چرا اجاره خودرو ؟
نوشته شده توسط : مهدی

چرا اجاره خودرو ؟

می توانیم در یک پاسخ خیلی فشرده و کوتاه در رابطه با اجاره ماشین ( خودرو سواری , ون و اتوبوس و… ) توضیح مختصری داد . بارها پیش آمده است که می خواستید به همراه خانواده و یا جمعی از دوستانتان به سفرهای دسته جمعی چند روزه بروید ولی نبود تعداد خودرو کافی منجر به این شده است . که شما اقدام به اجاره خودرو کرده اید .

مورد دیگر نیز می تواند این باشد که بنا به دلایلی شما نمی توانید خودروی خودتان را استفاده کنید ( در تعمیرگاه است و … ) در این صورت نیز اقدام به اجاره ماشین می کنید . تا بتوانید به کارهای روز مره یا حتی مسافرت خودتان برسید .

اجاره خودرو بدون راننده

در مواردی که در بالا اشاره کردیم شما برای مدت زمان زیادی مثلا چند روز ماشین را کرایه خواهید کرد که بدون راننده است و نیازی به راننده ندارید . لذا خودتان می توانید با استفاده از مدارکی که تحویل موسسه اجاره خودرو ارائه کرده اید ماشین را بدون راننده کرایه کنید .

اجاره خودرو با راننده

در مواقعی که مدت زمان اجاره خودرو کم می باشد . و در حدود چند ساعت است می توانید خودروهایی را به همراه راننده اجاره کرنید . مانند » اجاره ماشین تشریفاتی , کرایه ماشین عروس و …

اجاره خودرو در تهران

بعضی مواقع پیش می آید که قصد استفاده از خودروی شخصی خودتان را در سطح شهر تهران ندارید . در این صورت بهترین گزینه استفاده از اجاره خودرو در تهران می باشد . شما می توانید اقدام به اجاره خودرو ایرانی و یا خارجی و حتی لوکس کنید . شما می توانید در دو حالت در تهران اقدام به اجاره ماشین کنید : اجاره خودرو بدون راننده , اجاره خودرو با راننده هر کدام از این نوع رنت ماشین مزایایی را دارند .

اجاره خودرو با راننده در تهران برای مدت زمان کوتاه و به صورت ساعتی انجام پذیر است . و شما می توانید برای برگزاری جلسات مهم و تجاری برای مهمان های خارجی استفاده کنید .  اجاره ماشین بدون راننده در تهران برای مدت زمان بالای ۳ روز قابل انجام می باشد که بیشتر برای مسافرت های کوتاه مدت مورد استفاده قرار می گیرد و یا زمانی که مسافر خارجی دارید و به تعداد کافی خودرو موجود نیست که بتوانید به تهران گردی برودید .

مهمترین مزیت اجاره خودرو بدون راننده در تهران این است که موسسه رنت آسان مجوز تردد به خودروهای مورد اجاره را دریافت کرده است و شما با خیالی سوده می توانید در تمامی نقاط شهر تهران تردد داشته باشید .





:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: