نوشته شده توسط : مهدی

کانکس کارگاهی

کانکس کارگاهی , خرید , فروش و قیمت کانکس کارگاهی دست دوم , طراحی و ساخت انواع کانکس کارگاهی طبقاتی کامل , مرکز خرید و فروش انواع کانکس کارگاهی در تهران : کانکس کارگاهی همانگونه که می بینید از نامشان مشخص است که کاربردی کارگاهی دارند . تمامی کانکس هایی که در پروژه های ساختمانی , معماری و کارگاهی می بینید همگی کانکس کارگاهی هستند که از قابلیت جابه جایی نیز برخوردارند . یکی از مهمترین مزیت قابلیت جابه جایی کانکس این است که می توان بعد از اتمام یک پروژه کانکس کارگاهی را به راحتی می توان به محل دیگر پروژه برد و در آنجا استفاده کرد که هم در وقت و هم در هزینه ضصرفه جویی می شود .
کانکس کارگاهی ایرانا سازه

کانکس کارگاهی ایرانا سازه

کانکس کارگاهی چیست

این دسته از کانکس ها در واقع می توان این گونه تعریف کرد که از آن برای استقرار کارگران , مهندسین , مدیران و سرپرستان پروژه ها , تمنسین ها و به عبارتی تمامی افرادی که در یک پروژه ی عظیم ساخت و ساز با یکدیگر همکاری می کنند , استفاده می شود . در بالا نیز به این نکته مهم اشاره کردیم که این نوع از کانکس ها از قابلیت جابه جایی برخوردارند و در ضمن می توان در صورت تقاضای مشتریان عزیز آن ها را به صورت ثابت نیز طراحی کرد .

کاربرد کانکس کارگاهی

  • مورد استفاده در پروژه های عظیم ساخت و ساز مثل سد سازی , پل سازی , استخراج معادن , آپارتمان های بزرگ , بازارهای تجاری , ساخت هتل ها و ..
  • مورد استفاده در پروژه های عظیم دولتی مثل نفت , پتروشیمی و ..
  • مورد استفاد در ریل کشی ها , راه سازی ها و .

طراحی کانکس کارگاهی

شرکت کانکس سازی ایرانا سازه کانکس با استفاده از فناوری به روز دنیا در زمینه ی ساخت انواع کانکس اقدام به طراحی و ساخت کانکس های کارگاهی در اندازه ها و ابعاد مختلف کرده است . این نوع از کانکس ها به گونه ای طراحی می شوند که با هر نوع شرایط اقلیمی و آب و هوایی سازگار باشند . در ضمن طبق درخواست مشتری می توان آن ها را در یک طبقه , دو طبقه و چند طبقه طراحی کرد . نمای ظاهری این نوع کانکس نیز اهمیت دارد زیرا که  اسباب راحتی  و آسایش کارگران و کارمندان را سبب می شود . بهترین کیفیت و هترین خدمات را با ما تجربه کنید .

امکانات کانکس کارگاهی

  • مجهز به اتاق های مدیریت
  • در صورت سفارش مشتری مجهز به حمام , سرویس بهداشتی , آشپزخانه
  • مجهز به آبدارخانه
  • مجهز به اتاق های استراحت جداگانه برای مدیران و کارگران
  • و هر امکانات دیگر که مشتریان عزیز سفارش دهند قابل پیاده در این نوع از کانکس ها هستیم .

مزایای کانکس های کارگاهی

  • سرعت در ساخت و طراحی
  • قابلیت جابه جایی
  • ثابت بودن
  • هزینه ی کمتر به نسبت دیگر سازه ها اعم از بتنی و فلزی
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب ( زیرا باید مناسب اب هر نوع شرایط اقلیمی باشد )
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت , نور خورشید , سرما
  • مقاوم در برابر زمین لرزه و سیل , طوفان

 کانکس کارگاهی دست دوم

معموا افراد بعد از استفاده از کانکس در پروژه ی کاری  دیگر نیازی به آن ندارند در این صورت می توانند کانکس های کارگاهی خود را با قیمت مناسب تر بفروشند . این دسته از کانکس ها وقتی به کارگاه و یا کارخانه باز می گردند در آنجا تعمیرات و بازسازی در صورت نیاز بر روی آن ها انجام می گیرد و سپس این دسته از کانکس ها را با نام کانکس کارگاهی دست دوم به مشتریانی که تقاضای خرید کانکس کارگاهی دست دوم دارند فروخته می شوند .

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش محصول انتخابی خود و همچنین اطلاع از قیمت کانکس کارگاهی , فروش کانکس کارگاهی با شرکت آلفا کانکس در ارتباط باشید .

می توانید مطالعه کنید : کانکس تجهیز کارگاهی



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

کانکس فروشگاهی

 

کانکس فروشگاهی , خرید , فروش و قیمت کانکس فروشگاهی , طراحی و ساخت انواع کانکس های فروشگاهی در ابعاد مختلف و اندازه های بزرگ و کوچک : کانکس های فروشگاهی نیز یکی دیگر از کانکس های طراحی شده در شرکت کانکس آلفا است که در ابعاد و اندازه های گوناگونی طراحی و ساخته می شوند . کانکس فروشگاهی به عبارتی نوعی کانکس است که تمامی کاربردهای یک فروشگاه را داراست و می تواند نیاز فروشگاهی را رفع کند . این دسته از کانکس ها به گونه ای طراحی شده اند که اگر در موقعیت های مورد نظر بازدهی پایین بود می توان آن ها را به آسانی جابه جا کرد و به مکان های دیگر منتقل کرد .

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی چیست

کانکس فروشگاهی سیار یا کانکس فروشگاهی , به عبارتی نوعی سازه می باشد که با نما و طراحی خاصی که دارد مختص امور فروشگاهی و تجاری ساخته شده است . از این نوع از کانکس ها می توان به عنوان بازارچه ها و فروشگاه های موقتی در بعضی از مناطق استفاده کرد . در برخی از مناطق که صعب العبور هستند و امکان ساخت فروشگاه وجود ندارد و یا در بین راه ها و جاده ها از این نوع از کانکس ها به عنوان فروشگاه استفاده می کنند .

لیست قیمت روز کانکس : قیمت کانکس

کاربرد کانکس های فروشگاهی

از این نوع از کانکس ها استفاده های زیادی می کنند که در زیر به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم :

  • مورد استفاده در میوه و تره بار ها به عنوان فروشگاه میوه و تره بار : در برخی از مناطق از جمله منطقه های تجاری برای فروشنده صرف نمی کند که مغازه اجاره کند بنابراین در اینجا بهترین گزینه می تواند کانکس فروشگاهی باشد و در صورت تغییر مکان نیز بتوان آن را جابه جا کرد .
  • مورد استفاده در مدارس و دانگشاه ها به عنوان دکه های فروش : در بیشتر مدارس و دانشگاه ها از کانکس های فروشگاهی به عنوان دکه ی فروش استفاده می شود .
  • مورد استفاده در نمایشگاه های بین المللی : از این نوع کانکس ها در نمایشگاه های بین المللی و یا داخلی که همه ساله برگزار می شود مثل مایشگاه کتاب و .. به عنوان فروشگاه استفاده می شود .
  • در شهرک های تازه تاسیس استفاده از این نوع کانکس ها به عنوان بازار و غرفه ی فروشگاهی
  • استفاده به عنوان بازارهای موقت : کانکس فروشگاهی از جمله کانکس هایی است که کاربرد فروشگاهی دارد و از آن به عوان بازار های موقت نیز استفاده می کنند و در صورت امکان آن ها را نیز جابه جا می کنند .
  • استفاده در فضاهای سبز , پارک ها از جمله پرک های مسافر و …

امکانات کانکس های فروشگاهی

  • دارای یخچال های مناسب فروشگاهی در انازه ها و ابعاد مختلف
  • ارا بودن کپسول های آتش نشانی و جعبه کمک های اولیه
  • مجهز به قفسه ی فروشگاهی برای چیدمان اجناس داخل آن ها
  • مجهز به ویترین های مناسب در طرح های مختلف از جمله شیشه ای و ..
  • مجهز به سیستم های تهویه مناسب سرما و گرما
  • طراحی مناسب داخلی فروشگاه ها که باید از MDF و یا پارتیشن باشد .

کانکس فروشگاهی دست دوم

کانکس های فروشگاهی که مشتریان بعد از خرید و استفاده می توانند دوباره با عنوان کانکس فروشگاهی دست دوم به شرکت با قیمت مناسب تر بفروشند . در مجموعه شرکت کانک سازی آلفا این دسته از کانکس ها بازسازی و تعمیر می شوند و به افرادی که تقاضای این دسته از کانکس ها را می کنند با قیمت مناسب به فروش می رسانند . در این صورت مشتری هم یک کانکس فروشگاهی خریداری کرده و هم قیمت پایینتری را برای خرید کانکس خرج کرده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس فروشگاهی , خرید کانکس فروشگاهی با کارشناسان فروش مجموعه شرکت کانکس آلفا تماس حاصل نمایید .

کانکس فروشگاهی مدرن



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

کانکس مسکونی : کانکس های مسکونی یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت ما است . طراحی و ساخت خانه خای مسکونی , ویلایی , خانه باغ ها و .. با بتن و مصالح ساختمانی کاری پرهزینه و زمان بر است . بنابراین مناسب ترین راه این است که از کانکس های مسکونی استفاده کنیم . شاید برای خود شما هم اتفاق افتاده باشد که به خانه یا آلاچیق کوچک در باغ یا زمین های زراعیتان نیاز داشته باشید . این نوع از کانکس ها بهترین گزینه ی انتخابی در چنین فضاهایی هستند زیرا هم طراحی و ساخت آن ها هزینه بر نبوده و هم زمان کمتری صرف ساخت آن می شود بنابراین شما می توانید در کمترین زمان و با صرف هزینه ی مناسب به کانکس مورد نظر خود دست یابید .
کانکس مسکونی چیست
شاید کلمه ی کانکس برای بعضی از افراد نا آشنا باشد یعنی فقط آن را شنیده باشند در این مقاله سعی می کنیم شما را بیشتر با کانکس مسکونی آشنا سازیم . کانکس مسکونی نوعی از کانکس است که طبق درخواست و نیاز مشتریان عزیز در ابعاد و اندازه های گوناگون طراحی و تولید می شود . به عبارتی کانکس های مسکونی تمامی امکانات یک خانه را دارند همانگونه که از نام آن ها نیز پیداست کاربردی مسکونی دارند و در هر مکانی می توان از آن ها استفاده کرد . این نوع از کانکس ها تمامی نیازهای شما را از خانه ی ویلایی و یا پیش ساخته فراهم می کنند .
کاربردهای کانکس مسکونی
از این کانکس ها استفاده های زیادی می شود که در زیر به نمونه ی مختصری از آن ها اشاره می کنیم :
۱- مورد استفاده در باغ ها , زمین های زراعی , ویلاها : به جای اینکه هزینه های زیادی را صرف ساخت ویلا و خانه باغ کنید با صرف هزینه ی مناسب و در کوتاهترین زمان می توانید از کانکس های مسکونی در باغ و یا ویلای خود استفاده کنید . و در صورت ممکن امکان جابه جایی را دارند .
۲- برای اسکان معماران و مهندسان در پروژه های عظیمی چون سد سازی و پل سازی , معدن و ..
۳- مورد استفده ی نیروی انتظامی برای اسکان سربازان , ماموران نیروی انتظامی و .. در منطقه های عملیاتی
۴- مورد استفاده در مناطق شمالی کشور و …
طراحی کانکس های مسکونی
ما می توانیم طبق سلیقه ی مشتری هر نوع طرح و نمایی را بر روی کانکس مسکونی انجام دهیم . مجموعه ی ما با استفاده از متخصصین و مهندسین حرفه ای در زمینه ی ساخت انواع کانکس زیباترین و مناسب ترین طرح ها را بر روی کانکس شما پیاده کنیم . اگر این نوع از کانکس ها از ظاهری زیبا و طراحی فانتزی برخوردار باشند سبب جذابیت آن ها شده و این امر سبب رضایت هر چه بیشتر مشتریان عزیز می شود .
استفاده از کانکس مسکونی و فواید آن
طراحی , ساخت , نصب سریع کانکس های مسکونی با قیمتی مناسب
انعطاف پذیری در ابعاد , اندازه , شکل سازه ها
عایق بندی سرما , گرما , صدا
دارای طول عمر بالا
مقاوم در مقابل گرد و غبار , سیل و باران
به علت استفاده از ورق گالوانیزه مقاومت بالاتری در برابر رطوبت دارند
مقاوم در برابر باد و نور خورشید
مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و خورندگی و زنگ زدگی
جابه جایی سریع و آسان کانکس
ما به شما بهترین طرح ها و ایده ها را پیشنهاد می کنیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر از کانکس مسکونی , قیمت کانکس مسکونی با ما تماس بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

کانکس ویلایی

 

کانکس ویلایی , طراحی و ساخت انواع کانکس های ویلایی در طرح و نماهای متفاوت , هزینه طراحی و تولید کانکس ویلایی , لیست قیمت کانکس ویلایی : کانکس های ویلایی همانگونه که از نامشان پیداست کاربردی ویلایی داشته و نیازهای باغدار و مزرعه دار را حل می کنند زیرا کشاورزان و مزرعه داران نیاز به داشتن سرپناه در باغ و محل کار خود دارند . این نوع از کانکس ها را می توان به راحتی حمل و نقل کرد و به مکان مورد نظر مشتریان برد و در آنجا نصب کرد . بعضی از مناطق چون صعب العبور هستند و امکان بردن مصالح ساختمانی و ساخت و سازهای سنتی سخت است این نوع از کانکس ها بهترین راه کار پیش روی است و می توان قطعات کانکس ها را در محل مورد نظر به یکدیگر وصل کرد .

کانکس ویلایی

شرکت کانکس سازی ایرانا سازه با استفاده از نیروی مجرب و کار آزموده در زمینه ی طراحی و ساخت انواع کانکس ویلایی اقدام به ساخت این نوع از کانکس ها کرده است و توانسته است نیاز و مشکل نبود سرپناه را در مزارع و باغ ها حل کند . و مهمتر از همه این که این دسته از کانکس ها به گونه ای ساخته می شوند که امکان جابه جایی را داشته باشند .

مشتریانی که تقاضای طراحی دکوراسیون داخلی و بیرونی کانکس ها را طبق سلیقه و نیاز خود دارند طراحان ایرانا کانکس آن را طبق نیاز و درخواست مشتری طراحی کرده و می سازند . این دسته از کانکس ها در طراحی و ساخت هیچ گونه محدودیتی ندارند و می توان آن ها را با هر نوع طرحی ساخت و نصب کرد . شرکت ما بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما عرضه می کنند جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

کانکس ویلایی چیست ؟

کانکس ویلایی به آن دسته از کانکس ها گفته می شود که جهت سکونت در مزرعه , زمین های کشاورزی , باغ های بزرگ ومزارع بزرگ و .. جهت سکونت و استراحت کشاورزان و باغداران ساخته می شود . می توان این نوع از کانکس ها را در یک طبقه , دو طبقه و .. طراحی کرد .

کاربردهای کانکس ویلایی

به دلیل پیشرفت سیستم حمل و نقل و باربری عشایر قشلاق و ییلاق نیز می توانند از کانکس های ویلایی استفاده کنند و بعد از مدت زمان مشخصی تقریبا ۶ ماه دوباره کانکس ها را به ماکن دیگری منتقل کنند .

  • مورد استفاده در باغ ها و اراضی کشاورزی با طرح های مختلف جهت استفاده به عنوان سرپناه
  • مورد استفاده محققین کشاورزی در روستا ها و زمین های کشاورزی جهت سرپناه برای محققین
  • استفاده در زمین های کشاورزی جهت استراحت نیروی کارگری
  • استفاده به عنوان ویلا و خانه باغ در جنگل ها و مناطق کشاورزی
  • استفاده در شهرهای توریستی مثل شمال کشور به عنوان ویلا در کنار دریاها و جنگل ها
  • و …

مزیت کانکس ویلایی

  • قابل جابه جایی آسان و سریع
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • استفاده از شاسی و اسکلت بندی مقاوم
  • مقاومت بالا در برابر زمین لرزه
  • استفاده از پنجره ها و درب های pvc
  • طراحی زیبا و جذاب طبق درخواست و سلیقه مشتریان
  • قابل طراحی و ساخت و سازگار با هر نوع اقلیم و آب و هواپ
  • عایق بندی رطوبتی و حرارتی و صدا و ..

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش محصول انتخابی خود می توانید با کارشناسان فروش ایرانا سازه تماس بگیرید و از قیمت کانکس ویلایی , کانکس ویلایی دست دوم , خرید کانکس و … اطلاعات لازم را کسب کنید .

طراحی کانکس ویلایی



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

کانکس ساندویچ پانل

کانکس های ساندویچ پانل , خرید , فروش و قیمت کانکس ساندویچ پانل , طراحی و ساخت انواع کانکس ساندویچ پانل در ابعاد و اندازه های مختلف با قیمت مناسب و مقرون به صرفه : کانکس های ساندویچ پانل یک سازه مرکب و سبک هستند که در دولایه تولید و طراحی می شوند به این طریق که از دو طرف به دولایه متصل می شوند و در وسط این دولایه یک عایق به کار گذاشته می شود . باید به این نکته توجه کنیم که لایه ای که در وسط قرار داده می شود باید عایقی بسیار سبک , نرم و دارای خاصیت فیزیکی مخصوص به خود باشد .

کانکس ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل

ساندویچ پانل یا همان پانل کامپوزیتی آلومینیوم

ساندویچ پانل از ترکیبات و مصالح سبک و مرکبی طراحی شده است که از دو طرف به لایه ی فلزی محدود می شود و عایقی که در بین این دولایه قرار اارد به عنوان عایق گرما و رطوبت عمل می کند که دارای انعطاف پذیری زیاد است . مواد تشکیل دهنده ی ساندویچ پانل عبارت است از : پشم شیشه , پلی استایرن , پلی اورتان , پشم سنگ و .. است و کاربردهای مختلفی دارند . مهمترین و بزرگترین کاربرد آن ها استفاده از آن ها در کانکس سازی است که از ساندویچ پانل در صنعت کانکس سازی استفاده های زیادی می شود . بنابراین بزرگترین مشتریان و خریداران ساندویچ پانل ها گروه های صنعتی هستند که کار ساخت و طراحی کانکس , خانه های پیش ساخته و .. را انجام می دهند هستند .

لیست بروز قیمت ها : قیمت کانکس

کاربرد ساندویچ پانل

  • از ساندویچ پانل در صنعت کانکس سازی استفاده می شود که کاربردهای متنوع و مختلفی از جمله : کانکس سرویس بهداشتی , کانکس اورژانس , کانکس بیمارستان های صحرایی , کترینگ های سیار , ویلای پیش ساخته , کانکس نمازخانه , کانکس کارگاهی , کانکس ویژه بحران و ..
  • در طراحی و ساخت سوله های کارگاهی بزرگ اعم از : انباری های بزرگ , سوله های کارگاهی کوچک و بزرگ و ..
  • در صنعت هوا و فضا مثل : کشتی رانی , صنعت نفت , هواپیما سازی و ..
  • مورد استفاده در خانه های پیش ساخته ثابت و سیار
  • استفاده در سقف سالن های ورزشی و استخرها
  • مورد استفاده در یخچال های سیار , کانتینرهای متحرک و ثابت یخچال دار

چرا استفاده از ساندویچ پانل

دلایل زیادی برای استفاده از ساندویچ پانل در کانکس سازی و خانه های پیش ساخته وجود دارد از مهمترین دلایل می توان به نکات زیر اشاره کرد :

  • به دلیل برخورداری از انرژی قوی
  • نسبت به سازه های دیگر که در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند سبک است .
  • قیمت ان به نسبت سازه های سنتی و مصالح ساختمانی پایین تر و مقرون به صرفه است
  • از قابلیت شستشو برخوردار است
  • طراحی , اجرا , نصب آسان
  • عایق گرما , سرما , رطوبتی , صدا
  • برخورداری از تنوع رنگی زیاد
  • دوام , ماندگاری و عمر بسیار بالا
  • مقاومت بالا در برابر سیل , زلزله , طوفان
  • مقاومت بالا در برابر خورندگی
  • مزیت استفاده از ساندویچ پانل
  • حمل و نقل سریع و آسان
  • نصب و اجرا در محل پروژه
  • عایق رطوبتی و حرارتی
  • انقباض و انبساط پایین
  • تنوع در رنگ و طرح
  • سازگار با هر نوع شرایط اقلیمی
  • دارای وزن سبک

موارد کاربردهای ساندویچ پانل

از ساندویچ های پانل در ساخت و سازهای واحدهای ساختمانی , واحدهای ورزشی , واحدهای آموزشی , تربیتی , بهداشتی و درمانی , واحدهای صنعتی و .. کاربردهای زیادی دارند .

استفاده از ساندویچ پانل

  • در سردخانه ها
  • در ساختمان های اداری
  • در هتل ها و رستوران های بزرگ
  • ساختمان های کارگاهی
  • خوابگاه های کارگری در انواع پروژه ها اعم از ساختمانی و پل سازی , سد سازی و ..

انواع ساندویچ پانل

  • پلی یورتان PIR
  • پلی یورتان PUR
  • ساندویچ پانل پشم سنگ
  • ساندویچ پانل پلی استایرن
  • ساندویچ پانل دیواری
  • ساندویچ پانل سقفی
  • ساندویچ پانل سردخانه
  • و …

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش محصول با کارشناسان فروش ایرانا سازه تماس بگیرید .

کانکس ساندویچ پانل ساده

کانکس ساندویچ پانل ساده

کانکس ساندویچ پانل طرح جدید

کانکس ساندویچ پانل طرح جدید

کانکس ساندویچ پانل طرح مدرن

کانکس ساندویچ پانل طرح مدرن

کانکس ساندویچ پانل طرح سفید و آبی

کانکس ساندویچ پانل طرح سفید و آبی



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

کانکس مطبوعاتی

 

کانکس مطبوعاتی , خرید , فروش و قیمت کانکس مطبوعاتی ,  طراحی و ساخت انواع کانکس مطبوعاتی , کانکس مطبوعاتی دست دوم با کیفیت و در حد نو  : کانکس مطبوعاتی یا همان کانکس روزنامه فروشی کاربردهای زیادی دارند همانگونه که از نام آن ها مشخص است این نوع از کانکس ها کاربرد مطبوعاتی دارند و امروزه این نوع از کانکس ها در اکثر نقاط شهرها به چشم می خورد . این دسته از کانکس ها بسته به سفارش و نیاز مشتریان عزیز در ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شوند و در محل مورد نشر نصب می شوند .

کانکس مطبوعاتی

کانکس مطبوعاتی

 

کاربردهای کانکس مطبوعاتی

همانگونه که در متن بالا اشاره کردیم این دسته از کانکس ها کاربردهای زیادی دارند از جمله مهمترین کابردهای این نوع از کانکس ها :
به عنوان دکه ی اطلاع رسانی در اکثر نمایشگاه ها
مورد استفاده در نقاط مختلف شهر به عنوان دکه های روزنامه فروشی
استفاده از این کانکس ها به عنوان فروشگاه کوچک و هم فروش روزنامه و مطبوعات

از امکانات کانکس مطبوعاتی

این دسته از کانکس ها در ابعاد و اندازه های مخاتلف طراحی شده و سپس ساخته می شوند می توان مهمترین کاربرد و بارزترین شاخصه ی این نوع از کانکس ها می توان به پیش خوان کانکس های مطبوعاتی اشاره کرد . این دسته از کانکس ها محل مناسبی برای گذاشتن روزنامه , مجلات , مطبوعات و .. هستند . داخل کانکس روزنامه فروشی محلی برای یخچال طراحی شده است و می توان داخل آن کولر گازی و آبی , سیستم های لوله کشی آب و سیستم برق کشی و .. اشاره کرد . کانکس روزنامه فروشی به گونه ای طراحی شده است که با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگار است و می توان آن ها را در محل های مختلف نصب کرد مجهز به عایق حرارتی است .

لیست قیمت کانکس را از ایرانا سازه بخواهید : قیمت کانکس

مزایای کانکس مطبوعتی

  • مقاوم در مقابل زمین لرزه های خفیف , سیل , طوفان
  • دارای طرح بندی و رنگ بندی مختلف
  • مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت
  • استفاده از ورق های گالبوانیزه در ساخت و طراحی آن ها
  • طراحی با استاندارد های روز دنیا
  • قابلیت جابه جایی آسان
  • کاربردهای چند کاره کانکس های مطبوعاتی
  • محل نصب کولر گازی و آبی و دارای تهویه مناسب هوا
  • کاربردهای چند کاره کانکس مطبوعاتی

قیمت کانکس مطبوعاتی

قیمت این دسته از کانکس ها بسته به اندازه و کاربرد آن ها دارد . و مهمتر از همه مهندسین و متخصصین کانکس آلفا هر طرحی که مشتری سفارش دهد را روی کانکس ها پیاده می کنند و طرح , نمای بیرونی و داخلی و مواد اولیه استفاده شده در آن ها نیز می تواند بر قیمت دکه روزنامه فروشی تاثیر گذار باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید و سفارش کانکس مطبوعاتی با کارشناسان فروش کانکس آلفا تماس حاصل نمایید .



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

کانکس فست فود

کانکس فست فود , خرید , فروش و قیمت کانکس فست فود دست دوم , خرید انواع کانکس فست فود , مرکز فروش کانکس فست فود با بهترین کیفیت , تولید کانکس فست فود : گروه صنعتی ایرانا سازه کانکس با داشتن سابقه ی طولانی مدت در طراحی و ساخت انواع کانکس آماده ی ارائه خدمات خود به هموطنان عزیز می باشد . یکی از جدیدترین و مدرنترین نوع از کانکس های تولیدی این مجموعه کانکس فست فود است که طبق استانداردهای جهانی در کارخانه طراحی و تولید می شود و سپس به محل مورد نظر برده شده و در آنجا قطعات به یکدیگر متصل می شوند و سپس مراحل نصب انجام می گیرد . از این نوع کانکس ها بیشتر در پارک ها , نمایشگاه ها , پارک های مسافر , تفرجگاه ها , جاده ها و .. به عنوان عرضه کننده ی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد .
کانکس فست فود

کانکس فست فود

 

انواع کانکس فست فود

  • کانکس های کترینگ
  • کانکس رستوران
  • کانکس بستنی فروشی
  • کانکس های کباب پزی سیار
  • کانکس ساندویچی
  • و ..

کاربردهای کانکس فست فود

از این نوع از کانکس ها بیشتر در مکان های عمومی استفاده می شود . برای نمونه در بیمارستان ها , مراکز بین جاده ای , دانشگاه ها , نمایشگاه ها , مدارس , سمینارها , پارک های مسافر , تفرجگاه ها , جنگل های دیدنی و …

مهمترین کاربرد این نوع از کانکس ها نمایشگاه ها است که در تمامی شهرها و نقاط کشور تقریبا هر ماهه یا هر ساله برگزار می شود که از این نوع کانکس ها به عنوان عرضه کننده ی اغذیه استفاده می شود .

جنس کانکس فست فود

این دسته از کانکس ها از جنس mdf و pvc است و در اکثر موارد نیز از فلز نیز ساخته می شوند . اگر در ساخت این نوع از کانکس ها از فلز استفاده شود از ورق گالوانیزه استفاده می کنند . جنس کانکس های فست فود باید مقاوم و بادوام باشد زیرا از این کانکس ها کاربردهای زیادی دارند .

طراحی و نمای کانکس فست فود

تمامی کانکس های فست فود تولید شده در شرکت کانکس آلفا مجهز به لوله کشی آب , گاز , شیرآلات خارجی و داخلی هستند . این نوع از کانکس ها یک مزیتی که دارند این است که در آن ها از سیستم لوله کشی آب و گاز و سیم کشی برق استفاده شده است . چون این دسته از کانکس ها به عرضه ی غذا می پردازند بایستی داخل این کانکس ها مجهز به ظرفشویی , روشویی و کابینت بندی و .. برخوردار باشند . کانکس های فست فود در طرح ها و نماهای مختلف و در اندازه های گوناگون طراحی و ساخته می شوند . نمای ظاهری این نوع از کانتکس ها باید به گونه ای باشد که فرد با دیدن کانکس متوجه شود که این کانکس چه کاربردی دارد . در ضمن باید به گونه ای طراحی شوند که در صورت نیاز قابل ششتشو باشند .

مزیت های کانکس فست فود

  • مقاومت بالا در برابر زلزله , سیل , طوفان
  • تهویه ی هوای عالی
  • مجهز به سیستم لوله کشی آب , گاز و برق با کیفیتی عالی
  • از قابلیت شستشو برخوردار است
  • طول عمر بالا
  • کاربردهای مختلف و موارد استفاده زیاد
  • وزن سبک
  • قابلیت تعمیر و بازسازی را دارند
  • نمای داخلی بیرونی عالی
  • و ..

تهویه ی کانکس های فست فود

از مهمترین نکته های که در ساخت و طراحی این نوع کانکس ها باید مد نظر داشت این است که مجهز به سیستم تهویه ی باشند . به علت این که چون داخل این کانکس ها غذا طبخ می شود برای جلوگیری از گرمای داخل کانکس باید مجهز به سیستم تهویه باشد . ساخت درب , پنجره ی این دسته از کانکس ها نیز از اهمیت بالاتری برخوردار است .



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

کانکس نگهبانی

 

کانکس نگهبانی , کیوسک نگهبانی , قیمت کانکس و کیوسک نگهبانی دست دوم و نو : شرکت کانکس سازی ایرانا سازه با طراحی انواع کانکس از جمله کانکس نگهبانی توانسته است پاسخگوی نیازهای مشتریان عزیز باشد . همانطور که می دانید حراست و نگهبانی بخش های مختلف ادارات و سازمان ها از اهمیت زیادی برخوردار است . و شما شاهد این نوع از کانکس ها در ورودی های کارگاه ها , کارخانه جات و سازمان ها و .. بوده اید . اندازه وابعاد این نوع از کانکس ها بسته به اندازه سیستم کارخانه جات دارد . این نوع از کانکس ها در اندازه ها , ابعاد مختلفی ساخته می شوند .

کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی

مجموعه کانکس ایرانا سازه با استفاده از متخصصین مجرب در این زمینه توانسته است کانکس نگهبانی را طبق خواسته و نیاز مشتری طراحی و تولید کند و سپس آن را در محل مورد نظر نصب کند و این شرکت توانسته است در این راستا پروژه های مختلفی را اجرا کند .

 

کانکس نگهبانی چیست

این نوع از کانکس ها همانطور که از نامشان پیداست کاربردی نکهبانی و حراست دارند و در نماها و طرح های مختلف برای حراست و نگهبانی بخش های مختلف طراحی و ساخته می شوند . این کانکس ها باید به گونه ای طراحی شوند که فرد نگهبان بتواند از هر طرف دید کاملی به فضا داشته باشد تا بتواند به راحتی کار حراست و نگهبانی را انجام دهد .

کاربرد کیوسک نگهبانی

کیوسک نگهبانی کاربردهای مختلفی دارند که در اینجا به نمونه ای از آن ها اشاره می کنیم :

در ابتدا و انتهای کوچه و محله ها :

ساکنین محله ها جهت اطمینان و امنیت در کوچه و محله این نوع کانکس ها را در محله ی خود نصب می کنند تا فردی که به عنوان نگهبان در محله کار حراست از کوچه را برعهده دارد بتواند سرپناه داشته باشد و این نوع از کانکس ها می تواند بهترین گزینه ی انتخابی برای آن ها باشد .

ورودی های مجتمع های مسکونی و اداری :

در ادارات و مجتمع های بزرگ مسکونی برای نگهبانی این نوع از کانتکس ها را در محل مناسب نصب می کنند تا نگهبان با خیالی آسوده کار نگهبانی خود را انجام دهد و بتواند در مواقع ضرروی داخل کانکس مستقر شود

کیوسک نگهبانی

کیوسک نگهبانی

ورودی های کارخانجات :

برای حفاظت کارخانجات و امن بودن این مکان ها معمولا نگهبانی وظیفه ی حراست و نگهبانی از کارخانه را برعهده دارد که کانکس نگهبانی به کمک آن ها آمده تا بتوانند به راحتی داخل این نوع از کانکس ها مستقر شوند و در ضمن این نوع از کانکس ها باید به گونه ای ساخته شوند که هم مقاوم باشند و هم نگهبان دید کاملی به فضای اطراف داشته باشد .

مورد استفاده در زندان ها , دادگاه ها , پادگان ها :

معمولا ورودی پادگان ها , دادگاه ها و .. از کانکس های نگهبانی جهت حراست نگهبان از منطقه ی مورد نظر استفاده می کنند .

نمای بیرونی کانکس نگهبانی

جهت زیبا سازی شهر و زشت نشان ندادن چهره ی شهر این نوع از کانکس ها در طرح ها و نماهای زیبا طراحی و اجرا می کنند . این نوع از کانکس ها به سیستم های به روز مجهز هستند و داخل آن ها به گونه ای ساخته شده است که امکان نصب دوربین مداربسته و .. وجود دارد

تحویل و ارسال کانکس نگهبانی

هزینه ی حمل و نقل کانکس ها عموما بر عهده ی مشتریان عزیز است . این نوع از محصولات در گارخانه طراحی , ساخته می شوند و جهت نصب به محل مورد نظر مشتری برده می شوند و در آنجا قطعات به یکدیگر متصل می کنند و این کار توسط اتیم حرفه ای کانکس آلفا انجام می گیرد .

کانکس نگهبانی دست دوم , کیوسک نگهبانی دست دوم

انواع کانکس نگهبانی با توجه به ابعاد و اندازه های متفاوتی که دارند مسلم است که هزینه ها نیز با یکدیگر فرق دارند . مشتریانی که پس از خرید کانکس ها و استفاده آن ها دیگر نیازی به استفاده از کانکس دست دوم را ندارند می توانند آن را با قیمت مناسبتری به کارخانه تحویل دهند و کانکس ها در کارخانه اگر نیاز به بازسازی و تعمیر بود تعمیرات مربوطه بر روی آنها انجام می گیرد و بعد از آن مشتریانی که نمی خواهند بنا به هر دلیلی هزینه ی زیادی را صرف کانکس بکنند می توانند این نوع از کانکس ها را با نام کانکس نگهبانی دست دوم خریداری نمایند .



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

خانه پیش ساخته : یکی از محصولات پرخرید و فروش در صنعت کانتینر سازی و کانکس سازی طراحی و ساخت خانه پیش ساخته است . خانه های پیش ساخته در اندازه ها و ابعاد مختلف و در انواع مدل های گوناگون طراحی و ساخته می شوند . خانه پیش ساخته مدل های مختلفی برای طراحی دارد که عبارت است از :

خانه پیش ساخته

خانه پیش ساخته

مدل و تیپ روستایی و سنتی , مدل کلبه ای , مدل ویلایی , حالت های کابین دار و همچنین این دسته از کانکس ها به گونه ای ساخته می شوند که وقتی در طبیعت نصب می شوند هیچ گونه آسیبی به محیط زیست و طبیعت وارد نکنند .

لیست روز قیمت کانکس : قیمت کانکس

ابعاد خانه پیش ساخته

خانه پیش ساخته را می توان در انواع و اندازه های مختلف طراحی کرد و ساخت . اندازه و ابعاد این دسته از کانکس ها بستگی به نیاز و سفارش مشتری دارد . این نوع از خانه ها به دست متخصصین مجرب ایرانا سازه طراحی می شوند که تمامی اصول ساخت در آن ها رعایت می شود و همچنین با استفاده از نرم افزارهای به روز دنیا طراحی و ساخته می شوند . همچنین در دپوی شرکت خانه های پیش ساخته آماده وجود دارد و مشتریانی که علاقه مند به خرید این دسته از کانکس ها هستند می توانند بر طبق نیاز و خواسته ی خود خانه پیش ساخته مورد نظر خود را خریدار ی کنند با این کار در وقت آن ها صرفه جویی می شود . مدل خانه پیش ساخته بر اساس سفارش شما مشتریان عزیز طراحی و ساخته می شود و در محل مورد نظر نصب می شود .

معیارهای مختلف برای خرید خانه پیش ساخته

ابعاد و اندازه ی خانه های پیش ساخته : ابعاد یک خانه پیش ساخته می تواند تاثیر زیادی در قیمت گذاری آن داشته باشد و به مانند هر کانکسی هر اندازه ابعاد بزرگتر باشد قیمت نیز بیشتر است .

هزینه ای که صرف خرید خانه پیش ساخته می شود : مهمترین چیزی که در خرید یک خانه پیش ساخته پیش رویمان است هزینه ی آن است که بابت این امر به هیچ وجه نگران نباشید زیرا ما بر حسب هزینه ای که می خواهید صرف کنید خانه پیش ساخته مطابق با هزیه ی شما را پیشنهاد می کنیم .

امکانات خانه های پیش ساخته : امکانات داخلی و بیرونی یک خانه پیش ساخته می تواند تاثیرات زیادی را بر قیمت آن ها بگذارد . برخی از خانه های پیش ساخته مجهز به گاراژ , سکو , پارکینگ و … هستند که سبب شده اند هزینه ی طراحی و ساخت این دسته از خانه ها بالاتر رود . بنابراین بهترین راه کار برای شما این است که ابتدا یادداشت کنید که هدف و مهمترین نیاز شما از خرید خانه پیش ساخته چیست .

بهترین کارگاه برای طراحی و ساخت خانه پیش ساخته : بهترین راه کار پیش روی شما برای خرید و سفارش محصول جستجو در اینترنت و خرید از شرکت های معتبر است .

طرح و نمای خانه های پیش ساخته : هر نما و طرحی می تواند در هزینه های ساخت خانه پیش ساخته تاثیر گذار باشد .

زمان ساخت و طراحی خانه پیش ساخته

مهمترین مسئله ای که در زمان طراحی یک خانه پیش ساخته اهمیت دارد اندازه و ابعاد آن است که هر چه قدر ابعاد کوچیکتر باشد مدت زمان ساخت آن نیز زمان کمتری می گیرد و برعکس . ولی در حالت کلی بین یک ماه الی ۴ ماه طراحی و ساخت خانه پیش ساخته به طول می انجامد .

طراحی نمای داخلی و بیرونی خانه پیش ساخته

متخصصین و مهندسین شرکت ایرانا سازه با استفاده از نرم افزارهای به روز دنیا هر طرح و نمایی که مشتریان سفارش دهند را بر روی سازه ی مورد نظر پیاده می کنند . هر موقعیت مختلف طرح مخصوص به خود را دارد برای نمونه برای ساخت خانه های پیش ساخته برای موقعیت جنگلی با موقعیت کوهستانی متفاوت است و همینگونه ویلا در کنار سواحل و دریا و یا موقعیت های صحرایی و ..

پایین آوردن هزینه ساخت خانه پیش ساخته

بهترین راه کار برای اینکه بتوان در ساخت و طراحی خانه پیش ساخته صرفه جویی کرد ابتدا یاداشت نیازهای ابتدایی و ضروری است و آن دسته از امکانات داخلی و بیرونی که ضروری نیستند آن ها را حذف و از آن ها چشم پوشی می کنیم . برای مثال اگر نیازی به بالکن در خانه و پارکینگ ندرید می توانید آن را حذف کنید . در کل به آن دسته از امکاناتی توجه می کنیم که به آن ها نیاز واقعی داریم .

خرید و فروش خانه پیش ساخته

در طراحی و ساخت این دسته از خانه ها از نوعی مصالح استفاده شده که در صورت نیاز قابل جداسازی هستند و می توان آن ها را در موقعیت های دیگر استفاده کرد و به آسانی از قابلیت جابه جایی برخوردارند . برخی از این نع از خانه ها از قبل در شرکت وجود دارند یعنی از قبل طراحی و ساخته شده و موجود هستند و می توان آن ها را به فروش رساند . در کل در خرید و فروش خانه های پیش ساخته بیشتر شرکت های تولیدی خانه های پیش ساخته و کانکس سازی فعالیت دارند .

بهترین طراحی و ساخت خانه پیش ساخته را با ما تجربه کنید . مشاورین ما آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات و نیازهای شما مشتریان عزیز هستند . جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش مجموعه ایرانا سازه تماس بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

ویلای پیش ساخته , قیمت انواع ویلای پیش ساخته , سفارش طراحی و ساخت ویلای پیش ساخته در ابعاد و اندازه های مختلف با متد روز دنیا و استانداردهای جهانی  : ویلای پیش ساخته به نسبت سازه های فلزی و بتنی سبک تر است . و از امکان جابه جایی مکانی برخوردار است . این نوع از کانکس ها بیشتر در شهرهای شمالی مورد استفاده قرار می گیرد و در بین جنگل ها و باغ ها نصب می گردد که از ظاهری زیبا برخوردار است . از ویلاهای پیش ساخته در هر اقلیم و شرایط آب و هوایی استفاده می شود . ساخت و طراحی سازه های پیش ساخته کم هزینه تر از سازه های فلزی ثابت و بتنی است . در ادامه ی مطلب به برخی از مزیت ها و ویژگی های این سازه ها اشاره می کنیم .

ویلای پیش ساخته

ویلای پیش ساخته

 
کانکس

نمای ویلای پیش ساخته

در کارگاه گروه صنعتی آلفا کانکس , با استفاده از سیستم های به روز دنیا و سیستم های نرم افزاری اقدام به طراحی دکوراسیون نمای داخلی و بیرونی برای سازه های ویلای پیش ساخته ارائه می کنیم . استفاده از نیروی جوان و متخصص در آلفا کانکس شرکت ما را به برترین شرکت تبدیل کرده است و براین اساس توانسته ایم در این راستا نیازمشتریان را برطرف کنیم و رضایت آن ها را به دست بیاوریم .

مشخصات اصلی ویلای پیش ساخته

مقاومت بالا در برابر زلزله

از ویلاهای پیش ساخته چون اکثرا در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرند باید مقاوم در برابر زلزله باشند . در طراحی و ساخت این نوع از ویا ها باید ابتدا از مواد و مصالح مرغوب و درجه یک استفاده شود مصالحی چون فولاد و بتن تا حدودی مقاوم در برابر هرگونه تهدیدی هستند و تامین کننده ی مقاومت سازه ی پیش ساخته هستند . امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی در همه ی زمینه ها حتی در کانکس سازی نیز تکنولوژی های نوین در طراحی و ساخت استفاده می شود به همین دلیل تا حدودی سعی شده است که وزن ویلاهای پیش ساخته سبک باشد تا به آسانی از قابلیت حمل و نقل برخوردار باشند .

ایمنی بالا و امنیت ویلای پیش ساخته

از مهمترین ویژگی های ویلای پیش ساخته مجموعه ایرانا سازه بالا بودن ایمنی سازه است . تمامی قطعات از ابتدا توسط مهندسین و متخصصین این مجموعه بررسی می شوند سپس ساخته می شوند . بنابراین باید تمامی اصول ایمنی ساخت را در این کانکس ها رعایت کرد تا بعدا دچار مشکل نشد .

مقرون به صرفه بودن از لحاظ وقت و هزینه

هزینه ی ساخت ویلای پیش ساخته به نسبت سازه های فلزی و بتنی کمتر است و برای خریدارن مقرون به صرفه می باشد . در طراحی این نوع از سازه ها از مواد عایق استاندارد استفاده می شود .

مزایای ویلای پیش ساخته

  • به دلیل سبک بودن از حمل و نقل آسانی برخوردار است
  • کم کردن هزینه های مصرف انرژی به دلیل استفاده کردن از عایق بندی های استاندارد
  • مقاوم در برابر سیل , زلزله , طوفان
  • مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و ساییدگی
  • مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت
  • قابل حمل و نقل و جابه جایی از مکانی به مکان دیگر
  • قابل اجرا و ساخت مطابق با تمام اقلیم و شرایط آب هوایی
  • نصب سریع و آسان این نوع از سازه ها
  • عایق بندی کامل صدا , سرما و گرما
  • نصب قطعات و اتصال پیچی به آسانی انجام می پذیرد
  • کاربردهای ویلای پیش ساخته , سازه پیش ساخته

مورد استفاده در ساختمان های تک واحدی , چند واحدی و استفاده از آن ها در انبوه سازی

  • مورد استفاده در ساختمان های تجاری , اداری و دفاتر
  • مورد استفده در باغ ها
  • مورد استفاده ی نیروی انتظامی
  • برای ساخت سرویس بهداشتی , نمازخانه و .. بین راهی
  • مدیریت گاز و پمپ بنزین
  • مجتمع عای توریستی و تفریحی بین راهی
  • استفاده از ویلای پیش ساخته در فضاهای سبز و پارک ها و جنگل ها
  • ساخت آلاچیق در باغ ها و پارک ها
  • استفاده از آن ها به عنوان کمپ های بین راهی
  • و …

جهت سفارش سازه پیش ساخته با کارشناسان فروش مجموعه ایرانا سازه تماس بگیرید و محصولات انتخابی خود را سفارش دهید . هدف ما کسب رضایت مشتری است پس مشتریان عزیز هر طرح و پیشنهادی هم داشته باشند بر روی سازه ی مورد نظر پیاده می کنیم .



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

کانکس دست دوم , خرید , فروش و قیمت کانکس دست دوم , کانکس دست دوم کرج , تهران , اصفهان , تبریز , کانکس دست دوم باز سازی شده و آماده :  کانکس های دست دوم به کانکس هایی گفته می شوند که یک بار توسط مشتریان مورد استفاده قرار گرفته اند و این نوع از کانکس ها با توجه به ابعاد , اندازه و میزان سالم بودن قیمت گذاری می شوند . کانکس هایی که به فروش می رسند امکان دارد که مشتری بعد از مدتی دیگر نیاز به استفاده از آن ها نداشته باشد بنابراین  مجموعه شرکت ایرانا سازه اقدام به خرید این نوع از کانکس ها از مشتریان می کند و اگر کانکس ها نیاز به بازسازی و تعمیر داشته باشند توسط متخصصین و مهندسین کار آزموده در این زمینه بازسازی و تعمیر می شوند و در دپو کارخانه نگهداری می شوند و اگر مشتری تقاضای خرید این نوع از کانکس ها را داشته باشد به آسانی بتواند آن را خریداری کند .

کانکس دست دوم

کانکس دست دوم

 

انواع کانکس دست دوم

کانکس ویلایی

کانکس مدیریتی

کانکس کارگری

کانکس نمازخانه

کانکس سالنی

کانکس امداد و نجات

کانکس پلیس

کانکس کنترل

کانکس مخابراتی

و …

قیمت کانکس دست دوم

قیمت کانکس دست دوم با توجه به اندازه ی آن , نوع مواد به کار رفته در آن , ابعاد و امکانات داخلی و بیرونی بستگی دارد . کانکس های دست دوم در صورتی که سالم باشند و نیاز به تعمیر و بازسازی اساسی نداشته با قیمت بالاتر نیز به فروش می رسند ولی اگر برعکس کانکس دست دوم زیاد توسط مشتری مورد استفاده قرار گرفته باشد قیمت آن پایین تر محاسبه می شود . برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت کانکس های دست دوم و نحوه ی ارزش گذاری و قیمت گذاری این دسته از کانکس ها می توانید با کارشناسان فروش مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس بگیرید و همکاران ما همه روزه آمداه ی پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز هستند .

خرید کانکس دست دوم

برای خرید کانکس های  دست دوم ابتدا باید اندازه , ابعاد و نوع کانکس مورد نظر خود را در نظر بگیرید سپس جهت سفارش محصول انتخابی خود با کارشناسان فروش و متخصصین مجموعه شرکت کانکس سازی ایرانا سازه تماس بگیرید مشاورین ما همه روزه آماده ی پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز هستند . کانکس های انتخابی شما در در دپو شرکت آماده ی فروش هستند . مواد سفارشی شما بعد از بازدید طبق نیاز و درخواست شما در صورت نیاز بازسازی و تعمیر می شوند و به فروش می رسند .

بهترین روش برای خرید کانکس دست دوم

مناسب ترین و بهترین راه برای خرید و اطلاع از قیمت کانکس دست دوم این است که اگر قصد خرید و فروش کانکس های دست دوم را کردید به صورت حضوری خرید را انجام دهید تا به توافق کامل برسید . مزیت این نوع از کانکس ها در این است قیمت آن ها به نسبت کانکس های نو کم تر است این دسته از کانکس ها با این که سالم هستند ولی چون یک بار توسط مشتری استفاده شده اند به آن ها کانکس دست دوم می گویند . مشتریان عزیز می توانند جهت اطلاع از خرید کانکس های دست دوم و کسب اطلاعات لازم در مورد این دسته از کانکس ها با مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند .



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

گروه صنعتی , تولیدی کانکس و کانتینر ایرانا سازه

گروه صنعتی ایرانا سازه با سابقه ای بلند مدت در زمینه تولید انواع کانکس توانسته است بزرگترین پروژه های راه و ساختمان را اجرا کند . امروز با لطف مهندسین ایرانا سازه در تولید انواع خانه های پیش ساخته توانسته ایم در رتبه های بالای این گروه نیز جایگاه ویژه ای داشته باشیم .  بی شک لطف خداوند به همراه تلاش مضاعف گروه صنعتی ایرانا سازه موجب شده است تا درخواست های شما مشتریان عزیز و همکاران گرامی را با بهترین شکل و بهترین کیفیت اجرا کنیم . ایده هایی که مشتریان و درخواست کنندگاه انواع کانکس در تولید داشته اند از دیگر عوامل پیشرفت ما در زمینه طراحی و اجرا بوده است . ما بهترین مهندسین طراحی دکوراسیون داخلی را در اختیار داریم و به کمک آنها در تولید کانکس همیشه بروزترین متدها را اعمال می کنیم . ایرانا سازه برترین تولید کننده انواع کانکس : مسکونی , اداری , کارگاهی , کانکس ویلایی , مدیریتی و … می باشد .

جهت مشاوره و دریافت لیست قیمت روز کانکس می توانید با ما تماس بگیرید .

تلفن : ۵۵۹۳۵۸۹۱-۰۲۱

تلفکس : ۵۵۹۳۵۸۹۱-۰۲۱

موبایل : ۰۹۱۲۲۵۰۹۷۵۵

تهران – آزادگان شرق – سه کیلومتر بعد از اتوبان ساوه – بلوار ایران خودرو دیزل – کوی مدرس پلاک ۸

راهنمای خرید کانکس

امروزه خرید کانکس به یکی از اصلی ترین نیازها در شرکت ها و سازمان ها تبدیل شده است . شرکت ها و موسسات مختلف برای اسکان و استقرار کارکنان خود نیازمند خرید کانکس های مختلف با کارایی های گوناگون هستند . برای مثال کانس کارگری برای اسکان کارگران یک بخش و یا کانکس اداری برای اسکان کارمندان یک بخش اداری در قسمتی از ادارت هستند . در این میان یکی از مهمترین نیازهایی که هر سازمانی احساس می کند نیاز به کانکس سرویس بهداشتی که با خریداری آن می توان در محل مورد نظر نصب کرد و از آن استفاده کرد . کانکس های سرویس بهداشتی می توانند شامل کانکس توالت و کانکس حمام نیز باشند که می توانند به هم متصل یا از هم جدا نیز باشند . که این نیز بسته به سفارش و نوع نیاز موسسات می تواند متفاوت باشد .

 

قیمت کانکس

شرکت های تولیدی کانکس ها استانداردها و معیارهای مخصوص به خود را دارند که محصولات خود را به فروش می رسانند . تمامی محصولات تولیدی در مجموعه ی ما دارای گارانتی مدت دار هستند . همچنین شرکت کانکس سازی مجموعه ما مجهز به کانکس های دست دوم است که تمامی این کانکس ها بازسازی و تعمیر شده اند و در حد نو هستند . که در انباری شرکت نگهداری می شوند و مشتریانی که تقاضای خرید چنین کانکسی را داشته باشند ما آن را با قیمت کانکس مناسب به فروش می رسانیم .

مجموعه ی ایرانا سازه مجهز به نیروی متخصص در زمینه ی طراحی , ساخت و نصب انواع کانکس است و همچنین شرکت کانکس سازی ما در جهت توسعه اقتصاد مقاومتی اقدام به مجهز کردن کارگاه به تجهیزات عالی و ستاندارد روز دنیا کرده است . که با استخدام نیروی کارآزموده و مجرب در زمینه ی ساخت انواع کانکس بهترین و مرغوبترین محصول را به مشتریان عزیز ارائه داده اند . جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید انواع کانکس , کانتینر با کارشناسان فروش و متخصصین ایرانا سازه تماس بگیرید .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

فریت بار به مونترال

فریت بار به مونترال , ارسال بار هوایی به مونترال , هزینه فریت بار به مونترال , حمل بار هوایی مسافر به مونترال , ارسال بار مسافر با بهترین خدمات به مونترال : شهر مونترال پس از تورنتو به عنوان دومین شهر بزرگ کشور پهناور کانادا شناخته می شود . شهر مونترال بزرگترین شهر استان کبک به حساب می آید . شاید جالب باسد بدانید شهر مونترال به عنوان پانزدهمین شهر بزرگ آمریکای شمالی نیز شناخته می شود . طبق آمار ثبت شده شهر مونترال در سال ۲۰۱۱ جمعیتی در حدود ۱۶۴۹۵۱۹ نفر داشته است .


گفتنی است که شهر مونترال کانادا , پس از پاریس به دومین شهر بزرگ فرانسوی زبان شهرت دارد . در حدود ۶۷ درصد از ساکنان شهر مونترال فرانسوی زبان می باشند . شهر مونترال کانادا از شهرهای دانشجو پذیر اروپا می باشد . وجود چهار دانشگاه اصلی در این شهر اثبات کننده ی این موضوع می باشد . که از این چهار دانشگاه موجود در مونترال کانادا دو دانشگاه به زبان فرانسوی و دو دانشگاه دیگر به زبان انگلیسی می باشند . که این یک ویژگی بسیار مهم در بین کشورهای آمریکای شمالی می باشد . پیش شماره های ۵۱۴ و۴۶۸ مخصوص شهر مونترال کانادا می باشند .

 

شهر مونترال کانادا یک مرکز تجاری و فرهنگی بسیار بزرگ برای استان کبک کشور کانادا به شمار می اید . شهر مونترال در موقعیت قسمت شرق کانادا , و همچنین در قسکت جنوب غرب استان کبک قرار گرفته است . شهر تورنتو بزرگترین شهر کانادا فاصله ای ۵۳۹ کیلوکتری با شهر مونترال دارد. همچنین شهر مونترال با یکی دیگر از شهر های مهاجر پذیر کانادا یعنی شهر اتاوا فاصله ی ۱۹۰ کیلومتری دارد . شهر مونترال کانادا در روی نقشه با مختصات : ۴۵ درجه و ۳۱ دقیقه شمالی , ۷۳ درجه و ۳۹ دقیقه ی غربی , واقع شده است .

ارسال بار به مونترال و مسافرت به کانادا

همانگونه که در بالا هم به آن اشاره شد شهر مونترال کانادا بعد از تورنتو , دومین شهر بزرگ کشور کانادا محسوب می شود . جالب است که بدانین این شهر از لحاظ مهاجرت و توریست پذیری هم بعد از شهر تورنتو دومین شهر گانادا محسوب می شود . شهر مونترال امروزه به یکی از شهرهای که ایرانیان و افراد بیشتری از سرتا سر دنیا به این شهر سفر می کنند تبدیل شده . با این حال مهمترین مسئله در این ارتباط ارسال بار به شهر مونترال می باشد .

افرادی که بیشتر اقامت شهر مونترال کانادا را داشته اند از شیوه ی ارسال بار هوایی به این شهر تا حدودی شناخت دارند ولی افرادی هستند که به دلیل ویژگی های خاص این شهر , مونترال را برای ادامه ی تحصیل و یا اقامت بلند مدت انتخاب کردهاند و هیچ اطلاعی از نحوه ی ارسال بار و یا اینکه به چه طریقی می توانند وسایل ضروری خود را همراه خود به مونترال ببرند . در این مورد باید گفت که هیچ گونه مشکلی وجود نخواهد داشت . در زیر به تشریح خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه جهت ارسال بار به شهر مونترال کانادا ارائه می دهد , می پردازیم

خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه به منظور فریت بار به مونترال / کانادا

معولا افرادی که قصد مسافرت بلند مدت و ارسال بار به شهرمونترال کانادا را دارند نگرانی هایی از این جهت دارند که امکان دارد در طول و مدت سفر آسیب و صدمه های احتمالی به بار ارسالی آنها وارد گردد . شرکت فریت بار پادمیرا راه در این مورد اطمینان کامل می دهد و جای نگرانی نیست . خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی در رابطه با بسته بندی ارائه می دهد و با استفاده قرار دادن از مرغوب ترین نوع کارتن ها جهت فریت بار و بسته بندی لوازم شخصی , اسباب و اثاثیه ی منزل و غیره و همچنین با سود بردن و استفاده کردن ازافراد متخصص و با تجربه در این زمینه , بهترین و مناسب ترین خدمات را برای کسانی که قسد ارسال بار به شهر مونترال را داشته ارائه کرده , و شهروندان ایرانی که در این باره نگرانی های کاذب داشته اند آسوده خاطر ساخته است .

سایر خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه برای ارسال بار به مونترال / کانادا

  • بسته بندی تمامی لوازم منزل و لوازم شخصی اعم از ظروف های شکستنی , کتاب و کتابخانه و لباس های محبوب شما در محل و به صورت کاملا استاندارد و اصولی .
  • بارگیری جهت حمل بار هوایی
  • انجام تشریفات گمرکی به منظور ارسال بار به مونترال , با و بدون حضور خود مسافر : تعدادی از مسافران در ارسال بار به مونترال ضروری می دانند که در انجام امورات و تشریفات گمرکی , کارشناس فریت بار را شخصا همراهی کنند . با این حال بیشتر مسافران اینگونه همراهی کردن کارشناس فریت بار را ضروری ندانستع و تمام کارهای مربوط به امورگمرکی را , بر عهده ی شرکت فریت بار پادمیرا راه قرار می دهند .
  • تمامی کارها مطابق خواست مشتری صورت گرفته و هدف تمامی کارکنان و کارشناسان شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه کسب رضایت مشتری و مسافران گرامی می باشد .
  • پالت بندی محموله ی ارسالی در صورت لزوم : به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب و صدمه ی احتمالی وارده , پس از اتمام کارهای مربوط به تشریفات گمرکی , بر حسب نیاز و در صورت لزوم و تاسسد کارشناسان فریت بار , محموله ی ارسالی پالت بندی می شود . تمامی این فعل و انفعلات همانند تمام مراحل فریت بار بر عهده ی شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه می باشد .
  • اخذ بارنامه جهت ارسال بار به مونترال : شرکت فریت بار و حمل بار هوایی در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ی بسیار کم مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت های هواپیمایی همچون , شرکت هواپیمایی امارات , ترکیش ایرلاینز , لوفتهانزا و غیره …… را به منظور ارسال بار به شهر مونترال کانادا بر عهده دارد .

*** توجه

ارسال بار هوایی به مونترال مطابق با قوانین فریت بار به کشور کانادا صورت می گیرد . لازم به توضیح است که تمامی قوانین مربوطه به فریت بار در همه ی فرودگاه های کشور کانادا به طور یکسان اعمال می شوند .

فرودگاه بین المللی مونترال / فرودگاه پییر الیوت ترودو

فرودگاه بین المللی مونترال یا فرودگاه پییر الیوت ترودو یک فرودگاه باربری همگانی محسوب می شود . این فرودگاه بین المللی یک باند از جنس آسفالت و بتن به طول ۳۳۵۳ متر دارد . فرودگاه بین المللی پییر الیوت ترودوی مونترال از سطح دریا ۳۶ متر فاصله دارد . نام گذاری این فرودگاه مربوط به نخست وزیر معروف کانادا ( ژورف فیلیپ ایو الیوت ترودو ) می باشد .

کد سازمان یاتا برای فرودگاه بین المللی پییر الیوت ترودو شهر مونترال YULو برای سازمان ایکائو نیز CYUL می باشد

 

 

فریت بار به سیدنی , فریت بار به امریکافریت بار به کانادا ,

 ارسال بار هوایی به امریکا  , ارسال بار هوایی به استرالیا , ارسال بار هوایی به کانادا

فریت بار فرودگاه امام  , فرودگاه امام خمینی ,  فریت فرودگاه امام خمینی ,  ارسال بار هوایی به مونترال

فریت بار به لس آنجلس   , ارسال بار هوایی به تورنتو



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

فریت بار به ملبورن

فریت بار به ملبورن , ارسال بار هوایی به ملبورن , قیمت و هزینه فریت بار به ملبورن , حمل بار هوایی مسافر به ملبورن با ارائه بهترین خدمات بسته بندی و امنیت بار مسافر : شهر ملبورن استرالیا سالهای پیش به عنوان پایتخت استرالیا محسوب می شده است . با این حال این شهر پایتخت فرهنگی استرالیا شناخته می شود . با این حال شهر ملبورن مرکز ایالت ویکتوریا بوده است .

 

شهر ملبورن استرالیا دارای مساحتی در حدود ۸۸۰۶ کیلومتر می باشد . این شهر همچنین در حدود ۴ میلیون نفر جمعیت دارد . شهر ملبورن که یکی از مهم ترین شهر های فرهنگی استرالیا محسوب می شود به عنوان یک قطب آموزش عالی , فرهنگی و جهانگردی استرالیا نیز شهرت دارد . از سوی مجله ی اکونومیست و مرکز مرسر در این چند سال اخیر , شهر ملبورن استرالیا بهترین شهر در دنیا برای زندگی کردن انتخاب شده است .

 

آشنایی با موقعیت جغرافیایی شهر ملبورن :

شهر ملبورن در قسمت جنوب شرقی استرالیا قرار گرفته است . این شهر همچنین در قسمت طولی یاررا و در کرانه ی خلیج پرت فیلیپ واقع شده است . گفتنی است که در حدود ۷۰% از تمام جمعیت ایالت ویکتوریا در شهر ملبورن ساکن می باشند .

بیشتر بدانید : فریت بار به استرالیا

مسافرت و ارسال بار به ملبورن

شهر ملبورن از حیث مسافرتی و توریستی و همین طور از لحاظ فرهنگی جزء شهرهای معروف تر استرالیا شناخته می شود . این شهر در طول این جندسال پیاپی به عنوان بهترین مکان برای داشتن یک زندگی بی حاشیه و ارام معرفی شده است . با این حال این شهر توانسته نظر گردشگران و توریست های زیادی را به سوی خ.د جلب کند . تمام کسانی که سفری به استرالیا داشته باشند , تمایل دارند از این شهر هم دیدن کنند . با این تفاسیر یکی از دغدغه های مسافران به این شهر ارسال بار با خود به شهر ملبورن می باشد . در زیر به تشریح نحوه و چگونگی ارسال بار به ملبورن و همچنین خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی در این رابطه ارائه می دهد , می پدازیم .

بسته بندی بار / ارسال بار

بیشتر کسانی که قصد مسافرت بلند مدت و همینطور ارسال بار هوایی به شهر ملبورن استرالیا دارند در رابطه با ارسال بار به این شهر دچار تردید ها و نگرانی هایی می شوند . این افراد از این مورد نگران هستند که امکان وارد شدن خسارت و اسیب ؛ در طول و مدت مسیر ارسالی وجود دارد . باید گفت که جای هیچ گونه نگرانی و تردیدی در این رابطه وجود ندارد . خدماتی که شرکت فریت بار و حمل برا هوایی در رابطه به بسته بندی ارائه می دهد و نیز با استفاده کردن از مرغوب ترین نوع کارتن ها جهت فریت بار و بسته بندی لوازم شخصی و. ایباب و اثاثیه ی منزل و غیره … و همچنین با سود بردن و استفاده کردن از افراد متخصص و خبره در زمینه ی بسته بندی , تا به امروز بهترین خدمات بار هوایی را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت و همچنین ارسال بار به شهر ملبورن را داشته اند ارائه کرده است .

سایر خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا برای ارسال بار به شهر ملبورن

  • بسته بندی تمامی اسباب و اثاثیه ی شخصی و خانه اعم از ظروف های شکستنی . کتابخانه و تابلو فرش ها و همچنین البسه های مورد نیاز و محبوب , در محل و بصورت کاملا استاندارد و اصولی
  • بارگیری جهت حمل بار هوایی به ملبورن
  • انجام تشریفات مربوط به کارهای گمرکی با و بدون حضور مسافر برای ارسال بار به ملبورن
  • تعدادی از مسافران عزیز در این مورد و به منظور انجام امورات گمرکی , ضروری می دانند که کارشناس فریت بار را همراهی کنند . با این بیشتر مسافران هم این مورد را ضروری ندانسته و تمامی امورات گمرکی را بر عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند . گفتنی است که تمام کارها مطابق با خواسته مشتری صورت می گیرد و هدف تمامی کارکنان و مدیریت , شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه کسب رضایت مشتریان می باشد .
  • پالت بندی در صورت لزوم : به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب و خسارات احتمالی وارده به بار ارسالی ؛ بال فاصله پس از اتمام کارهای مربوط به تشریفات و امورات گمرکی , در صورت لزوم و تایید کارشناسان فریت بار , محموله ی ارسالی را پالت بندی میکنند .
  • آخر اخذ بارنامه جهت فریت بار / ارسال بار به شهر ملبورن / استرالیا / ایالت ویکتوریا

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه مسئولیت اخذ بارنامه به منظور ارسال بار به شهر ملبورن استرالیا را در کوته ترین زمان ممکن و با هزینه ی پایین از شرکت های هواپیمایی همچون : ترکیش ایرلاینز , لوفتهانزا . امارات و دیگر شرکت های هواپیمایی را بر عهده دارد .

***توجه

توجه داشته باشید که ارسال بار هوایی به شهر ملبورن بر اساس قوانین فریت بار به کشور استرالیا صورت می پذیرد . لازم به یادآوری می باشد که همه ی قوانین فریت بار در همه ی فرودگاه های شهر استرالیا به صورت یکسان اعمال می شوند .

فرودگاه بین المللی ملبورن و کارگو

فرودگاه شهر ملبورن یک فرودگاه بین المللی محسوب می شود که علاوه بر این به این فرودگاه بین المللی یک فرودگاه همگانی نیز معروف است . فرودگاه بین المللی و همگانی ملبورن باندی از جنس اسفالت به طول ۲۲۸۶ متر را دارد . فرودگاه بین المللی شهر ملبورن یکی از مهم ترین فرودگاه های استرالیا محسوب می شود . همچنین این فرودگاه در طول سال میزبان تعداد زیادی از مسافران داخلی و بین المللی می باشد . مسافران زیادی همه ساله در این فرودگاه بین المللی تردد می کنند . فرودگاه بین المللی ملبورن فعالیت خود را در حیطه ی مسافربری و فریت بار ( ارسال بار ) بسیار فعال دنبال می کند . فرودگاه بین المللی ملبورت در قسمت شمال غربی شهر ملبورن قرار گرفته است .

کد سازمان یاتا برای فرودگاه بین المللی ملبورن MEL و همچنین برای سازمان ایکائو نیز YMML می باشد .

 

 

ارسال بار هوایی , حمل بار هوایی , فریت بار , هزینه فریت بار

فریت بار به استرالیا , فریت بار به ونکوور , فریت بار به تورنتو , فریت بار به مونترال ,



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

فریت بار به بریزبن

فریت بار به بریزبن , ارسال بار هوایی به بریزبن , فریت بار مسافر به بریزبن استرالیا , قیمت و هزینه حمل بار هوایی به بریزبن با بهترین کیفیت بسته بنید و امنیت بار مسافر : شهر بریزبن جزء شهرهای پرجمعیت و بزرگ در کشور استرالیا محسوب می شود . این شهر در سواحل شرقی کشور استرالیا قرار دارد . شهر بریزبن با نام سرزمین ملکه در استرالیا شهرت دارد . شهر بریزبن از لحاظ جمعیت در حدود ۱۸۲۰۴۰۰ نفر دارد که چیزی در حدود ۹۸۹۱۵۱ نفر آن در خود شهر بریزبن ساکن می باشند . و مابقی این جمعیت در حومه ی شهر بریزبن ساکن می باشند . این شهر سومین شهر پرجمعیت کشور استرالیا محسوب می باشد . گفتنی است که شهرهای پرجمعیت استرالیا به ترتیب سیدنی , ملبورن و بریزبن می باشند .

 

شهر بریزبن یکی از شهرهای جذاب و توریستی می باشد . احتمال دارد گردشگران عزیز هم به این مورد واقف باشند که بریزبن یک شهر توریست پذیر نیز می باشد . از جاذبه های توریستی این شهر می توان به وجود رودخانه ی زیبا و پارک جذاب این شهر اشاره کرد . با این حال شهر بریزبن یک شهر دانشگاهی نیز شناخته می شود . دانشگاه های معروف و سرشناسی در این شهر وجود دارند . دانشگاه های معتبر و معروف شهر بریزبن عبارتند از :” دانشگاه گریفیت , دانشگاه کوئینزلند , دانشگاه فناوری کوئینز لند .

 

همانطور که در بالا هم مورد اساره واقع شد , شهر بریزبن یکی از شهر های جذاب و زیبا و همینطور بزرگ استرالیا محسوب می شود . همه ساله گردشگران و توریست های زیادی برای مشاهده ی مناطق گردشگری شهر بریزبن , در این شهر تردد می کنند . شهر بریزبن به غیر از اینکه از نظر توریستی , یک شهر مهاجر پذیر است . از لحاظ علمی و دانشگاهی هم پیشرفت هایی داشته که دانشجویان زیادی از سراسر دنیا برای ادامه ی تحصیل و تکمیل علم خود به این شهر سفر می کنند . درصد زیادی هم از ایرانیان برای ادامه ی تحصیل , به این شهر در رفت و آمد می باشند .

این افراد همیشه در سفر خود به شهر بریزبن دغدغه ی ارسال بار هوایی به این شهر را دارند . افرادی هم هستند که دارای اقامت استرالیا و شهر بریزبن می باشند و تا حدودی از شیوه ی ارسال بار به این شهر آگاهی دارند ولی کسانی هم هستند که برای اولین بار به این شهر توریستی , دانشگاهی قصد مسافرت بلند مدت و ارسال بار دارند و ازنحوه و چگونگی ارسال بار به شهر بریزبن اطلاعات دقیقی ندارند . در زیر به خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه به کسانی که قصد مسافرت و ارسال بار به شهر بریزبن را دارند تشریح می کنیم .

خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی برای ارسال بار هوایی به بریزبن

بسته بندی بار , ارسال بار به بریزبن

افرادی هستند که برای ارسال بار به بریزبن دچار نگرانی هایی می شوند که احتمال دارد در طول و مدت سفر به شهر بریزبن , به بار ارسالی آنها آسیب و صدمه ای وارد گردد . خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی در رابطه با بسته بندی ارائه می دهد و همچنین استفاده کردن از مرغوب ترین نوع کارتن جهت فریت بار و بسته بندی لوازم شخصی و اسباب و اثاثیه ی منزل و غیره …… و همچنین با سود بردن و استفاده کردن از افراد متخصص و کارآمد در زمینه ی بسته بندی تا به امروز بهترین خدمات را برای کسانی قصد ارسال بار و مسافرت بلند مدت به شهر بریزبن را داشته اند ارائه نموده و شهروندان ایرانی که در این مورد تردید هایی داشتند را آسوده خاطر کرده است .

سایر خدمات شرکت فریت بار وحمل بار هوایی پادمیرا راه برای ارسال بار به شهر بریزبن , استرالیا

  • بسته بندی تمامی لوازم و اثاثیه ی منزل اعم از ظروف های شکستنی , کتاب و کتابخانه , لباس های محبوب شما در محل و با رعایت تمامی اصول و استاندارد در زمینه ی بسته بندی .
  • انجام دادن تشریفات گمرکی به منظور ارسال بار به شهر بریزبن با و بدون حضور خود مسافر : تعدادی از مسافران برای انجام گرفتن کارهای مربوط به تشریفات و امورات گمرکی , ضروری می دانند که کارشناس شرکت فریت بار را همراهی کنند . با این حال مسافرانی هم هستند که در این رابطه همراه شدن با کارشناس فریت بار به منظور اتمام امورات گمرکی را ضروری ندانسته و تمام امورات مربوطه را در این مورد بر عهده ی شرکت فریت بار قرار می دهند . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی اعلام می دارد که تمامی کارها مطابق با خواست مشتری صورت می پذیرد و هدف کارکنان , کارشناسان و مدیریت این شرکت خدماتی کسب رضایت مشتریان و مسافران عزیز می باشد .
  • پالت بندی محموله ارسالی به بریزبن در صورت لزوم : به منظور جاوگیری از وارد شدن هرگونه خسارت به بار ارسالی , پس از اتمام امورات و تشریفات گمرکی , بر حسب نیاز و در صورت لزوم و تایید کارشناسان شرکت فریت بار , محموله ی ارسالی پالت بندی می شود . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی با افتخار اعلام می دارد که مسئولیت تمامی این عملیات همانند تمام مراحل ارسال بار به بریزبن بر عهده ی این شرکت می باشد .
  • اخذ بارنامه به منظور ارسال بار به شهر بریزبن / استرالیا

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیراه راه مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت های هواپیمایی نظیر شرکت هواپیمایی , امارات , ترکیش ایرلاینز , لوفتهانزا و غیره ….. را در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ی پایین , جهت فریت بار / ارسال بار به شهر بریزبن را بر عهده دارد .

بیشتر بدانید : ارسال بار به استرالیا

فرودگاه بین المللی بریزبن , استرالیا

فرودگاه بین المللی بریزبن در جنوب شرقی کوئینزلند واقع شده است بر اساس آماری که بدست ما رسیده و مورد تائید سازمان فرودگاه های استرالیا می باشد , در سال ۲۰۱۳ بیش از ۲۱۸۰۰۰۰۰ نفر مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند . لازم به توضیح است که این تعداد مسافر ۴۲ پرواز داخلی و ۲۸ پرواز بین المللی و خارجی داشته اند . مرکز هواپیمایی ویرجین استرالیا و یک مرکز دوم برای هواپیمایی کوانتس , این فرودگاه بین المللی بریزبن می باشد .

با این حال , این فرودگاه یک مرکز فرعی هم برای هواپیمایی جت استار می باشد . فرودگاه بین المللی بریزبن سابقه ی داشتن مرکز هواپیمایی تایگرایر استرالیا را دارد . این فرودگاه در سال ۲۰۱۴ مرکز هواپیمایی تایگر ایر استرالیا محسوب می شد . در کل باید گفت با تمامی این اوصاف , فرودگاه بین المللی بریزبن یکی از فرودگاه های مهم کشور استرالیا می باشد .

کد سازمان یاتا برای فرودگاه بین المللی بریزبن BNE و همچنین برای سازمان ایکادو هم YBBN می باشد.

 

 

ارسال بار هوایی , حمل بار هوایی , فریت بار , هزینه فریت بار

فریت بار به استرالیا , فریت بار به ونکوور , فریت بار به تورنتو , فریت بار به مونترال ,



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

فریت بار به ونکوور 

فریت بار به ونکوور , ارسال بار هوایی به ونکوور , هزینه حمل بار هوایی به ونکوور , ارسال اضافه بار مسافر به ونکوور , حمل هوایی بار از فرودگاه امام خمینی (ره) : شهر ونکوور کشور کانادا در استان بریتیش این کشور قرار دارد . شهر ونکوور جزء مهمترین شهرهای بندرگاهی و یکی از بزرگترین کلانشهرهای غرب کشور پهناور کانادا به حساب می اید . مساحت کلانشهر ونکوور کانادا ۶۷/۱۱۴ کیلومتر مربع می باشد . این شهر همچنین در حدود ۵۹۷۸۹۱ نفر جمعیت دارد .

 

موقعیت جغرافی شهر بزرگ ونکوور

شهر ونکوور ما بین دلتای رودخانه ی فریزر در قسمت جنوبی و خلیج برووارد در قسمت شمالی قرار دارد . این شهر دارای آب و هوای معتدلی می باشد . مختصات شهر ونکوور در نقشه ی نیز به این صورت است که ۴۹ درجه و ۱۶ دقیقه ی غربی , ۱۲۳ درجه و ۷ دقیقه ی شمالی . شهر ونکوور فاصله ای ۱۶۷ متری با سطح دریا دارد .

 

ارسال بار به ونکوور | مسافرت به ونکوور | کانادا

باید در نظر داشته باشید که شهرهای مونترال و ونکوور کانادا از قطب های توریستی و جهانگردی کشور کانادا محسوب می باشند . ونکوور جزء شهرهایی است که هر سال میزبان مسافران زیادی می باشد و جهانگردان و توریست های بسیار زیادی در این کلانشهر تردد می کنند . با این حال افرادی هستند که این شهر را برای مسافرت بلند مدت و اقامت نیز انتخاب کرده اند و در کل مهمترین مسئله ای که برای این افراد وجود دارد ارسال بار به ونکوور می باشد و این به یکی از دغدغه های مسافرت به ونکوور تبدیل شده است . با این حال جای هیچگونه مشکلی وجود ندارد .

بیشتر کسانی که اقامت این شهر را دارند ازشیوه ی ارسال بار به ونکوور آگاهی دارند . ولی درمورد افرادی که برای اولین بار این شهر را به خاطر ویژگی های زیادی که دارد , مقصد مسافرت بلند مدت و اقامت خود برگگزیده اند . این دسته از افراد در نحوه و چگونگی ارسال بار به شهر ونکوور اطلاعات دقیقی ندارند . در زیر به تشریح خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه به منظور ارسال بار به شهر ونکوور کانادا را ارائه می دهد می پردازیم .

( توسیه می شود که قبل از هر اقدام به ارسال بار به ونکوور با کارشناسان شرکت فریت بار پادمیرا راه تماس حاصل فرمایید و از مشورت های لازم در ارسال بار به ونکوور استفاده کنید .)

خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه برای فریت بار به ونکوور

بسته بندی بار / ارسال بارهوایی به ونکوور

معمولا افرادی که قصد مسافرت بلند مدت و ارسال بار به ونکوور کانادا را دارند , بیشتر ازاین مورد نگرانی هایی دارند که امکان دارد به بار ارسالی آنها در طول و مدت مسیر آسیب و صدمه های احتمالی وارد گردد . خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه در رابطه بابسته بندی ارائه داده است , این شرکت با استفاده از کارتن هایی از نوع مرغوب جهت فریت بار و بسته بندی لوازم شخصی و اسباب و اثاثیه ی منزل و …

همچنین سود بردن و استفاده کردن از افراد متخصص و کارآمد و با تجربه در زمینه ی بسته بندی تا به امروز بهترین خدمات را برای کسانی که قصد مسافرت بلند مدت و ارسال بار هوایی به شهر ونکوور کانادا را داشته اند ارائه کرده و شهروندان ومسافران ایرانی که در این رابطه نگرانی هایی داشته اند را آسوده خاطر کرده است .

سایر خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی برای فریت بار به ونکوور

  • بسته بندی تمامی لوازم شخصی و اسباب و اثاثیه ی منزل اعم از طروف های شکستنی , کتاب و کتابخانه و لباس های محبوب شما در محل و به صورت کاملا اصولی و استاندارد .
  • بارگیری برای ارسال بار به ونکوور
  • انجام دادن کارهای مربوط به امورات و تشریفات گمرکی با و بدون حضور خود مسافر : تعدادی از مسافران به منظور انجام دادن امورات گمرکی , ضروری میدانند که کارشناس فریت بار را شخصا همراهی کنند . با این حال بیشتر مسافران همراه شدن با کارشناس فریت بار در انجام تشریفات گمرکی را ضروری ندانسته و تمام امور را بر عهده ی فریت بار قرار می دهند . تمامی کارها مطابق با خواست مشتری صورت می گیرد و هدف تمامی کارکنان و پرسنل و عوامل شرکت خدماتی فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه کسب رضایت مشتری می باشد .
  • پالت بندی محموله ی ارسالی در صورت لزوم : به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب و صدمه های احتمالی وارده به بار ارسالی , پس ازاتمام کارهای مربوط به تشریفات گمرکی , بر حسب نیاز و در صورت لزوم و تایید کارشناسان ففریت بار محموله ی ارسالی پالت بندی می شود . تمامی این کارها همانند تمامی مراحل فریت بار به ونکوور بر عهده ی شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه می باشد .
  • در آخر اخذ بارنامه به منظور ارسال بار به ونکوور , شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت هایی هواپیمایی مانند شرکت هواپیمایی امارات , ترکیش ایرلاینز , لوفتهانزا و غیره ….. در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ی بسیار پایین , به منظور ارسال بار به ونکوور کانادا را بر عهده دارد .

*** توجه

توجه داشته باشید که ارسال بار هوایی به ونکوور مطابق قوانین فریت بار کشور کانادا صورت می گیرد . لازم به توضیح است که همه ی قوانین مربوط به فریت بار در همه ی فرودگاه های کشور کانادا به طور یکسان اعمال می شوند .

بیشتر بدانید : فریت بار به کانادا

فرودگاه بین المللی ونکوور

فرودگاه بین المللی ونکوور یک فرودگاه همگانی از نظر فریت بار , کارگو و مسافربری می باشد . جالب است که فرودگاه بین المللی ونکوور کانادا جزء زیباترین فرودگاه های کل دنیا می باشد . بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۱ انتشار یافته و به ثبت رسیده در حدود ۱۷ میلیون مسافر در این فرودگاه بین المللی زیبا تردد داشته اند . فاصله ای که فرودگاه بین المللی و زیبای ونکوور کانادا با سطح دارد ۴ متر است . این فرودگاه ی زیبای بین المللی یک باند فرود از جنس به تن به طول ۳۰۲۹ متر را دارد . این فرودگاه راه ارتباطی و کیب در آمد در بیش از ۹۹ مقصد در کانادا , ایالات متحده ی امریکا و دیگر نقاط جهان می باشد . گفتنی است که فرودگاه زیبا و بین المللی ونکوور کانادا به بیش از ۶۲ شرکت هواپیمایی موجود در سراسر دنیا سرویس دهی دارد .

کد سازمان یاتا برای فرودگاه بین المللی ونکوور کانادا YVR می باشد .

 

 

فریت بار به سیدنی , فریت بار به امریکافریت بار به کانادا ,

 ارسال بار هوایی به امریکا  , ارسال بار هوایی به استرالیا , ارسال بار هوایی به کانادا

فریت بار فرودگاه امام  , فرودگاه امام خمینی ,  فریت فرودگاه امام خمینی ,  ارسال بار هوایی به مونترال



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

فریت بار به سیدنی 

فریت بار به سیدنی , ارسال بار هوایی به سیدنی , حمل بار هوایی به سیدنی , فریت بار مسافری با بهترین کیفیت , خدمات بار هوایی تهران , فرودگاه امام خمینی (ره) : نخست باید به این نکته اشاره کنیم که شهرسیدنی مرکز ایالت ویلز جنوبی نو ( نیو ساوت ویلز ) می باشد . شهر سیدنی استرالیا بزرگترین شهر این کشور نیز محسوب می شود .

 

این شهر ید طولانی در تاریخ کهن این کشور دارد . سیدنی یکی از کهن ترین و با قدمت ترین شهرهای استرالیا می باشد . شهر سیدنی برای استرالیا یک نماد می باشد . در طول هر سال افراد و مسافران زیادی ایرانی که به استرالیا سفر می کنند , نخست این شهر را برای اسکان شده انتخاب می کنند . شهر سیدنی استرالیا قدمتی در حدود ۲۱۸ ساله دارد . به همین علت است که جهانگردان زیادی در بدو ورود به خاک استرالیا نخست به این شهر سفر می کنند . پل بندر گاه سیدنی یکی از شاهکارهای معماری و یکی از زیبایی های این شهر محسوب می شود . که این پول بویژه در شب ها نمای مخصوص و جذابی برای خود پیدا می کند .

شهر سیدنی به دلیل شرایطی که از نظر گردشگری و توریستی دارد . مسافران و گردشگران زیادی را در طول هر سال در خود جای می دهد . مسافران و افرادی ریادی هم از کشورمون همه ساله برای گشت و گذار و تفریح به این شهر ریبا و تفریحی و تاریخی عازم می باشند . با این حال در سفرهای شهروندان ایرانی همیشه یک دغدغه وجود دارد . بیشتر افرادی که شهر سیدنب را برای سفرهای بلند مدت خود انتخاب می کنند , از شیوه و چگونگی ارسال بار به این شهر اطلاعات دقیقی ندارند . گاها پیش امده که این افراد باور نمی کنند که می توانند وسایل ضروریشان را نیز به شهر سیدنی با خود ببرند . در زیر به تشریح نحوه و چگونگی ارسال بار به شهر سیدنی و همچنین خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه در این رابطه ارائه می دهد , می پردازیم .

 

توضیحاتی که در رابطه با شرایط فریت بار استرالیا و دیگر شهرهای مختلف این کشور باید بدانید .

مسافرینی که از ایران قصد عزیمت به بزرگترین شهرهای استرالیا را داند می توان به شهرهای سیدنی – ملبورن – آدلاید – بریزبن – پرت – کانبرا اشاره کرد . اما در مساله ی ارسال بار هوایی به این شهر که هر کدام از این شهرها با قیمت های مختلفی صورت می گیرد . بالطبع هزینه ی ارسال بار به شهرهای استرالیا به دلیل داشتن فاصله های زیاد از هم یکی نمی باشند . با این حال استسنائی هم وجود دارد هزینه ی ارسال بار به ملبورن و استرالیا حدودا در یک حد است .

حساسیت های گمرکی شهر سیدنی به محموله های آلوده

در این قسمت باید عرض کنیم که در شهرهای استرالیا حساسیت خاصی به کالاهای آلوده و زهر الود وجود دارد . این کالاها به هیچ وجه نباید الودگی هایی نظیر حشرات موزی – میکروب داشته باشند . اگر با چرم ع محموله ای را بسته بندی کرده باشید . این محموله صد در صد سم زدایی خواهد شد .

بغا این حال برای طی کردن این کارها در گمرک شهر سیدنی مکانی وجود دارد به عنوان قرنطیه . هر کالایی تشخیص داده شود که احتمال آلوده بودن وجود دارد در این مکان قرنطینه خواهد شد .

باید به این نکته هم اشاره کنیم که گمرک کشور استرالیا به جعبه هایی که مخصوص ارسال بار می باشند هیچ ایرادی به آنها نمی گیرد . مثلا کارتن های موز و دیگر کارتن ها که بر آنها بسته بندی صورت می گیرد به آنها ایراد دارد .

این نکته را هم باید اشاره کرد که لوازمی که به رغم آنها دست دوم باشد نظیر , ظروف های شکستنی و لوازم دکوری و غیره برای گمرک استرالیا هیچ هزینه ای ندارند این گونه وسایل معاف از هرگونه مالیات می باشند . هزینه ی جزئی ارسال آنها هندلینگ فرودگاهی می باشد .

بیشتر بدانید : فریت بار به استرالیا

خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی به سیدنی

بیشتر افرادی که قصد ارسال بار به شهر سیدنی را دارند , در این مورد دچار نگرانی و تردیدهایی می شوند که امکان دارد در طول و مدت مسیر ارسالی به بار انها خسارت و صدمه های احتمالی وارد گردد . در این مورد باید گفت که جای هیچ گونه تردید و نگرانی وجود ندارد . خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه دررابطه با بسته بندی ارائه می دهد و استفاده قرار دادن از مرغوب ترین نوع کارتن های فریت بار و بسته بندی برای لوازم شخصی و اسباب و اثاثیه ی منزل و غیره و همچنین با استفاده کردن از افراد متخصص و باتجربه و خبره در زمینه ی بسته بندی تا به امروز بهترین نوع خدمات برای کسانی که قصد حمل بار هوایی به شهر سیدنی را داشته اند ارائه نموده و این عزیزان را که در این رابطه تردید و نگرانی هایی داشته اند آسوده خاطر ساخته است .

سایر خدمات شرکت فریت بار  و حمل بار هوایی

  • بسته بندی تمامی اسباب و اثاثیه ی منزل اعم از ظروف های شکستنی و کتاب و لوازم دکوری و غیره … در محل و به صورت کاملا استاندارد و اصولی
  • بارگیری بار جهت حمل هوایی به سیدنی
  • انجام دادن تشریفات و امورات گمرکی با و بدون حضور خود مسافر ع برای ارسال بار به سیدنی :
  • اکثر مسافران در مورد انجام دادن امورات مربوط بخ کارهای گمرکی , ضروری می دانند که کارشناس فریت بار را شخصا همراهی کنند . با این وجود مسافرانی هم وجود دارند که این قبیل کارها را ضروری ندانسته و تمامی کارهای مربوط به تشریفات و امورات گمرکی را بر عهده ی فریت بار قرار می دهند . تمامی کارها مطابق با خواست مشتری صورت می گیرد . هدف تمامی کارکنان , کارشناسان و مدیریت شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه کسب رضایت مشتریان می باشد .
  • پالت بندی در صورت لزوم “

به منظور جلوگیری از هرگونه خسارت های احتمالی وارده به بار ارسالی , پس از اتمام امورات گمرکی , بر حسب نیاز و در صورت لزوم و تایید کارشناسان فریت بار , محموله ی ارسالی پالت بندی می شود . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه مسئولیت این قبیل از کارها را بر عهده دارد .

و در آخر اخذ بارنامه به منظور ارسال بار به سیدنی / استرالیا / ایالت ویلز جنوبی نو

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت های هواپیمایی نظیر , شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز – لوفتهانزا – امارات – و شرکت های هواپیمایی دیگر را در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ی پایین به منظور ارسال بار به سیدنی بر عهده دارد .

***توجه

توجه داشته باشید که ارسال بار به سیدنی مطابق با قوانین فریت بار به کشور استرالیا انجام می شود . لازم به توضیح است که قوانین مربوط به فریت بار در همه ی فرودگاه های کشور استرالیا به طور یکسان اعمال می شوند .

فرودگاه بین المللی سیدنی

فرودگاه بین المللی شهر سیدنی به یکی از قدیمی ترین و کهنسال ترین فرودگاه های دنیا شهرت دارد . این فرودگاه مدت زمان زیادی است که شروع یه فعالیت کرده است . در سال ۱۹۱۹ این فرودگاه اولین پرواز خود را پرواز ازمایشی که دور این فرودگاه صورت گرفت فعالیت این فرودگاه رسما انجام شد . طبق آمار به ثبت رسیده در ۲۰۰۷ ع در این فرودگاه بیش از ۴۷۰ هزار تن بار جابجا شده است که یک امار چشمگیر می باشد . همچنین براساس امار که در سال ۲۰۱۰ انتشار یافت چیزی در حدود ۳۶ میلیون مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند . که از این حیث فرودگاه بین المللی سیدنی جزء شلوغ ترین و پر تردد ترین فرودگاه های دنیا می باشد .

 

فریت بار به لس آنجلس   , ارسال بار هوایی به تورنتو

فریت بار به آدلاید , فریت بار به بریزبن , فریت بار به هیوستون , فریت بار به شیکاگو  , فریت بار به سیاتل

فریت بار با هواپیمایی امارات , فریت بار به سوئد  , فریت بار به ملبورن , فریت بار به سانفرانسیسکو  , فریت بار به بوستون



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

ارسال بار به استکهلم , فریت بار به استکهلم , ارسال اسباب و اثاثیه و لوازم منزل به استکهلم , هزینه ی ارسال بار به استکهلم , حمل بار هوایی به استکهلم , فرستادن بار به استکهلم : شهر استکهلم با داشتن مساحت ۱۸۸ کیلومتر مربع و برخوردار بودن از ۲۰۱۲۳۱ نفر جمعیت , بزرگ ترین شهر کشور سوئد می باشد . استکهلم همچنین پایتخت کشور سوئد شناخته می شود . محدوده ی شهری استکهلم که یک بخش آن در اوپلاند قرار گرفته و بخش دیگر این محدوده در سودرمان قرار دارد , جمعیتی در حدود ۲۰۲۵۷۵۱ نفر دارد . این شهر دارای زیبایی های خاصی می باشد .

 

که یکی از زیبایی های این شهر این است که بر روی چهارده جزیره ی واقع شده است . که بوسیله پل با هم در ارتباط هستند . در محدوده ی اسستکهلم , این شهر زیبای کشور سوئد ۲۴ هزار جزیزه وجود دارد . به همین جهت و با داشتن این ویژگی ها و برخوردار بودن از آب راه های بسیار و زیبا ازاستکهلم به نام ونیز شمال یاد می کنند .

مسافرت و فریت بار به استکهلم , ارسال بار به استکهلم

شهر استکهلم را مهمترین شهر کشور سوئد می داند . به قدری این شهر زیبا مهم می باشد که مقر دولت و پارلمان کشور سوئد و همچنین کاخ های سلطتنی پادشاه سوئد را در این شهر بنا نهاده اند . شهر استکهلم از نظر مهاجر پذیری به یکی از شهر های مهاجرپذیر اروپا تبدیل شده است . ایرانیان زیادی که اقامت کشور سوئد را دارند بیشتر در این شهر ساکن می باشند . به همین جهت است یکی از موارد بسیلر مهم برای نسافرانی که قصد اقامت در استکهلم را دارند , چگونگی فریت بار به این شهر زیبا می باشد . نحوه و چگونگی ارسال بار به استکهلم که توسط سرکت حمل بار هوایی و فریت بار پادمیرا راه را در زیر برای شما شهروندان ایرانی شرح می دهیم .

خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به استکهلم / سوئد

بسته بندی بار / ارسال بار به استکهلم

بیشتر مسافرانی که قصد مسافرت و فریت بار به استکهلم را دارند نگران این موضوع هستند که ممکن است به بار ارسالی آنها توسط شرکت فریت بار و حمل بار هوایی آسیب و یا صدمه وارد گردد . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی با تضمین بار ارسالی شما با ارائه ی خدمات اصولی و استاندارد درباره ی بسته بندی و همچنین استفاده قرار دادن از مرغوب ترین نوع کارتن ها برای فریت بار و بسته بندی لوازم شخصی , اسباب و اثاثیه ی منزل و غیره و کمک گرفتن از افراد متخصص و باتجربه و مجرب در زمینه ی بسته بندی تا به امروز برای شهروندان ایرانی بهترین نوع خدمات را که قصد مسافرت بلند مدت و یا اقامت دائم به استکهلم داشته اند راارئه داده و آنها را از بابت نگرانی های کاذب آسوده خاطر کرده است . به منظور کسب اطلاعات دقیق تر درباره ی بساه بندی می توانید بر روی آن کلیک کنید .

سایر خدمات پادمیرا راه برای فریت بار به استکهلم

  • بسته بندی تمامی لوازم منزل اعم از ( ظروف های شکستنی , کتابخانه , البسه ) در محل و با رعایت اصول استاندارد
  • بارگیری به منظور حمل بار هوایی
  • انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور خود مسافر : برخی از مسافران دراینئ مورد ضروری می دانند که کارشناس فریت بار را در انجام امورات گمرکی شحصا همراهی کنند . با این حال مسافرانی هم هستند که تمامی امورات مربوطه به تشریفات گمرکی را برعهده سرکت فریت بار قرار می دهند . تمامی کارها مطابق با خواست مشتری صورت می گیرد و هدف از ارائه ی خدمات شرکت فریت بار پادمیرا راه رضایت مشتری است .
  • پالت بندی محموله ارسالی در صورت لزوم : به منظور جلوگیری از آسیب و صدمه دیده گی های احتمالی , بعد از اینکه تمامی امورات مربوطه به تشریفات گمرکی پایان یافت , محموله ی ارسالی را برحسب لزوم پالت بندی می کنند . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه مسئولیت این مورد از کارها را برعهده می گیرد .
  • در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به استکهلم : شرکت پامیرا راه در مدت زمان بسیار کوتاه و با حداکثر هزینه ی بسیار پایین مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت های هواپیمایی همچون شرکت هواپیمایی امارات , کیش ایرلاینز , لوفتهانزا و غیره …… را به منظور فریت بار به استکهلم بر عهده می گیرد .

***توجه

ارسال بارهوایی به استکهلم مطابق با قوانین فریت بار به سوئد صورت می گیرد . لازم به توضیح است که این قوانین در تمامی فرودگاه های سوئد به طور یکسان اعمال می شود .

فرودگاه بین المللی استکهلم / فریت بار به استکهلم

فرودگاه آرلاندا استکهلم که در سوئد و در نزدیکی شهر ماششتا قرار دارد یک فرودگاه همگانی و بین المللی می باشد . این فرودگاه که در فاصله ی ۳۷ کیلومتری شهر استکهلم و در شمال این شهر قرار دارد در فاصله ی ۴۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر اوپسالا واقع گردیده است . در واقع می توان گفت که فرودگاه آرلاندا استکهلم استان اوپلاندا قرار دارد . بنا به آمار به دست آمده این فرودگاه در سال ۲۰۱۴ با میزبانی بیش از ۵/۲۲ میلیون مسافر بیشترین رشد را در بین فرودگاه های اروپا داشته است که از این حیث بزرگترین فرودگاه سوئد و سومین فرودگاه اسکاندیناوی شناخته شده است .

کد سازمان یاتا برای فرودگاه آرلاندا استکهلم ARN و برای سازمان ایکائو ESSA می باشد

 

 

ارسال بار هوایی به سوئد  ، فریت بار به پرت , فریت بار به نیویورکفریت بار به میامی

فریت بار به اسپو , فریت بار به ژوهانسبورگ , فریت بار به ولینگتون , فریت بار به آتلانتا  , فریت بار به استکهلم , ارسال بار هوایی به استکهلم


:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

تابلو برق , قیمت انواع تابلو برق , مرکز خرید و فروش تابلو برق دست دوم , انواع تابلو برق ولتاژ فشار ضعیف و فشار متوسط کشویی و ثابت , ا ز ولتاژ ۱۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ : به جرأت می توان گفت که برق یکی از صنایعی می باشد که به طور یقین بیشترینن سهم بازار را در دنیا مختص خود کرده است.امروزه بیشترین بازار کار در زمینه ی برق در رشته های برق با گرایش سیستم های توان می باشد که در این رشته یکی از مهمترین مشاغلی که در بیشتر کشور های بزرگ جهان وجود دارد صنعت تابلو سازی و ساخت مدارهای فرمان و قدرت است.

لینک کوتاه :

https://bit.ly/2yeZCpa (تابلو برق) , https://goo.gl/vvjZZn (تابلو برق صنعتی)


ژنراتور برق

ژنراتور برق , فروشگاه آنلاین ژنراتور برق در تهران , مرکز فروش ژنراتور برق تهران , لیست قیمت ژنراتور دست دوم , انواع ژنراتور , خرید و فروش انواع ژنراتور کارکرده و نو :

لینک کوتاه :

https://bit.ly/2OlB5ZN (قیمت ژنراتور) , https://goo.gl/aLdiLo (ژنراتور برق)


موتور برق

موتور برق مسافرتی کیفی , قیمت موتور برق چینی , موتور برقی گاز سوز , موتور برق بنزینی , گازوئیلی و گازی , لیست قیمت فروش موتور برق مسافرتی : دستگاهی است که برای تامین و تولید برق انرژی حاصل از سوخت بنزین ، گازوئیل و یا گاز استفاده می کند که ان را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. و در تعریف خیلی ساده تر باید بگوییم که این دستگاه ها در واقع همان موتور ژنراتور ها هستند با این تفاوت که موتور برق ها در ابعاد کوچک و توان حداکثر تا حدود ۲۰ کاوا هستند که از این دستگاه می توان در هر مکانی که به برق نیاز باشد و زمانی که دسترسی به برق شهری نباشد استفاده کرد.

لینک کوتاه :

https://bit.ly/2ND7nKG (موتور برق) , https://goo.gl/AJ8KZj (قیمت موتور برق)


دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور , لیست قیمت دیزل ژنراتور , خرید و فروش دیزل ژنراتور دست دوم , فروشگاه آنلاین دیزل ژنراتور , قیمت روز انواع ژنراتور ,  فروشگاه و نمایندگی اصلی دیزل ژنراتور در تهران , قیمت روز دیزل ژنراتور

لینک کوتاه :

https://goo.gl/hJ21CX (دیزل ژنراتور) , https://bit.ly/2NBz9In (دیزل ژنراتور دست دوم)


دیزل ژنراتور کوپله فابریک

دیزل ژنراتور کوپله فابریک , قیمت دیزل ژنراتور کوپله فابریک , تهیه دیزل ژنراتور کوپله فابریک , خرید و فروش دیزل ژنراتور کوپله فابریک در تهران : حتما شما هم این توصیه ها را شنیده اید.

لینک کوتاه :

https://bit.ly/2pRpJy5 (دیزل ژنراتور کوپله فابریک) , https://goo.gl/hCGwsD (قیمت دیزل ژنراتور کوپله فابریک)


انواع پمپ وکیوم  در برندهای مختلف

پمپ وکیوم , لیست قیمت پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم کوچک , قیمت فروش پمپ وکیوم روغنی , مرکز خرید و فروش پمپ وکیوم دست دوم تهران , وکیوم آبی , پمپ وکیوم خشک

لینک کوتاه :

https://bit.ly/2Cb2er2 ( پمپ وکیوم ) , https://goo.gl/LzQ5zY (قیمت پمپ وکیوم)


از بزگترین و فعالترین نمایشگاه آنلاین ماشین آلات صنعتی , راه و ساختمان , کشاورزی , انبارداری ,سردخانه , دیزل ژنراتور , انواع موتور برق و … در ایران دارای برد تخصصی بالا در ایران می توان به صنعت فا اشاره کرد . ارائه انواع ماشین آلات صنعتی با قیمت روز و دقیق مطابق با استاندارد های شرکت های معتبر سازنده و پیشرو در عرصه فناوری و تکنولوژی؛ همکاری فروش با تمامی همکاران در بخش فروش تجهیزات و ماشین آلات صنعتی دست دوم و کارکرده از مهمترین ویژگی وب سایت صنعت فا می باشد . به راحتی می توانید اطلاعات محصولات خود را در وب سایت آپلود کنید و کمتر از ۲۴ ساعت دیگر بعد از بررسی داده نمایش شود.

امیدواریم بتوانیم در ارائه خدمات نوین فروش اینترنتی کالاها و محصولات صنعتی رضایت مردم عزیز را جلب کنیم . شما می توانید تمامی انتقادات و پیشنهادت خود را از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید .

لینک های کوتاه وب سایت صنعت فا :

bit.ly/2LzSKH5

goo.gl/Semhqa


قیمت موتور پمپ آب

موتور پمپ , قیمت موتور پمپ آب بنزینی دست دوم , موتور پمپ کاما , قیمت موتور پمپ روبین ژاپن , قیمت موتور پمپ ارتفاع بالا , موتور پمپ دیزلی ۴ اینچ , مرکز فروش انواع موتور پمپ تهران

لینک کوتاه:

https://bit.ly/2OSC8jn (موتور پمپ) , https://goo.gl/bhN2KD (موتور پمپ آب)


پمپ آب

پمپ آب , قیمت الکتروپمپ آب خانگی , لیست قیمت انواع پمپ صنعتی تهران , راهنمای خرید الکتروپمپ , فروش انواع پمپ , انتخاب بهترین نوع پمپ بر اساس نیاز شما

لینک کوتاه پمپ :

https://goo.gl/4JFRsY (پمپ آب) , https://bit.ly/2oqvIsP (پمپ)




:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

موتور گیربکس , لیست قیمت الکتروگیربکس

موتور گیربکس , لیست قیمت الکتروگیربکس , قیمت گیربکس یلماز ترکیه , مرکز خرید گیربکس صنعتی و الکترو گیربکس در تهران , گیربکس چینی , گیربکس YILMAZ ترکیه

لینک کوتاه :

https://goo.gl/Ym2NdH (گیربکس)  , https://bit.ly/2OS4NVD (الکتروگیربکس)


لیست قیمت کمپرسور

compressor | قیمت انواع کمپرسور , خرید و فروش کمپرسور , کمپرسور معدنی , کومپرسور سازی تبریز , قیمت کمپرسور صنعتی و بادی , واردات انواع کمپرسور های ژاپن , کمپرسور اسکرو

لینک کوتاه :

https://bit.ly/2EdFAAY (کمپرسور) , https://goo.gl/fhgFd3 (کمپرسور صنعتی)


فروشگاه آنلاین ماشین آلات کشاورزی

بزرگترین نمایشگاه و فروشگاه آنلاین ماشین آلات کشاورزی با قیمت روز در ایران , فروش انواع ماشین آلات کشاورزی سنگین , نیمه سنگین و سبک , نمایندگی فروش ماشین آلات کشاورزی محصولات شرکت های خارجی و داخلی

لینک کوتاه:

https://bit.ly/2Cc0qy7 (فروشگاه ماسین آلات کشاورزی) , https://goo.gl/3x1Nc6 (ماشین آلات کشاورزی)


موتور جوش

موتور جوش موزا (mosa)  , لیست قیمت موتور جوش , دستگاه جوش لینکول ( Lincoln ) ارزان قیمت خانگی , قیمت دستگاه جوش لینز , مرکز خرید دستگاه جوش , خرید , فروش و قیمت , دستگاه جوش دست دوم ,

لینک کوتاه :

https://bit.ly/2ISPsyC (دستگاه جوش ) , https://goo.gl/K1TK72 (موتور جوش)


لیست قیمت روز انواع الکتروموتور

الکتروموتور , قیمت الکتروموتور , خرید و فروش انواع برندای برتر الکتروموتور  , بهترین نوع الکتروموتور , الکترو موتور سه فاز , قیمت الکتروموتور چینی , برندهای معروف تولید کننده الکتروموتور

لینک کوتاه :

https://bit.ly/2yeZ0Qo (الکتروموتور) , https://goo.gl/ewhBkV (قیمت الکتروموتور)


لیست قیمت تراکتور  | ITMCO

تراکتور , تراکتور سازی تبریز , قیمت تراکتور جدید , قیمت روز انواع تراکتور , تراکتور کمرشکن باغری , کمرشکن فراری , تراکتور های ls کره جنوبی , تراکتور باغی و صنعتی , لیست قیمت روز محصولات تراکتورسازی ایران

لینک کوتاه :

https://bit.ly/2IRALfh (قیمت تراکتور ) , https://goo.gl/q4u5Fb (تراکتور باغی)


پمپ کارواش خانگی و صنعتی

کارواش , لیست قیمت روز کارواش خانگی کارچر , هیوندای , آنووی ایتالیا , انواع کارواش صنعتی پمپک , پمپ خانگی اینتر پمپ ایتالیا , مرکز فروش انواع مارک پمپ کارواش در تهران

https://bit.ly/2QNgmLj (پمپ کارواش) , https://goo.gl/bnBkxi (کارواش خانگی)


لیست قیمت موتور دیزل

موتور دیزل , قیمت انواع موتور دیزل تک , موتور تک دیزل قیمت , لیست قیمت روز موتور دیزل : کوهلر , ولوو , کامینز , پرکینز , دوسان , ایوکو و موتور تک دیزل بنز , موتور سازان و … جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمای خرید انواع موتور تک دیزل می توانید با کارشناس ما در گروه صنعت فا تماس بگیرید.

لینک کوتاه :

https://bit.ly/2Cb8kaM (موتور دیزل) , https://goo.gl/vqMdwH (قیمت موتور دیزل)

لیفتراک

لیفتراک تویوتا , لیست قیمت لیفتراک دوسان , فروش لیفتراک برقی , لیفتراک کوماتسو دست دوم , قیمت لیفتراک دست دوم , لیفتراک سهند دست دوم , اصفهان , تهران : یکی از پرکاربردترین وسایل نقلیه در جابجایی کالا و محصولات داخل انبار لیفتراک است .بدون شک می توان گفت با تولید لیفتراک تحول بزرگی در جابجایی اتفاق افتاده است . امروزه لیفتراک ها در قدرت ها و اندازه های متفاوتی تولید می شود و بر اساس نیاز هر کارگاهی از آن استفاده می کنند . شاید بتوان گفت در زمینه انبارداری هیچ وسیله ای همانند لیفتراک کاربرد ندارد. همچنین رانندگی لیفتراک ها با گذشت زمان بسیار آسانتر شده است و تقریبا می توان گفت امروزه تمامی لیفتراک ها دیجیتالی شده اند و به راحتی با یک آموزش ساده می توان طرز کار آن را فرا گرفت.

صنعت فا فروشگاهی آنلاین جهت فروش انواع لیفتراک ها می باشد لذا در زیر برندهایی که توسط گروه صنعتی صنعت فا عرضه می شوند را به همراه محصولاتشان معرفی خواهیم کرد.

لینک کوتاه :

https://bit.ly/2PvnU59 (لیفتراک) , https://goo.gl/kZ7o82 (لیفتراک دست دوم)


 



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

دیزل ژنراتور کوپله فابریک

دیزل ژنراتور کوپله فابریک , قیمت دیزل ژنراتور کوپله فابریک , تهیه دیزل ژنراتور کوپله فابریک , خرید و فروش دیزل ژنراتور کوپله فابریک در تهران : حتما شما هم این توصیه ها را شنیده اید.

  • آیا این گفته علمی است ،یا بازاری و …؟
  • اصولا چه نوع دیزل ژنراتوری را دیزل ژنراتور کوپله فابریک می گویند؟
  • دلیل قیمت بالای دیزل ژنراتور کوپله فابریک در کیفیت آن می باشدویا به علت تعرفه های گمرکی؟
  • می توانند از عبارت دیزل ژنراتور کوپله فابریک (غیر ایرانی ) سوء استفاده کنند؟وچطور می شود از این کار جلوگیری کرد؟
  • علت حمایت بعضی ها از کوپله فابریک (غیر ایرانی ) چه چیز می تواند باشد؟
  • دیزل ژنراتور کوپله فابریک (غیر ایرانی )چه معایب وضعف هایی می تواند داشته باشد؟

سوالاتی که در بالا مطرح شد اغلب سوالاتی می باشند که در ذهن اغلب مخاطبان وجود دارند،ما در ادامه این مطلب تلاش خواهیم کرد که به صورت بسیار کوتاه به سوالات فوق پاسخ دهیم ولی قبل از آن بهتر است که شما را با مفهوم کوپله در صنعت دیزل ژنراتور آشنا نماییم.

دیزل ژنراتور کوپله فابریک

دیزل ژنراتور کوپله فابریک

بیشتر بدانید : دیزل ژنراتور

کوپله کردن دیزل ژنراتور به چه معنایی می باشد؟

متصل کردن موتور دیزل و ژنراتور به هم ونصب آن بر روی یک شاسی (Structure) فلزی وقرار دادن یک تابلو کنترل را در کنار آن به اصطلاح کوپلینگ دیزل ژنراتور می گویند.در سالیان قبل از ژنراتورهای دو سر بلبرینگ در صنعت تولید دیزل ژنراتور استفاده می شده است.واین ژنراتورها این قابلیت را نداشتند که به طور مستقیم به دیزل متصل (کوپل) شوند.بنابراین برای اتصال (کوپل) ژنراتور به دیزل نیاز به ساخت یک قطعه به نام کوپلینگ بود.(نقش این قطعه همانند تبدیل که جهت اتصال لوله های آب با ابعاد مختلف به هم را ایفا می نماید.)

و همین طور قبلا کیفیت کار تراشکار ودستگاه تراش بر روی بالانس بودن واسط کوپلینگ و لرزه و کیفیت دستگاه اثرگذار بود.

قبلاً به علت کم کاری تولید کنندگان داخلی ،کارفرمایان دیزل ژنراتور های فتبریک (خارجی )را بر دیزل ژنراتورهای ساخت داخل ارجع می دانستند.

در حال حاضر دیزل ژنراتور ها چگونه به هم کوپله می شوند؟

امروزه با تولید و ورود دیزل ژنراتورهای یک سر بلبرینگ به این صنعت،دیزل و ژنراتور به طور مستقیم وبدون اینکه نیازی به واسط (کوپلینگ) داشته باشند و تنها با بستن تعداد مشخصی پیچ به هم متصل می شوند.وعملاً در حال حاضر با ورود ژنراتور های یک سر بلبرینگ مبحثی به نام فابریک نباید در صنعت دیزل ژنراتور مطرح باشد.

وباید بگوییم که اصطلاح دیزل ژنراتور کوپله فابریک (غیر ایرانی )نیز از آن هنگام در بین کارفرمایان مصطلح شد.ولی عملا امروزه هیچ گونه تفاوتی بین کوپله (اتصال) دیزل و ژنراتور هیچ دو شرکتی وجود ندارد.امروزه انچه موجب تفاوت در کوپله دیزل زنراتور می گردد ؛نوع برند وکیفیت متعلقات جانبی می باشد که در کوپله (اتصال) که در انتهای متن آمده است.

پکیجر های (Packager) دیزل ژنراتور چه شرکت هایی می باشند؟

اصولاً هیچ یک از شرکت های سازنده دیزل مانند دیزل ژنراتور پرکینز ،کامینز ،…ویا سازندگان ژنراتور همانند استمفورد ،مکالته و…تولید کننده دیزل ژنراتور نمی باشند. باید بگوییم که یک تعداد شرکت در دنیا وجود دارند که تنها در صنعت کوپله دیزل ژنراتور فعالیت می کنند.این شرکت ها اغلب موتور دیزل و ژنراتور مور نیاز خود را به به صورت جداگانه از سازندگان موتور دیزل و سازندگان ژنراتور خریداری کرده و آنها را به همدیگر کوپل نموده و دیزل ژنراتور را به نام تجاری خود به بازار عرضه می دارند.

می توانیم از کوپله کاران بزرگ صنعت دیزل ژنراتور برندهای اف.جی.ویلسون(FG Wilson) و کامینز پاور(Cummins Power) انگلستان والمپین (Olympyan) را نام ببریم.شرکت های تولید کننده (کوپله کار ) دیزل ژنراتور در اصطلاح پکیجر (Packager) می گویند.



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

راهنمای انتخاب پمپ آب

نکات مهم انتخاب پمپ آب و آبرسانی : همان طور که درباره پمپ باید بدانید باید بگوییم که پمپ ها وظیفه جا به جایی آب و دیگر مایعات را بر عهده دارند و این جابه جایی ها همیشه توسط پمپ ها صورت می گیرد. در تاسیسات آب رسانی مهم ترین وظیفه پمپ آب انتقال و تامین آب مورد نیاز برای اطفاء حریق ، کشاورزی ، صنعت ، آب نماها و . . . است. یکی از مهم ترین مشخصه های یک پمپ آب مناسب این است که این پمپ علاوه بر تامین حجم آب دهی متناسب با مقدار مصرف ، باید که دارای فشار کافی به جهت رسانیدن آب به محل مصرف باشد.

راهنمای خرید پمپ

یکی از متنوع ترین گروه های محصولات در مهندسی تاسیسات پمپ های آب و آب رسانی هستند زیرا که این پمپ ها معمولا از لحاظ اندازه و سایز ، دور موتور ، نوع و جنس پروانه و بدنه ، نوع کاربرد وعمل کرد ، محل نصب و . . . بسیار متنوع می باشند معمولا این پمپ ها از پمپ های کوچک خطی گرفته تا پمپ های بزرگ توربینی را شامل می شوند.

جهت مشاهده محصولات پمپ آب خانگی در صنعت فا وارد لینک شوید : پمپ آب

انتخاب پمپ آبرسانی برای آپارتمان ها :

یکی از مشکلاتی که در بیشتر آپارتمان ها رایج است کمبود فشار آب است و برای تامین آب مورد نیاز و انتخاب یک پمپ آبرسان مناسب در داخل واحد خود به راحتی می توانید که شما با مراجعه به جدول زیر می توانید که بر اساس تعداد طبقات و نیز تعداد واحد های آپارتمان خود ، شخصا نسبت به انتخاب پمپ تامین فشار آب ساختمان خود اقدام کنید.

انواع پمپ های آبرسانی :

در تعریف پمپ گفتیم که می توان در تقسیم بندی انواع پمپ های آب و آبرسانی از نظر نوع عمل کرد و نیز از نظر نحوه قرارگیری یا استفاده ، آن ها را می توان که به انواع مختلف تقسیم بندی کرد.

  • پمپ آب خطی
  • پمپ های زمینی
  • پمپ های شناور
  • پمپ آب جتی
  • پمپ های طبقاتی
  • پمپ های کفکش
  • پمپ های استیل
  • پمپ های لجن کش
  • پمپ آب دو پروانه
  • پمپ های سانتریفیوژ
  • پمپ آب بشقابی

همان طور که درباره پمپ ها گفتیم کاربرد هر کدام از آن ها پس از بررسی شرایط از نظر تامین فشار آب ، انتقال حجم یا دبی آب مورد نیاز و حتی غلظت و اندازه ی مواد معلق احتمالی در آب و همچنین بر اساس نظر مهندس تاسیسات و کارشناس مربوطه قابل انجام است.

بیشتر بدانید : راهنمای خرید پمپ

یکی از مهم ترین عوامل تقویت پمپ بوستر پمپ ها هستند که به عنوان پمپ های تقویت کننده ( از لحاظ دبی و هد ) در کنار انواع پمپ ها مورد استفاده قرار می گیرند و این بوستر پمپ ها عمدتا شامل بوستر پمپ های آبرسانی و بوستر پمپ های آتش نشانی هستند.

دو نکته مهم در مورد بوستر پمپ آبرسانی و آتشنشانی :

وظیفه جوکی پمپ تامین در بوستر پمپ های آبرسانی نشان دهنده مقادیر اندک آب با هد یا فشار پمپ های اصلی است اما همان طور که می دانیم صنعت رفته رفته پیشرفت کرده است و روش های نوینی وارد الکترونیک شده است در این میان می توان به نصب سیستم دور متغیر یا اینورتر در بوستر پمپ های آبرسانی به جای استفاده از جوکی پمپ اشاره داشت که این مورد بر کاهش مصرف برق و تامین فشار آب ثابت بسیار تاثیر گذار است و این که باعث راه اندازی آرام و جلوگیری از ضربه آب (water hammer) و شوک الکتریکی در سیستم می شوند. نصب Change Over در تابلو مدار فرمان در بوستر پمپ های آب رسانی باعث ایجاد امکان استارت پمپ ها با نوبت متغیر می گردد.

تعداد پمپ ها ، توان موتور الکترو پمپ ها ، نوع اینورتر ( دور متغیر )، Change Over ( برای پمپ های آبرسانی ) ، لازم است کلیه تجهیزات بوستر پمپ از قبیل نوع شیرآلات و اتصالات ، قطعات و تجهیزات تابلو برق ، پرشر سوئیچ ، لوله ها و کلکتور ها ، شاسی بوستر پمپ ، نوع و ظرفیت مخزن دیافراگمی در هنگام انتخاب و سفارش بوستر پمپ آب رسانی و آتشنشانی مورد نیاز پروژه ضروری است و این که بررسی این موارد علاوه بر بررسی دقیق هد و دبی مورد نیاز از طرف خریدار دقیقا تعیین و اعلام گردد.

نکات کلی نصب و بهره برداری پمپ آب و آبرسانی :

یکی از راه های ایجاد پدیده کاویتاسیون در پروانه پمپ بروز مکش آب از سطح پایین تر از محل نصب پمپ است که این مورد علاوه بر کاهش راند مان پمپ بسیار ممکن است که باعث خلاء شود.

یکی از مهم ترین موارد در دوام عمل کرد پمپ تراز بودن کامل و افقی کلیه پمپ های آب ، آب رسانی ، خطی، زمینی ، جتی و . . . است که بسیار موثر است زیرا که اگر پمپ تراز نباشد بدون شک قطعات متحرک و در حال چرخش آن در طول زمان بهره برداری از حالت بالانس از سیستم خارج گردیده و باعث بروز مشکلات جدی در پمپ می شود.

یکی از کار های ضروری در لوله ورودی و خروجی پمپ های زمینی و پمپ های آب رسانی ، نصب صافی (strainer ) استرینر در لوله مکش کلیه پمپ ها و نصب لرزه گیر است و علاوه بر ورودی و خروجی نصب ( strainer) استرینر در مسیر لوله آب رفت و برگشت کلیه پمپ ها نصب شیر فلکه دروازه ای همراه با مهره ماسوره ( و یا فلنج در سایز های بزرگ تر ) به منظور ایجاد امکان قطع جریان آب درون لوله و خارج کردن پمپ از محل خود جهت انجام تعمیرات احتمالی یکی از موارد الزامی می باشد ؛ و این که نصب شیر یک طرفه به صورت افقی در مسیر آب خروجی از پمپ ها به منظور جلوگیری از بازگشت آب سیستم به سمت پمپ ها الزامی است.



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

عیب یابی پمپ سانتریفیوژ

عیب یابی پمپ سانتریفیوژ : باید پوسته و لوله مکش پمپ سانترفیوژ را حتما قبل از استارت چک کرد تا کاملا از آب پر شده باشد. زیرا که اگر پمپ خالی باشد در این صورت پمپ کار نمی کند و هوا را به جای آن پمپ می کند. به روش های زیر می توان که پمپ های سانتریفوژ را پرکرد :

  • نگه داری آب درون آنها توسط شیر پر کردن پوسته و لوله از آب
  • پر کردن به وسیله پمپ خلا ء
  • باید به وسیله یک ایجکتور بخار ، هوا و یا آب عمل پر کردن صورت بگیرد

بهتر است تا در مورد بعدی به بررسی ولتاژ و چگونگی سیم کشی مندرج روی پلاک بپردازید. و بعد از این مورد باید به اتصال موتور به محور پمپ دقت کنید در صورتی که از توربین های بخار استفاده می کنید بهتر است تا گاورنر را وارسی کنید تا به این ترتیب متوجه این موضوع می شوید که آیا پمپ فشار کامل بخار را دریافت می کند و یا نه .

پمپ سانتریفیوژ

بهتر است تا در گام های بعدی شرایط کار را به دقت وارسی کنید. تا افت فشار اصطکاکی لول و هدهای مکش و دهش مطابق مقادیر معین شده است یا نه. اندازه گیری میزان مکش هم برای این که اندازه مکش طبیعی را به دست اورد مهم است زیرا که مکش طبیعی نباید از ۱۵ فوت ۴/۶m بیشتر باشد. باید که لوله کشی ، صافی مکش و همچنین پروانه مورد بررسی قرار بگیرد. از ان جایی که جهت چرخش پروانه به راست است اگر غیر از این باشد بهتر است تا سریعا عیب آن را برطرف کنید.

برای فهمیدن نشتی بهتر است تا ورودی لوله مکش را مسدود و سپس به این ترتیب لوله را تحت فشار قرار دهید. می توان نشت را از روی افت فشار به وسیله یک فشار سنج نیز تشخیص داد. یکی از علت های افت ظرفیت در پمپ اشاره به این مورد است که درز کردن فقط ۱ % هوا به داخل پمپ ممکن است موجب ۱۰% افت ظرفیت شود. بعد از شناسایی محل نشت بهتر است تا آن را کاملا آب بندی کنید.

مشاهده محصولات پمپ صنعت فا : پمپ آب

در پمپ‌های خروجی پائین بودن سطح جریان خروجی می تواند ناشی از دلایل زیر نیز باشد :

  • مسدود بودن لوله مکش
  • مستهلک شدن پروانه
  • چرخش معکوس پروانه

مسدود بودن لوله مکش

بهتر است تا قبل از هر اقدامی از باز بودن مسیر لوله مکش اطمینان کامل را حاصل کنید و از نبود رسوبات برای این که در جریان ورودی اخلالی ایجاد نکند مطمئن شوید زیرا که در صورت وجود هر گونه اخلال در ورود آب به پمپ سطح جریان خروجی از پمپ بسیار کاهش پیدا می کند.

مستهلک شدن پروانه

یکی از مهم ترین علت های کاهش ظرفیت هیدرولیک پمپ در واقع ساییده شدن و مستهلک شدن پره های پروانه است که باعث مستهلک شدن پروانه می‌گردد.

چرخش معکوس پروانه

یکی از مهم ترین موارد در زمان اتصال الکتروموتور به جریان برق چرخش صحیح آن است پس بسیار مهم است بدانید که موتور ابتدا به چه جهتی می ‌چرخد. در واقع برای دانستن این موضوع روش مناسب این است که بدون اینکه به پمپ وصل شده باشد ابتدا الکترو موتور را روشن و سپس از این که شفت‌ ها در جهت درست و مناسب می ‌چرخند باید اطمینان حاصل کنید.



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

پمپ وکیوم بوش

پمپ وکیوم بوش , قیمت پمپ وکیوم بوش , کاتالوگ پمپ وکیوم بوش به همراه مشخصات فنی , نمایندگی رسمی فروش محصولات شرکت بوش , فروش پمپ وکیوم بوش

پمپ وکیوم بوشفروشگاه ماشین آلات صنعتی

در باره پمپ وکیوم بوش بیشتر بدانید

بدون شک محصولات شرکت بوش را همه مردم دنیا به خوبی باهاش آشنا هستند . می توان گفت یکی از موفقترین شرکت های تولدی تجهیزات صنعتی در دنیا شرکت آلمانی بوش است . این شرکت بزرگترین و معروفترین شرکت تولید کننده کمپرسورهای صنعتی و پمپ وکیوم بوش در سراسر دنیا است . شرکت بوش در سال ۱۹۶۸ فعالیت گسترده صنعتی خود در راه تولید انواع کمپرسور و تجهیزات ساختمانی و صنعتی را آغاز کرد و تا کنون توانسته است بازار بزرگی را در دنیا برای خود کسب کند . بطوری که بیش از ۴۰ دنیا محصولات با کیفیت شرکت بوش را وارد می کنند . به صورت رسمی حدودا ۳۰ کشور دنیا دارای نمایندگی رسمی شرکت بوش می باشند و خدمات پس از فروش به بهترین شکل ممکن دراین کشورهای انجام می شود .

پمپ وکیوم بوش

پمپ وکیوم بوش یکی از محصولات بسیار با کیفیت این شرکت است که با استفاده از متخصصین حرفه ای و کارکشته و به کمک مدرنترین تجهیزات روز دنیا بر اساس استاندارهای جهانی طراحی و ساخته شده است . پمپ وکیوم بوش دارای طراحی مدرن و آپشن های روز دنیا و قیمتی مناسب یک محصول ایده آل برای مصارف صنعتی می باشد .

جهت مشاهده انواع پمپ های دیگر می توانید وارد لینک زیر شوید : فروش پمپ

کاربردهای پمپ وکیوم بوش

پمپ وکیوم بوش به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در اکثر صنایع کاربرد دارد مانند : صنایع مواد غذایی , صنعت کشاورزی , پتروشیمی و نفت , صنعت تجهیزات پزشکی , مصارف آزمایشگاهی , صنایع چوب و کاغذ , در صنعت فیلتر سازی , قند وشکر , صنعت دامداری و لاستیک سازی و بسیاری از صنایع ریز و درشت می توان از این محصول بسیار عالی بوش استفاده کرد.

سرویس و نگهداری پمپ وکیوم بوش

پمپ وکیوم بوش به دلیل کیفیت بالای محصول خیلی کم دچار استهلاک می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند ولی به هر حال همانند وسیله های الکتریکی دیگر وقتی به مدت زمان طولانی و مستمر مورد استفاده قرار بگیرد امکان دارد که در عملکرد دچار مشکل شود . و نیاز به تعمییرات پیدا کند .البته باید توجه داشته باشیم که برای تعمیرات پمپ وکیوم بوش نیازمند یک تعمیر کار ماهر است . همچنین وجود قطعات و تجهیزات مورد نیاز نیز بسیار ضروری است .

باید دقت داشته باشیم بیشترین نوع پمپ هایی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند همین پمپ های وکیوم است بطوری که از آن به عنوان قلب دستگاه تعبیر میشود . پس برای هر نوع انجام تعمیر و دستکاری روی این نوع پمپ های به ویژه پمپ وکیوم بوش که مدرنتر و پیچیده تر است نیاز به افراد با تخصص بالا دارد.



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

پمپ اسپیکو , کف کش اسپیکو

پمپ اسپیکو , شناور اسپیکو , لیست قیمت پمپ کفکش اسپیکو , لیست قیمت فروش پمپ اسپیکو , پمپ لجن کش اسپیکو , کاتالوگ محصولات اسپیکو , نمایندگی فروش اسپیکو

پمپ اسپیکو

شرکت پمپ اسپیکو (صنایع پمپ سعدی )

اسپیکو یکی از برندهای برتر داخلی در تولید انواع پمپ , کف کش , لجن کش , شناور و تابلو کنترل می باشد و این شرکت سابقه ای طولانی (بیش از ۳۰ سال ) در زمینه تولید انواع الکتروپمپ با گواهی استاندارد ISO-9001-2008 آلمان دارد که نشان از کیفیت برتر محصولات شرکت اسپیکو می باشد . بزرگترین بازار فروش محصولات شرکت اسپیکو بازار داخلی می باشد و در حدود ۶۵ نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد که با ارائه خدمات پس از فروش و عرضه محصولات اسپیکو توانسته اند مشتریان این شرکت را راضی نگهدارند .

بدون شک بازار بزرگ هر شرکت تولیدی پمپ استفاده در صنایع است که اسپیکو توانسته است در این بخش نیز یکی از پیشرو های موفق در بین سایر رقبا قرار بگیرد. از طرفی تنوع درخواست های مشتریان باعث شده است تا شرکت اسپیکو نی زهمانند سایر تولید کننده های الکترو پمپ تنوع محصولات خود را بالا ببرد تا به هدف اصلی و شعار شرکت که رضایت مشتری با محصولی با کیفیت است دست پیدا کند .

پمپ اسپیکو



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

الکتروموتور الکتروژن , پمپ الکتروژن

پمپ الکتروژن , الکتروموتور الکتروژن , لیست قیمت انواع پمپ کف کش الکتروژن , قیمت الکتروموتور استاندارد الکتروژن , نمایندگی محصولات الکتروژن در تبریز , تهران و کرج , انواع پمپ آب الکتروژن تبریز

الکتروموتور الکتروژن

فروشگاه ماشین آلات صنعتی

الکتروژن | electrogenco

شرکت الکتروژن در سال ۱۳۷۰ با هدف تولید الکتروموتور در شور آباد ( جنوب تهران ) تاسیس شد . محصولات پایه این شرکت که با همکاری ۲۰ نفر پرسنل آغاز شد شامل الکتروموتور برای تهویه مطبوع , ماشین لباس شویی , پمپ های کولر آبی و اکصر لوازم خانگی بود . با توسعه فعالیت شرکت و راندمان بالا جهت تولید . تجهیزات کارخانه ای از آلمان وارد کردند و کارخانه را به مساحت ۵۰ هزار متر مربع با ۱۵۰۰ نفر پرسنل گسترش دادند .

امروزه با فعالیت و تلاش چشمگیر مسئولان کارخانه و شرکت الکتروژن تبدیل به یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ آب و الکتروموتور در ایران شده است . شاید بتوان گفت که امروزه یکی از بارزترین شاخصه های هر نوع موتور الکتریکی کم مصرف و با کیفیت بودن آن است . لذا تاکید مدیریت و مسئولان شرکت الکتروژن بر این امر موجب شده است تا الکتروموتور الکتروژن به یکی از کم مصرف ترین نوع الکتروموتور تولید داخل شود .

با روال پیشرفت شرکت الکتروژن هدف خود را برای ورود به بازار جهانی در فروش الکتروموتور و پمپ آب معطوف کرده است .



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

الکتروموتور زیمنس |SIEMENS

الکتروموتور زیمنس , لیست قیمت الکتروموتور زیمنس , نمایندگی فروش الکتروموتورهای زیمنس , کاتالوگ محصولات الکتروموتور زیمنس , قیمت موتور الکتریکی زیمنس , تامین کننده الکتروموتور زیمنس در تهران و کرج

الکتروموتور زیمنس

فروشگاه ماشین آلات صنعتی

بی شک نام زیمنس به گوش همه ایرانیان رسیده است . زیمنس یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی جهان است که تقریبا در تمام صنایع بزرگ و کوچک دنیا سهم بزرگی را ایفا می کند . از طراحی و تولید الکتروموتور گرفته تا ساخت لوکوموتیو های بزرگ و… . هلیدینگ بزرگ زیمنس در سال ۱۸۴۷ فعالیت خود را در آلمان آغاز کرد و با توسعه فعالیت های خود در عرصه صنعت و فناوری امروزه تبدیل به یکی از بزرگترین شرکتهای صنعتی جهان شده است . فعالیت زیمنس امروزه در زمینه صنعت قطار و ریل , برق و اتوماسیون صنعتی , انواع لوازم خانگی , تجهیزات مخابرات و نورپردازی , سیستم های خودکار ساز , تجهیزات پزشکی و سامانه های اعلام حریق می باشد .

کاربردهای الکتروموتور زیمنس

مهمترین شاخصه شرکت زیمنس تولید محصولاتی با کیفیت و استاندارد در تنوع زیاد با طول عمر بالا می باشد . یکی از محصولات ارزنده اسن شرکت الکتروموتور زیمنس است . که کاربردی بسیار دارد از جمله :

استفاده در پمپ , صنایع تولیدی , کمپرسور , تجهیزات بالابری , صنایع سیمان , پتروشیمی , سرامیک , خودروسازی و …

اکثر الکتروموتورهای زیمنس در کشور چک تولید می شود . دلیل محبوبیت الکتروموتور زیمنس همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم تنوع بالای در توان های مختلف این محصول است . به صورتی که طیف تولید الکتروموتور زیمنس از ۰٫۰۹ کیلو وات تا ۴۰۰۰ کیلوات ودر دروهای ۷۵۰ , ۱۰۰۰ , ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ تولید و عرضه می شود.

***نکته

الکتروموتور زیمنس طبق استاندارد های IEC یا NEMA با راندمان بالا و خیلی جمع و جور در چهار کلاس IE1 , IE2 ,IE3 ,IE4 تولید می شود. جنس بدنه الکتروموتور زیمنس بستگی به سایز آن دارد و از نوع چدنی و یا آلومینیوم می باشد . اکثر سایزهای بزرگ از جنس چدن می باشند.

ویژگی های الکتروموتور زیمنس

  • طول عمر بالا
  • راندمان انرژی بالا
  • قابل اطمینان در شرایط سخت کاری
  • کیفیت عالی محصول
  • مصرف انرژی پایین
  • بسیار جمع و جور

 



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

ژنراتور سنكرون

ژنراتور سنكرون , قیمت ژنراتور آ سنکرون : مفهوم ذخيره‌ سازی انرژی الکتريکی به شکل مغناطيسی در کشور ما هنوز به آن حد نرسیده بود اما از اوايل دهه‌ هفتاد بود که این مورد هم مورد توجه قرار گرفت.

و کاربرد های گوناگونی هم برای اين پديده فيزيکی با ظهور تکنولوژی ابر رسانايی مطرح شد. SMES از معروف ترين اين کاربرد ها است. محل دخیره انرژی در SMES درست در يک سيم‌ پيچ با اندوکتاس بزرگ که از ابر رسانا ساخته شده است، انجام می شود در واقع این سیستم با داشتن ويژگی ابر رسانايی موجب شده تا راندمان رفت و برگشت فرايند ذخيره انرژی بالا و در حدود ۹۵% باشد. و مهم ترین عاملی که این سیم پیچ را از ساير تکنيک های ذخيره انرژی متمايز می کند در واقع ويژگی راندمان بالای SMES آن است.

ژنراتور سنکرون

SMES دارای پاسخ ديناميکی سريع می‌باشد و در اين تکنيک انرژی از صورت الکتريکی به صورت مغناطيسی و يا بر عکس تبديل می‌شود. و از همین جهت هم در جهت بهبود عمل کرد ديناميکی نيز می تواند که بکار گرفته شود. معمولاً در ساخت واحد های ابر رسا نايی ذخيره ‌سازی انرژی این نوع سیستم ها را به دو گونه ظرفيت بالا (MWh 500) و ظرفيت پايين( چندين مگا ژول ) جهت تراز سازی منحنی مصرف ، به منظور افزايش ميرايی نوسانات و بهبود پايداری سيستم می‌سازند.

جدا سازی و استقلال توليد از مصرف مهم‌ ترين قابليت SMES است که اين امر علاوه بر موارد یاد شده مزايای متعددی را هم دارد که مهم ترین ان ها بهره ‌برداری اقتصادی ، بهبود عملکرد ديناميکی و کاهش آلودگی است.

لیست قیمت انواع ژنراتورهای برند های مختلف : قیمت ژنراتور

ابر رسانایی

در سال ۱۹۰۸بود که كمرلينگ اونز هلندی در دانشگاه ليدن موفق شد تا به توليد هليوم مايع دست پیدا کند و با این روش او توانست که به درجه حرارت حدود يك درجه كلوين دست پیدا کند. مطالعه تغييرات مقاومت الكتريكی فلزات بر حسب درجه حرارت در واقع يكي از اولين بررسی هايی بود كه اونز با اين درجه حرارت پايين به ان دست پیدا کرد. اما با گذشت چند سال بعد از ان یافته مشخص شد که هنگامی که دمای فلزات به پايين ‌تر از دمای اتاق برسند مقاومت آنها هم رفته رفته كاهش پيدا می كند.

اما هنوز مشخص نشده بود که مقاومت تا چه حد کاهش پیدا می کند برای وقتی که درجه حرارت تا حدود كلوين تنزل داشته باشد. او در حین کار با پلاتينيم متوجه شد این موضوع شد که مقاومت نمونه سرد تا مقدار كمی كاهش پيدا می كرد كه اين كاهش هم بستگی به خلوص نمونه داشت. در آن زمان جیوه خالص ‌ترين فلز قابل دسترس بود و او مقاومت جیوه را اندازه گرفت تا رفتار فلز خیلی خالص را به دست بیاورد.

اونز، در این ازمایش متوجه شد كه در درجه حرارت خيلی پايين مقاومت جيوه تا حد غير قابل اندازه‌ گيری كاهش پيدا می كند كه البته اين موضوع، زياد هم موضوع شگفت ‌انگيزی نبود. اما اتفاق غیر منتظره نحوه از بين رفتن مقاومت بود. هنگامی که درجه حرارت به سمت صفر تنزل داده می شود در درجه حرارت ۴ كلوين به ‌جای اين‌ كه مقاومت به آرامی كاهش يابد ناگهان افت می كرد و جيوه هيچ‌ گونه مقاومتي را از خود در پاییین ترین درجه حرارت نشان نمی داد. فقط مربوط به خواص فلزات نیست که اين گذار ناگهانی به حالت بی مقاومتی می رسید در صورتی که جيوه نا خالص هم بود باز هم این اتفاق می افتاد.

در نتیجه آقای اونز ذاین مورد را قبول كرد كه جيوه در پايين ‌تر از ۴ كلوين ، به يك حالت ديگری از خواص الكتريكی كه كاملاً با حالت شناخته شده قبلی متفاوت است تبدیل شده و اين حالت تازه « حالت ابر رسانايی » نام گرفت.

از بین بردن حالت ابر رسایی هم بعداً كشف شد و مشخص شد كه ابر رسا نايی را می توان از بين برد به این شکل که مقاومت الكتريكی را می توان مجددا بازگرداند و مهم ترین نتیجه ای که مشخص شد این بود اگر به فلز يك ميدان مغناطيسی قوی اعمال شود اين فلز می تواند که در حالت ابر رسا نايی دارای خواص مغناطيسی بسيار متفاوتی با حالت درجه حرارت ‌های معمولی باشد.

از ان زمان تا به حال مشخص شده است که بیشتر عناصر فلزی و همچنين چندين آلياژ در درجه حرارت ‌های پايين ، ابر رسانا می شوند. و به فلزاتی که ابر رسانايی را در درجه حرارت‌ های پايين از خود نشان می دهند ( ابر رسانا ) گفته می شوند.

در سال های گذشته مهم ترین موردی که بیشتر مورد بحث بود این بود که تمام ابر رسانا ها بر طبق يك اصول فيزيكی مشابه رفتار می كنند. اما در حال حاضر این گفته رد شد و مشخص شد که دو نوع ابر رسانا وجود دارد كه به نوع I و II مشهور می باشد.

ابر رسانايی از نوع I هست که اغلب عناصری كه ابررسانا هستند را از خود نشان می دهند. در صورتی كه آلياژ ها عموماً ابررسانايی از نوع II را از خود نشان می دهند. اين دو نوع چندين خاصيت مشابه دارند. اما رفتار مغناطيسی بسيار متفاوتی از خود بروز می دهند.

امروزه و با پیشرفت در تكنولوژی پديده‌ی ابر رسانايی از توانايی بسیار گسترده ای بر خوردار است زيرا که بار های الكتريكی می توانند بدون تلفات گرمايی بر پايه‌ی اين پديده، از يك رسانا عبور كنند. برای مثال می توان جريان القا شده در يك حلقه‌ی ابر رسانا بدون وجود هيچ باطری در مدار را مثال زد که به مدت چند سال بدون كاهش می تواند باقی بماند. عمدتا از این روش در واشنگتن برای ذخيره‌كردن انرژی الكتريكی در تكوما از يك حلقه ابر رسانای بزرگ استفاده می شود. به این ترتیب که در اين حلقه ذخيره‌ انرژی تا ۵ مگاوات بالا می رود و در مدت مورد نظر انرژی آزاد می شود.

اما یکی از عمده مشكلات ايجاد كردن شرايط برای اين پديده، می توان به دمای بسيار پايين آن اشاره داشت كه بايد دما های بسيار پايين را محيا كرد.  برای مقابله با این مشکل بود که مواد سراميكی جديدی در سال ۱۹۸۶ كشف شد كه این مواد حتی در دما های بالا تری هم توانايی ابر رسانايی را داشته باشد. (تا كنون در دمای ۱۳۸ درجه كلوين اين امر ميسر شده است).



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

مپ سایر

پمپ سایر ایتالیا , پمپ شناور سایر , انواع موتورهای شناور , پمپ آب خانگی سایر , لیست قیمت پمپ سایر , نمایندگی فروش پمپ سایر با کاتالوگ : شرکت سایر الکتروپمپ از سال ۱۹۵۱ اقدام به تولید پمپ ( الکتروپمپ ) و انواع موتورها الکتریکی جهت مصارف خانگی و صنعتی و کشاورزی کرده است . و تا به امروز با پشتوانه نیروی متخصص و جوان شرکت توانسته است نیازهای مشتریان را برطرف کند . اکثر تولیدات شرکت سایر در مصارف شهری , آتنش نشانی ها , سیستم های سرمایشی و گرمایشی , تهویه مطبوع ,بخش های دریایی و معدن مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ سایر

محصولات شرکت سایر الکتروپمپ

  • پمپ آب سائر : تولید انواع پمپ های معمولی جهت انتقال آب با استاندارد EN733 , پمپ های بزرگتر در تیپ های مختلف ( کوپله مستقیم، استاب شفت ، پمپ بدون الکتروموتور ) در قدرتهای مختلف از ۰٫۷۵ کیلوات تا ۵۰۰ کیلو وات
  • انواع پمپ شناور از ۴ تا ۱۴ اینچ و موتورهای شناور از ۴ تا ۱۲ اینچ با حداکثر توان ۳۰۰ کیلو وات
  • انواع پمپ طبقاتی افقی و عمودی با توان هایی از ۰٫۷۵ تا ۵۰۰ کیلوات
  • پمپ های اسپلیت کیس در توان های ۱۵ تا ۱۵۰۰ کیلوات
  • انواع بوستر پمپ و پمپ های خانگی
  • انواع پمپ تقویت فشار آب آپارتمان ها

تاریخچه شرکت پمپ سایر

شرکت سایر الکتروپمپ در سال ۱۹۵۱ توسط کارلو فاولا در گاستالا , رجیو امیلیا ایتالیا تاسیس شد . هنوز هم این شرکت محصولات خود را در آنجا تولید می کند. بنیانگذار شرکت الکتروپمپ سایر در سال ۱۹۵۰ در یک شرکت مشهور مسئول بود اشتیاق زیادی برای تاسیس یک شرکت تولید پمپ با کیفیت برای مصارف خانگی , کشاورزی و همچنین صنعتی داشت . از مهمترین مشخصه های پمپ سایر رنگ سبز آن است این رنگ به عنوان بخشی از رنگ کشاورزی انتخاب شده است.

در سال ۱۹۷۰ با تقاضای روز افزون پمپ سایر به عنوان یک محصول قابل اعتماد و با کیفیت بازار صادرات بر روی این شرکت باز شد . در ابتدای صادرات پمپ های شرکت سایر تنها به شمال افریقا و خاورمیانه تمرکز داشت . الیته باید گفت که هنوز هم یکی از رهبران پیشرو پمپ در این مناطق همچنان پمپ سایر است .شرکت سایر با تبلیغات گسترده و حضور در نمایشگاه های صنعتی به عنوان تولید کننده برتر انواع پمپ در بازار ایتالیا خود را به سایر نقاط جهان معرفی کرد و بازار خوبی در سرتاسر نقاط دنیا برای خود ایجاد کرد .

در سال ۱۹۸۰ سایر تبدیل به یک نام تجاری جهانی نه تنها در اروپا , خاورمیانه و افریقا بلکه در آمریکای جنوبی و آسیا و اقیانوسیه شد . و طیف وسیعی از محصولات خود را به تمام دنیا صادر می کرد . از انواع پمپ های خانگی تا انواع موتور پمپ و پمپ شناور جهت انتقال اب صنعتی و کلی محصولات دیگر را به سراسر دنیا صادر کرد.

هدف اصلی از تاسیس شرکت سایر تولید پمپ های با کیفیت بالای ایتالیایی بود که با استانداردهای روز مطابقت داشت . از این رو توانست این ماموریت را به نحو احسن شرکت سایر برای کشورش ایتالیا به ارمغان بیاورد.

تنوع زیاد محصولات سایر مشتریانش را همیشه راضی نگهداشته است بطوری که برای هر نوع کاربردی محصولی را در سطوح مختلف با قیمت های ارزان ارائه کرده است . بطوری که امروزه بیش از ۷۰۰ نوع مختلف پمپ در چهار کارخانه تولیدی سایر که همه آنها در منطقه رجیو امیلیا می باشند ؛ تولید می شوند.

موقعیت کارخانه ها و دفاتر فنی پمپ سایر ایتالیا

دفتر مرکزی , که شامل دفاتر تحقیق و توعه , اداره کیفیت , اتاق های پردازش مواد اولیه , مونتاژ و آزمایشگاه ها . مرکز فن آوری , که شامل نمایش دائمی محصولات سایر و منطقه اختصاص یافته جهت آموزش و همچنین منطقه ای برای تولید اجزاء پمپ سایر و موتورهای سایر . کارخانه موتورهای شناور , با تولید بیش از ۱۰۰ قطعه در روز که در بین موتورهای شناور و سطحی تقسیم می شود . همه و همه در منطقه رجیو امیلیا در شمال ایتالیا واقع شده است .



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

پمپ پدرولا | قیمت پمپ پدرولا

پمپ پدرولا ایتالیا , قیمت پمپ پدرولا , لیست قیمت پمپ آب پدرولا ایتالیایی , نمایندگی پمپ پدرولا تهران و اهواز , پمپ آب خانگی پدرولا , پمپ پدرولا نیم اسب , فروش پمپ پدرولو | pedrollo pumps

پمپ پدرولا

فروشگاه ماشین آلات صنعتی

تاریخچه مختصری از پمپ پدرولو

در سال ۱۹۷۴ سیلوانو پدرولو از دبی بازدید کرد , دبی جایی بود که هزینه آب از نفت گرانتر بود . او دنبال افرادی برای سرمایه گزاری جهت تولید پمپ آب با فناوری جدید و هزینه پایین بود . او می دانست دبی بازار بالقوه ای برای استفاده از پمپ های تولیدیش خواهد بود . لذا به ملاقات بازرگانان بزرگ و مقامات کشور های عربی رفت و ایده طراحی پمپ پدرولو رو شرح داد به طوری که می تواند این بیابان را با استفاده از پمپ های تولیدی از بین ببرد .

بازار پمپ پدرولا در چند سال گذشته توسعه زیادی کرد به طوری که بعد از دبی شرکت پدرولا توانست جایگاه خود را در خاورمیانه به عنوان یکی از رقبای جدی پمپ سازان دنیا تثبیت کند . و به بازار کشورهای اطراف نیز محصولات خود را صادر کند . شرکت پمپ پدرولا توسعه فعالیت خود را به خاورمیانه محدود نکرد و وارد بازار آمریکای لاتین و سپس افریقا و مدتی بعد به سمت بازار آسیای شرقی به ویژه بنگلادش حرکت کرد . تقریبا ۴۰ سال است که شرکت پمپ پدرولو در سراسر جهان رشد کرده است و همچنان به طراحی و ساخت انواع جدیدی از پمپ ها با فناوری های جدید ادامه می دهد.

کارخانه های تولید و طراحی انواع پمپ پدرولا در کشورهای زیر می باشد :

ایتالیا , کلمبیا , اسپانیا , فرانسه , مکزیک , مجارستان , رومانی , خلیج فارس ( دبی )



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

الکتروموتور موتوژن

الکتروموتور موتوژن , لیست قیمت روز مدل های الکتروموتور موتوژن تبریز , قیمت الکتروموتور سه فاز موتوژن آلومنیومی , مشخصات فنی الکتروموتور موتوژن تک فاز با کاتالوگ , نمایندگی موتوژن در کرج و تهران

 

الکتروموتور موتوژن

فروشگاه ماشین آلات صنعتی

معرفی شرکت موتوژن

در سال ۱۳۵۲ شرکت گلد الکتریک تاسیس شد و در سال ۱۳۵۴ این نام به موتوژن تغییر داده شد . شرکت موتوژن با بیش از ۴ دهه تجربه امروزه به یکی از بزرگترین تولید کننده های الکتروموتور در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است. تولید انواع متنوع الکتروموتور های تک فاز و سه فاز با کاربری های صنعتی و خانگی موجب شده است تا طیف وسیعی از مشتریان را داشته باشد .

الکتروموتور موتوژن تولیدی در شرکت موتوژن مطابق با استاندارد های جهانی IEC , NEMA و DIN می باشد . محصولات موتوژن امروزه به بیشتر کشورهای جهان صادر می شود . کشورهای اروپایی ؛ آسایی , آفریقا . از طرف دیگر الکتروموتور موتوژن سهم بزرگی از بازار بی نظیر داخلی را نیز کسب کرده است .
شرکت موتوژن با رعایت دقیق استانداردها و انجام آزمایشات دقیق و مدرن و اجرای سیستم مدیریت کیفیت گواهی ISO 9001-2008 را از موسسه SGS سوئیس دریافت کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()