قیمت و هزینه ترمیم مو چقدر است؟| تعرفه کاشت مو
نوشته شده توسط : مهدی

قیمت و هزینه ترمیم مو چقدر است؟| تعرفه کاشت مو

قیمت و هزینه ترمیم مو چقدر است؟ : یکی از موضوعات مهمی که هر کسی در زمان خرید محصول یا خدمتی به آن توجه می کند ، کیفیت است. کیفیت به عنوان شرط اصلی در هر کار و خدمتی می باشد که بعد از آن هزینه و قیمت کالا مورد بررسی قرار گرفته میشود.

در مورد مسائل ترمیم مو و زیبایی نیز به هزینه های انجام آن بسیار دقت می شود.در ادامه این پست تصمیم گرفته ایم نکاتی در مورد هزینه ترمیم مو را برای شما بیان کنیم:با ما همراه باشید…

هزینه ترمیم مو

ترمیم مو به چه معناست؟

ترمیم مو جز یک از تکنیک های می باشد که در آن نیازی به بانک موی شخص نمی باشد و می توان از بانک موی شخص دیگری برای فرد متقاضی استفاده نمود. این روش به عنوان یکی از بهترین روش های برای جبران ریزش موی افراد و زیبایی به شمار می رود که در جهان حدود ۶۰ است که از ترمیم مو استفاده می کنند و روز به روز این روش پیشرفته تر و بروز تر می شود.

در ترمیم مو یک لایه شبیه سازی ایجاد می شود که از پوست سر تهیه شده و موها روی آن کاشته ( کاشت مو ) می شوند.بیمارانی هستند که موهای خود را به هر دلیلی از دست داده اند و مو ندارند ، بهترین راه حل برای آنها استفاده از ترمیم مو است که می توانند با استفاده از آن روند درمان قطعی مو را سریع تر و کامل تر کنند و البته که سبب رفع ریزش مو حاصل از بیماری شوند.

یکی از بهترین روش های ترمیم مو

یکی از روش های که توانسته استانداردهای لازم را از کشور کانادا، اکراین و … در ترمیم مو بدست بیاورد روش HRT می باشد. این روش هم اکنون جز پیشرفته ترین و جدیدترین روشهای می باشد که در مراکز تخصصی مو مورد استفاده قرار می گیرد.در روش HRT از پوست سر یک لایه نازک شبیه سازی می شود ولی پیش از آن مطالعاتی بر روی موها انجام می شود که شامل رنگ ، جنس ، حالت است ولی اگر فردی مو نداشته باشد با توجه به فرم صورت،رنگ چشم ها ترمیم مو برای او انجام می شود که هماهنگی لازم وجود داشته باشد. زمانی که روش HRT به صورت فوق حرفه ی صورت بگیرد دیگر حتی یک درصد هم افراد نمی توانند تشخیص دهند که موهای شما ترمیم شده است.

البته موهای که به این روش ترمیم شده اند قابلیت های زیادی مانند رنگ ، مش و فر را داشته اند و البته در مواردی مانند سونا، جکوزی و استخر مشکلی را پدید نمی آورند.

هزینه ترمیم مو چقدر است؟

قیمت ترمیم مو به مسائل و موارد متفاوتی بستگی دارد. کافیست کمی دقت کنید و گول تبلیغات بیهوده را نخورید.بانک مویی که استفاده می شود می تواند در هزینه ها بسیار تاثیر گذار باشد. در برخی از مراکز و موسسه های اعتباری از بانک های مویی استفاده می شود که بی کیفیت هستند یا از الیافی استفاده می کنند که خوب نیستند و به هر علتی مجوز ندارند به همین دلیل از چنین مراکزی بازرسی انجام نمی شود و این موسسه ها حاضر می شوند که با هزینه ی کم برای شما ترمیم را انجام بدهند که فراموش نکنید کیفیت کارشان نیز پایین است.

بعد از بانک مو،ابزار و وسایلی که برای ترمیم مو استفاده می شود در هزینه آن بسیار مهم است. این موارد سبب می شوند که شما در برابر کیفیت متناسب ، هزینه های معقولی را پرداخت نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: