چه لباس عروسی به شما میاید و شما را زیباتر میکند
نوشته شده توسط : مهدی

چه لباس عروسی به شما میاید و شما را زیباتر میکند؟ : در صورتی که شما دارای اندامی بزرگ هستید وچهار شانه هستید وبازوهای کلفتی دارید پس تلاش کنید بیشتر از لباس های پوشیده استفاده کنیدوسعی نکنید که از لباس های دکلته ومدل باز استفاده کنید به جای انها میتوانید از لباس های عروس آستین کوتاه ویا آستین حلقه ای استفاده کنید.

چه لباس عروسی به شما میاید

چنان چه بخواهید آراسته وزیبا دیده شوید میتوانید از لباس های مدل ماهی در عروسی خود بپوشید.

در صورتی که شما بالا تنه ی درشتی دارید ودوست دارید بالا تنه ی شما کوچک وظریف به نظر برسد وبا پایین تنه تان هم خوانی داشته باشد در اینجا شما باید لباسی را برای عروسیتان برگزینید که نیم تنه ی ان گن شکل ودامن ان پف دار باشد.در این صورت اندام تان متناسب دیده خواهد شد.

چنان چه سلیقه ی شما با هیچ کدام از مدل های ذکر شده جور نیست ومی خواهید یک عروس خانم زیبا وبا ظرافت به نظر بیایین لباسی ساده وکشیده را برای خود انتخاب کنید.چون این نوع لباس به بیشتر اندامها میاید وان را زیبا نشان میدهد.در انتخاب لباس عروس شما باید به فرم شکم وباسن وقدتان که بلند است ویا کوتاه وهمین طور به شانه ها وبازوهایتان واین که چاق هستید ویا لاغر توجه لازم را بکنید.

در برخی موارد عروس خانم دوست دارد که لباس عروس خود را به جای خریداری کردن سفارش بدهد تا برایش بدوزند در این صورت شما باید حدودا از شش ماه قبل از مراسم جشن خود برای این کار اقدام کنید ولباس خود را مطابق علاقه وسلیقه ی خود به خیاط سفارش دهید تا حد اقل او بتواند دوهفته قبل از مراسم ان را حاضر بکند در این صورت شما این امکان را دارید که ان را به حد کافی در خانه امتحان کرده ودر صورت داشتن عیب وایرادی در لباس از او در خواست کنید که ان را برطرف بکندوهمچنین میتوانید مدت ها با ان در خانه راه بروید وبا ان برقصید تا در روز مراسم به ان عادت کرده باشید وبا ان احساس راحتی بکنید .وکسانی هم که دوست دارند لباس حاضری بخرند باید حدود دو ماه قبل این کار را انجام دهند.

مطالعه کنید :   لباس های مناسب برای مراسم عروسی و میهمانی

مزون لباس عروس

مزیتی که خرید لباس حاضری دارد این است که ما دیگر نگران این مسئله نیستیم که ایا لباس ما خوب خواهد شد ویا بد.ودر یک لحظه تصمیم میگیرند وکار را تمام میکنند.بعضی ازعروس ها یکی دو هفته مانده به عروسی تازه تصمیم میکیرند لباس عروس بخرند این کار کار درستی نیست چون در این صورت انها وقت کافی برای یک انتخاب درست را نخواهند داشت وچون با عجله این کار را انجام میدهند ممکن است نتوانند یک انتخاب درست انجام دهند.بعضی از خانم ها دوست دارند که در جشن عروسی خود لباس رنگی بپوشند این خانم ها باید در انتخاب خود زیاد دقت کنند ولباس خود را به رنگی انتخاب کنند که اگر چند سال دیگر به عکس عروسی خود نگاه کردند خسرت نخورند وبا خود نگویند چرا این رنگ را انتخاب کردم.

معرفی تشریفات عروسی در تهرن : تشریفات عروسی

استفاده از لباس های اکریل دار

اگر در مراسم عروسی خود شما از لباس عروس اکریل دار استفاده کنید علاوه بر ان که بسیار زیبا دیده خواهید شد بلکه در هنگام رقص و موقعی که نور پردازی سالن تغییر میکند لباس شما بسیار قشنگ شبیه ستاره های آسمان دیده خواهد شد و توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد.

رسیدگی به پوست خود و برنزه کردن ان

برنزه کردن از دو هفته پیش : در صورتی که دوست دارید پوستتان در مراسم عروسی تان برنزه باشد سعی نکنید به هیچ عنوان این کار را زودتر انجام دهید چون در ان صورت در ان روز رنگ صورت و پوست شما غیر طبیعی ونارنجی به نظر خواهد رسید.برای این کار باید از دو هفته قبل از عروسی اقدام کنید.

برترین مزونهای لباس عروس در تهران : مزون لباس عروس

از یک هفته مانده به عروسی چه کارهایی را انجام دهیم:

پیش از جشن عروسی به تغذیه ی خود برسید ووسعی کنید که از غذاهای پر چرب وادویه داروهمچنین از تنقلاتی مانند چیپس وپفک استفاده نکنیدوبیشتر تلاش کنید که میوه وسبزیجات بخورید تا پوست شما به جای کدر وجوش دار شدن صاف وروشن شودو خسته وتیره به نظر نیاید .زیرا در شب مراسم باید پوست شما طراوت وشادابی خاصی داشته باشد.ودر صورتی هم که دلتان میخواهد موهای درخشانی داشته باشید باید برای شستن موهای خود نه زیاد از اب گرم ونه زیاد از اب سرد استفاده کنید بلکه باید اب ان ولرم باشد.چون استفاده از اب داغ موجب از بین رفتن چربی ضروری موها میشود در در صورتی که این چربی برای حفظ لطافت ودرخشندگی موها لازم وضروری است.

مطالعه کنید :   انتخاب لباس عروس مناسب

برای داشتن پوستی درخشان ولطیف قبل از مراسم جشن حتما مواد زیر رادر سبد غذایی خود قرار دهید :موادی مانند گوجه فرنگی-هندوانه-توت فرنگی –توت قرمز –توت سفید-تمشک –کلم بروکلی- گریپ فروت –انار – اسفناج-لبنیات –مرغ –هویج-گردو حبوبات- پرتقال-برنج قهوه ای وچای سبز.

ودر صورتی هم که دلتان میخواهد پوستتان بسیار شفاف وبشاش به نظر برسد از مدت ها قبل از عروسی برای پوست خود نرم کننده استفاده کنید وآب فراوانی را میل کنید.

از ۳-۷ روز قبل از مراسم چه کار هایی را باید بکنیم

چنان چه قصد پاک سازی پوست خود را داریدودر این مدت سعی نکنید که پاک سازی عمیق انجام دهید.بلکه سعی کنید یک پاک سازی سطحی را انجام دهید تا جوش های سر سیاه را از بین ببرد وکدری پوستتان را پایین اورد.

در روز قبل از مراسم چه باید بکنیم

در روز قبل از جشن ما بهتر است در خانه مانده وسعی کنیم استراحت بکنیم.وبه اهنگ هایی که دوست داریم وبه ما ارامش میدهند گوش دهیم تا استرس خود را کاهش دهیم.وشب هم سعی کنیم زودتر بخوابیم تا به حد کافی استرتحت کرده باشیم وفردای ان روز خسته وکسل به نظر نیاییم.

در شب قبل از عروسی چه کارهایی را باید انجام دهیم

در صورتی که عروس خانم به مواد ولوازم آرایشی حساسیت دارد باید حتما این را با پزشک خود در میان بگزارد تا پزشک برایش داروی ضد حساسیت تجویز کند چون امکان دارد در اثر اشتباه آرایشگر مقداری از مواد ارایشی مانند ریمل ویا سایه ویا مدادو… در چشم عروس خانم رفته وموجب اب ریزش وسرخی چشم ها شود وهمین طور چشم ها ممکن است به دلیل خستگی ناشی از طولانی بودن مراسم قرمز شوند.





:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: