جراحی زیبایی لیفت ران
نوشته شده توسط : مهدی

جراحی زیبایی لیفت ران , هزینه عمل لیفت ران , بهترین جراح لیفت ران در تهران , کشیدن پوست ران پا ها , متخصص زیبایی ماهر برای لیفت ران در تهران : یکی از مشکلاتی که بیشتر افراد با افزایش سن به خصوص خانم ها با آن مواجه هستند مشکلاتی چون پوست اضافه اطراف ران است که این شل شدگی بیشتر برای ای دلیل است که پوست با افزایش سن و یا بعد از کاهش وزن قابل توجه، کشش خود را از دست می دهد. که این عارضه می تواند علاوه بر مشکلات بهداشتی نظیر پیدایش اگزما و دیگر ناراحتی های پوستی همچنین باعث ایجاد مشکلات زیبایی نیز در افراد می شود خوشبختانه با توجه پیشرفت هایی که در زمینه جراحی های زیبایی وجود دارد این عارضه می تواند که با عمل جراحی اصلاح شود.

لیفت ران

همان طور که گفتیم با کاهش خاصیت الاستیسیته پوست شل شدگی و افتادگی پوست داخل ران ها به دنبال کاهش / افزایش وزن ، افزایش سن، قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید و ژنتیک فرد اتفاق می افتد.

فهرست مطالب

 

تکنیک های طلایی جراحی لیفت ران

  • جراحی مینی لیفت ران تکنیک اول یک اسکار کوتاه و افقی در کشاله ران دارد
  • جراحی لیفت ران تکنیک دوم با یک اسکار عمودی در طول ران همراه است

بیشترین علت شل شدگی و افتادگی قسمت خارجی ران ها به علت افزایش سن و یا بعد یک کاهش وزن اتفاق می افتد که شل شدگی و افتادگی پوست قسمت خارجی ران را می توان با جراحی زیبایی پایین تنه اصلاح کرد.

ران ایده آل از دیدگاه زیبایی

در نتیجه تغییرات وزنی و کاهش الاستیسیته پوست، پوست قسمت داخلی ران ها ، شل و افتاده شده و با یکدیگر بر خورد می کند. در چنین شرایطی جراحی لیفت ران می تواند این مشکلات را اصلاح کند. شکل دهی و بهبود فرم ران اصلی ترین هدف جراحی لیفت است. که این اتفاق به وسیله ی کشیدن پوست که باعث افزایش استحکام ان می شود صورت می پذیرد.

معمولا در حالت ایده ال پوست قسمت داخلی ران ها باید صاف، کشیده و بدون شل شدگی باشد. همچنین در حالت مطلوب لایه ای خفیف تا متوسط از چربی در سطح داخلی ران ها وجود دارد که البته این چرب در حدی است که قمت داخلی ران ها به یکدیگر برخورد نمی کند.

آیا جراحی لیفت ران روشی مناسب برای من است؟

با افزایش سن معمولا تغییرات به وجود آمده در ناحیه ران برای بسیاری مشکل دار می باشد . در بعضی از افراد ناحیه ران در مقابل رژیم های غذایی سرسختانه مقاومت کرده و علی رغم رژیم غذایی موثر تغییری در اندازه و فرم ران حاصل نمی شود. برای رفع این مشکل معمولا جراحی لیفت ران ها بسیار مناسب است زیرا این جراحی سبب می شود که ران ها صاف تر و خوش فرم تر به نظر برسند.

تجمع سلول های چربی، سلولیت و پوست اضافی به این ناحیه باعث می شود فرد پیرتر، سنگین وزن تر و دارای تناسب اندام کمتر از آنچه که هست بنظر آید. این موضوع می تواند منجر به کاهش اعتماد به نفس فرد شود. اما جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک می تواند یک راه حل مناسب باشد، جراحی لیفت ران با برداشتن بافت اضافی ظاهری زیباتر را برای اندام ایجاد خواهد کرد.

در رابطه با لیفت داخل ران ها ۲ تکنیک وجود دارد :

  • تکنیک اسکار کوتاه (جراحی مینی لیفت ران)
  • تکنیک اسکار عمودی ( جراحی لیفت ران)

تکنیک اسکار کوتاه یا جراحی مینی لیفت که برش فقط در ناحیه چین کشاله ران داده می شود، در این تکنیک برخلاف تکنیک استاندارد برش طولی در قسمت داخلی ران داده نمی شود. از آنجا که محل برش فقط در ناحیه چین کشاله ران است، اسکار جراحی معمولا مخفی می ماند. این تکنینک برای بیمارانی مناسب است که اضافی بافت و شلی پوست فقط از ۳/۱ فوقانی ران آنها وجود دارد و نیاز به کشیدگی پوست در قسمت میانی و تحتانی ران ندارند.

در تکنیک اسکار عمودی حجم پوست اضافی برداشته شده در مقایسه با تکنیک اسکار کوتاه بیشتر است اما در عوض نتیجه نهایی در این تکنیک بهتر و قابل توجه تر خواهد بود. معمولا از روش لیپوساکشن در هر دوی این تکنیک ها برای حذف چربی های اضافی و دست یابی به ظاهری صاف تر و خوش فرم تر استفاده می شود.





:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: