عکاسی از عروس و داماد
نوشته شده توسط : مهدی

عکاسی از عروس و داماد

عکاسی از عروس و داماد , چطور می شود از عروس وداماد یک عکس خوب گرفت؟ : براینکه از عروس وداماد یک عکس خوبی گرفته شود هم عکاس باید به اندازه ی کافی با تجربه باشد وهم عروس وداماد باید مقداری خلاقیت واستعداد از خود نشان دهند تا بشود تصویر خوب وبا نشاطی را به جا گذاشت.در ضمن باید به این نکته اشاره کنیم که هنر عکاس وشناختش نسبت به تناسب های فیزیکی ورنگی جزء جدا نشدنی یک عکاسی خوب است. بنابراین جند پیشنهاد وراهنمایی را برای شما برای گرفتن عکس های با نشاط در روز عروسی ذکر می کنیم که بهتر است مطالعه کنید.

عکاسی از عروس و داماد

بهترین راه های گرفتن یک عکس خوب از عروس و داماد

۱) اولین و مهمترین نکته در داشتن یک عکس خوب این است که هر فردی باید در محیط اتلیه بتواند احساس راحتی وارامش بکندواهمیت این موضوع برای عروس وداماد ها دوچندان است زیرا انها تا روز عروسی لحظات پر فشاری را پشت سر گذاشته اند واین امر موجب شده است که در اکثر لحظات اشفته ودل نگران باشند.ودر صورت ادامه ی این شرایط امکان دارد که عکس های زیاد خوبی گرفته نشودبنابراین پیشنهاد ما به همهی عروس وداماد ها این است که هنگامی که برای گرفتن عکس به آتلیه عکاسی عروس مراجعه می کنند همه ی دل نگرانی ها واسترس های خود را پشت در بگذارند وبرای یکی دو ساعت هم که شده ارامش خود را حفظ کنند تا عکاس نیز بتواند کار خود را به درستی انجام دهد.

۲) معمولا هیچ عکاسی از عروس و داماد انتظار ندارد که در حد یک مدل ایده ال باشد بنابراین لازم نیست که انها نگران فرم بدن وچهره ی خودشان باشند.زیرا که یک عکاس حرفه ای وبا تجربه می تواند عکس های زیبایی از چهره ها واندام های متضاد تهیه کند.

 

۳) بهتر است که عروس و داماد ها قبل از اینکه در آتلیه حضور بیابند در اینترنت وشبکه های اجتماعی عکس های عروسی را سرچ کنند و ژست ها وفیگور های مختلف را ببینندویکی دو مورد از انها را با عکاس در میان بگذارند تا با عکاس به یک اشتراک نظر برسند واگر قبلا هم ان را تمرین کرده باشند که بهتر خواهند توانست که ان را به کمک عکاس در اورند وتعدادی عکس خوب بگیرند.

۴) زوج های جوان عزیز باید سعی کنند که با عکاس همکاری لازم را داشته باشند زیرا برای تهیه یک عکس رومانتیک وبا نشاط وزیبا عکاس به طور حتم به همکاری ان دونفر نیاز دارد.

۵) اگر لباس های عروس وداماد ساده باشد وزیاد رنگا رنگ نباشداز شلوغ کاری رنگ ها جلوکیری به عمل می اید وعکس های بهتر وزیباتری تهیه می شود.

۶) بهتر است که عروس وداماد برای انتخاب دسته گل وتزیین ماشین عروس با عکاس خود مشورت کنند.

۷) ما پیشنهاد می کنیم ان دسته از داماد ها که خود را چاق می دانند سعی کنند که از لباس های تیره استفاده کنند وان دسته از عروس خانم ها هم که خود را لاغر می دانند تلاش کنند که لباس های پف دار بپوشند.

امید واریم که مطالب ذکر شده برای شما عروس وداماد های عزیز مفید واقع شود وشما بتوانید در روز عروسی وهنگامی که به آتلیه مراجعه می کنید از انها استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: