تاثیرات نور پردازی در تالار عروسی
نوشته شده توسط : مهدی

تاثیرات نور پردازی در تالار عروسی : از مهمترین تدارکات عروسی که اهمیت خاصی هم دارد ومعمولا نادیده گرفته میشود استفاده از یک نور پردازی حرفه ایی میباشد.تاثیرات این کار در فضای سالن واحساساتی که در عروس ودامادومیهمانان به وجود میاید بسیار زیاد وزیبا میباشد.ودر عین حال که به عروسی شما حال وهوای خوبی میبخشد هزینه ی زیادی را نیز برای شما در بر نخواهد داشت.وشما میتوانید ان را با یک هزینه ی کم به برنامه های خود بیفزایید.

تاثیرات نور پردازی در تالار عروسی

استفاده کردن از نور پردازی در تالار عروسی علاوه بر ان که فضای محل برگزاری مراسم را بسیار زیبا و قشنگ میکند میتواند در زیبایی وقشنگی محل هایی از تالار که به منظور خاصی تزیین شده اند مانند سن رقص ویا محل نشستن عروس ودامادو…بسیار تاثیر گزار باشد وزیبایی ان ها را دو چندان کند.

نور پردازی خوب وحرفه ای برای فیلم برداران وعکاسان در سالن عروسی از اهمییت خاصی برخوردار است چرا که انان میتوانند با استفاده از یک نور پردازی خوب صحنه های بسیار قشنگی را برای گرفتن عکس های زیبا ورویای به وجود بیاورند تا بعدا تبدیل به خاطره ای شیرین برای عروس وداماد محترم بشود.

سعی کنید در مراسم عروسی خود از رنگ های مختلف استفاده کنید.از نکات بسیار مهمی که در زیبایی تالار عروسی بسیار مهم است به کار بردن یک نور پردازی عالی میباشد.اهمیت نور پردازیی خیلی بیشتر از یک روش کاری ویک برنامه در تشریفات عروسی میتواند باشدوهست.همان طوری که یک موزیک قشنگ ودل نشین نیروی بسیار زیادی را به میهمانان وعروس داماد میدهد ونشاط ان ها را بالا میبرد.و حس زیبایی را در ان ها به وجود می اورد .وجود نور پردازی خوب نیز نیروی انها را چند برابر خواهد کرد.وجود نور پردازی خوب وعالی ووتزیینات ودکوراسیون سالن باهم رابطه ی مستقیم دارند ونبود یکی بدون دیگری بی فایده خواهد بود.زیرا نورپردازی دکور وتزیینات وگل وگیاه سالن عروسی را زنده کرده وموجب به چشم امدن ان ها میشود واین ها باهم ایجاد یک فضای بسیار زیبا وحس خوش میکنند.

معرفی بهترین تالارهای عروسی در تهران : باغ تالار عروسی

در مجالس عروسی برنامه ی نور پردازی را به سه قسمت مختلف میتوان تقسیم بندی کرد.

۱-استفاده از نورپردازی در مراسم اصلی جشن

در این قسمت سالن برگزاری مراسم وراهروها و…سعی میشود به دلیل اهمیتی که دارند به طرز ویزه ای نور پردازی شوند.

مطالعه کنید :   وظایف ساقدوش در مراسم عروسی

۲-قسمت شام ونوشیدنی ها

در این بخش همیشه طرحی مناسب با جشن برنامه ریزی میشود.در این قسمت نورپردازی باید بتواند طرح دکوراسیون ان جا را به نمایش بگزارد.یک نور پردازی خوب میتواند کار طراح دکور سالن را بسیار زیبا جلوه دهد.

۳-محل رقص

یک نور پردازی عالی باید بتواند حال وهوای خوب وحس قشنگی را در محل رقص وبه کسانی که در حال رقص هستند بدهد تا میهمانان شما از ان جشن لذت برده ویک خاطره ی شیرین برای شما وانها فراهم شود وخستگی زحمت هایی را که برای عروسی کشیده اید از تن تان بیرون رود.

زیاد نگران نورپردازی ورقص نور واین که ایا میهمانان را سرگرم خواهد کرد یا نه نباشید.این کار میتواند به شکل های مختلف انجام شود .مثلا نورپردازی میتواند به شکل های گوناگون هندسی ومرتب در کف سالن ویا بر روی دیوارها ویا بر روی سقف سالن تابانده شود.ودر طول جشن به حالت های مختلفی در اید.تا حس وحال خوب را به سالن عروسی شما ببخشد.

زوج های جوان عزیز باید این نکته را به خاطر داشته باشند که در تشریفات عروسی خود به هیچ عنوان خدمات نور پردازی را فراموش نکنند وهنگامی که برای اجاره ی تالار خود مراجعه میکنند حتما از وجود یک برنامه ی نور پردازی خوب برای تغییر حال وهوای عروسی وسالن مطمئن شوند. چنان چه میدانیم نور پردازی یک ارمان فنی به حساب میاید اما میتواند تا حدودی عنصری از طراحی نیز به حساب اید.بنابرایین فراهم کردن ابزار الات نورپردازی به تنهایی نمیتواند به معنی نور پردازی باشد.

به زبانی ساده تنظیم کردن چراغ ها ولامپ ها به تنهایی نمیتواند نور پردازی به حساب اید بلکه ما برای این کار نیاز به یک طراح ماهر داریم تا درلخظات لازم بتواند این نور پردازی را تنظیم کرده وتغییر بدهد ودر ضمن یک طراح ماهر باید بتواند ابزار الات خود را از دید همگان مخفی نگه دارد.





:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: