ساختار مو , ساختار م به چه صورت است؟
نوشته شده توسط : مهدی

ساختار مو , ساختار م به چه صورت است؟

ساختار مو , ساختار م به چه صورت است؟ : مو جز مواردی است که ساختاری پیچیده دارد و تا مدت های طولانی علت اصلی ریزش مو کشف نشد ولی متخصصان با تلاش و کوشش توانستند دانش خود را در این زمینه بالا ببرند و ساختار مو را شناسایی کنند تا بتوانند تشخیص دهند که چرا مو ریزش دارد یاعلت سفیدی و ضعیف شدن مو به دلیلی رخ میدهد.

ساختار مو

طبیعا مو به عنوان یکی از اصلی ترین عواملی است که در زیبایی هر شخصی تاثیر جدی داشته است و برخی افراد همیشه به موهای خود دقت زیادی دارند.
متخصصان می گویند که بدنه مو سه قسمت دارد که تشکیل شده از ۳لایه بیرونی ، میانی و درونی می باشد.
لایه درونی : درون این لایه یک ماده مخصوص وجود دارد و در یک ساختار۶ گوشه ی دارد که به کندوی عسل شبیه است.
لایه میانی: رنگدانه های مو در این لایه هستند و موها به وسیله این لایه حالت انعطاف پذیری و کششی پیدا می کنند.
لایه بیرونی : این لایه از ۶ تا ۱۱ لایه تشکیل شده است.
به صورت کلی در همه ی انواع موها ساختار به یکدیگر شبیه هستند و برای آنها یکسان است.

چرا موها که ساختار پیچیده ی دارند ولی با ریزش روبرو می شوند؟

متخصصان زیادی هستند که برای ریزش مو دلایل مختلفی را بیان کرده اند و می گویند که ریزش مو می تواند به دلیل استرس ، جراحی،نرسیدن موادمغذی به مو و…. باشد. همانطور که پیش تر بیان کرده ایم که مو در زیبایی انسان ها تاثیر بسزایی داشته و طبیعی است که هر فردی به آن اهمیت ویژه دهد و اگر در موهای خود تغییر یا ریزش مشاهده کرد سریعا به فکر این باشد که درمان را انجام بدهد.

امروزه روش های زیادی وجود دارد که برای بهبود شرایط مو از آنها استفاده می شود . متخصصان می گویند که کاشت مو یکی از بهترین روش های است که افراد می توانند برای بهبود موهای خود از آن استفاده کنند زیرا این روش دائمی است و همیشه می تواند ثابت باشد و نسبت به دیگر روش های مصنوعی مزیت های زیادی دارد و از نظر هزینه نیز به صرفه تر خواهد بود.

خوشبختانه امروزه به گونه ی شده که پیشرفت خوبی در روش های کاشت مو احساس شده است و هم اکنون در دنیا کاشت مو به روش های FUE،SUT طرفداران زیادی را به همراه داشته است.

جالب است بدانید روش های معروف کاشت مو در ایران نیز محبوبیت های زیادی داشته اند و به دلیل اینکه بدون درد و خونریزی هستند و بیمار سریعا بهبود می یابد ، متقاضیان زیادی دارد.

لازم است بدانید که روش SUT جز یکی از بهترین و موفق ترین روش کاشت مو در دنیا است.در روش کاشت مو SUT از محل مورد نظر ابتدا واحدهای فولیکولی برداشته می شوند و طی یک پروسه خاص فریز می گردند تا بعد از آن به وسیله ابزار خاص کاشته شوند. شخص بعد از این نوع کاشت تجربه ی بدون درد و خونریزی را داشته است و همچنین ظاهری طبیعی داشته است که برای هر بیماری این موضوع بسیار مهم است.

برچسب ها: , , , , ,





:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: