باربری الهیه , اتوبار الهیه تهران
نوشته شده توسط : مهدی

باربری الهیه

 
 

باربری الهیه , اتوبار الهیه تهران :  هزینه و قیمت باربری و اتوبار در الهیه چقدر است ؟ , برای کسب اطلاع از قیمت و نرخ باربری در الهیه با کارشناسان ما در آسمان بار تهران تماس بگیرید . تهران یکی از کلانشهر های ایران می باشد که دارای مناطق بسیار زیادی است که الهیه یکی از مناطق مرفه نشین تهران می باشد . در این منطقه بدلیل خوب بودن وضع مالی افراد ، خانوار ها مدام در حال تعویض خانه می باشند , تنوع های زندگی را دوست دارند.

اتوبار و باربری الهیه

اتوبار و باربری الهیه

ولی در تعویض کردن خانه مشکلات زیادی پیش می آید که مهمترین آنها اثاث کشی می باشد . به این منظور افرادی با همکاری یکدیگر مجموعه ای را براه انداختن که در آن فعالیت های باربری را انجام می دهند ، این مجموعه با گذشت سال های بسیار طولانی تجارب بسیاری کسب کرده و در همه سختی ها با مردم یکی و همراه بوده است . این شرکت باربری تمام بار های شما را اعم از لوازم منزل یا ادوات اداری یا شرکتی به هر نقطه ای که در نظر دارید خواهد فرستاد.

این شرکت در منطقه الهیه وجود دارد و تمام کارکنان آن در آنجا مشغول بکار می باشند. در عین حال دارای شعبه های مختلف در تمام نقاط تهران می باشد ، این شرکت آماده ارائه خدمت به تمام مردم شهر تهران و منطقه الهیه می باشد .

اتوبار الهیه

اتوبار الهیه با استفاده از نوین ترین روش های بسته بندی لوازم و اثاث منازل و ادارات آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشد . این شرکت دارای افراد و تیم های بسیار حرفه ای در تمام زمینه های ارسال بار هستند ، تیم های حرفه ای برای بسته بندی کردن اثاث که با استفاده از لوازم استاندارد بسته بندی کارهای خود را انجام می دهند . همچنان دارای وسایل نقلیه که برای انواع بارهای مختلف متفاوت می باشند مانند : کامیون ، کامینوت ، وانت بار ، نیسان بار و ترانزیت که برای بار های مختلف از انواع آنها استفاده می شود . همه این وسایل نقلیه دارای راننده و بارچین های حرفه ای می باشند که به کار های خود به بهترین نحو ممکن آشنایی دارند . رانندگان ماهر ما به تمام خیابان ها و کوچه های این شهر و الهیه آشنایی دارند و می توانند بار ها و کالاهای شما را در اسرع وقت به محل مورد نظر برسانند .

آیا بار بری الهیه فقط در این محله فعالیت دارد یا می تواند به سایر نقاط تهران نیز سرویس دهی کند ؟

بعد از تاسیس این شرکت و استقبال مردم از این مجموعه و با گذشت سال های زیاد و طولانی که موجب کسب مهارت و ایده های نوین در این زمینه شد تصمیم به این گرفتند که شعبه های دیگری را در نقاط دیگر تهران باز کنند و در خدمت مردم عزیز باشند. شرکت باربری الهیه توانسته با شرکت کردن در انواع اثاث کشی های بزرگ و انتقال لوازم و ادوات ادراه ها و شرکت صاحب تجارب بسیار زیاد شود و از همه کار های خود با سربلندی به بیرون آید . با جرات می توان گفت که این باربری یکی از بهترین باربری های کلانشهر تهران می باشد.

شرکت باربری الهیه چه خدماتی در اختیار مردم می گذارد ؟

باربری الهیه با بهره گیری از نیروی جوان و کاردان که بعد از استخدام به آنها تمام آموزش های لازم در جهت بسته بندی ، بارچینی و حمل بار به آنها داده می شود ، تمام تلاش خود را در راضی نگه داشتن مشتریان خود می کند . در صورت تماس و درخواست همکاری از شرکت خدمات باربری الهیه خدمات زیر را ارائه خواهد کرد:

  • بسته بندی تخصصی کالاها و لوازم
  • استفاده از بهترین لوازم و وسایل نقلیه برای حمل و نقل بار
  • محاسبه عادلانه و قانونی تمام هزینه ها
  • صادر کردن بارنامه و بیمه نامه معتبر در صورت خارج شدن بار از شهر
  • راهنمایی و کمکن به چیدمان وسایل در محل جدید
  • احترام گذاشتن کادر این شرکت به نظرات مشتریان و انجام دادن آنها
  • استفاده از نیروی جوان و کار بلد در همه کارهای شرکت بخصوص در حمل بار ها
  • و دیگر خدمات که برای شما عزیزان ارائه خواهد شد که شما یک جابجایی رویایی داشته باشید . فقط کافیست با شماره های ما تماس بگیرید .

بسته بندی لوازم ادارات و اثاث منزل توسط شرکت باربری الهیه

یکی از مهمترین و حساس ترین قسمت های اثاث کشی بسته بندی کردن لوازم و اثاث می باشد که باید به تمام نکات آن توجه و رعایت نمود . شرکت ما با داشتن افراد و تیم های حرفه ای در این زمینه و با استفاده از لوازم استلاندارد و با کیفیت بهترین بسته بندی ها را برای شما عزیزان انجام خواهند داد.

لوازم مورد استفاده در بسته بندی خدماتی که شرکت باربری در این زمینه ارائه خواهد کرد عبارتند از :

  • استفاده کردن از کارتونهای جدید و با کیفیت در ابعاد مختلف و ضخامت های سه میلی متری و چنج میلی متری برای اسباب کشی
  • استرچ رپ ( نوعی نوار پلاستیکی می باشد که بسیار بادوام که به دور اجسام کشیده می شود .)
  • بابل رپ (نایلون های حبابداری می باشد که به دور اجسام پیچیده می شوند و نوعی ضربه گیر نیز به حساب می آید.)
  • چسب زدن با استفاده از دستگاه های پیشرفته چسب زنی دستی.
  • استفاده از برچسب های رنگی برای درج کردن محتویات داخل کارتون و جعبه (اینکار در پیدا کردن اجسام در موقع چیدن لوازم در محل جدید بسیار کمک می کند و از اتلاف وقت جلوگیری می کند که یکی از کارهای بسیار مهم در بسته بندی می باشد.)
  • انواع پوشال و ضربه گیر برای محافظت کردن از لوازم شکستنی و حساس

در صورت لزوم از مواد و وسایل دیگری نیز استفاده خواهد شد که تهیه این لوازم به عهده شرکت می باشد و فرد دغدغه تهیه این لوازم را نخواهد داشت.

برای بعضی از افراد این سوال پیش می آید که در هنگام اسباب کشی منزل چه لوتازمی بسته بندی می شوند ؟

در جواب این سوال باید بگوییم که همه لوازم و اثای که در خانه وجود دارد از لوازم و وسایل آشپزخانه گرفته تا وسایل اتاق خواب ها ، لوازم خانگی ( تلوزیون ، ماشین لباس شویی و … ) ، پیانو یا دیگر آلات موسیقی و غیره بسته بندی خواهند شد که در بسته بندی لوازم حساس و شکستنی نیز دقت دوچندانی خواهد شد تا در صورت ضربه های احتمالی در حمل و نقل به آنها آسیبی وارد نشود.

در شرکت باربری الهیه از چه نوع ماشین هایی برای حمل بار استفاده می شوند؟

آسمان بار تهران دارای انواع ماشین های بار بری می باشد که در صورت لزوم هر کدام از آنها به محل فرستاده خواهند شد . انواع ماشین های استفاده شده در این شرکت عبارتند از: وانت بار ، نیسان بار ، کامیون ، کامیونت ، ترانزیت که همه این وسیله ها دارای رانندگانی بسیار ماهر و خبره می باشند که به تمام خیابان ها و کوچه های این شهر آشنایی کامل دارند. در میان این وسایل ماشین هایی وجود دارد که دارای اتاق و سقف می باشند که در مواقع خاص از آنها استفاده می شوند به عنوان مثال ئدر آب و هوای بارانی از ماشین های دارای سقف استفاده می کنیم .

هزینه های این باربری بر چه اساسی محاسبه می شوند ؟

تمام شرکت های موجود در این زمینه همگی از قوانین و مقررات اتحادیه دولتی باربری پیروی می کنند و تمام نرخ ها تابع این اتحادیه می باشد . تمام هزینه های محاسبه شده به نوع سرویسی که در اختیار مشتری قرار می دهیم بستگی دارد.

شرکت باربری الهیه آماده ارسال بار به شهرستان های دیگر نیز می باشد ؟

شرکت باربری ما با سالها تجربه آماده هر گونه خدمت رسانی به مردم عزیز می باشد. ارسال کردن بار های شما به شهر های دیگر با صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر و با ماشین های امن که رانندگان ماهری دارند. شما عزیزان ساکن الهیه و سایر مناطق تهران می توانید برای درخواست سرویس و مشاوره با شماره های ما تماس بگیرید و یا به دفاتر خدمات ما مراجعه کنید .

برچسب ها: , , ,





:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: