باربری شهرک غرب
نوشته شده توسط : مهدی

باربری شهرک غرب

باربری شهرک غرب ,اتوبار شهرک غرب , هزینه و نرخ باربری در شهرک غرب برای اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل , بهترین اتوبار شهرک غرب , با ما تماس بگیرید : مجتمع مسکونی شهرک غرب در سال ۱۳۴۰ با طراحی و معماری مهندسان آمریکایی در شمال غرب تهران تاسیس شد ، ساختمان ها و برج های این شهرک بر اساس مدل برج های مسکونی ایالت متحده ساخته شده است به این دلیل به این منطقه را شهرک غرب نامیدند . این منتطقه در آن زمان محل سکونت افراد و مسافران آمریکایی بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اختیار مردم عزیز کشورمان قرار گرفت .

از قدیم الیام در این منطقه اثاث کشی و جابجایی لوازم بسیار زیاد می باشد و امروزه نیز این امر بر سرجای خود قرار دارد و خانوار ها و صاحبان شرکت ها جابجایی زیادی را این منطقه انجام می دهند . اما طبق اگاهی همه عزیزان اسباب کشی کار آسان و راحتی نمی باشد ، اینکار دارای مراحلی می باشد که باید به دست افراد متخصص انجام شود اضافه می کنیم که اینکار بسیار خسته کننده نیز می باشد . به همین جهت افرادی جمع شدند و تصمیم گرفتند که یک شرکتی تاسیس کنند که در آن به تمام کارهای اسباب کشی مردم را بر عهده گرفته و آن را انجام دهند . باربری شهرک غرب تاسیس شد و در آن بسیاری افراد مشغول کار شدند و اسباب کشی های مردم را براحتی انجام می دادند .

باربری شهرک غرب

اتوبار شهرک غرب ، باربری آسمان بار تهران

همانگونه که گفتیم اسباب کشی یک کار بسیار سخت و خسته کننده می باشد اتوبار شهرک غرب با داشتن کادری مجرب و باتجربه می تواند اثاثیه منزل و لوازم ادارت و شرکت های شما را به هر کجایی که قصد دارید ارسال می کند . افراد و تیم هایی که باربری شهرک غرب در اختیار دارد همگی در زمینه های مختلف ماهر و متخصص می باشند . افراد یا تیم های متخصص بسته بندی لوازم منزل و ادارات که بسیار در اثاث کشی مهم هستند . افراد و تیم های حرفه ای شرکت باربری شهرک غرب در زمینه بارچینی و غیره همچنان رانندگان بسیار با مهارتی وجود دارند که وسایل نقلیه های این باربری را کنترل و هدایت می کنند . باربری شهرک غرب در اختیار شما عزیزان می باشد و شما می توانید با شماره گیری و تماس با ما درخواست خود را ابلاغ کنید و کادر ما اقدام به خدمت رسانی کنند .

باربری شهرک غرب آیا مختص افراد و ساکنان این منطقه می باشد ؟

باربری شهرک غرب بعد از تاسیس شدن و پیمون پله ای ترقی و مهارت یافتن در کار خود تصمیم به زدن شعبه های دیگر در نقاط دیگر کلانشهر تهران شد که با استقبال مردم نیز روبرو شد. باربری آسمان بار تهران ( باربری شهرک غرب ) توانسته با شرکت کردن در اثاث کشی های بزرگ و جابجایی ادوات اداری بسیاری خدمات بسیار جالبی را برای مردم عزیز ارائه دهد . این شرکت آماده ارائه خدمت به تمام مردم عزیز شهر تهران می باشد فقط کافیست با شماره های باربری شهرک غرب تماس گرفته و درخواست همکاری کنید .

باربری شهرک غرب ( باربری آسمان بار تهران ) برای ارسال بار به دیگر شهر های ایران هم سرویس ارائه می دهد ؟

باربری شهرک غرب برای ارسال بار به شهر های دیگر نیز آماده ارائه خدمات می باشد ، برای ارسال بار به دیگر شهر باید بارنامه و بیمه نامه معتبری صادر شود که باربری ما این کار را برای شما انجام می دهد. بیمه نامه هزینه کمی را برای مشتری بدنبال دارد که در صورت اتفاقات پیش بینی نشده بار صدمه ای ببیند خسارت آن را تماما دریافت می کند و بهتر است اینکار انجام شود تا خیال همه از هر جهت راحت باشد .

باربری شهرک غرب چه خدماتی برای مشتریان ارائه می دهد ؟

همان گونه که همگی آگاهی داریم اسباب کشی کار بسیار سخت و خسته کننده ای می باشد اینکار باید به صورت اصولی و طی مراحلی انجام گیرد . شرکت باربری شهرک غرب با ارائه بهترین خدمات اینکار را برای شما انجام می دهد . وقتی که شما عزیزان تماس گرفته و درخواست سرویس می کنید ، درست بعد از تماس گرفتن شما کارشناسان ما به مل مورد نظر فرستاده شده و تمام مراحل کار را بررسی می کنند و لوازم مورد نیاز برای اینکار را لیست کرده و بهئ شرکت ارائه می دهند و شرکت باربری شهرک غرب این لوازم و افراد و تیم های مخصوص را به محل اعزام می کند تا شروع با کار کنند . از جمله خدمات شرکت باربری آسمان بار تهران ( باربری شهرک ) می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • بسته بندی حرفه ای و اصولی لوازم ادارات و بسته بندی اثاثیه منزل
  • استفاده از ماشین های بروز برای حمل و نقل بار
  • استفاده از لوازم استاندارد و با کیفیت برای بسته بندی لوازم
  • بهره گیری از نیروی جوان و کاربلد
  • احترام گذاشتن کادر به نظرات و پیشنهاد های مشتریان
  • محاسبه عادلانه هزینه ها
  • صادر کردن بارنامه و بیمه نامه معتبر
  • و دیگر خدمات بسیاری که در صورت نیاز ارائه خواهند شد که شما عزیزان یک جابجایی رویایی داشته باشید .

آیا بسته بندی در اسباب کشی لازم می باشد ؟

بعضی از افراد بر این باور می باشند که بسته بندی کردن صرفا برای بیشتر شدن هزینه باربری می باشد که بهتر است بگوییم اصلا اینگونه نمی باشد . بسته بندی کردن لوازم منزل و یا ادارات و شرکت ها در امر اسباب کشی مهمترین کار می باشد زیرا این کار مزیت های زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • جلوگیری از آسیب دیدگی
  • جلوگیری از مفقود شدن
  • حمل و نقل آسان و راحت
  • سرعت بخشیدن به کارهای بارگیری و خالی کردن بار در محل جدید
  • پیدا کردن سریع اشیا و لوازم در چیدمان جدید ( درمکان جدید )
  • و …

چه کسانی می توانند امورات بسته بندی را انجام دهند ؟

بهتر است بگوییم که هر کسی قادر به انجام امورات بسته بندی نمی باشد اینکار را فقط افرادی که متخصص اینکار می باشند می توانند انجام بدهند . این افراد و یا تیم های بسته بندی با استفاده از لوازم و وسایل مورد نیاز بسته بندی کارهای خود را انجام می دهند . باربری شهرک غرب با داشتن تیم های متخصص بسته بندی آماده ارائه خدمات در این زمینه نیز می باشد .

بسته بندی حرفه ای باربری شهرک غرب ، باربری آسمان بار تهران

باربری شهرک غرب با استفاده از بهترین تیم های بسته بندی لوازم منزل و ادارت و با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین لوازم و سایل بسته بندی تمام اشیا و لوازم شما را به طور اصولی بسته بندی می کنند . لوازم و وسایلی که در امورات بسته بندی استفاده می شوند عبارتند از :

  • کارتون های ضخیم در ابعاد مختلف
  • بابل رپ ( نایلون های حبابدار که بمنظور ضربه گیر از آنها استفاده می شوند )
  • استرچ رپ ( نوعی نوار پلاستیکی بادوام می باشد که به دور اجسام پیچیده می شوند )
  • نوار چسب های مخصوص
  • برچسب های رنگی و ساده
  • و بسیاری از لوازم دیگر که در صورت نیاز به کدام از آنها سریعا تهیه و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تهیه کردن این لوازم بر عهده چه کسی می باشد ؟

خیلی از افراد دغدغه تهیه این لوازم را دارند اما باربری شهرک غرب تهیه کردن این لوازم را بر عهده دارد و خود شرکت اقدام به تهیه این وسایل می کند ، این لوازم باید با کیفیت و استاندارد باشند و گرنه در حمل و نقل خودشان آسیب دیده و باعث ایجاد خسارات بسیار زیادی می شوند . خصوصا برای بسته بندی لوازم شکستنی و لوازم حساس ادارات و غیر که هم باید کارتون و جعبه های بسیار بادوام استفاده شود و هم در بسته بندی کردن دقت دوچندانی شود که اینگونه لوازم بسیار در معرض آسیب دیدگی می باشند .

چگونگی محاسبه هزینه های باربری شهرک غرب

تمام موسسات و مجموعه های فعال در این زمینه همگی از اتحادیه باربری دولتی پیروی می کنند . شرکت باربری آسمان بار تهران ( باربری شهرک غرب ) نیز جزو این مجموعه ها می باشد و تمام نرخ ها و هزینه های آن تابع این اتحادیه می باشد . محاسبه هزینه های باربری به نوع خدمتی که ارائه می شود بستگی دارد و عواملی چون : مسافت طی شده ، تعداد کارگران ، ماشین های مورد استفاده در این اسباب کشی ، لوازم استفاده شده و غیره می توانند در هزینه باربری تاثیر گذار باشند .
باربری آسمان بار تهران ( باربری شهرک غرب ) آمادگی خود را در ارائه خدمات به شما عزیزان اعلام میکند و تمام لوازم و کالاهای شما را به تمام نقاط کشور ارسال می کند فقط کافیست با شماره های شرکت باربری شهرک غرب تماس بگیرید و درخواست سرویس کنید تا یک جابجایی خاطره انگیز و رویایی داشته باشید .





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: