فریت بار مسافری و تجاری به شهرهای کانادا
نوشته شده توسط : مهدی

فریت بار به کانادا , فریت بار مسافری و تجاری به شهرهای کانادا

شرکت فریت بار و ارسال بار پادمیرا راه متخصص ارسال بار به کانادا ، ارسال بار به تورنتو و ارسال بار به تمام شهرهای کانادا می باشد .لذا برای کشب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناس فریت بار و ارسال بار ما تماس بگیرید :

۰۲۱-۸۸۷۳۵۲۸۳ ____ ۰۲۱-۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

پادمیرا راه بدون هیچ نوع آسیب دیدگی بار مسافری شما را به کانادا ارسال خواهد کرد.

ارسال بار به کانادا

موقعیت کلی کانادا از نظر جغرافیایی

کانادا کشوری در قاره آمریکای (آمریکای شمالی ) این کشور دارای ۱۰ استان می باشد و از سه قلمرو تشکیل شده است موقعیت این کشور را می توان بدین صورت بررسی کرد :

از طرفین به اقیانوس آرام و اقیانس اطلس وصل شده و از شمال به اقیانوس منجمد شمالی و تنها همسایه ی جنوبی این کشور ایالات متحده امریکا است. پایتخت این کشور شهر اتاوا چهارمین شهر بزرگ کانادا است این شهر با مساحت ۲۷۷۸ کیلومتر مربع در استان آنتاریو واقع شده است . کانادا جمعیتی در حدود ۳۵٫۱۶ میلیون نفر دارد . واحد پول کانادا دلار کانادا است .و از شهر های مهم و توریست پذیر آن می توان به مونترآل ، ونکوور ، تورنتو ، کبک ، نیاگارا فالز ،کلگری ، اتاوا و.. اشاره کرد.

فریت بار به کانادا

کشور پهناور کانادا یکی از مهاجر پذیرترین کشور های دنیا می باشد و برای هم وطنان عزیز ایرانی که قصد مسافرت یا مهاجرت به کانادا را دارند توصیه ما این است که جهت فریت بار ، ارسال بار خود ( فریت اثاثیه منزل یا وسایل شخصی و…) به توضیحات زیر توجه فرمایند :

رعایت نکات مهم در فریت بار به کانادا – ارسال بار به کانادا

کشو کانادا دارای شهر های بزرگ و زیبایی است از مهم ترین آنها می توان تو رنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری ،ادمونتون، … را نام برد . افرادی که به قصد مسافرت یا مهاجرت به کانادا اقدام می کنند بعد از طی مراحل دریافت ویزا برای ورود به این کشور ، مسلما لوازم منزل که برایشان مهم و همچنین لوازم شخصی دارند که دوست دارند با خود به کشور کانادا ببرند برای این کار باید از شرکت های فریت بار ( شرکت های ارسال بار به کانادا) کمک بگیرند تا اثاثیه خود را به کانادا فریت بار کنند.

یکی از قوانین مهم حمل بار هوایی به کانادا بدین صورت می باشد که مسافران بعد از ورود اول به کانادا (تاکید : ورود اول به کانادا) اسباب و اثاثیه ای را که می خواهند از ایران فریت بار کنند به گمرک مقصد یعنی کانادا اعلام و فرم دیکلریشن را پر می کنند.با پر کردن این فرم که یکی از الزامات فریت بار می باشد . مهاجران تا چهار سال می توانند این اسباب و اثاثیه را بدون پرداخت حقوق و عوارض گمرکی بین دو کشور فریت بار(ارسال بار) کنند . برای اطلاعات بیشتر می توانید از سایت فریت بار و حمل بار هوایی و خدمات پادمیرا راه کمک بگیرید . یا با وکلایی که در کار اقامت مهاجرین فعالیت می کنند مشورت کنید.

هزینه ارسال بار به کانادا

مسافرین و مهاجرین به این نکته توجه کنند زمانی که باری از ایران به یکی از شهرهای کانادا فریت می شود مسلما مدارکی از قبیل لیست بسته بندی یا packing List و بارنامه ای را به مهاجر یا ارسال کننده ی بار تقدیم می کنند . زمانی که بار مثلا به شهر تورنتو می رسد تا ۴۸ ساعت این بار به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت پول برای انبار داری در فرودگاه نگهداری می شود .پس از ۴۸ ساعت اگر صاحب بار به گمرک مراجعه نکند بر اساس وزن و حجم بار فریت شده از ایشان هزینه ی انبار داری گرفته خواهد شد .

اما در صورتی که صاحب بار در موعد مقرر به گمرک فرودگاه (قسمت بار گمرک فرودگاه ) مراجعه نماید می بایست مبلغی در حدود ۳۰ تا ۴۰ دلار بابت در یافت قبض انبار و بار نامه به شرکت هواپیمایی پرداخت نماید. این مبلغ ارتباطی به وزن بار نداشته و باید پرداخت شود. حال اگر بار وزین و حجیم باشد . گمرک و قسمت هندلینگ مبالغی را در جهت حمل و جابجایی محموله (لیفتراک و کارگر و…) از صاحب بار دریافت می کنند.

ارسال بار به کانادا

حمل بار فریت شده بعد از تحویل به محل اقامت

اما بعدا از طی مراحل فریت بار مسافرین باید به این نکته توجه داشته باشند که به دو صورت می توانند بار خود را از فرودگاه به محل اقامت خود جابه جا کنند. اجاره وانت یا ون از خود فرودگاه که عمدتا هزینه ی بالایی دارند . اجاره روزانه U-Haul که در ابعاد مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها نوعی از ماشین های اجاره ای هستند که شرکت های حمل ونقل داخلی به مشتریان خود به صورت روزانه و یا ساعتی اجاره می دهند . هزینه چندانی ندارند. توصیه شرکت فریت بار و ارسال بار پادمیرا راه نیز برای مسافران عزیز این مورد می باشد.

فریت بار

البته اگر خود صاحب بار وانت یا ماشین داشته باشد می تواند بدون هزینه بار خود را به محل اقامت خود جابجا کند.





:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: