انتخاب تاج عروس زیبا
نوشته شده توسط : مهدی

انتخاب تاج عروس زیبا

انتخاب تاج عروس زیبا , چگونه با انتخاب تاج عروس زیبا ملکه مجلس خود باشید؟ : از مهمترین ویژگی های بارز برگزاری مراسم های عروسی آراستگی و باشکوه بودن است . برگزارذی مراسم های عروسی باشکوه در باغ های عروسی به وسیله تشریفات مجالس زیبایی مجلس را چند برابر افزایش می دهد. یکی از مهمترین نکته های مراسم عروسی زیبایی و آراستگی عروس می باشد که در مراسم ازدواج هر فرد از اهمیت زیادی برخوردار است.هر خانم در مراسم ازدواج خود به آرایش مناسب ، لباس شیک و مدل موهای جذاب مناسب با فرم صورت و … احتیاج دارد. تاج عروس نیز از مهمترین آراستگی های عروس خانم می باشد که علاوه بر زیبایی وظیفه نگه داشتن تور عروسی را نیز بر عهده دارد با دقت به ویژگی هایی که در ادامه به انها می پردازیم می توان تاج عروس مناسب و زیبا انتخاب کرد.

انتخاب تاج عروس

تاج عروس مناسب

قبل از انتخاب تاج عروسی باید مدل موی (فر ، باز ، شنیون، …) مورد علاقه خود را انتخاب کنید و متناسب با مدل مو تاج عروسی خود را انتخاب کنید .مدل تاجی که انتخاب می شود باید با مدل لباسی که عروس دارد هماهنگ باشد. برای لباس های پرنسی یا رویال از تاج بزرگ استفاده می شود و برای لباس هایی که در دوخت آهنا مروارید وجود دارد تاج مرواریدی بهترین گزینه است با این کار عروس زیبا و جذاب خواهد بود . اگر لباس عروس ساده یا اروپایی است از تاج گل سفید استفاده می شود .

معرفی بهترین مزون لباس عروس در تهران : مزون لباس عروس

اگر پارچه لباس دارای گل و یا شکوفه است تاج عروس بهتر است از مدلا همان گل باشد. لباس عروس در طرح گل رز نیز می تواند با تاج شما هماهنگ باشد. تاج های بلند برای خانم هایی که پیشانیه بلندی دارند مناسب نیست. برای خانم هایی که اختلاف قدشان با همسرشان زیاد است می توانند با شنیون و استفاده از تاج بلند این اختلاف را کم کنند و زوج هایی که هم قد هستند می توانند موهای خود را از پایین شنیون کنند و از تاج ظریف استفاده کنند .

مطالعه کنید :   انواع هایلایت مو , هزینه و قیمت هایلات مو

خانم هایی که تور عروسیشان دانته بوده یا طرحی شلوغ دارند بهتر است تاجی ساده و ظریف انتخاب کنند. بون استفاده از تاج نیز می توان تور را نگه داشت می توان تور را در لابه لای موها جمع کرد. تاج های شلوغ برای خانم هایی که رنگ موی مش را برای عروسی انتخاب کرده اند مناسب نیست چون که جلوه زیبایی ندارد.تاج گل نیز باید با سرویس جواهرات هماهنگ باشد ،عروس هایی که جواهراتشان زرد رنگ است باید از تاج زرد استفاده کنند و همچنین طلای سفید باید تاج نقره ای رنگ داشته باشد ویا سرویس مرواریدی باید با تاج مرواریدی زیبا و هماهنگ شود. کسانی که کی خواهند از گل به جای تاج استفاده کنند باید از گل مصنوعی استفاده کنند زیرا گل طبیعی در برابر حرارت سر زود از بین می رود و ماندگاری ندارد. تشریفات عروسی برای انتخاب یک آرایشگاه مناسب شما را راهنمایی می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: