نکات داشتن لب های برجسته
نوشته شده توسط : مهدی

نکات داشتن لب های برجسته : معمولا لب های برجسته و خوش رنگ از بارزترین اجزای صورت می باشد امروزه راه های مختلفی برای این کار وجود دارد و جراحی ها و تزریق های بسیاری انجام می شود اما به جز این روش ها که معمولا پر هزینه و همراه با دردسرهایی است می توان با روش های درمانی خانگی لب هایی برجسته و قلوه ای داشت.

نکات داشتن لب های برجسته

برترین آرایشگاه های عروس در تهران : سالن زیبایی عروس تهران

مراحلی که برای انجام این درمان ها موثر است:

لایه برداری پوست لب :

لایه بردار لب باعث نرمی لب می شود و این کار معمولا هر سه روز یک بار و با تهیه اسکراب لب صورت می گیرد؛ که مواد تهیه کننده این اسکراب شامل عسل و شکر و وازلین است که با این اسکراب لایه برداری از لب انجام می شود و در نهایت با از بین رفتن سلول های مرده لب باعث نرمی و صاف شدن لب های شما می شود. داشتن لب های صاف و نرم و خوش رنگ، همان طور که متوجه شدید نیاز به لایه برداری دارد و این امر بسیار مهم می باشد. یک لایه بردار قوی و طبیعی ترکیب روغن زیتون و شکر به مقدار مساوی با هم و مخلوط ان ها باهم سپس به آرامی و به حالت ضربه ای این ترکیب را روی لب بگذارید.

سپس به کمک یک مسواک، خیلی آرام لب هایتان را لایه برداری نمایید. برای داشتن لب های برجسته روش دیگر اینکه بهتر است قبل از اینکه رژ لب تان را بزنید با یک مسواک مرطوب یا لیف خیس لب هایتان را آرام برس کنید و خیلی مراقب باشید که به شدت این کار را انجام ندهید زیرا پوست لب بسیار حساس است و ممکن است که لب شما زخمی شود مسواک خیس برس کردن روی لب باعث تحریک لب تان می شود و لب هایتان نسبت به قبل کمی متورم و برجسته می شود.

مطالعه کنید :   زیبایی ناخن با پدیکور و مانیکور

نرم کننده لب :

بیشتر افراد نسبت به فصول سال حساسیت هایی دارند و شایع ترین آن هم پوست پوسته شدن لب و خشک شدن آن است برای مراقبت از پوست لب تان حتما قبل از اینکه فراموش کنید و بخوابید قبل از خواب و صبح بعد از بیدار شدن اولین کاری که انجام می دهید برای نرم شدن لب هایتان باید از یک نرم کننده مناسب استفاده کنید.

معجزه چای کیسه ای :

بیشتر افراد برای نرم شدن لب هایشان از چای کیسه ای استفاده می کنند و بسیار هم احساس رضایت دارند پس شما هم برای اینکه لب هایتان نرم شود، یک چای کیسه ای را بعد از استفاده کردن هنگامی که کمی خنک شد به مدت چند دقیقه حدودا ۳ دقیقه روی لب تان قرار دهید این کار در نرم کردن لب هایتان معجزه خواهد کرد.

استفاده از سایه سفید :

این روش هم روش مناسبی است تا شما لب های خودتان را برجسته تر نمایان کنید پس برای این کار و برجسته کردن لب ها و برای بزرگ و یا حجیم تر بنظر رسیدن شان بهتر است که به قسمت بالاتر از کمان لبتان مقدار کمی از سایه ی سفید بزنید و سپس خط لب تان را کمی بالاتر از روی خط طبیعی لب تان بزنید شاید در انتخاب خط لب مناسب تان دچار تردید شوید ولی در انتخاب رنگ خط لب باید رنگی یکسان با رنگ لبتان و یا کمی پررنگ تر از لب تان را استفاده کنید هنگام زدن خط لب حتما حواستان باشد که بیش از حد، خط از خط طبیعی لبتان بالا نرود، زیرا در این صورت لبتان فرم و شکل خوبی پیدا نخواهد کرد.

مطالعه کنید :   همه چیز درباره اکستنشن مو , هزینه و قیمت اکستنش مو

رژ لب قرمز:

رنگ قرمز جلوه و نمای خاصی به صورت شما می دهد معمولا بیشتر خانم ها از این رنگ رژ محبوب استفاده می کنند شما هم برای افزایش جذابیت و جلب توجه بیشتر لب هایتان در مهمانی ها، قبل از زدن رژ لب از برق لب استفاده کنید و سپس از یک رژ حجم دهنده قرمز رنگ استفاده کنید و بهتر است که بصورت منظم رژتان را تجدید کنید. پس استفاده از رژ قرمز برای داشتن لب های که جلب توجه کنند و جذاب باشند خیلی مناسب است.

نوشیدن آب :

آب یکی از بهترین مواد طبیعی و نقش بسیار تاثیر گذاری بر روی سلامت و زیبایی فرد دارد. آب حتی برای حجیم شدن لب ها هم مفید است و توصیه می کنند که اگر برای حجیم شدن لب هایتان دنبال یک نوشیدین خاص هستید بهترین و سالم ترین آن این است که آب بنوشید، آب بتعث تازگی و زراوت پوست تان می شود و اگر شما از ان دسته افرادی هستید که جنس پوست تان خشک است و عمدتا لب های ترک خرده دارید این علامت کم آبی بدنتان است، بدنتان می گوید که شما احتیاج به نوشیدن آب بیشتری دارید شما باید آب بیشتری را روزانه مصرف کنید تا با این کار به پوستتان آب کافی برسد. هیدراته کردن پوست باعث نرم تر شدن پوست و در نهایت لب های شما هم نرم و برجسته تر می شود. پس نوشیدن آب را فراموش نکنید.

معرفی بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی عروس در تهران : آرایشگاه عروس

رژ لب ارزان :

استفاده از لوازم آرایشی ارزان و بی کیفیت جدی ترین اسیب را به پوست و سلامت می زند پس محصولاتی را تهیه کنید که از کیفیت خوبی برخوردار باشند. درباره رژ لب های ارزان باید گفت که استفاده این رژ ها می توانند لب های شما را خشک کنند و با داشتن سرب خطراتی را برای شما به وجود می آورند از رژلب های با کیفیت که کمی گران تر هستند تهیه کنید و با خیال راحت استفاده کنید. برق لب هم یکی از مواردی است که برای لب مفید است اگر برق لب در خانه نداشتید می توان با خیال راحت گفت که وازلین همان کار را برایتان خواهد کرد. بعلاوه نقش مرطوب کننده ای عالی وازلین را نمی توان دست کم گرفت. پس بهتر است که وازلین را جایگزین انواع برق لب ها کنید.

مطالعه کنید :   ترفند کاهش زمان در آرایش کردن

نکات مهم و کلیدی :

  • استفاده مرتب و منظم از نرم کننده لب برای جلوگیری از ترک و خشکی پوست لب
  • خیس نکردن لب ها با زبان چون باعث خشکی و ترک خوردن لب ها می شود
  • هنگام ترک خوردن لب ها نخندید تا دچار شکاف لب نشوید بهتر است همیشه از نرم کننده لب استفاده کنید.
  • برای نرم و خوش رنگ کردن لب هایتان می توانید از کره طبیعی نیز استفاده نمایید و لب هایتان را در روز چند مرتبه ماساژ دهید.
  • مصرف محصولات لبنی، میوه ها و آب میوه ها را به مقدار کافی مصرف کنید تا دچار کمبود هیچ ویتامینی در بدنتان نباشید و پوست زیبا و سالمی را داشته باشید.




:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: