۵ سوال مهم قبل از انتخاب آرایشگر
نوشته شده توسط : مهدی

۵ سوال مهم قبل از انتخاب آرایشگر : همان طورکه شاهد هستیم امروزه تعداد مراکز زیبایی در شهرهای مختلف روز به روز در حال افزایش است. شما با یک جستجو در سایت ، خیلی راحت متوجه می شوید که این مراکز زیبایی چه خدماتی را برای مشتریان خودشان ارائه می دهند معمولا بسیاری از مشتریان این سالن های زیبایی خانم های جوانی هستند که می خواهند در فاصله زمانی باقی مانده تا عروسی شان مو، ناخن، پوست شان را اصلاح و خود را برای مراسم ازدواج شان آماده کنند و با توجه به این نیازها است که بازار خدمات این مراکز و سالن ها بسیار داغ شده است.

5 سوال مهم قبل از انتخاب آرایشگر

شما باید در انتخاب سالن مناسب و دقت کنید وشما تحقیقات جامع و کاملی راجب ارایشگری که شما را ارایش می می کند کسب کنید قطعا شما آن روز باید زیباتر و جذاب تر از همیشه باشید پس شما قبل از هر کاری، باید از دو نکته مهم راجب آرایشگرتان مطمئن شوید. مشخص است که شما در روز مراسمتان تا شب باید مرتب و با آرایش باشید گریه کردن شما در مراسم طبیعی است پس باید جوری آرایش شوید که چیزی در صورتتتان به هم نخورد ممکن است در ابتدا انتخاب یک مدل آرایش به دلیل زیاد بودن گزینه ها سخت باشد ما به شما در این مقاله سوالاتی که بهتر است از آریشگر خود بپرسید و یک انتخاب عالی داشته باشید را بیان می کنیم…

برترین آرایشگاه های عروس در تهران : سالن آرایش عروس

آیا می توانم نمونه کارتان را ببینم؟

امروزه آرایش ها و سبک های متفاوت و بروزی در بین آرایشگر ها رایج شده است و این نوع آرایش ها و سبک ها باعث ایجاد رقابت بین آرایشگر ها و مراکز زیبایی شده است. ههان طور که گفتیم هر آرایشگر سبک آرایش به خصوص خودش را دارد اما آرایشگر خوب باید با تمامی سبک ها آشنایی داشته باشد شما برای آنکه در شب عروسیتان بدرخشید باید یک آرایشگر حرفه ای را انتخاب کنید؛ و بهترین روش شناخت آریشگر خوب در دیدن نمونه عروس های که او میکاپ کرده است شما با مشاهده نمونه آرایش ها میتوانید با سبک کاری وی آشنا شوید و انتخاب مناسبی را انجام دهید. در مورد نوع آرایش خودتان و چیزی که دوست دارید با آرایشگر خود به طور کامل صحبت کنید و تمام خواسته هایتان از نوع اریش صورت و موی خودتان را به او بگوید.

مطالعه کنید :   روش های مخفی کردن غبغب با گریم صورت

آیا امکان دارد که به محل جشن هم بیایید؟

در بیشتر کشورهای اروپایی معمولا در روز عروسی آرایشگر هم همراه عروس در مراسم حضور دارد البته این موضوع در کشور ما رواج ندارد و خیلی بعید است که آرایشگر در مراسم باشد و در صورت حاضر شدن هزینه های را باید برایشان پرداخت کرد حضور داشتن ارایشگر در مراسم معمولا استرس را هم کم می کند. پس اگر نگرانی بابت هزینه ها ندارید و آرامش را میخواهید حتما از آرایشگر خود دعوت کنید که در طول روز و تا انتهای شب همراهتان باشد. بیشتر عروس ها معمولا هنگام عکس برداری دوست دارند که مدل های متفاوتی داشته باشند. پس اگر هزینه کافی داشته باشید و ارایشگرتان قبول کند خیلی بهتر می شود که آن روز را کنارتان باشد.

آرایشگاه عروس

آیا خدمات آرایشی دیگر هم شامل کارهای شما خواهد بود؟

از ان جایی که پوست خانم ها حساس است معمولا آرایشگر از عروس می خواهد که یک یا دو روز قبل از عروسی را برای انجام وکس و اصلاح انتخاب میکنند. معمولا اگر این تغییرات را روز عروسی انجام دهند ممکن است که باعث التهاب های پوستی و سرخ شدن صورتشان شود که این اتفاق قطعا خوش آیند و رضایت بخش نیست. بنا به صلاح دید آرایشگر بعضی از کارهای روی مژه نیز میتواند در روز های قبل از عروسی انجام شود. پس در مراجعه به سالن زیبایی خود از آرایشگر راجب سایر خدماتی که سالن آن ها به مشتری ها ارائه می دهد سوال کنید و در صورت لزوم نمونه کارهای مرکز زیبایی را ببیند.

مطالعه کنید :   انواع لایت مو

از چه برند هایی استفاده می کنید؟

امروزه با مطرح شدن انواع برند ها در میان آرایشگر ها سبک جدیدی از آرایش به وجود امده است هر نوع لوازم ارایشی از یک برند خاص و معروف است که طرفداران زیادی دارد. معمولا بیشتر آرایشگر ها با تعداد محدودی برند آرایشی که دارنمعمولا ارایشگر ها از هر برند خاص برای میکاپ استفاده می کنند مثلا برای پوست از یک مارک استفاده می کنند در حالی که شاید پیشنهاد کنند که برای آرایش چشم شما محصول برند دیگری بهتر باشد. اگر شما دوست داشته باشید با صلاح دید ارایشگر از بعضی لوازم خودتان در میکاپ شما استفاده شود با ارایشگر خود در میان بگذارید.

میکاپ آرتیست ها معمولا مارک های مورد علاقه خود را دارند و با آن ها کار می کنند. ممکن است پوست شما نسبت به بعضی کرم پودر ها یا لوازم ارایشی دیگر حساسیت داشته باشد شما حتما در هنگام مراجعه برند مورد استفاده آرایشگر را هم سوال کنید تا در روز مراسم دچار مشکل خاصی نشوید پس قبل از روز عروسی با آرایشگر راجب تمام مسائل خود هماهنگی کنید.

آیا اجازه می دهید با روش کار شما از نزدیک آشنا شوم؟

از آن جایی که شب عروسی و عروس شدن بهترین اتفاق زندگی فرد هست بنابراین حساسیت و استرس داشتن برای آن روز هم بی دلیل نیست. بعضی از عروس خانم ها در انتخاب آرایشگر خود حساسیت های زیادی دارند و برایشان خیلی مهم ایت که ان شب تفاوت تر تز سایر روزها و عروس های که دیده اند باشند همان طور که در این مقاله گفتیم انتخاب یک ارایشگر و سوالاتی که می خواهید از ان ها بپرسید را برایتان نوشتیم…

مطالعه کنید :   نکات مهم در انتخاب آرایشگاه عروس

بعضی از عروس خانم ها بخاطر حساسیت زیاد این موضوع و نداشتن مشکل مالی قبل از مراسم و برای آشنایی با سبک کار ارایشگر چند بار مدل های متنوعی را روی خودشان تست می کنند این کار هزینه بر است و نیاز به زمان کافی هم هست با این کار شما با سبک های مختلف آرایشگر آشنا می شوید و راحت تر می توانید بهترین سبک آرایشی متناسب با تیپ چهره خود را پیدا کنید و آن را برگزینید تا در روز عروسی به معنای هرچه تمام تر بدرخشید. همان طور که گفتیم این کار هزینه بر است و شاید هر کسی نتواند از عهده هزینه آن بیاید پیشنهاد دیگر ما این است که شما اگر تصمیم خود را برای انتخاب یک طراح آرایشی گرفته اید، پس به مرکز زیبایی و سالن مراجعه کنید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای نمونه آرایش های آرایشگر را مشاهده کنید





:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: