انواع مدل موی عروس
نوشته شده توسط : مهدی

انواع مدل موی عروس

انواع مدل موی عروس , پرشکوه : علاوه بر آرایش صورت عروس مدل موی عروس نیز تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت چهره عروس  دارد. انتخاب مدل موی عروس از بین مدل های متنوع و زیبا کار سختی است.مدل مویی را انتخاب کنید که مطابق با مد روز باشد و با ظاهر شما همخوانی اشته باشد و علاوه برآن آرایشگرتان از پس انجام مدل موی انتخابی شما برآید.

هر مدل مویی که دیدید زود شیفته آن نشوید چون شما با مدلی که دیدید از نظر فرم صورت،بدن و لباس فرق دارید خودتان را با آن مدل تجسم کنید وببینید که واقعا مدلی که انتخاب کردید به شما می آید یا خیر.

انواع مدل موی عروس

انواع مدل موی عروس

به فصل و شرایط آب و هوایی که عروسی در آن برگزارمیشود توجه کنید و مدل مویی را انتخاب کنید که مناسب فصل باشد در فصل تابستان و در گرمی هوا مدلی انتخاب نکنید که شما را به خاطر ایجاد گرما کلافه کند.
با آرایشگرتان در ایجاد مدل موی سر خلاقیت داشته باشید و فقط به انتخاب مدل های رایج بسنده نکنید . شما می توانید با تغییر در یک مدل مو یا ترکیب دو مدل یک مدل موی جدید خلق کنید که مختص خودتان باشد.
در انتخاب مدل مویتان به طرح لباس عروستان توجه کنید و سعی کنید مدل مویتان با مدل لباستان هماهنگی داشته باشد . مثلا اگر لباس عروستان دارای طرح شلوغی است بهتر است مدل موهایتان ساده باشد تا هماهنگی بین لباس و مدل مو برقرار باشد.

انتخاب انواع مدل موی عروس

اگر در طول عروسی میخواهید روی موهایتان را بپوشانید بهتر است از مدل موی جمع و محکم استفاده کنید از مدل موی باز استفاده نکنید چون با پوشاندن مدل موی باز هم از پف موهایتان کاسته میشود و موهایتان حالت وز پیدا میکند و موهایتان حالت اولیه و زیبای خود را از دست می دهند.
برای نشان دادن زیبایی وتمامیت لباس عروس مخصوصا در قسمت ناحیه گردن از مدل موی ساده جمع شده یا حلقه شده در پشت گردن استفاده کنید، این مدل مو از زیباترین سبک های آرایش موی عروس می باشد که در آرایشگاه عروس استفاده میشود در این روش با جمع کردن موهااز روی شانه ها و اطراف صورت زیبایی یقه لباس و پشت لباس نمایان میشود. این مدل مو با یک کت بولرو شما را بسیار شیک نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید :  جدیدترین مدل موی عروس

رابطه مدل موی عروس با مدل یقه لباس عروس

بهتر است که با مدل یقه یک طرفه مدل موی یک طرفه یا حلقه شده در یک طرف انتخاب بشود این مدل مو در ظاهر عروس توازن ایجاد میکند،برای این مدل انتخاب های زیادی وجود دارد . یکی از این مدل ها حلقه کردن مو در یک طرف می باشد که ظاهر شما را بینظیرجلوه میدهد , برای حلقه کردن مو در یک طرف به موی بلند و متوسط نیاز است طبیعتا با موهای بلند و زیاد حلقه بزرگتری درست میشود برای درست کردن این مدل لازم نیست از تزئینات زیادی استفاده بشود و این مدل مو شل بسته میشود و عروس خانم هایی که دوست دارند  در آخرب شب موهایشان باز باشد این مدل برایشان پیشنهاد داده می شود.

حلقه موی بالرین:این مدل مو یک مدل کلاسیک و شیک و جمع و جور است که اخیرا هنرپیشگان و خوانندگان مشهور برروی فرش قرمزبسیار دیده شده.آدری هپبورن برای اولین بار در دهه۶۰از مدل موی بالرین استفاده کرد که توجه عموم را به خود جلب کرد. این مدل مو برای عروس خانم ها با ایجاد پیچش و ارتفاع زیاد محبوب شد.برای این مدل نیازی نیست موهای ضخیم و بلندی داشته باشید .از دونات مو برای حجیم نشان دادن موهایتان به عنوان پایه استفاده کنید و موهارا دور آن بپیچید.این سبک و مدل موی عروس برای عروسی های خانواده های سلطنتی وشاهزاده ها می باشد.

با پرشکوه , پرشگوه ترین ها را تجربه کنید .





:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: