آرایش مخصوص فصل بهار
نوشته شده توسط : مهدی

آرایش مخصوص فصل بهار : بهار یعنی تازگی و نو شدن پس در بهار وقت آن است که از رنگ های سرد زمستانی خداحافظی کنید و سراغ رنگ های گرم تر و جذاب تر بروید. در بهار پوست صورت در ایده ال ترین صورت ممکن است چون که نه زیاد خشک است و نه زیاد چرب به این ترتیب ماندگاری آرایش تان روی صورتتان هم بیشتر می شود. رژ لب‌هایی با رنگ‌ها و سایه‌های خیلی طبیعی را انتخاب کنید خط چشم خیلی سبکی بکشید و اگر شما جزو آن دسته از کسانی هستید که زیاد آرایش نمی کنند تنها کافیست که یک فونداسیون مناسب استفاده کنید تا هرگونه نقص پوستتان از بین برود و سپس می توانید با زدن رژلب و سایه ای با رنگ طبیعی، خیلی طبیعی باشید.

آرایش مخصوص فصل بهار

معرفی برترین سالن هایز زیبایی عروس در تهران : آرایشگاه عروس

رنگ پوست در فصل بهار

با رسیدن فصل بهار، به دلیل افزایش دما، حساسیت به نور آفتاب و انواع آلرژی ها یا محرک هایی مثل گرده گل و گیاهان پوست احتیاج به مراقبت های ویژه ای پیدا می کند؛ و باید با انواع لوسیون ها و کرم های مرطوب کننده از پوست خود مراقبت به عمل آورید. پوست برنزه بهترین نوع پوست در این فصل می باشد البته پوست نباید به طور کامل برنزه باشد و فقط هاله ای از برنزه بودن روی پوست هم باشد این کافی است.

آرایش چشم در فصل بهار

از آن جایی که چشم‌ها مهم‌ترین بخش صورت شما هستند و زیبایی و جذابیت آن‌ها شما را جذاب‌تر خواهد کرد معمولا این آرایش مخصوص خانم هایی است که می خواهند در زیباترین فصل سال، زیبا تر از هر فصل و هر لحظه ای بدرخشند؛ بنابراین برای زیبایی چشم هایتان بهتر است از سایه هایی با رنگ های بهاری و زیبا استفاده شود سایه قهوه ای در فصل بهار به هر رنگ چشم و پوستی می آید، ولی اگر شما از طرفداران رنگ تیره نیستید می توانید از انواع سایه‌های مخصوص بهار که رنگ هایی مثل بنفش، نارنجی براق، قرمز و صورتی استفاده کنید.

مطالعه کنید :   آرایش صورت مخصوص مهمانی ها

سایه های تیره برای کسانی که چشم های درشت دارند بهتر است و کسانی که چشم های ریزی دارند بهتر است از سایه چشم کمرنگ استفاده کنند خط چشم پهن و زاویه دار هم سبک خوبی برای آرایش چشم در فصل بهار است. معمولا آرایش چشم با تناژ مختلف رنگ سبز صورت شما را با طراوت تر نشان می دهد، ترکیب سبز تیره و روشن این ترکیب برگ های بهاری را نشان می دهد. بلندی مژه هایتان را با آرایش چشم هایتان نمایان تر کنید مژه ها را به سمت بالا ریمل بزنید تا چشم هایتان شاد و جذاب تر به نظر آید با آرایش های رنگی می توانید بلندی مژه هایتان را به رخ بکشید.

آرایش لب و گونه در فصل بهار

پس از زدن کرم پودر مناسب پوستتان بهتر است که صورتتان را بیشتر جلا دهید. زیبا تر کردن صورت و جلوه دادن به آن که با یک رژ گونه این کار با کمی رژگونه ملایم به سادگی انجام خواهد شد. برای این کار ابتدا یک رژگونه با رنگ مناسب انتخاب کنید. در بین رنگ های مخصوص فصل بهار بیشتر رنگ هایی صورتی و هلویی برای رژ گونه مناسب است. استفاده از رنگ صورتی و هلویی بستگی به رنگ پوست تان دارد اگر شما پوست سردی دارید از تن صورتی و اگر پوست گرمی دارید از تن هلویی برای صورتتان استفاده کنید. از آن جایی که رنگ‌های خیلی روشن یا خیلی تیره جلوه خوبی نخواهند داشت پس سعی کنید که رنگ رژگونه را نزدیک به رنگ طبیعی پوست تان انتخاب کنید. بهتر است که از رژ گونه روی قسمت های گوشتی گونه بزنید و بمالید تا تنها سایه‌ای از آن باقی بماند.

مطالعه کنید :   آموزش کاشت ناخن گریم

آرایشگاه عروس

بهتر است که لب هایتان را قبل از رژ لب زدن لایه برداری کنید ساده ترین راه لایه برداری این است که شما با یک مسواک معمولی زمانی که لب ‌های شما کاملا مرطوب است سطح رویی لب‌ها را بمالید تا پوسته‌ های اضافی جدا شود. سپس بلافاصله به لب هایتان روغن بزنید. بهترین رنگ برای آرایش لب‌ها در بهار استفاده از هر رنگی می‌تواند باشد اما توصیه ما رنگی یک درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی لب است. بیشتر خانم‌ها تصور می‌کنند رنگ رژ لب مناسب بهار باید براق و صورتی باشد اما برای آرایش ملایم بهاری نوع مات بیشتر توصیه می‌شود توجه داشته باشید که هر چقدر که ارایش شما در بهار براق تر باشد چهره شما جلوه زیبا تری به خود می گیرد، شما اینکار را می توانید با زدن رژلب های قرمز و نارنجی براق استفاده کنید، یا با زدن برق لب، لب های زیبا داشته باشید.

آرایش ابرو در فصل بهار

آرایش ابرو در فصل بهار : چشم های جذاب همیشه باید ابرو های مرتب و زیبایی را داشته باشد به همین خاطر شکل ابروها در به نمایش گذاشتن چشم‌ها و به طور کلی چهره‌تان بسیار اهمیت دارد. ممکن است قسمتی از ابروی شما ریخته باشد یادتان باشد که با مداد مخصوص ابرو یا اگر مداد ابرو در اختیار نداشتید شما می‌توانید از مقدار کمی سایه چشم برای پر رنگ کردن ابروهای تان استفاده کنید. بهتر است که از همان رنگ سایه‌ای برای ابرو هایتان استفاده کنید که می‌خواهید برای چشمانتان نیز استفاده کنید. از آن جایی که داشتن ابروهایی ضخیم و پرحجم خیلی در ظاهر اهمیت دارد بیشتر افراد هم دوست دارند ابروی طبیعی داشته باشند در این صورت بهتر است که به ابروهایتان دست نزنید و دنباله یا هر چیزی را به ان نزنید.





:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: