استفاده از مداد یا خط چشم سفید برای آرایش
نوشته شده توسط : مهدی

استفاده از مداد یا خط چشم سفید برای آرایش

استفاده از مداد یا خط چشم سفید برای آرایش : امروزه بسیاری از آرایش ها را می بینیم که در بین میکاپ هایشان از مداد سفید هم استفاده می کنند. استفاده از مداد سفید برای داشتن یک میکاپ و آرایش کامل و حرفه ای نیاز است. با استفاده از مداد یا خط چشم سفید می توانید به چشم هایتان بهترین حالت را بدهید؛ و از این رنگ که بهترین وسیله برای حالت دادن به ابروهاست استفاده کنیم.

استفاده از مداد یا خط چشم سفید

معمولا با استفاده از مداد سفید می توانید ابتدا و انتهای ابروهایتان را مشخص کنید و در این صورت تا کمان آن را بهتر نشان دهید. دیگر مزیت استفاده از مداد سفید این است که مداد سفید روی چشم ها باعث حالت دار شدن چشم و به بزرگ تر دیده شدن ان هم کمک می کند؛ و به همین دلیل است که ما در این مقاله به بررسی چند ترفند آرایشی مهم در استفاده از مداد چشم سفید می پردازیم و شما با مطالعه مطالب این سایت ترفندهای آرایشی خوبی را می آموزید.

بهترین آرایشگاه های عروس در تهران : آرایشگاه عروس

انواع کاربرد مداد سفید :

  • مداد سفید برای ابرو
  • مداد سفید برای چشم

مداد سفید برای ابرو

همان طور که راجب آرایش با مداد سفید گفتیم در این بند راجب کاربرد آن در قسمت های مختلف صورت می گوییم. مداد سفید به غیر از استفاده در زیر ابرو و روی استخوان ابرو، کاربرد دیگری که دارد کشیدن مداد سفید برای قسمت بالای ابرو می باشد. برای حالت دار نشان دادن ابرو ها از مداد سفید می توانید در ابتدا و انتهای ابروها بزنید و شما با قراردادن نقطه هایی در زیر و بالای ابرو، ابروها را بین این نقطه ها قرار می دهید. این کار ابروها را بهتر نشان می دهد. برای پر پشت کردن و زیبا نشان دادن ابروها می توانید از مداد سفید روی استخوان ابرو بزنید.

مطالعه کنید :   مدل دم اسبی و آبشاری بستن مو با کش

روش دیگر برای نشان دادن بهترزیبایی چشم هاو سایه چشم های تان هایلایت کردن ابرو است. پس با هایلایت ابروها می توان سایه چشم ها را هم بهتر نشان داد و فراموش نکنید که در انجام یک آرایش چشم خوب، هایلایت ابروها یک امر ضروری است تنها کافیست با استفاده از یک مداد سفید بالای ابروها را سفید کرده و سپس آن را پخش کنید. حالا که کاربرد مداد سفید بر ابرو را گفتیم با استفاده از موارد گفته شده شما می توانید میکاپ و آرایشی تمیز، کامل و حرفه ای داشته باشیدوجذابیت خودتان را بیشتر می کنید.

مداد سفید برای چشم

  • بالای چشم
  • زیر چشم
  • داخل چشم

بی شک تاثیرگذارترین بخش در صورت هر شخصی چشم‌های آن شخص هستند، از آن جایی که چشم‌ها می‌توانند حالت چهره را بسیار متفاوت نشان دهند و در زیبایی افراد نقش مهمی دارند؛ اما با بروز شدن سبک آرایش ها در این میان تکنیک‌هایی برای مخفی کردن ایرادات چشم وجود دارد تا چشم‌های بی‌حالت و ریز را به چشمانی زیبا تبدیل کنند شاید برایتان سوال باشد که چطور در آرایش چشم می توانند چشم های ریز را درشت جلو دهند. شما اگر دارای چشم‌های ریزی هستید و دوست دارید مانند دیگران با آرایش چشم‌های خود را درشت و بزرگ تر جلوه دهید در این مقاله ما برای شما یک ترفند عالی برای درشت کردن چشم هایتان را آموزش می دهیم.

بیشتر بخوانید : انتخاب بهترین آرایشگاه عروس , ترفند کاهش زمان آرایش

بالای چشم :

شما برای اینکه چشم هایتان را درشت تر جلوه دهید پیشنهاد ما این است که بعد از خط چشم بهتر است در بالای آن مداد سفید از مداد سفید بکشید و اینگونه چشم ها رو جذاب کنید، ریمل زدن را فراموش نکنید. توصیه ما برای خانم هایی که چشم هایی بسیار درشت و گرد دارند این است که هرگز مداد چشم داخل چشم نزنند چون که آنها را بزرگتر و بدفرم می کند، بهتر است بجای آن از یک مداد مشکی برای زیبایی چشم ها استفاده کنند.

مطالعه کنید :   آرایش چشم با داشتن لنز

زیر چشم :

معمولا این روش ارایش به کسانی پیشنهاد می‌شود که چشم کوچکی دارند و یا رنگ پوست آن‌ها تیره است شما برای بزرگ تر شدن چشم ها می توانید از خط چشم سفید، برای پرکردن بخش داخلی پلک پایین استفاده کنید. این کار در کنار یک خط چشم تیره در پلک بالا، به روشن شدن و بزرگ‌تر شدن چشم، کمک بسیار زیادی می‌کند؛ و این خط چشم سفید، به داشتن چشمانی روشن و بزرگ و همچنین ایجاد یک کنتراست عالی با خط چشم تیره، به آن‌ها کمک می‌کند. برای اینکه آرایش شما بیشتر خودش را نشان دهد و اگر می خواهید یک آرایش غلیظ داشته باشید می توانید برای این کار در زیر مژه چشم پایینی هم خط چشم بکشید و بعد با استفاده از یک مداد سفید خط چشم تان را بهتر وبیشتر جلوه دهید.

داخل چشم :

معمولا این روش خط چشم برای آن دسته از خانم هایی که چشم هایی کوچک و نزدیک بهم دارند میکاپ مناسبی است. این خط چشم باعث زیباتر شدن و بهتر دیده شدن چشم در صورت می شود البته که خیلی بهتر می شود که با خط چشمی مشکی در زیر آن به چشم ها حالت داده شود. البته کسانی که دارای چشم های روشن با پوست گندمی هستند می توانند فقط از مداد سفید داخل چشم ها استفاده کنند.

نکته :

برای اینکه چشمان شما بی روح نباشد شما در میکاپ چشم هایتان حتما باید ریمل داشته باشید زیرا مداد سفید به تنهایی چشم تان را بی روح نشان می دهد.

جهت انتخاب خدمات مجالس می توانید وارد لینک زیر شوید : خدمات مجالس

مداد سفید برای موارد دیگر

  • خانم هایی که چشم های پف دار دارند با این تکنیک و کشیدن مداد سفید در زیر چشم و پشت پلک پف چشم را می توانید تا حدود زیادی کمتر کنید.
  • اگر به دنبال لب هایی هستید که حالت زیبایی داشته و برجسته و زیبا به نظر برسند، کافیست
  • اگر از مداد سفید در مرکز لب های خودتان استفاده کنید لب های شما برجسته تر به نظر می رسد پس برای حالت دادن به لب ها کافیست در اطراف آن سایه سفید را بزنید و با این کار لب ها را برجسته تر نشان دهید…
  • از مداد سفید برای منظم تر نشان دادن چشم بعد از ریمل زدن استفاده کنید چون بعد از ریمل خورده های آن داخل چشم را نامنظم می کند.
  • با زدن مداد سفید می توانید بی خوابی و خستگی چشم هایتان را رفع کنید و حالتی زیبا به آن ها دهید.

برچسب ها: , , , , , ,

 





:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: