نکاتی در مورد انتخاب تالار عروسی
نوشته شده توسط : مهدی

نکاتی در مورد انتخاب تالار عروسی

نکاتی در مورد انتخاب تالار عروسی : برای برگزاری مراسم عروسی به یک محل خوب و زیبا نیاز دارید بدلیل اینکه شما یکبار مراسم عروسی میگیرید نیازی نیست که خودتان این محل را برای خودتاتن درست کنید چون کاری بسیار پر هزینه است. تالار ها و باغ های عروسی بسیاری وجود دارد که می توانید از آنها انتخاب کنید و یکی از بهترین های آنها را برای مراسم عروسی خود رزرو کنید البته این کار را باید چند ماه قبل انجام دهید که مشکلی پیش نیاید.

باغ تالار عروسی

درباره انتخاب یک تالار خوب به نکات زیر توجه می کنیم:

دسترسی آسان

برای انتخاب محل عروسی خود باید دقت کنید که تالار عروسی یا باغ برای عروسی که انتخاب کرده اید براحتی قابل دسترس باشد در غیر اینصورت رفت و آمد به آن محل مشکل خواهد بود و باعث خستگی خود و مهمانان می شود که کار رضایتبخشی نیست. حتی تالار یا باغ عروسی که انتخاب کرده اید بهتر است نزدیک آرایشگاه عروس نیز باشد تا عروس بتواند در زمان مناسب در مجلس حضور داشته باشد. در انتخاب این محل به خیابان هایی که به محل مورد نظر شما می روند دقت کنید چه زمانی ترافیکی دارند دقت کنید که این محل را در مناطق شلوغ و پر ترافیک انتخاب ننمایید. تیم تشریفات مجالس شما را در این مورد به خوبی راهنماییی میکنند.

بهترین باغ تالار های عروسی تهران در  : باغ تالار عروسی تهران

ظرفیت تالار برگزاری عروسی

تالار عروسی یا باغ عروسی که رزرو می کنید باید متناسب با مهمانانی باشد که دعوت می کنید پس باید قبل از رزرو محل عروسی تعداد مهمانان شما مشخص شده باشد. اگر تعداد مهمانان شما کم باشد تالار یا باغ تالار بزرگ برای مراسم عروسی شما جالب نخواهد بود چون مهمانان در آنجا پراکنده خواهند شد و مجلس خلوت به نظر می رسد و بالعکس یعنی اگر مهمانان شما زیاد باشد و سالن یا باغ کوچکی در نظر بگیرید محل مراسم برای مهمانان جایی تنگ خواهد بود و باعث خستگی می شود . در حالت کلی تالار یا باغی که رزرو می کنید بعد از پر شدن مهمانان باید در آنجا براحتی رفت و امد کرد و جای تنگی نیز نباشد و حتی الامکان تعداد کمی میز و صندلی اضافی وجود داشته باشد برای مهمانان احتمالی که به صورت سرزده می آیند.

سقف تالار

دقت داشته باشید که تالار ی که انتخاب می کنید سقفی بلند داسته باشد تا مهمانان حتی خود میزبان در آنجا احساس تنگی و خفگی نکنند. پس سقف تالار عروسی باید بلند باشد.

پاکینگ تالار عروسی

اگر می خواهید مهمانانی که دعوت کرده اید با خیالی راحت در مراسم باشند باید تالار مورد نظر دارای پارکینگ باشد و خودرو های مهمانان در انجا پارک شود و مهمان نگران وسلیه خود نباشد . بنابراین پارکینگ یکی از نکات مهم تالار است خصوصا برای تالار هایی که در وسط شهر قرار دارند پس در انتخاب تالار به پارکینگ تالار ها توجه کنید.

تزئینات داخل تالار عروسی

مهمترین ویژگی باغ تالار عروسی آراستگی و تمیز بودن سالن می باشد. همه اجزایس تالار از جمله میز و صندلی ها و رومیزی ها و … باید تمکیز باشند. کاور صندلی ها نیز باید تمیز و با روبان تزیین شده باشند و روی میزها باید با شمع و گل تزینن باشند و به مقدار کافی برای مهمانان میوه و شیرینی گذاشته شده باشد. همه تزئینات باید باهم هماهنگ و همرنگ باشند تا برای مهمانان جالب باشد .

تالار عروسی

میز شام

مهمترین پذیرایی میزبان از مهمانان موقع شام صورت می گیرد پس باید میز شام شما طبق منویی که از قبل انتخاب کرده اید به بهترین شکل ممکن تزئین و چیده شود. منوی شام را ،هم می توانید از خود منوهای تالار انتخاب کنید ، هم می توانید از رستوران های دیگر انتخاب کنید و افراد تیم تشریفات آنهارا در میز شام به خوبی بچینند.

ایجاد محلی برای عکس گرفتن

در بخش کوچکی از تالار می توانید جایی برای عکس گرفتن درست کنید . شما می توانید این قسمت را با گل های رنگارنگ و زیبات بیارایید تا محل زیبایی برای عکس گرفتن مهمانان و خود باشد.

بیشتر بخوانید : آتلیه عکاسی عروس

تست کردن غذا و کیفیت پذیرایی

قبل از انتخاب تالار مورد نظر ، غذاهای آنجا را تست کنید سعی کنید این کار را به صورت سرزده انجام دهید تا از طعم و مزه غذای آنجا مطمعن تر باشید. از میزبانان دیگر نیز می توانید در مورد کیفیت پذیرایی و غذای تالار پرس و جو کنید. همچنین به لباس کارکنان و نحوه برخورد آنان با مهمانان نیز دقت کنید و سپس تالار مورد نظر را انتخاب کنید.

از دیگر نکات انتخاب تالار وجود اتاق برای کودکان، اتاق رختکن ، سرویس بهداشتی تمیز و غیره می باشد که در انتخاب تالار باید به آنها توجه داشتنه باشیم.





:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: