نکته درباره برنامه ریزی عروسی قبل ازدواج
نوشته شده توسط : مهدی

5 نکته درباره برنامه ریزی عروسی قبل ازدواج : همان طور که می دانیم یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر دختر و پسری روز عروسی آن ها است؛ و از آن جایی که همه چیز در این روز باید بدون هیچ کم و کاستی برگزار شود. باید برای برگزاری یک مراسم خوب اقدامات قبل و بعد از مراسم باید به طور دقیق برنامه ریزی شوند ممکن است که برنامه ریزی برای برگزاری جشن حتی تا یک ماه طول زمان ببرد.

برنامه ریزی عروسی

پس شما حداقل چند ماه مانده به عروسی تان باید برای برگزاری مراسم تان برنامه ریزی کنید وقتی که شما در حال نوشتن لیست مهمان ها هستید، یا زمانی که برای بودجه مراسم عروسی می خواهید برنامه ریزی می کنید شاید تصور کردن تصویری کلی از اتفاقات پیش رو درذهن تان برای تان سخت باشد؛ و این شما را نگران کند که شاید نتوانید برنامه ریزی درستی داشته باشید پس بهتر است که به یاد داشته باشید برنامه ریزی برای ازدواج یک باتلاق نیست که تا گردن در آن فرو بروید. ما برای سهولت کار شما و برای داشتن یک برنامه ریزی کامل و دقیق در این مقاله ۵ مرحله مهم را یاد آور می شویم که شما می توانید این پنج مرحله مهم را در برنامه ریزی خود داشته باشید و با رعایت این نکات با خیال آسوده حتی از روزهای قبل از مراسم هم لذت ببرید.

به همه بگویید که ازدواج کرده اید

در مرحله اول برای پایان دادن به سوالاتی که برخی افراد با دیدن شما می پرسند و قطعا شاید این افراد با سوال های آزاردهنده که می پرسند باعث ناراحتی شما شوند. فضای مجازی بهترین جا است تا شما با انتشار عکس حلقه های نامزدی، خرید ازدواج رفتن و مواردی از این دست به این سوالات می توانید به راحتی پایان دهید. از آن جایی که روند رشد استفاده از شبکه‌های اجتماعی هر روز سریع‌تر شده و امروزه کمتر کسی است که در این شبکه‌ها فعالیت نداشته باشند بسیاری از مردم راجب آگاه کردن دوستان و آشنایان از مراسم عروسی خود از این شبکه‌های اجتماعی استفاده می کنند البته درست است که شنیدن این خبر از زبان شما تاثیر دوچندان خواهد داشت اما در نبود زمان کافی استفاده از دنیای مجازی بهترین روش است.

مطالعه کنید :   بهترین فصل برگزاری مراسم عروسی

پیدا کردن تالار پذیرایی

بعد از مشخص شدن تاریخ برگزاری مراسم، مشخص کردن مکان برگزاری عروسی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام شود. محل برگزاری مراسم شما باغ تالار عروسی یا تالار یا ویلای یکی از نزدیکان هم که باشد فرقی نمی کند چیزی که مهم است بودجه ای که برای این مکان کنار گذاشته اید پس مهم ترین مسئله توافق شما و همسرتان بر سر محل برگزاری و نیز بودجه ای است که برای آن در نظر گرفته اید.

نکات دیگری که در تعیین محل برگزاری مراسم عروسی باید در نظر داشت : تعداد مهمانان، فصل برگزاری، آب و هوای منطقه، مسافت، فرهنگ و آداب و رسوم خانواده ها می تواند در تصمیم گیری شما درباره محل برگزاری مراسم تاثیرگذار باشد. به همین ترتیب وقتی به دنبال یک تالار پذیرایی مناسب می گردید و گزینه های مختلف را بررسی می کنید و در میان تمام گزینه های موجود یک تالار مناسب با شرایط خودتان را انتخاب کنید.

لیست تالارهای تهران در : تالار عرسی

خرید لباس عروس

همه ما می دانیم که یکی از مهم ترین انتخاب ها در مراسم عروسی انتخاب لباس زیبای عروس برای عروس خانم است و این می تواند اولین تجربه استرس زای باشد که عروس خانم ها آن را تجربه می کنند دلیلش هم کاملا مشخص است لحظه ای که شما لباس مناسب را انتخاب می کنید و خودتان را در قامت یک عروس می بینید شادی وصف نشدنی خواهید داشت چون می خواهید که مثل سایر عروس ها در مراسمشان بدرخشید، اما از آن جایی انتخاب لباس در ۱ روز زمان بر است پس در طول یک روز این همه لباس عروس را امتحان کردن بسیار کار سخت و مشکلی است. بنابرابن شما اگر که می خواهید در روز عروسی تان یک عروس رویایی و زیبا شوید حتما باید در انتخاب لباس عروسی تان به رعایت نکاتی که در مقاله های قبل راجب لباس عروس گفته ایم می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیشتر بدانید : مزون لباس عروس

تست کردن کیک عروسی

انتخاب یک کیک خوشمزه نیاز به تحقیق و تست کردن شیرینی های زیادی دارد اگر شما از آن دسته عروس های هستید که به تناسب اندام تان برای عروسی خیلی حساس هستید پس شما تنها یک بار شانس این را دارید که رژیم غذایی خود قبل از مراسم را بشکنید و چیزی را بخورید، بله درست حدس زدید آن هم زمان تست کردن کیک برای روز عروسی تان است، یک تست ساده هیچ اتفاقی را برای شما رقم نمیزند پس نگران اضافه خودتان نباشید البته اگر به بار دوم منجر نشود خطری نخواهد داشت برای تست طمع های مختلف می توانید یک همراه با خودتان داشته باشید تا در تست تمام طمع ها ب شما مشاوره دهد و شما هم خیالتان از چاق شدن نتان با تست های متنوع راحت شود.

مطالعه کنید :   رعایت برخی نکات در عروسی توسط عروس خانم

تشریفات عروسی

شب قبل از مراسم عروسی

خب مشخص است که برای رسیدن به این روز چقدر زحمت کشیده اید برگزاری یک مهمانی خوب با لحظاتی خاطره انگیز برای هر زوجی بسیار خسته کننده و استرس زا است بالاخره بعد از سال ها یا ماه ها قرار است که احساس متفاوت را در جشن عروسی تجربه کنید. ممکن است که این افکار شما را نگران کند اما شما برای رسیدن به این روز ماه ها قبل برنامه ریزی کرده اید پس نباید هیچ استرسی را تجربه کنید بنابراین عروس و داماد باید شب قبل از عروسی آرامش خود را حفظ کنند تا در روز مراسم با روحیه شاد و کاملا سرحال باشند.

برترین های موسسه های تشریفاتی : تشریفات مجالس

پس نتیجه کلی برای داشتن یک مراسم خوب و بی نظیر داشتن یک برنامه ریزی خوب و انجام دادن به موقع کارها قبل از عروسی استرس را از خود دور کنید و از مراسم تان نهایت لذت را ببرید و یک جشن خاطره انگیز برای خودتان و مهمان هایتان رقم بزنید و از آن جایی که روز عروسی شما قرار است به ‌یادماندنی‌ترین روز زندگیتان باشد، به همین دلیل رفتار با آرامش شما با باید نشان دهنده ریلکس بود شما باشد.





:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: