حمل و جابجایی تشک تخت خواب در باربری و اسباب کشی
نوشته شده توسط : مهدی

حمل و جابجایی تشک تخت خواب در باربری و اسباب کشی

حمل و جابجایی تشک تخت خواب در باربری و اسباب کشی : گاهی اسباب کشی برخلاف کسانی که این کار را ( اسباب کشی ساده را ) یک رویا می دانند به آسانی به اتمام می رسد . اگر در سرایط سخت بدانیم که چطور باید تصمیم درست را بگیریم و برای بسته بندی و جابه جایی مناسب ترین و بهترین کار را انجام دهیم اسباب کشی برای ما یک دغدغه نخواهد بود . بسته بندی تشک تخت جزء کارهای مشکل در اثاث کشی می باشد . یقینا اغلب برای کسانی که به اثاث کشی نزدیک تر می شوند تصور اینکه چگونه می توان تشک به آن بزرگی و سنگینی را می توان بسته بندی و حمل کنیم سخت و یک دغدغه ی اساسی محسوب می شود .

جابجایی تشک تخت خواب

اگر در منزل یک بالش تشک و نرمی که شب ها برای استراحت و دیدن خواب های شیرین از آن استفاده می کنید و یا اگر تشک محبوب و دلخواه شماست که سبح ها کاملا سرحال و آماده برای رفتن به سرکار از خواب بیدار می شوید , مناسب این است که تشک محبوب خود را در اسباب کشی به همراه خود ببرید . در حقیقت این تشک است که می تواند مرتب کننده ی یک تخت باشد و یا هرکسی که کسی راحتی تخت شما را تایید می کند در واقع به معنی راحت بودن آن تشک می باشد .

انتخاب بهترین باربری با کارگرای حرفه ای را از ما بخواهید : اتوبار آسمان بار تهران

اگر قصد دارید تشک خود را بسته بندی و جابه جا کنید با ما همراه باشید قصد داریم که نکات ساده و کاربردی و به اثبات رسیده را برای کمک به ما در مورد چگونگی بسته بندی و حمل تشک و تصمیم گیری درست در این زمینه , و چگونگی حرکت دادن و همچنین نحوه ی نگهداری آن در باربری را برای شما عزیزان می گوییم , برای اینکه یک اثاث کشی راحت بویژه جابه جایی تشک محبوب خود به مشکل برنخورید تا انتها با ما همراه باشید .

حمل و نقل  آسان تشک تخت خواب توسط کارگران جرفه ای باربری

تشک هایی که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند علاوه بر اینکه باارزش بوده از نظر قیمت نیز گران می باشند . به این علت می باشد که شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که در طول اثاث کشی و بسته بندی برای باربری آسان , از سرمایه ی گران قیمت خود در زمان منتقل شدن و سکونت یافتن از خانه ای به خانه ی دیگرمحافظت کنید . مشاوران ما آماده ی هرگونه سوالات شما عزیزانی که می خواهید باربری شما آسان و ساده باشد و برای بسته بندی تشک و وسایل دیگر منزلتان یک روش کاملا ساده ولی کاربردی و اصولی داشته باشید می باشد . با مشاوران ما در این زمینه در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاع از نحوه بسته بندی لوازم منزل می توایند وارد لینک روبرو شوید : بسته بندی لوازم منزل

شما در باربری و انتقال اثاث خود ملزم هستید که از بین ۵ گزینه ای که می توانید انتخاب کنید گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید .

۱- تشک خود را به خانه ی جدید انتقال دهید ؟

اگر تشک شما دارای یک برند و نام تجاری معروف و یا تشک نسبتا جدیدی می باشد و یا از آن به نحو احسن نگهداری کرده اید , پس دلیلی بر اینکه در زمان جابه جایی وسایل و باربری آسان تر به محل جدید سکونت خود آن را با خود نبرده و آن را در آنجا نگهدارید .

۲- در محل نگهداری تشک خود را قرار دهید .

برای اینکه چرا شما تصمیم به قرار دادن تشک خود در یک محل نگهداری و برای یک دوره ی زمانی خاص آن را در نظر می گیرید دلایل بسیار زیادی می تواند وجود داشته باشد . برای اینکه بهترین راه را برای بسته بندی تشک و نگهداری آن در طول باربری آسان را یاد بگیرید , مطالب زیر را با دقت بخوانید .

باربری آسمان بار تهران ( فروش و یا اهدای و دور انداختن آن )

۳- فروش تشک برای باربری آسان

تشک ها تکه های خاصی از مبلمان می باشند که اغلب از ارزش بسیار بالاتری در مقایسه با دیگر وسایل شما برخوردار می باشند . اگر شما تمایل به فروش آن داشته باشید این تصمیم می تواند یک تصمیم احساسی و غیر منطقی باشد . ولی اگر شما مجبور به گرفتن این تصمیم می باشید , توصیه می شود این کار را انجام دهید . با این کار شما برای باربری آسان وسایل خود کمک شایانی کرده اید . در صورتی که می توانید موقعیت خرید مناسب تر و بهتری برای شما پیدا شود ۴- آن را ببخشید.

اگر تشک شما از شرایط مطلوبی برخوردار می باشد می توانید آن را به یکی از اعضای خانواده ی خود و یا به یکی از دوستان خود که احساس می کنید که نیازمند یک تشک خوب می باشد بدهید . با این کار به غیر از اینکه نزدیکان و دوستان خود را شاد کرده اید , در هزینه های حمل و نقل خود صرفه جویی خواهید کرد .

۵-آن را دور بیندازید .

اگر برای سالهای طولانی تشک شما در خدمت شما بوده است و تا به امروز از آن استفاده کرده اید ولی با این حال در وضعیت بدی قرار گرفته است و مناسب باربری حمل و نقل نیستند بهتر است که هزینه ی جابجایی و. اتلاف وقت نکنید و آن را دور بندازید . با این کار هم هزینه ی اضافی حمل و نقل را کم کرده اید و می توانید هنگام جابجایی به منزل جدید یک تشک نو خریداری کنید .

نحوه بسته بندی تشک  تخت خواب توسط باربری آسمان بار تهران

برای حمل و نقل ایمن و بی دردسر تشک باید در بسته بندی و حمل و نقل آن دقت کافی داشته باشید . با دنبال کردن کامل مراحل زیر تا در هنگام بسته بندی و جابجایی تشک مشکلی نداشته باشید و حمل و نقل برایتان یک امر کاملا بی دغدغه خواهد بود :

گام اول :  ملحفه و یا روشکی که روی تشک تخت دارید را بردارید و کاملا تشک را از تخت بیرون بیاورید و مطمئن شوید که تشک خشک باشد . ایده ی بسیار خوبی در باربری آسان این است که تشک را برای چند ساعتی زیر مستقیم نور خورشید قرار دهید .

روکش های محافظت کننده تشک

گام دوم : کیسه مخصوص نگهداری تشک را از فروشگاه های مبلمان یا از شرکت های باربری تهیه کنید . کیسه های نگهداری تشک در انواع و اندازه های مختلفی ساخته شده اند , که باید دقت کنید که جنس کیسه از پلی اتیلن ضخیم باشد که این نوع مناسب بسته بندی تشک برای باربری ایمن می باشد . زمانی که شما تشک خود را با محافظ تشک جابجا می کنید هم تشک شما از خاک و گرد و غبار و هم از رطوبت در امان است .

گام سوم : با دقت کامل تمامی عوامل احتمالی آسیب را بررسی کنید و مطمئن شوید که تشک شما کاملا در داخل محافظ تشک قرار گرفته است و با نوار چسب پهن و با کیفیت بسته بندی کنید .

گام چهارم : زمانی که کار بسیته بندی تشک به اتمام رسید و زمان انتقال آن به ماشین باربری رسید از پله های راهرو های تنگ و گوشه های تیز و پله ها احتیاط کنید .
گام پنجم : قبل از ذخیره سازی تشک خود در کیسه اطمینان حاصل کنید که کیسه خشک باشد و هوای کافی در داخل آن در جریان باشد تا هیچ گونه جای نگرانی از آلوده شدن تشک نداشته باشید . برای ایمنی بیشتر از یک واحد ذخیره سازی تحت کنترل آب و هوا را انتخاب کنید تا برای یک باربری ایمن و پوشش مناسب برای تشک و بقیه اموال با ارزشتان داشته باشید .

گام ششم : چگونگی قرار دادن تشک در محل ذخیره سازی بسیار مهم است نباید تشک محافظت شده خود را تا شده قرار دهید , آنها به اندازه کافی محکم نیستند و وزن زیادی را نمی توانند متحمل شوند و به زودی آثار آسیب های ساختاری رویت خواهد شد . سعی کنید تشک های خود را مسطح قرار دهید . بارهای دیگر را تا حد امکان با تشک های خود بسته بندی نکنید ولی در صورتی که مجبور به این کار هستید سعی کنید وزن آنها مساوی با تشک باشد تا به تشک سنگینی وارد نشود .

گام هفتم : سعی کنید تشک های خود را به مدت طولانی ذخیره سازی نکنید و این کار مناسب نیست , ذخیره سازی طولانی مدت به ساختار و پاره تشک آسیب می زند . بخاطر این مسئله به طور منظم در هنگام ذخیره بودن تشک به طور منظم آن را بررسی کنید . اگر برای ذخیره سازی و حکل تشک خود نیاز به کمک و رراهنمایی دارید شرکت اتوبار و دحمل بار این کار را با روش های مطمئن و اصولی برایتان انجام می دهد .

برچسب ها: , , , , , ,





:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: