رژ لب و آرایش زیبا
نوشته شده توسط : مهدی

رژ لب و آرایش زیبا

رژ لب و آرایش زیبا , پرشکوه : آرایش لبها می تواند به جذابیت و زیبایی صورت بیافزاید،با رژ لب می توان فرم لبها را زیباتر و اصلاح نمود .تاثیر رژ لب در زیبایی چهره انکار ناپذیر است و بین رژ لب و زیبایی  لب رابطه مستقیمی وجود دارد.روزانه انواع مختلفی از رژ لب های روانه بازار میشود و به تنوع آنها اضافه میشود .رژ لب یکی از پرمصرف ترین محصولات آرایشی خانم هاست ،در انتخاب رژ لب علاوه بر سلیقه شخصی است ،به روز بودن و درست انتخاب کردن رنگ و بافت رژ نقش بسزایی دارد.

رژ لب و آرایش زیبا

رژ لب و آرایش زیبا

برای خوش فرم کردن و زیبا نشان دادن لبهایتان قبل از زدن رژ خط لبهایتان را با یک مدادخط لب خنثی یا کم رنگ بکشید.دقت کنید که برای کشیدن خط لب روی خط خود لبتان بکشید نه خط خارج از لب را. در مرحله بعدی خط لب مورد نظرتان را ترسیم کنید قدم بعدی پرکردن سطح لبهایتان با رژ لب مورد علاقه تان استبعد از زدن رژ نوبت پخش کردن و ترکیب رنگ رز با خط لبتان بوسیله برس برس مخصوصتان می باشد ترکیب و پخش کردن رژ لب و خط لب برای از بین بردن خط تفکیک آنها می باشد.

یکی از مشکلاتی که خانم ها با آن روبه رو هستند در آرایش لب ها انتخاب رنگ رژ مناسب با لب و رنگ پوست آنهاست.انتخاب رنگ و نوع رژ لب مناسب لب های شما تاثیر بسزایی در آرایش لب ها و زیبایی آرایش صورت شما دارد  .

استفاده از رژ لب و آرایش زیبا :

یکی از مهمترین مسائلی که در مورد آرایش صورتو مخصوصا آرایش لبها وجود دارد مسِله رنگ پوست به خصوص صورت است چون قرار است با آرایشزیبایی های خود را نمایان کنید وعیوب خود را کم رنگتر رنگ رژ لبتان ارتباط مستقیمی با ررنگ پوست صورت شما دارد.بنابراین اگررنگ پوست صورت خود را در انتخاب رنگ رژتان نادیده بگیرید با ناهماهنگی و منظره بد در چهره خود مواجه می شوید  برای انتخاب رنگ رژ هماهنگ با رنگ صورتتان  رژ لب را کنار لب قرار دهید تا به میزان هماهنگی رنگ رژ با رنگ صورت پی ببرید. برای زدن رژ لبهایتان را در حالت لبخند نگه می داریم و در آرامش کامل رژ را میزنیم.

بیشتر بخوانید :  فرکردن موهای عروس

با آرایش درست لبها می توانید صورتتان را جذابتر یا برعکس از جذابیت صورتتان کم کنید، رژ نزدن  بهتر از این است که رژ لبتان را به صورت پخش شده و نامرتب و با رنگهای نامناسب بزنید. استفاده از ژلب تنها آرایش ساده ای می باشد که احتیاج به مراجعه به سالن زیبایی و یا آرایشگاه عروس ندارد .

از مداد های مخصوص خط لب در مرحله اول لب بالایی رابه ای صورت که ابتدا لب بالایی را از گوشه لب به سمت وسط لب می کشیم و ادامه می دهیم حالا نوبت لب پایینتان است  مثل لب بالا از گوشه لب به سمت وسط لب میکشیم .بهتر است رنگ مدادلبتان را یک درجه تیره تر از رنگ رژتان انتخاب کنید.بعداز کشیدن خط لبتان نوبت انتخاب و تعیین کردن رنگ رژ مناسب است ،رژ  لب را نخست به لب بالایتان و در مرحله دوم به لب پایینتان بزنید. شما می توانید فرم لبهایتان را با آرایش ترمیمی به صورت دلخواه خود دربیارید.

درست مانند کرم که در تن رنگ های مختلف است رژ لب نیز همین حالت را دارد پیدا کردن تن رنگی مناسب برای زیبا دیده شدن شما ضروری است.اگر رنگ پوست تیره ای دارید دستتان در انتخاب رنگ رژ بازتر است ولی از رژهای زیاد روشن یا کمرنگ خودداری کنید رنگ گوجه ای،شکلاتی،و رنگ های قرمز مناسب است.

برای افراد دارای رنگ پوست متوسط یا متعادل  می توانند از رژ لب نارنجی رنگ استفاده کنند  و تمام طیف قرمز برای رنگ پوست شما مناسبتر است.

اگر رنگ پوست روشنی دارید از طیف رنگ های روشن همچون صدفی و صورتی و بژ برای رنگ رژتان استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :  آرایش و خط چشم عروس

با پرشکوه رژ لب مناسب برای خود را بیابید تا همواره پرشکوه باشید .





:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: