کانکس آماده در کانکس سازی
نوشته شده توسط : مهدی

کانکس آماده در کانکس سازی

گروه صنعتی کانکس سازان در راستای سرعت بخشیدن به فعالیت تجاری خود در زمینه خرید و فروش انواع کانکسهای کاربری : کانکس رستوران , کانکس آشپزخانه , کانکس کترینگ , کانکس سرویس بهداشتی ,کانکس کارگاهی , کانکس مدیریتی , کانکس نگهبانی و …اقدام به ساخت این نوع از کانکس ها کرده است . لذا همیشه از تمام انواع کانکسها به صورت آماده در انباری نگهداری می شود. و آماده فروش می باشد.

قیمت کانکس آماده

کانکس های آماده به دلیل اینکه سفارشی ساخته نمی شود و از قطعات و مصالح استاندارد استفاده می شود هزینه کمتری دارند همچنین مزیت بزرگی هم دارند که مشتری همان لحظه می تواند خرید را انجام داده و کانکس را به مقصد حمل کند. الذا از نظر زمانی خیلی به صرفه تر هست

برخی از دلایل افزایش کاربرد کانکس و میزان خرید و فروش آن


همیشه برای بهینه سازی و سرفه جویی در هزینه های جاری پروژه ها و برخی فعالیت های دیگر راه های مختلفی پیش رو می باشد . یکی از بزرگترین دغدغه های شرکت های صنعتی , شرکت های اختمانی , شرکت های راه سازی و … موقع اجرای و استارت یک پروژه نبود مکانی برای مدیریت , اسکان کارکنان , سرویس بهداشتی مناسب در محل و اتاق نگهبانی و … بود. اما با پیشرفت علم کانکس سازی و ساخت اتاق های پیش ساخته امروزه به راحتی و بدون اینکه اسن شرکت ها با مشکل اسکان روبره شوند اقدام به استارت پروژه می کنند . اما در زیر دلایل استفاده از کانکس و افزایش کاربرد آن را لیست می کنیم .

درباره کانکس سازان

گروه صنعتی کانکس سازان با بیش از ۱۵ سال سابقه تولید، ابداع و اجراکننده متدهای روز و بین المللی در زمینه خانه های پیش ساخته و قابل حمل (کانکس مسکونی ، کانکس اداری ، کانکس کارگری ، کانکس ویلایی و کانکس مدیریتی ) و طراحی و ساخت ویلای پیش ساخته در ابعاد مختلف با امکانات لوکس ( قابلیت اجرا بصورت دوبلکس ) می باشد.فراموش نخواهیم کرد که یاوری یکتای یگانه و نیز تلاش بی وقفه گروه صنعتی کانکس سازی و همچنین ایده ها و افکار شما مشتریان عزیز مهمترین پشتوانه های ما در موفقیت ما بوده اند. ما آماده پذیرش و انجام پروژه ها در زمینه های متعارف و تخصصی می باشیم.با ما افکار و سلایق خود را به مرحله اجرا برسانید.





:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: