شرکت فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره)
نوشته شده توسط : مهدی

شرکت فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) , فریت بار از فرودگاه امام , لیست شرکت های فریت بار موجود در فرودگاه تهران , قیمت ارسال بار هوایی از فرودگاه امام خمینی (ره) , حمل بار هوایی بار مسافری از فرودگاه امام


فریت بار

ارتباط با پادمیرا فریت

آدرس دفتر مرکزی : تهران، سهروردی شمالی،خیابان میرزایی زینالی غربی ، ساختمان اداری ۱۴۴، واحد ۱

۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷
۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸
۰۲۱۸۸۷۳۵۶۰۴
۰۲۱۸۸۷۳۵۷۰۳
۰۲۱۸۸۷۳۵۲۸۳

ارتباط با مدیریت : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

ایمیل : padmiraaircargo[@]gmail.com


شرکت پادمیرا فریت با سابقه ای بالغ بر ۴۵ سال در زمینه فریت بار و ارسال بار هوایی از ایران به سایر کشورهای دنیا , از طریق فریت فرودگاه امام (ره) توانسته است خدمات ارزنده ای به مسافران عزیز ارائه کند . همیشه اولویت ما رضایت مسافران از ارائه خدمات بار هوایی پادمیرا راه بوده است و بر همین اساس توانسته ایم در سطح شهر برای آسایش مسافران دو انباری را احداث کنیم .

همچنین استفاده از نیروی کار حرفه ای و مجرب جهت بسته بندی لوازم منزل و شخصی مسافر از دیگر خدمات ماست . روال کار ما برای فریت بار مسافری از بخش فریت فرودگاه امام بدین شکل می باشد :

تماس و رزرو وقت بسته بندی با شرکت پادمیرا فریت

راهنمایی های لازم در خصوص شیوه فریت بار و ارسال بار هوایی از فرودگاه امام خمینی (ره) در این تماس و ارتباط به مسافر و یا صاحب بار ارائه می شود . مشاورین ما هزینه نسبی و قیمت ارسال بار را نیز برای شما خواهند گفت .

اعزام کادر و نیروی کار بسته بندی در وقت تعیین شده به محل بار

بعد از اینکه مسافر تایید کرد و وقت رزرو برای بسته بندی داده شد . در زمان مقرر بدون هیچ معطلی نیروی مجرب جهت بسته بندی لوازم و وسایل مسافر به محل اعزام می شود. تمامی لوازم بسته بندی در این بخش توسط ون شرکت فریت بار پادمیرا راه به محل برده می شود .

اتمام بسته بندی و حمل بار به نزدیکترین انباری

همانطور که در بالا نیز اشاره ای داشتیم برای افزایش سرعت انجام کار در سطح شهر دو انباری ( یکی در سهروردی و دیگری در یافت آباد ) موجود می باشد بعد از اتمام بسته بندی محموله به انباری نزدیک حمل می شود. و در صورت لزوم و نیاز اقدام به پالت بندی می شود . تا تمام کارهای اداری انجام شود .

ارسال بار به فرودگاه امام (ره) و فریت

روز فریت بار از قبل تعیین شده است و لذا در همان روز بار و محموله شما به فرودگاه اعزام می شود تا کارهای گمرکی و اداری نهایی انجام شود و بارنامه صادر شود . بعد از اتمام کارهای ضروری فریت بار در فرودگاه امام خمینی (ره) بار گیری محموله به هواپیما انجام می شود .

هزینه و قیمت ارسال بار یا فریت از فرودگاه امام خمینی (ره)

به دلیل نوسانات ارزی به  ویژه دلار در کشور به خاطر تحریم های امریکا , جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص هزینه فریت بار و قیمت ارسال بار از فرودگاه امام خمینی (ره) مستقیم با شماره های زیر تماس برقرار کنید .





:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: