نکات مهم در انتخاب آرایشگاه عروس
نوشته شده توسط : مهدی

نکات مهم در انتخاب آرایشگاه عروس

نکات مهم در انتخاب آرایشگاه عروس: خانم های محترم می دانند که بهترین روز زندگیشان روز عروسی آنهاست بنابراین باید به زیباترین شکل ممکن آراسته و جذاب باشند و دنبال آرایشگاهی خوب باشند که بهتر است در نزدیکی باغ عروسی یا تالار عروسی باشد البته می توانند از تشریفات مجالس عروسی در آنجا مراسم خود را برگزار می کنند استفاده کنند و در محل عروسی آرایشگاه خود را انتخاب کنند. از ویژگی های یک آرایشگاه خوب این است که از مواد مرغوب استفاده کند و از آرایشهای غلیظ و عجیب خودداری کند. تشریفات عروسی و خدمات مجالس که برای برگزاری مراسم خود انتخاب کرده اید می توانند شما را در انتخاب آرایشگاه مناسب یاری دهند.

انتخاب آرایشگاه عروس

معرفی بهترین برندهای و سالن های زیبایی در تهران : سالن آرایش عروس تهران

برای انتخاب یک آرایشگاه عروس مناسب به موارد زیر توجه داشته باشید:

پرس و جو در رابطه با سالن زیبایی

از دوستان یا آشنایان یا کسانی که می شناسید و اطلاع دارید که به تازگی در مراسم عروسی شرکت کرده است یا خود به تازگی ازدواج کرده است در مورد آرایشگاهی که انتخاب کرده است سوالاتی بپرسید و ببینید که از آنجا راضی بوده اند. در میان دوستانتان حتما هستند کسانی که مدل موهایشان شبیه شماست از مدل و رنگ موی آنها و آرایشگاهی که می روند از آنها بپرسید این امر شما را در پیدا کردن آرایشگاه خیلی یاری می دهد.

بررسی سالن های زیبایی وآرایش

آرایشگاه های معتبری که در اطراف محل زندگی شما قرار دارند رات شناسایی کنید و به محل کار انها بروید به همه حرکاتشان دقدت کنید از جمله تعداد مشتریان ، تلفن و تعداد تماس های آنها و رزرو کردن مشتری ، نحوه برخورد با مشتری و … از مشتری های انجا از نحوه کار و کیفیت انجا بپرسید و همچنین رضایت انهارا نیز بپرسید مس توانید در وب سایت ها هم جست و جوی ارایشگاه های معتبر باشید.

مطالعه کنید :   انواع هایلایت مو , هزینه و قیمت هایلات مو

تماس با آریشگاه عروس

پس از تحقیق و بررسی که آرایشگاه مناسبی پیدا کردید با آنجا تماس بگیرید و در مورد ویژگی های مو وپوست خود با انها صحبت کنید تا آنها هم بتوانند طبق نیاز ما آرایشگر ماهر و خوبی به شما معرفی کنند. آرایشگاه های سطح بالا برای مشاوره دادن هیچ هزینه ای نمی خواهند و به شما وقت مشاوره رایگان می دهند. بنابراین می توانید به صورت حضوری نیز با آنها در مورد مو و رنگ آن یا پوست خود با آنها صحبت نمایید.

گرفتن وقت مشاوره از مدیریت آرایشگاه

بعد از اینکه وقت مشاوره حضوری شما تعیین شد بروید و در مورد فکرهایی که دارید با آنها صحبت کنید و از آنها بخواهید که آرایشگر خبره و ماهری به شما معرفی کنند.یک آرایشگر خوب بهتر از شما می تواند در مورد مو و فرم صورت شما نظر دهد و آرایش های خوبی برای شما در نظر خواهد داد که صددرصد از پیشنهاد های خود شما بهتر است.

کسب تجربه کم

بعد از انتخاب آرایشگاه و آرایشگر خوب و مناسب قبل از روز عروسی از آنها وقتی برای آرایش مختصر و کوچک بگیرید و به آنجا بروید. بعد از اینکار به کیفیت کار آنها نظر کنید مثلا به رنگ مو ، رنگ ناخون و غیره دقت کنید . با این کار شما می توانید تجربه مختصری از آرایشگاه خود بدست بیاوردی و بدانید که برای روز عروسی این آرایشگاه خوب و قابل رضایت است.

نتیجه گیری نکردن بر اساس قیمت

پس از اینکه تحقیقهای خود را کردید با توجه به بودجه ای که دارید قیمت آرایشگاه را در نظر بگیرید توجه داشته باشید که قیمت بالا نشان دادن کیفیت آرایشگاه نیس و باید به نکات دیگری نیز توجه داشت. سالن های مورد نظر پیشنهاد هایی به مشتری می دهند مانند اقساطی پرداختن هزینه آرایشگاه که اغلب برای نگه داشتن مشتری های خود هستند این امر برای آرایشگاه های تازه تاسیس کار عادی هست که جذب مشتری کند آرایشگاه های حرفه ای و شناخته شده با ارائه مواد مرغوب و با کیفیت مشتری های خود را نگ می دارند.

مطالعه کنید :   آموزش کاشت ناخن گریم

بررسی کیفیت آرایشگاه و سالن زیبایی

پس از انتخاب آرایشگاه و آرایشگر بروشور ها وکاتالوگ های آنها را مطالعه کنید .استایل خود را در نظر بگیرید و در با نمونه کارهای مشابه دیگر مشتریان مقایسه کنید و از آنها در مورد رضایت خود از آرایشگاه مورد نظر را بپرسید.

تعویض و یا انتخاب

اگر از آرایشگاهی که انتخاب کردید راضی نیستید می توانید سالن دیگری انتخاب کنید بهتر است از وسواس زیاد در انتخاب پرهیز کنید و منصفانه انتخاب کنید.

وفادار بودن

اگر آرایشگر خاصی دارید که سالها به آنجا می روید و او از نحوه سلیقه شما اطلاع دارد بهتر است آن را انتخاب کنید و به آرایشگاه های بزرگ و گران قیمت بخاطر اسم و شهرت انجا نروید و از آرایشگر انتظار معجزه و جادو نداشته باشید. چون آرایشگر تلاش خود را برای بهنر ارائه نمودن خدمات انجام خواهد داد.

انتخاب درست

در مورد مدل مو و پوست خود با آرایشگر صحبت کنید و او با توجه به سلیقه و فرم صورت شما و با استفاده از تجربه خود پیشنهاد های زیبایی می دهد که شما می توانید یک انتخاب خوب و درست داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: