ویژگی انتخاب آرایشگاه عروس خوب
نوشته شده توسط : مهدی

ویژگی انتخاب آرایشگاه عروس خوب

۱۰ ویژگی انتخاب آرایشگاه عروس خوب : گفتیم که در بی شک در کل روزهای عمر هر فرد یک روز مهم وجود دارد و مهم ترین روزی که او تجربه می کند روز عروسی است.حالا که متوجه شدیم روز عروسی؛ مهم ترین روز زندگی هر کسی است. پس برای درخشیدن در آن روز باید در جستجوی یک آرایشگاه خوب و مناسب ترجیحا نزدیک به محل باغ عروسی یا تالارعروسی باشید که شما را از هر نظر زیبا و آراسته کند تا داماد با دیدنتان مات شما شود.

انتخاب آرایشگاه عروس

اگر خودتان دنبال ارایشگاه باشید کمی زمان بر است ولی می توانید از تیم تشریفات هم در این باره کمک بگیرید و آرایشگاه خود را در محل عروسی انتخاب کنید. از نکات مهمی که در انتخاب آرایشگر خوب و حرفه ای باید بدانید این است که استفاده از مواد مرغوب و خود داری از آرایشهای غلیظ وعجیب است. معمولا این راهنمایی ها را تیم تشریفات عروسی و خدمات مجالس که برای مراسم خود انتخاب کردید نیز می توانند برای شما انجام دهند.

بهترین موسسه هاس تشریفاتی در : تشریفات عروسی , خدمات مجالس

ما در این متن نکاتی را برای شما بیان می کنیم که شما باید برای انتخاب آرایشگاه مناسب به نکات زیر توجه کنید:

  • پرس وجو
  • بررسی سالن عروسی
  • تماس با ارایشگاه
  • گرفتن وقت مشاوره
  • کسب تجربه کم
  • نتیجه گیری نکردن براساس قیمت
  • بررسی کیفیت آرایشگاه
  • تعویض و یا انتخاب
  • وفادار بودن
  • انتخاب درست

پرس و جو :

بهتر است تا در گام اول از دوستان و آشنایان تان که تازه ازدواج کرده بودند و از ارایششان خوشتان آمده در مورد آرایشگاه سوال کنید و یا اگر در مراسم عروسی شرکت کرده اید که از آرایش و نوع کار خوشتان امد بهتر است تا در مورد آن سوال کنید. پرس و جو به شما کمک می کند تا به ایده ال خودتان برسید ممکن است در مهمانی که حضور دارید در میان دوستان خود تان کسانی که مدل و رنگ موی آن ها را می پسندید و یا رنگ پوست آنها و جنس مویشان شبیه به شما است باشد بهتر است تا در مورد آرایشگاهشان از آن ها پرس و جو کنید خجالت را کنار بگذارید چون این کار کمک بزرگی به راحت تر پیدا کردن آرایشگاه مد نظر شما می کند.

مطالعه کنید :   راهنمای انتخاب ریمل مناسب

بررسی سالن های زیبایی :

امروزه شبکه گسترده اینترنت کمک بزرگی را برای پیدا کردن چیزهایی که نیاز دارید می کند به این ترتیب شما می توانید در وب سایت ها به جستجوی آرایشگاه های معتبر و مد نظرتان بپردازید. پیشنهاد دیگر این است که اگر آرایشگاه های خوب را شناسایی می کنید. در یک وقت مشخص به محل مربوط بروید و تمام موارد مهم را در نظر بگیرید تعداد مشتریان، نحو برخورد با مشتری، تعداد تلفن و تماس های آنها و رزرو مشتری، کار و دقت بسیار دقت کنید این موارد می تواند به شما کمک کند می توانید برای اطمینان خاطر بیشتر از مشتریان آنها در مورد کیفت کارشان و همچنین میزان رضایت آنها سوال کنید و با جواب های که می گیرید می توانید تصمیم بهتری بگیرید.

انتخاب بهترین سالن آرایش عروس در تهران : آرایشگاه های عروس در تهران

تماس با آیشگاه :

شما بعد از اینکه یک سالن خوب نظرتان را جلب کرد، بهتر است که پس از بررسی آن با آرایشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید؛ و اطلاعاتی درباره جنس موهایتان و رنگ مو و پوست تان با ان ها صحبت کنید. امروزه بیشتر آرایشگاه های حرفه ای و مدرن برای جذب مشتری به ان ها وقت مشاوره رایگان می دهند؛ بهتر است تا از این فرصت استفاده کنید و به صورت حضوری در مورد مدل آرایش و موی خود با آنها صحبت کنید.

آرایشگاه عروس

وقت مشاوره :

گفتیم که یکی از حسن نیت های آرایشگاه های مدرن دادن مشاوره رایگان است شما پس از گرفتن وقت مشاوره حضوری، بهتر است تا با مراجعه به آن جا در مورد ایده های خود با آنها صحبت کنید و به پیشنهاداتی که دارید را در میان بگذارید و از آنها در مورد نحوه آرایش و مدل موی مناسب چهره خود تان راهنمایی بگیرید. نحوه آرایش ها امروزه نسبت به گذشته کاملا تغییر کرده است و مدل های متنوع و زیبایی بر اساس فرم صورت و نحوی مدل موی انجام می شود. ارایشگر بر اساس نحوه شکل و فرم صورتتان برای شما ارایش مناسبی را پیشنهاد می کند.

مطالعه کنید :   زیبایی ناخن با پدیکور و مانیکور

کسب تجربه کم :

بهتر است تا برای اطمینان بیشتر از خدمات سالن زیبایی که انتخاب کره اید برای انجام یه سری کارها مثل طراحی ناخن و یا ارایش روزانه ملایم و ی رنگ کردن مو هایتان به آن جا مراجعه کنید و بعد از اینکه کارتان تمام شد به کیفیت کار آن ها را بررسی کنید و اگر از نحوه کار آن ها راضی بودید و کیفیت خوبی داشت می توانید این سالن را با خیال راحت انتخاب کنید و یا برعکس اگر راضی نباشید سالن دیگری را جایگزین کنید.

نتیجه گیری نکردن بر اساس قیمت :

پس از اینکه تمام فیلترها را با موفقیت بررسی کردید شما باید درباره هزینه و بودجه ای که برای این کار کنار گداشته اید تصمیم بگیرید در نظر داشته باشید که تنها قیمت بالا نشان با کیفیت بودن یک آرایشگاه نیست؛ و شما باید ملاک های دیگر را نیز در نظر بگیرید. در مورد سالنی که همواره با دادن پیشنهادات تخفیف طولانی مدت به دنبال نگه داشتن مشتریان است قدری تأمل کنید چون آرایش گاه های تازه کار برای جمع کردن و جذب مشتری چنین پیشنهاداتی را ارائه می دهند آرایشگاه های شناخته شده و معروف بدون انجام این گونه تبلیغات همیشه مشتری های خود را با ارائه خدمات با کیفیت و خوب راضی نگه می دارند در اصل این موضوع فهمیدیم که کیفیت کار ربطی به هزینه و تخفیف ندارد.

بررسی کیفیت آرایشگاه :

شما بعد ازاینکه آرایشگاه مورد نظرتان را انتخاب کردید در بررسی از کیفیت کار آرایشگاه می توانید به آرایشگاه مراجعه کنید و با دیدن نمونه کارهای آن ها و مقایسه ان با چیزی که برای خودتان می خواهید. روش بعدی مشاهده بروشورها و کاتالوگ های سالن با مشتریان که این نوع آرایش ها روی آن ها انجام شده است. از مشتریان نظرخواهی کنید و در مورد نحوه میکاپ آن صحبت کنید؛ و یک روش مناسب تر اینکه می توانید از وب سایت آرایشگاه بازدید کنید و تمام نظرات مشتریان را در مورد رضایت کار ببینید.

مطالعه کنید :   آرایش صورت مخصوص مهمانی ها

تعویض و یا انتخاب :

شما مجبور نیستید که فقط یک انتخاب داشته باشید اگر فرصت کافی دارید و شما از کار آرایشگاه عروس مورد نظر راضی نبودید؛ حتما به سراغ سالن دیگری بروید و سالن دیگری را برای مراسم خودتان انتخاب کنید. نکته مهم این که در این مورد بهتر از وسواس زیاد نیز خود داری کنید زیرا این حساسیت کار شما را در انتخاب سالن خوب با مشکل مواجه می کند.

وفادار بودن :

درست است که شما دوست دارید که در روز مراسم تان بسیار زیبا و بی نقص باشید ولی اینکه بیشتر افراد از آرایشگرشان انتظار معجزه و توقعات نابه جا دارند اصلا صحیح نیست. اگر سالنی که برای این مراسم انتخاب کرده اید سالنی است که شما مشتری دائمی آن هستید پس نگران نباشید زیرا ارایشگر از سلیقه شما اطلاع کافی دارد و از انتخاب نوع درست آرایش شما کاملا آگاه است پیشنهاد ما برای شما این است که بهتر است او را انتخاب کنید و تنها به اسم و شهرت آرایشگاها بسنده نکنید.

انتخاب درست :

شما قبلا حتما درباره این که چه مدل مو و چه نوع آرایشی را می خواهید با آرایشگرتان صحبت کرده اید آرایشگر شما براساس جنس و رنگ مو و فرم صورتتان پیشنهاد شما را بررسی می کند و شاید چند تغییر کوچک در آن ایجاد کند شما باید اطمینان کنید چون او با توجه به تجربه خود و دانستن مدل مو و آرایش زیبا برای شما، برای یک انتخاب درست شما را راهنمایی می کند.

انتخاب بهترین تالار و باغ تالارعروسی در  : باغ عروسی تهران

برچسب ها: , , , , ,





:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: