ترفند های بسته بندی لوازم منزل جهت اسباب کشی
نوشته شده توسط : مهدی

ترفند های بسته بندی لوازم منزل جهت اسباب کشی

ترفند های بسته بندی , چگونه بدون جعبه مقوایی لوازم خود را برای اسباب کشی بسته بندی کنیم ؟ : در هنگام جابجایی و اسباب کشی ارائه ترفند های باربری و بسته بندی برای یک اسباب کشی راحت و بی دردسر بسیار مهم است . معمولا وقتی از  یک اسباب کشی ایمن و بی دردسر صحبت می شود اولین تصویری که در ذهن شما تصور می شود چیست ؟ بسیار درست است جعبه های مقوایی .اولین وسیله در جابجایی و اسباب کشی مورد استفاده قرار می گیرد .

ترفند های بسته بندی

این یک واقعیت است که در فرآیند اسباب کشی جعبه های مقوایی بسیار مهم هستند و در بسته بندی وسایل توسط جعبه ها دلایل بسیار خوبی دارد :

جعبه ها

  1. در همه جا قابل دسترسی است
  2. قیمت مناسب دارند
  3. متنوع هستند
  4. فوق العاده مفید هستند

در هنگام اسباب کشی و باربری اسباب و اثاثیه منزل بیشتر افراد دنبال جعبه های ساخته شده از کارتن برای بسته بندی اثاثیه منزل و حمل کالا های خود هستند . با این حال که جعبه های مقوایی در امر جابجایی بسیار مفید و پرکارآمد هستند , شاید مایل باشید بدانید که دبدون جعبه های مقوایی چگونه کار بسته بندی را انجام دهید . بهتر است برای بهتر متوجه شدن این موضوع در این مقاله ترفند های باربری و بسته بندی را مطالعه کنید تا طرز کار بسته بندی بدون جعبه ها و کارتن های  مقوایی در اثاث کشی را بدانید .

روش ها و ترفند های باربری و بسته بندی در این مقاله گزینه ای مفید برای شما هستند .

چرا جابجایی بدون جعبه مقوایی می تواند گزینه مناسب برای شما باشد

تقریبا شما تمام روش های بسته بندی و باربری که به صورت آنلاین و یا از نزدیکان و آشنایان شنیده اید , تمامی اینها را شما از جعبه های مقوایی و کارتن ها برای جمع آوری و بسته بندی وسایل خود استفاده می کنید . در این مقاله راهنمایی و ترفند های ما به گونه ای است که شما برای بسته بندی اثاث خود جعبه های مقوایی را در حالت مناسب به دست آورید . قصد ما از ایم راهنمایی صرفه جویی در هزینه های شما و در نهایت استفاده از جعبه ها و کارتن های مقوایی رایگان و ارزان قیمت می باشد . در هر حال دلایلی وجود دارد که چرا شما امکان دارد بدون جعبه های مقوایی بسته بندی کنید و تصمیم بگیرید که از چه نوع وسایلی برای بسته بندی استفاده کنید :

ترفند های باربری و بسته بندی

نبود زمان

برای پیدا کردن جعبه های مقوایی به ذصورت رایگان چندین راه بهتر وجود دارد : آشنایان و همسایگان , وب سایت های تخصصی , سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ  محلی و ….. ولی تمامی اینها نیز به زمان کافی نیاز دارند .در صورتی که برای بسته بندی و اثاث کشی زمان کافی ندارید و عجله دارید پس جمع آوری جعبه های مقوایی از  فروشگاه ها و سوپرمارکت ها و کتاب فروشی ها  پیشنهاد مناسبی نیستند . بعلاوه جستجو در وب سایت ها نیز بسیار زمان بر است .

صرف وقت و انرژی کمتر

شما برای بسته بندی اثاث منزل خود زمان زیادی را صرف جمع آوری و بسته بندی در جعبه های مقوایی می کنید و پس از آن دوباره به همان میزان وقت و انرژی خود را صرف باز کردن بسته بندی جعبه ها می کنید ولی می توانید بدون کمک از جعبه های مقوایی کار اسباب کشی خود را انجام دهید و دیگر برای یک کار اضافی برای چک لیست های خود در روز حرکت نخواهید داشت .

هزینه کمتر

کارتن اسباب کشی می تواند بسیار گران باشد مخصوصا که دارای یک نام تجاری نیز باشد ولی خریداری چندین جعبه مقوایی جدید برای شما هزینه ی بسیاری ایجاد نمی کند , ولی در کل خرید ۴۰_۵۰ کارتن های مقوایی با نام تجاری برای بسته بندی تمامی وسایل منزل می تواند برای شما هزینه های باربری و حمل اثاث زیادی داشته باشد . برای بسته بندی با آنچه در منزل دارید و بدون نیاز به جعبه علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها , اتلاف وقت نیز نخواهید داشت .

ترفند های باربری و بسته بندی بدون جعبه

برای بسته بندی وسایل بدون استفاده از جعبه های مقوایی زمانی امکان دارد که از انواع وسایل دیگر برای بسته بندی جایگزین جعبه های مقوایی کنید . با این حال , شما به وسایلی نیاز دارید تا وسایل خود را به وسیله آن با ایمنی کامل و خیال آسوده جابه جا کنید .

باید به این نکته توجه کنید که جابجایی اثاثیه نیاز به دقت و استفاده از وسایل مناسب میسر است و در صورت رعایت نکردن منجر به آسیب دیدن وسایل خواهد شد .
در اینجا ۱۰ روش و ترفند برای بسته بندی وسایل بدون استفاده از جعبه های مقوایی ارائه خواهیم داد تا در کار بسته بندی مشکلی برایتان پیش نیاید و بدون استفاده از جعبه های مقوایی ار بسته بندی را انجام دهید .

۱ . بسته بندی و باربری به وسیله چمدان

برای بسته بندی و باربری می توانید از چمدان استفاده کنید . به این صورت که چمدان برای محافظت از لباس ها مناسب است , ولی در امر جابجایی نیز بسیار پرکاربرد است شما می توانید کتاب های سنگین خود را در ان جابجا کنید , خصوصا اگر چرخ های کوچک در پایین آن داشته باشد . همچنین می توانید وسایل مربوط به آشپزخانه را نیز در آن جایگیزین کنید و یا لوازم جانبی کامپیوتر را در آن جابجا کنید .

۲ . کیف های مسافرتی و کوله پشتی

برای محافظت از اشیاء کوچک و ارزشمند می توانید از کوله پشتی و یا کیف های مسافرتی استفاده کنید . برای محافظت از جواهرات اگر جعبه ی آن را نداشته باشید می توانید در کوله پشتی قرار دهید و یا اشیاء گران قیمت کوچک شکننده را با کاغذ بسته بندی و یا بسته بندی حباب دار بسته بندی کنید و در کیف مسافرتی و یا کوله پشتی قرار دهید .

۳ . استفاده از کیف شخصی و ترفند های باربری و بسته بندی , برای حمل اسناد مهم خود می توانید از کیف شخصی خود استفاده کنید .

ایتفاده از کیف شخصی برای محافظت از اسناد بار ارزش شخصی , اسناد مسکن , اسناد مالی و پزشکی , اسناد کاری و غیره . بعلاوه به یاد داشته باشید که مدارک مربوط به قرارداد شرکت باربری و اتوبار انتخابی خود مانند : قراردادهای جابجایی , لیست مجودی , تخمین قیمت , رسید و …… را محافظت کنید .

۴ . ترفند باربری با ساک خرید

امروزه در ترفند باربری و بسته بندی , ساک خرید جایگزین مناسب و معقولی برای جعبه های مقوایی محسوب می گردد که یک جایگزین بسیار ایده آلی می باشد . اگر در خانه ی خود کیسه ی خرید مقاوم و بادوامی دارید از آنها استفاده کرده و در این مورد اصلا این کار را اصلا دریغ نکنید . استفاده از این ساک ها و کیسه های بادوام یکی از ترفندهای باربری و بسته بندی می باشد . هر چیزی که را که می توانید تصور کنید در آن بسته بندی کنید .

آنها انعطفاف پذیر بوده و همچنین ارزان و همیشه در دسترس می باشند . و به راحتی می توان در ماشین و یا در پشت یک وسیله ی نقلیه آنها را جای داد .

ترفندهای باربری و بسته بندی ارزان قیمت

۵- کیسه های حمل بار

انتخاب کیف های بزرگ یکی از ترفندهای باربری و بسته بندی می باشد . کیسه های بزرگ می توانند در نگهداری و همچنین محافظت از وسایل و اثاثیه ی شما کار بسیار برجسته ای انجام دهند . با این حال اگر به منظور حرکت بدون جعبه انتخاب آگاهانه ای برای بسته بندی داشته باشید . می توان بوسیله ی آنهاتقریبا هرچیزی را سالم نگه دارید . با این حال باید اطمینان یابید که وسایل و اقلام داخل کیسه ی باربری بوسیله ی بسته بندی حباب دار و یا با کاغذ بسته بندی تحت محافظت می باشند ؟

به یاد داشته باشید که کیسه های باربری در بالای وسایل دیگر به خوبی خود را جای می دهند .

۶- ترفندهای باربری و بسته بندی با کیسه های زباله

کیسه های زباله از لحاظ هزینه به مراتب ارزان می باشند و برای انتقال و حمل وسایل نرمی که شکستنی نیستند گزینه ی معقولی باشند . وسایلی همچون لباس – ملافه – کفش را می توان بوسیله ی کیسه های باربری حمل و انتقال داد. همچنین کیسه های زباله مناسب بسته بندی سریع لباس ها مستقیم از چوب لباسی و کمد لباسی می باشد . فراموش نکنید که کیسه های زباله خیلی سریع و به راحتی پاره می شوند و احتمال دارد که وسایل شما به زمین بیفتند  .پس با رعایت تمامی ترفندهای باربری که انتخاب کیسه زباله های مناسب یکی از آنها می باشد کار خود را بهتر و سریع تر انجام دهیم .

۷- ترفندهای باربری و بسته بندی با کیسه های خلاء

به منظور کاهش حجم ملافه ها ( بالش – پتو – حوله – روتختی و غیره …….) از کیسه های خلاء استفاده می گردد . همچنین با استفاده از کیسه های خلاء می توان لباس هایی که به فضای زیادی احتیاج دارند بسته بندی کرد .( کت – کت زمستانی و غیره ….)

با این حال شما با استفاده از چند بسته های خلاء بزرگ , می توانید بجای استفاده از جعبه های مقوایی بزرگ , تعداد قابل توجهی از کالاهای نرم را جای داده و بسته بندی کنید .

در دسترس ترین ترفندهای باربری و بسته بندی

۸- ترفندهای باربری و بسته بندی با سطل پلاستیکی

بدون جعبه ها و تا زمانی که دست از سطل های پلاستیکی به منظور ذخیره سازی قرار دهید  , جابه جایی می تواند کمی پیچیده و چالش برانگیز باشد  از بسیاری از فزوشگاه های بزرگ می توان این مخازن را تهیه کرده و از آنها استفاده کرد . نکته ی قابل توجه در مورد این مخازن این است که آنها را می توان دوباره استفاده کرد . آنها دارای ظرفیت بسیار خوبی در اسباب کشی ( سازماندهی وسایل ) دارند . همچنین آنها با دوام بوده و ضد آب می باشند و می توان آنها را در ماشین باربری به راحتی قرار داد .

۹- ترفندهای باربری و بسته بندی با کمد لباس

نکته ی جالبی که در زمان اسباب کشی وجود دارد این است که در زمان حمل بار و جابه جایی وسایل و اثاثیه ی خانه می توانید آنها را در همان حالتی که در داخل کمد  – کشو یا کابینت قابل جابه جایی می باشند نگه داشته و آنها را انتقال داد .این تا زمانی ممکن می باشد کعه محتوای آنها به هیچ وجه شکستنی نباشند . برای حفظ کشوها می توان از تسمه و یا طناب استفاده کنید تا از افتادن انها جلوگیری شود

برچسب ها: , , , ,





:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: