سوال از طراح لباس عروس
نوشته شده توسط : مهدی

سوال از طراح لباس عروس , پنج سوالی که می توانید از طراح لباس عروس بپرسید : بی شک پوشیدن لباس عروس برای یک خانم از مهم ترین و خاص ترین لباس هایی است که او در طول عمر خود بر تن میکند. اگر شما قرار است که به زودی ازدواج کنید و عروس شوید. پس بهتر است که شما با مطالعه این مقاله کمی بیشتر درباره انتخاب لباس عروستان اطلاعات کسب کنید همانطور که گفتیم دقت داشتن در انتخاب مدل آن بسیار مهم است.

از آن جایی که امروزه و با به روز شدن طراحی ها و دوخت های لباس عروس مدل های متنوعی وجود دارد. دانستید که مهم ترین مسئله پیش از برگزاری مراسم انتخاب لباس عروس می باشد؛ اما ممکن است که هنگام اماده سازی لباستان برای شما سوالاتی پیش بیایید که ما اینجا برایتان مهم ترین نکاتی را که باید بدانید را می گوییم.

لباس عروس شیک

برندهای برتر طراحی لباس عروس در تهران : مزون لباس عروس تهران

چقدر طول می کشد تا لباس آماده شود؟

قطعا سوالی که اکثر عروس خانم ها در مراجعه به خیاط یا مدیر مزون از آن ها می پرسند این سوال است که لباس آن ها چه موقعی حاضر می شود؟ کاملا مشخص است که زمان آماده شدن لباس چقدر برایتان اهمیت دارد اولین توصیه ما به شما قبل از هر سوالی یا هر فکری این است که همیشه سعی کنید که خودتان را گرفتار مد نکنید و به جای آن بهتر است که روی استایل خودتان و آن چیزی که برای شما از همه چیز مناسب‌‌تر است تمرکز کنید و بهترین انتخاب را انجام دهید.

همان طور که گفتیم مهم ترین اطلاعاتی که در اولین ملاقات با طراح لباس عروسی تان می توانید به دست آورید، تاریخ دقیق آماده شدن لباس تان است. شما باید تاریخ دقیق را برای آماده شدن لباستان به طراح خودتان بدهید سعی کنید یک هفته زودتر از مراسمتان لباس تان را تحویل گرفته باشید و اگر هنوز تاریخی تعیین نکرده اید، نزدیک ترین زمان به روز عروسی تان را برای آن مشخص کنید. فراموش نکنید که زمانی را که برای دوخت لباستان به طراح تان می دهید بسته به نوع لباستان است .

مطالعه کنید :   انتخاب تاج عروس زیبا

سوال از طراح لباس عروس

هر چقدر که لباستان پر کار تر باشد مشخص است که نیاز به زمان بیشتری هم هست و از آن جایی که شما یک طراح ممتاز و معروف را برای دوخت لباستان انتخاب کنید و طراح لباس شما هرچه حرفه ای تر باشد، تعداد سفارشاتی که می گیرد بیشتر خواهد بود، پس شما باید وقت را هدر ندهید و در اولین فرصت به سراغش بروید. بعد از اتمام کار شما باید چند جلسه برای اندازه گیری دقیق و رفع ایرادات نهایی به مزون مراجعه کنید و از آن جایی که معمولا جلسات اندازه گیری و بررسی طرح ها دست کم سه جلسه زمان خواهد برد پس شما باید در انتخاب زمان دقت کافی داشته باشید.

با توجه به فرم بدن من چه اشکالی را مناسب می دانید؟

از دشوارترین و اساسی ترین تصمیم های که عروس قبل از روز عروسی می گیرد انتخاب یک لباس عروس در میان انبوه مدل لباس عروس که به تن شما بیاید و شما را زیباتر و هیکل شما را بهتر از هر موقع دیگری نشان دهد. این انتخاب و جستجو اصلا ساده نیست و نیاز به گشت و گزار بسیار و امتحان کردن تعداد زیادی از این مدل‌ها دارد. کاملا مشخص است که هر لباسی به هر عروسی نمی‌آید و همان گونه که قبلا برایتان نوشتیم هر لباسی از هر نوعی که باشد باید بر اساس فرم اندامش انتخاب شود عروس خانم ها همیشه دنبال لباس هایی هستند تا اندام آن ها را زیباتر و خوش‌فرم‌تر نشان دهد.

بسیاری از عروس خانم ها همیشه برای خودشان در رویاهیشان یک لباس عروس مثل پرنسس ها یا شخصیت کارتونی معروف مثل سیندرلا را انتخاب می کنند درست است که انتخاب مدل و طرح لباس یک سلیقه شخصی است و به خودتان مربوط است اما توجه داشته باشید که هر نوع مدلی که انتخاب می کنید با توجه به فرم و استایل بدنتان مناسب باشد بنابراین شاید شما مجبور شوید که لباس عروسی متفاوت تر از ان چه که در رویاهایتان بر تن می کنید را انتخاب کنید. اطمینان و اعتماد داشتن به طراح لباس می تواند کمک بزرگی را در انتخاب نوع و شکل لباستان به شما بکند پس شما حتما به طراح لباس عروس خود اطمینان کنید، چون کاملا مشخص است که آن ها در این زمینه تجربه و اطلاعات کامل تری نسبت به شما دارند. با ان ها راجب تمام مسائل مشورت کنید و از نظرات ان ها استفاده کنید.

مطالعه کنید :   هفت ویژگی که در اتاق پرو عروس لازم است

بهترین رنگ برای لباس من چه خواهد بود؟

بی شک ما هر وقت که اسم لباس عروس به گوشمان رسیده است یک لباس سفید پر زرق و برق با دامن پفی بزرگ را تصور می کنیم. درست است که طرح و مدل لباس ها بر اساس وجود فرهنگ های متفاوت مختلف است اما بیشتر لباس های عروس رنگ سفید دارند و از آن جایی که رنگ سفید به معنی پاکی و روشنی است اکثرا هم فکر می کنیم که انتخاب رنگ سفید برای مراسم عروسی به علت مفهموم نمادین این رنگ است.

مزون لباس عروس

اما از ان جایی که امروزه دنیای مد و طراحی دچار تغییرات متفاوتی شده است طراحان مد و زیبایی رنگ های مختلفی را به جای رنگ سفید که سالها مورد توجه بوده است را برای عروس خانم ها پیشنهاد می کنند. معمولا بعضی عروس ها هم دنبال لباس عروس به شکل های فانتزی و رنگ های متنوع دیگر هستند و اگر بتوانند که رنگ مناسبی انتخاب و پارچه های زیبایی را تهیه کنند یک ایده جالب می شود که در این باره طراح لباس تان می تواند کمک بزرگی به شما بکند قرار نیست که شما فقط مدل های پیشنهادی طراحتان را تایید کنید شما تمام پیشنهادتان را به طراح خودتان ارائه دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین پوشش برای زیر لباس عروس چه خواهد بود؟

شما با خواندن این مقاله پی می ببرید که مساله ی لباس زیر مناسب چقدر اهمیت دارد و این مسئله حتی مهم تر از انتخاب لباس می باشد چون شما اگر لباس زیر نامناسبی را انتخاب کرده باشید حتی اگر شما یک لباس فوق العاده را به تن داشته باشید اما باز هم لباس شما در بدن شما بد و نا فرم جلوه می کند. از آن جایی که لباس عروس ها به خودی خود دوخت پیچیده و مشکلی دارند معمولا بعضی ها در انتخاب لباس زیر برای پوشیدن لباس زیر مشکل دارند.

مطالعه کنید :   نکاتی در انتخاب لباس عروس صورتی یا نامزدی با رنگ صورتی

توجه داشته باشید لباسی که انتخاب می کنید باید راحت و مناسب باشد شما باید لباسی را که روز عروسی می خواهید تن کنید را چند بار امتحان کنید تا مطمئن شوید روز مراسم و آن تایم طولانی که لباس تن تان خواهد بود اذیت نخواهید شد و کاملا احساس راحتی داشته باشید معمولا لباس زیر هایی با جنس دانتل، یا لباس زیر های که دارای خاصیت انعطاف پذیری هستند بهترین جنس و بافت برای لباس زیر هستند پس در انتخاب این نوع از لباس ها دقت لازم را داشته باشید.

آیا می توان بعد از انتخاب لباس به فکر کاهش وزن بود؟

حتماً همان طور که می دانید داشتن اندام مناسب برای عروسی مهم ترین مسئله ای است که نمی توان از آن غافل شد علی الخصوص وقتی که به روز پرو کردن لباس عروسی تان نزدیک می شوید. هرچند که روز عروسی روز جشن و شادمانی است ولی استرسی که با خود به همراه دارد را نمی توان نادیده گرفت. بسیاری از عروس ها بعد از تحویل گرفتن لباس عروسشان احساس می کنند که می توانند در اندک فرصت مانده به مراسم شان می توانند وزن کم کنندو این سوال بارها و بارها پرسیده شده است پس به جواب آن دقت کنید.

کاهش وزن در فاصله نزدیک با روز مراسم اصلا کار مناسبی نیست؛ و بسیار ممکن است که مشکلات جزئی را برایتان پیش بیاورد. پس بهتر است که صرف نظر کنید در ضمن باید به شما یاد اور این هم باشیم که همسر شما به همین شکلی که هستید وارد رابطه عاطفی با شما شده است پس بخاطر چند کیلو خوتان را دچار دردسر نکنید.





:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: