تقویت ابروهای کم پشت
نوشته شده توسط : مهدی

تقویت ابروهای کم پشت :وجود ابروهای پرپشت و زیبا، جلوه خاصی به صورت می بخشد و ریزش موی ابرو، همیشه باعث احساس ناراحتی در فرد مخصوصا برای زنان می شود چون همان طور که می دانیم زیبایی چشم ها بستگی زیادی به ابرو ها دارد ابرو ها مثل قاب های چشم هستند و از آن جا که زیبایی چشم و ابرو در ترکیب کلی صورت تاثیر دارد تمیز و مرتب بودن ابرو می تواند نقش زیادی در زیبایی و اعتماد به نفس ایجاد کند.

درست است که برای زیبایی هرچه بیشتر باید مرتب ابرو ها را تمیز کرد ولی از آن جایی که شاید خیلی از افراد اطلاعی ندارند زیاد برداشتن ابرو و نازک کردن ان باعث آسیب به ابرو می شود و با گذشت زمان رشد موی ابرو ضعیف و ابرو کم پشت می شود. حتی گاهی پیش می‌آید که قسمت‌ هایی از ابروها خالی می‌شود و این اتفاق باعث می‌شود تا ابروها حالت طبیعی خود را از دست بدهند.

تقویت ابروهای کم پشت

البته در ریزش ابرو و کم پشت شدن آن عواملی بسیاری هم دخیل هستند مثل کم خونی، کم کاری تیروئید، بالا رفتن سن، بارداری و زایمان، رژیم های اشتباه، انواع بیماری، رنگ کردن مداوم ابرو و استفاده از مواد آرایشی بی کیفیت که این مواد بی کیفیت باعث ریزش و کم پشتی ابرو می شود. بیشتر خانم ها برای رفع این مشکل و پر کردن قسمت خالی ابرو از مداد یا ماژیک ابرو استفاده می کنند درست است که بااین کار ابرو های شما پر پشت و زیبا نشان داده می شود که کاملا موقتی است استفاده مداوم از مداد ابرو باعث ریزش ابرو می شود. ما در این مقاله راه های مراقبت از ابرو و تقویت آن را برایتان به صورت مفید شرح می دهیم. شما اگر ریزش ابروی شدید دارید بهتر است که در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید تا علت را جویا شوید بعد از رفع مشکل ریزش می توانید سراغ تقویت ابرو بروید.

مطالعه کنید :   رنگ مو , انواع رنگ مو

آرایشگاه عروس

معرفی بهترین آرایشگاه های تهران : سالن زیبایی عروس

راه های پیشگیری از ریزش موی ابرو

همان طور که گفتیم ریزش ابروها ممکن است که نگران کننده باشد یکی از عمده دلایل ریزش ابرو استرس زیاد در طول روز است مصرف کپسول ها و قرص های ویتامین هم می تواند از بروز این مشکل پیشگیری کند. استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی خوب و با استاندارد، رنگ نکردن زیاد ابرو و استفاده نکردن از مواد آرایشی های متفرقه می تواند در پیشگیری از ریزش جلوگیری کند. وازلین هم می تواند در سلامت ابرو ها کمک کند. وازلین در مرطوب نگه داشتن ابرو هم مناسب است.

راه دیگری برای مرطوب نگه داشتن موی ابرو استفاده از روغن نارگیل، این روغن با تحریک فولیکول های ابرو باعث قدرتمند شدن و ضخیم شدن موهای نازک ابرو می شود پس شما اگر دوست دارید که رشد موی ابرو هایتان را بیشتر کنید. اگر می خواهید موهای ابرو را بیشتر و سالم تر کنید؛ و اگر از ریزش مداوم موی ابرو رنج می برید باروغن نارگیل، رفع تمام این مشکل ها امکان پذیر است. برای این کار شما ابتدا پوست ناحیه ابرو را به آرامی تمیز کنید و یک پنبه را با کمی روغن به پوست بزنید و به ارامی با نوک انگشتان خودتان ماساژ دهید. ماساژ دادن باعث جذب روغن در پوست شما می شود.

راه های رشد موی ابرو

استفاده از روغن زیتون بخاطر داشتن مواد مغذی لازم برای رشد موها و طراوت پوست و مو مفید است. شما چند قطره از این روغن جادویی را می توانید به ابروهای خود بمالید و شروع به ماساژ دادن آن نقطه از پوست خود کنید که رشد مو در آن نقطه کم است و از آن جایی که ماساژ دادن پوست سبب بهبود و تسریع در رسیدن مواد مغذی به پوست می شود. شما حداقل صبح و شب هر دفعه به مدت ۳۰ الی ۶۰ ثانیه این کار را انجام دهید.

مطالعه کنید :   انواع رنگ ابرو , هزینه و قیمت رنگ ابرو

روش دیگری که از قدیم برای رشد ابرو توصیه شده است ماساژ ابرو با آب پیاز است که برای تقویت رشد ابرو به خاطر خواص گوگردی که دارد مفید است. یک قاشق چای خوری از مخلوط زرده و سفیده تخم مرغ را روی ابرو هایتان بمالید و بعد از چند دقیقه با آب ولرم بشوید.





:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: