشی با مشکلاتی روبرو خواهیم شد. همین دلیل کافی بود که افرادی در این مکان دور هم جمع شوند و برای تاسیس شرکتی به عنوان شرکت باربری اقدام کنند .

باربری نارمک

این افراد با کمک یکدیگر شرکتی را در این منطقه تاسیس کردند که تمام کارکنان آن در این منطقه مشغول بکار می باشند . حال این شرکت با گذشت سالها بزرگتر شده و به یکی از شرکت های بابری بزرگی تبدیل شده است که هر ساله نیز به تعداد مشتریان آن افزوده می شود. این شرکت دارای کادر مجرب و لوازم و وسایل نوین می باشد که در ادامه درباره آنها بیشتر بحث خواهیم کرد . با ما همراه باشید.

اتوبار نارمک

اتوبار نارمک با داشتن سالها تجربه در اختیار مردم عزیز می باشد و با استفاده از بهترین و نوین ترین روش های بسته بندی و حمل نقل بهترین خدمات را برای مشتریان عزیز به همراه دارد . این شرکت دارای افراد و تیم های حرفه ای در همه زمینه می باشد که در صورت لزوم هر یک از آنها به محل فرستاده می شوند و کار خود را آغاز می کنند . تیم های حرفه ای بسته بندی که با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین لوازم کار خود را انجام می دهند ، افراد بار چین و رانندگان ماهر که وسایل نقلیه ها را کنترل می کنند در اختیار شرکت می باشد . در صورت استخدام نیروی جدید شرکت تمام آموزش های لازم به فرد تازه کار داده می شود تا آماده سرویس دهی به مشتریان باشد .

باربری نارمک و فعالیت آن در سطح کلانشهر تهران

این باربری با داشتن سالها تجربه و با سابقه داشتن در اسباب کشی های بزرگ که در همه آنها سربلند بیرون آمده است اقدام به زدن شعبه های مختلف در تمام نقاط شهر تهران شده است . و تمام فعالیت های این باربری در تمام نقاط بصورت یکسان می باشد و هر نوع سرویسی برای هر یک از مناطق شهر را بر عهده می گیرد . شرکت باربری نارمک تمام درخواست های شما را اعم از اثاث کشی منازل و یا انتقال لوازم ادارات و شرکت ها را در همه نقاط تهران می پذیرد و آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد .

خدمات باربری نارمک برای مشتریان

شرکت باربری نارمک با داشتن کادری مجرب و حرفه ای در همه ی زمینه و با استفاده از بهترین لوازم و امکانات استاندارد جهانی سعی بر این دارد که بهترین خدمات را برای همشهریان عزیز ارائه دهد و مشتری خود را در حد امکان راضی نگه دارد. در صورت درخواست سرویس از طرف شما عزیزان این شرکت خدمات زیر را برای شما ارائه خواهد داد :

  1. بسته بندی تخصصی کالا ها و لوازم که با اینکار از آسیب دیدگی و مفقود شدن لوازم جلوگیری می شود .
  2. حمل و نقل بار با استفاده از بهترین لوازم و وسایل نقلیه
  3. هزینه های مناسب و محاسبه های عادلانه و قانونی تمام هزینه ها
  4. صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر
  5. راهنمایی کردن افراد در محل جدید برای چیدمان لوازم
  6. احترام کادر این شرکت به نظرات مشتریان
  7. استفاده از نیروهای قدرتمند و کاربلد برای کار های اسباب کشی و حمل
  8. و دیگر خدماتی که برای راحتی در اثاث کشی شما لازم باشد ارائه خواهد شد .

بسته بندی حرفه ای لوازم منزل توسط باربری نارمک شعبه شرق آسمان بار تهران

بسته بندی لوازم منزل : بسیاری از افراد بر این باور می باشند که بسته بندی در کار اثاث کشی یک کار فرمالیته می باشد در حالی که اینگونه نیست و مهمترین قسمت اسباب کشی بسته بندی کردن لوازم و اثاث می باشد که باید به همه نکات آن توجه کرد . شرکت ما با داشتن افراد بسیار مجرب و ماهر در این زمینه کار های بسته بندی شما را در منزل و یا محل مورد نظر انجام می دهند . این افراد برای کار های بسته بندی از لوازم و وسایل بسیار مدرن و جدید استفاده می کنند که کیفیت کار را بالا ببرند و درصد آسیب دیدگی را به حداقل برسانند .

از خدمات و لوازمی که شرکت باربری در بسته بندی ارائه خواهد داد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • استفاده از کارتون های بسته بندی و اسباب کشی ( در ابعاد و ضخامت های مختلف برای مصارف گوناگون)
  • استرچ رپ ( نوعی نوار پلاستیکی می باشد که به دور اجسام می پیچند)
  • بابل رپ (نایلون های حباب دار که نوعی ضربه گیر می باشند به دور اجسام پیچیده می شوند )
  • چسب زدن به درب های کارتون ها با استفاده از دستگاه های چسب زن دستی
  • استفاده از برچسب های رنگی برای درج محتویات داخل جعبه و یا کارتون .
  • انواع پوشال و ضربه گیر جهت محافظت از لوازم

و انواع خدمات و وسایلی که در امر بسته بندی لازم شود را ارائه خواهیم داد . بسیاری افراد در دغدغه این هستند که این لوازم را از کجا باید تهیه کرد که شرکت باربری ما این دغدغه را از شما می گیرد و همه لوازم را خود تهیه نموده و در اختیار مشتری می گذارد .

چه لوازمی در اسباب کشی باید بسته بندی شود ؟

در جواب این سوال باید بگوییم که همه لوازم موجود در محل باید بسته بندی شود به عنوان مثال در اسباب کشی خانه از وسایل ـآشپز خانه گرفته تا وسایل اتاق خواب ها و تلوزیون و … باید بسته بندی شود . بسته بندی برای ظروف شکستنی و لوازم حساس بسیار مهم می باشد که باید در بسته بندی کردن انها بسیار دقت شود تا در حمل و نقل هیچ گونه آسیبی به آنها نرسد .

ماشین ها و وسایل نقلیه مورد استفاده در شرکت باربری نارمک

این شرکت دارای انواع ماشین های باربری می باشد از جمله : کامیون ، کامیونت ، وانت ، نیسان ، ترانزیت که در میان این ها ماشین هایی وجود دارد که دارای سقف و اتاق می باشند که در شرایط خاص از آنها استفاده می شود به عنوان مثال در هوای بارانی از ماشین های سقف دار استفاده می شود که در موقع حمل دچار باران زدگی نشوند .

باید اضافه کنیم که این باربری آماده ارسال بارهای شما به تمام نقاط کشور نیز می باشد و با تهیه بارنامه و بیمه نامه معتبر برای اینکار اقدام می کند .

ساعات کار باربری نارمک آسمان بار تهران

باید بگوییم که بزرگترین امتیازی که ما داریم ۲۴ ساعته بودن خدمات ما می باشد و در تمام شبانه روز آماده ارائه خدمت می باشیم که برای مردم نیز بسیار خوب است و در هر موقع از شبانه روز که سرویسی احتیاج داشتند می توانند تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنند .

نرخ و هزینه های باربری در نارمک

تمام شرکت های موجود در شهر تهران تابع اتحادیه دولتی باربری می باشند و تمام نرخ ها از طرف اتحادیه صادر می شود . محاسبه هزینه های باربری به نوع سرویسی که در اختیار مشتری قرار می دهیم محاسبه خواهد شد .

خدمات باربری آسمان بار تهران شعبه باربری نارمک امادگی خود را برای ارائه خدمات خود به مشتریان اعلام می کند و تمام تلاش خود را می کند تا شما یک جابجایی خاطره انگیز را تجربه کنید .

برچسب ها: , , , ,





:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: